سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

ارتش پاکستان پایان هجوم ضد طالبان در شمال غربی کشور را اعلام می کند

ارتش پاکستان می گوید عملیات نظامی علیه جنگجویان طالبان در شمال غربی کشور را با موفقیت به پایان برده است.

ارتش روز سه شنبه در اطلاعیه ای گفت حمله در منطقه عشایری اورکزی، که در ماه مارس آغاز شد، تمام شده و هزاران نفر از ساکنان محل اینک به خانه هایشان باز می گردند.

عقیده بر این بود که بسیاری از شبه نظامیان و ستیزه گران از عملیات نظامی قبلی در منطقه عشایری وزیرستان جنوبی گریخته بودند.
 
مقامات پاکستان گفته اند از آغاز حمله صدها رزمنده طالبان در اورکزی کشته شده اند. اما شمار کشته شدگان نمی تواند مستقلا تایید شود زیرا منطقه دور افتاده بروی خبرنگاران بسته است.

اطلاعیه نظامی حاکی است که ژنرال اشفق پرویز کیانی فرمانده ارتش روز سه شنبه به نواحی قبیله ای کورام و وارکزی رفت، با سربازان پاکستانی ملاقات کرد و به رهبران قبیله ای محلی اطمینان داد که وضع در منطقه بحال عادی باز گردانده خواهد شد.

وزیر دادگستری آمریکا زیان های ناشی از نشت چاه نفت را بررسی می کند

اریک هولدر وزیر دادگستری آمریکا برای بررسی زیان های ناشی از فاجعه نشت چاه نفت، از سواحل خلیج مکزیک دیدن می کند.

هولدر، پیش از امکان دنبال کردن تحقیقات جزایی درباره این حادثه، در نیو اورلئان با دادستان های فدرال و مقامات ایالتی ملاقات می کند و به ارزیابی خسارات می پردازد.

در واشنگتن، پرزیدنت اوباما با روسای مشترک کمیسیون مستقلی که برای تحقیق درباره فاجعه تشکیل شده است، به گفت و گو می نشیند.
 
در این میان، قیمت های سهام شرکت بی پی روز سه شنبه بیش از ۱۵ درصد پایین آمد. شرکت می گوید مجموع هزینه مقابله با بحران اینک به ۹۹۰ میلیون دلار بالغ شده است.

بی پی همچنین تلاش بعدی برای متوقف ساختن نشت نفت را آغاز کرده است. مهندسان برای بریدن لوله بلندی که به چاه آسیب دیده متصل است، و سپس کوشش برای قرار دادن گنبدی در روی چاه و انتقال نفت به تانکری در سطح آب، از ربات های بدون سرنشین استفاده می کنند.

کارول براونر، مشاور محیط زیست و انرژی کاخ سفید می گوید قطع لوله پیش از بسته شدن چاه، ممکن است به وارد شدن ۲۰ درصد نفت اضافی بداخل خلیج منجر شود.

برخی از ناظران از ارتش آمریکا خواسته اند رهبری عملیات مهار چاه و پاکسازی را بر عهده بگیرد. اما دریادار مایک مولن، رییس ستاد مشترک ارتش، می گوید صنعت نفت برای مقابله با فاجعه مجهز تر است.
 
تا کنون بالغ بر ۱۵۰ میلیون لیتر نفت وارد آبهای خلیج مکزیک شده، و صنعت ماهیگیری ساحلی و توریسم را با تهدیدی عمده روبرو کرده است.

وزیر خارجه کانادا: حکومت ایران بزرگترین تهدید علیه صلح و امنیت جهانی

لارنس کانن، وزیر امور خارجه کانادا روز دوشنبه به خبرگزاری رسمی کشورش گفت: «حکومت ایران بزرگترین خطری است که صلح و امنیت جهان را تهدید می کند. تهران از برقراری صلح در خاورمیانه هیچ منفعتی نخواهد برد.»

آقای کانن به خبرگزاری رسمی کانادا گفته است: «جمهوری اسلامی به شیوه های فریبکارانه  و خصمانه، به ویژه با سرپیچی از تعهدات خود در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی موجودیت کشور اسرائیل را تهدید کرده است.»

وزیر امور خارجه کانادا ضمن اشاره به حق مسلم اسرائیل برای دفاع از خود در مقابل هر حمله تروریستی و نیز هرگونه حمله ای از جانب ایران، تاکید کرده است کانادا برای مبارزه با تروریسم دوشادوش اسرائیل خواهد ایستاد.

وی خاطرنشان کرده است: «تا زمانی که ایران به طور کامل به تعهدات بین المللی خود در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل عمل نکند و از شیوه های فریبکارانه خود دست نکشد، مطرح کردن ایده ها و یا قدم گذاشتن درمسیرهای دیگری ضرورتی نخواهند داشت.

لارنس کانن، وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرده است تا زمانی که ایران به طور کامل به تعهدات خود در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل عمل نکند، نباید کنفرانسی در مورد خاورمیانه عاری از سلاح های اتمی برگزار شود.

قطعنامه کنفرانس پیمان منع سلاح های کشتار جمعی سازمان ملل که روز جمعه منتشر شد، خواهان برگزاری کنفرانس ٢٠١٢ با تمرکز بر خاورمیانه، منطقه عاری از سلاح های اتمی شده است.

در این قطعنامه همچنین از اسرائیل خواسته شده است تا به پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی بپیوندد و از این کشور مصرانه خواسته شده است تا مقدمات بازدید بازرسان آژآنس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل از تاسیسات اتمی خود را فراهم کند.

اظهارات اخیر وزیر امور خارجه دولت محافظه کار کانادا، همزمان با سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به کانادا مطرح شده است.

روزنامه کانادایی نشنال پست روز دوشنبه، ٣١ مه، گزارش داد موضع گیری روز یکشنبه  وزیر امور خارجه کانادا به منزله حمایت از اسرائیل و در پی تصویب قطعنامه کنفرانس پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی که در آن  از اسرائیل انتقاد شده بود، اتخاذ شده است.

آقای کانن گفته است کانادا و اسرائیل ارزش های مشترکی دارند و دوست و متحد نزدیک هستند.

نتانیاهو: ایران بیش از همیشه به ساخت سلاح اتمی نزدیک شده است

 

 

 
   

 

 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل در سفر اخیر خود به کانادا گفت جامعه جهانی باید برای توقف دستیابی ایران به سلاح های اتمی اجماع کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که برای دیدار و گفتگو با مقامات بلندپایه دولت فدرال به کانادا سفر کرده بود، در مورد توسعه برنامه هسته ای تهران ابراز نگرانی کرده و گفته است ایران بیش از هر زمان دیگری به ساخت سلاح های اتمی نزدیک تر شده است.

آقای نتانیاهو روز یکشنبه ٣٠ مه  درمصاحبه اختصاصی با سی بی سی، تلویزیون دولتی کانادا در پاسخ به پرسشی درباره قطعنامه اخیر کنفرانس پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی، از قطعنامه سازمان ملل متحد مبنی بر تحقیق پیرامون سلاح های اتمی اسرائیل انتقاد کرد و آن را به این دلیل تمرکز تنها بر اسرائیل که ساختاری کاملاً دموکراتیک دارد وبه نابودی تهدید شده، قطعنامه ناقصی خواند.

وی تاکید کرد این قطعنامه به ایران که به طور آشکار پیمان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی را نقض کرده، با سرعت چشمگیری برنامه هسته ای خود را توسعه می دهد و به طورعلنی اسرائیل را به نابودی از چهره زمین تهدید کرده، اشاره ای نکرده است.

آقای نتانیاهو، اسرائیل را کشور مسئولی خواند که نه تنها قصد نابودی و حمله به هیچ کشوری را ندارد بلکه تاکنون تهدیدی را متوجه هیچ یک از کشورهای جهان و منطقه نکرده است.

نخست وزیر اسرائیل حکومت های اسلامی افراطی مجهز به سلاح های اتمی همچون ایران و یا قرار گرفتن سلاح های اتمی در اختیار گروه های تندرو و افراطی همچون طالبان در پاکستان را خطرناک ترین تهدید پیش روی بشر خواند که چهره جهان را به طور بنیادین متحول خواهند کرد.     

وی در پاسخی به پرسش خبرنگار تلویزیون دولتی کانادا در مورد انتشار خبر مستقر کردن زیردریایی های اتمی اسرائیل در نزدیکی مرزهای آبی ایران و فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی گفت این خبر صحت ندارد و ما صرفاً انتقال هزاران قبضه سلاح  و موشک که از ایران در اختیار حماس و حزب الله قرار می گیرد، کنترل می کنیم  و فقط  در یکی از کشتی ها، از انتقال دویست تن سلاح ارسالی ایران به حزب الله مطلع شدیم.  

آقای نتانیاهو ضمن اشاره به نگرانی فزاینده جامعه بین الملل، به ویژه ایالات متحده و کانادا نسبت به خطر فعالیت های هسته ای تهران گفت جمهوری اسلامی به ساخت سلاح های اتمی  در داخل کشور بسیار نزدیک شده است و پرسش مهم این است که جامعه جهانی چه اقدام پیشگیرانه ای برای خطر احتمالی ایران مجهز به سلاح های اتمی به عمل خواهد آورد.  

آقای نتانیاهو همزمان با سفر خود به کانادا، روز دوشنبه، ٣١ مه با استفان هارپر، نخست وزیر دولت فدرال کانادا دیدار و گفتگو کرد.

کانادا که یکی از متحدان نزدیک و حامیان سرسخت اسرائیل قلمداد می شود، اخیراً مصرانه خواستار از سرگیری مذاکرات صلح شده  و توسعه شهرک های یهودی نشین را مانعی برای استقرار صلح خوانده بود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه در جمع هزاران تن در تورنتو سخنرانی کرد و گفت صلح خاورمیانه بدون برقراری امنیت کامل برای دفاع از مرزهای اسرائیل محقق نخواهد شد.

نخست وزیر اسرائیل در حالی به کانادا سفر کرده بود که صدها تن در اعتراض به حضور آقای نتانیاهو و در حمایت از فلسطینی ها در شهرهای مختلف کانادا راهپیمایی کردند. برخی از معترضان پلاکاردهایی با شعار «از جانیان جنگی در کانادا استقبال نخواهد شد» حمل می کردند.

سفر آقای نتانیاهو به کانادا، اولین سفر یک مقام بلندپایه اسرائیل از ١٦ سال گذشته تاکنون بوده است. اسحاق رابین آخرین نخست وزیر اسرائیل بود که  در سال ١٩٩٤ به کانادا سفر کرد.

نیروهای عراقی کنترل ناحیه سبز را بدست می گیرند

در حالی که سربازان آمریکایی برای خروج از عراق آماده می شوند، نیروهای عراقی کنترل کامل ناحیه سبز در بغداد را بدست گرفته اند.

با تحویل کنترل ناحیه حفاظت شده بین المللی در روز سه شنبه، نیروهای امنیتی عراق در تمام نقطه های ورود به آنجا مستقر خواهند شد.

منطقه سبز، که ادارات دولتی و سفارتخانه های خارجی در آن قرار دارند، پس از حمله آمریکا در سال ۲۰۰۳ که صدام حسین را سرنگون کرد، بوجود آمد.

آمریکا قصد دارد خارج ساختن سربازان خود از عراق را در ماه سپتامبر آغاز کند.

جرگه صلح افغانستان در کابل تشکیل می شود

حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان برای میزبانی کنفرانس سه روزه ای در کابل آماده می شود، با این امید که یک اجماع ملی را در جهت پایان گرفتن نزدیک به ۹ سال جنگ فراهم آورد.

کنفرانس، که جرگه صلح نام دارد، روز چهارشنبه با حضور ۱۶۰۰ نماینده زیر یک چادر بسیار بزرگ دارای تهویه مطبوع برگزار خواهد شد. آنها هر بخشی از جامعه افغانستان، از جمله رهبران عشایری، ولایتی و مذهبی را در بر می گیرند.

طالبان به جرگه دعوت نشده اند. با این حال برخی از نمایندگان ممکن است هواداران طالبان باشند.

طالبان، که در پی حمله نیروهای ائتلاف بفرماندهی آمریکا در سال ۲۰۰۱ از قدرت برکنار شد، گفته است تا سربازان خارجی از افغانستان خارج نشوند در مذاکرات صلح شرکت نخواهد کرد.

در جریان برگزاری جرگه، هزاران نفر ازنیروهای امنیتی در سراسر کابل مستقر خواهند بود.

سفارت آمریکا روز سه شنبه در بیانیه ای حمایت خود را از جرگه ابراز داشت. پرزیدنت اوباما برای کمک به شکست دادن شورش رو به گسترش طالبان، ۳۰ هزار سرباز اضافی به افغانستان اعزام کرده است، اما می گوید خارج ساختن آنها را از نیمه ژوئیه ۲۰۱۱ آغاز می کند.

در این میان، نیروهای افغان، با حمایت ناتو، یک ناحیه دور افتاده در نزدیکی مرز پاکستان را که طالبان هفته پیش تصرف کردند، باز گرفته اند.

نیروی بین المللی کمک امنیتی می گوید نیروها کنترل ناحیه «برگ متال» در ایالت نورستان را بدون شلیک یک گلوله بدست گرفتند.

نیروهای دولت افغانستان هفته پیش به دنبال سرازیر شدن صدها نفر از نیروهای طالبان از پاکستان به نورستان، برگ متال را ترک کردند.

ایران موجودی اورانیوم خود را افزایش می دهد

آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید ایران به افزایش موجودی اورانیوم ادامه می دهد و تجهیزات خود را برای غنی سازی در درجات بالاتر آماده می کند.

در یک گزارش آژانس گفته می شود موجودی اورانیوم کمتر غنی شده ایران از ۵/۲ تن فراتر رفته است.

ایران اخیرا با برزیل و ترکیه به توافقی رسید که بر اساس آن ۱۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده خود را در برابر دریافت سوخت اتمی به خارج خواهد فرستاد. اما با این مقدار موجودی، اورانیوم به اندازه ای که پس از غنای بیشتر برای تولید بمب اتمی کافی باشد، برایش باقی خواهد ماند.

ایران اصرار دارد که برنامه اتمی اش برای مقاصد صلحجویانه اجرا می شود.

مایک همر، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی بر خورداری ایران از رعایت شرایط بین المللی که برای مذاکره در باره برنامه اتمی لازم است، تأکید می گذارد.

آژانس می گوید ایران در حال حاضر اورانیوم را نزدیک به ۲۰ درصد غنی می سازد و اضافه می کند هنوز نگران ابعاد نظامی احتمالی فعالیت های اتمی آن است.

القاعده کشته شدن سومین رهبر خود را تأیید کرد

القاعده از کشته شدن سومین رهبر ارشد این گروه در پاکستان خبر داد. القاعده مرگ مصطفی ابوالیزید را، که ضربه عمده ای بر این شبکه تروریستی تلقی می شود، روز سه شنبه در یک پیام اینترنتی اعلام کرد.

مقامات پاکستانی روز سه شنبه گفتند یزید، همراه با اعضای خانواده اش، ماه پیش در حمله موشکی یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در وزیرستان شمالی کشته شد. یک مقام اطلاعاتی آمریکا گفت گزارش ها مبنی بر کشته شدن ابوالزید احتمالا درست است و مرگ او «پیروزی بزرگی» برای عملیات ضد تروریستی خواهد بود.

مقامات آمریکایی می گویند مصطفی ابوالیزید، متولد مصر، معروف به شیخ سعید المصری، عضو بنیانگذار القاعده و رابط اصلی با اسامه بن لادن، رهبر گروه بود.

یزید فعالیت های القاعده در افغانستان و پاکستان را هدایت می کرد و مسئولیت های گوناگونی از مالی تا برنامه ریزی عملیاتی بر عهده داشت.

یزید حساب های بانکی در خاورمیانه را، که برای تامین هزینه حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در آمریکا بکار رفت، در اختیار داشت.

او در دوران جوانی در جنبش های افراطی، از جمله در گروه جهاد اسلامی که ایمن الظواهری بنیان گذاشت درگیر شد و در سالها ی دهه ۱۹۸۹ بدلیل مشارکت در ترور انور سادات ریس جهوری سابق مصر در سال ۱۹۸۱ سه سال زندانی شد.

مصر گذرگاه مرزی با نوار غزه را باز می کند

مصر مرز خود با نوار غزه را موقتا می گشاید تا اجازه دهد کمک های انسانی وارد منطقه شود.

حسنی مبارک رئیس جمهوری مصر دستور بازگشایی گذرگاه مرزی رفح را روز سه شنبه و یک روز پس از آن صادر کرد که کماندوهای اسرائیل در آبهای بین المللی وارد ناوگان کوچکی از کشتی های حامل کمک برای غزه شدند و دست کم ۹ فعال طرفدار فلسطینیان را کشتند. شمار کشته شدگان در اخبار روز دوشنبه ۱۵ نفر اعلام شده بود.

کشتی ها سعی داشتند با نادیده گرفتن محاصره سه ساله اسرائیل، ۱۰ هزار تن تدارکات را به نوار غزه حمل کنند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه شنبه خواهان تحقیقات «بی طرفانه و شفاف» در باره این حادثه شد.

در پی ساعت ها مذاکرات فوق العاده، ۱۵ عضو شورای امنیت در بیانیه ای اقدامات نامشخصی را که منجر به مرگ فعالان شد محکوم کردند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد همچنین از اسرائیل خواست بی درنگ کشتی ها و کسانی را که بازداشت کرده است آزاد کند.

مقامات اسرائیل می گویند ۵۰ نفر از فعالان از کشتی ها برای اخراج به فرودگاه برده شده اند. دیگران در بازداشت باقی خواهند ماند. اسرائیل به کسی اجازه نداده است به فعالان دسترسی پیدا کند.

آنها می گویند برای شکستن محاصره غزه به کوشش دیگری دست خواهند زد. خبرگزاری رویترز به نقل از فعالان می گوید یک کشتی باربری روز دوشنبه ساحل مالت را ترک کرد.

نخست وزیر ترکیه: اسرائیل باید مجازات شود

نخست وزیر ترکیه می گوید اسرائیل باید به دلیل حمله مرگبار به کشتی های حامل کمک برای نوار غزه مجازات شود.

رجب طیب اردوغان روز سه شنبه در سخنانی احساساتی در برابر قانونگزاران حمله را یک «کشتار خونین» و یک عمل «تروریسم دولتی» نامید. او گفت این حمله ناقض قوانین بین المللی است و به صلح صدمه زده است.

اردوغان ضمن «غیرانسانی» خواندن محاصره نوار غزه، از اسرائیل خواست به این محاصره پایان دهد. او همچنین به اسرائیل هشدار داد شکیبایی ترکیه را آزمایش نکند.

اردوغان از جامعه بین المللی خواست گام های بیشتری برای محکوم ساختن اسرائیل بردارد و گفت او درباره این حادثه با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا گفت و گو خواهد کرد.

چند ساعت پیش از سخنان نخست وزیر ترکیه، شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد انجام تحقیقات بی طرفانه در باره حمله کماندوهای اسرائیل به توافق رسید. روسیه و اتحادیه اروپا نیز در بیانیه مشترکی خواهان چنین تحقیقاتی شدند.

روز دوشنبه، هزاران نفر در سراسر جهان حمله اسرائیل را محکوم کردند.

مقامات آمریکایی گفتند پرزیدنت اوباما تلفنی با نتانیاهو تماس گرفت و او را تشویق کرد تمام اطلاعات موجود درباره حمله را جمع آوری کند.

نتانیاهو قرار بود روز سه شنبه – امروز- در کاخ سفید با پرزیدنت اوباما ملاقات کند، اما سفرش را لغو کرد و روز دوشنبه از کانادا به اسرائیل بازگشت.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر