سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

احمدی نژاد از عملکرد شورای امنیت و مندرجات پیمان ان پی تی انتقاد کرد

محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، در کنفرانس بازنگری پیمان منع سلاح هسته ای در جهان اعلام کرد که این کنفرانس و موضوعات آن یکی از مهمترین کنفرانس ها و موضوعات مشترک جهانی است.

او گفت بدون برنامه ریزی، امنیت پایدار در جهان امکان پذیر نیست. او گفت بمب هسته ای به هر بهانه ای که تولید و نگهداری می شود، خطرناک است. مهمترین خطر، نا امید شدن کشور محل تولید بمب های هسته ای است. تشعشعات آن بر نسل های بعدی و آثار آن تا صدها سال دیگر باقی می ماند و گسترش خواهد یافت. احمدی نژاد در اختیار داشتن بمب هسته ای را نه تنها افتخاری ندانست بلکه آن را شرم آور خواند.

محمود احمدی نژاد، از عملکرد شورای امنیت و مندرجات پیمان ان پی تی انتقاد کرد و برای تحقق هدف خلع سلاح در جهان خواستار بازنگری و اصلاح و تکمیل این پیمان و عملکرد این شورا شد.

در زمینه تروریسم محمود احمدی نژاد مدعی شد که برخی از شبکه های تروریستی از سوی آمریکا و اسراییل حمایت و هدایت می شوند و خاطر نشان ساخت در صورت لزوم مدارک و اسنادی در دست است که در اجلاس جهانی علیه تروریسم در تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.  

رییس جمهوری ایران در سخنان خود همچنین از اعلام آمادگی ایران برای تبادل سوخت خبر داد.

بان کی مون: ایران مسئول از بین بردن تردیدها و نگرانی ها در زمینه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی است

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد می گوید مسئولیت از بین بردن تردیدها و نگرانی ها در زمینه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر عهده دولت این کشور است.

دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در سخنرانی خود در نیویورک در آغاز کنفرانس بازبینی پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای گفت که محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری اسلامی را تشویق خواهد کرد تا در این زمینه حضوری سازنده داشته باشد و پیشنهاد سازمان ملل متحد را مبنی بر غنی سازی اورانیوم ایران در خارج از کشور بپذیرد.

محمود احمدی نژاد قرار است روز دوشنبه پس از سخنرانی در کنفرانس بازبینی پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای با بان کی مون ملاقات کند.

پیشتر، محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران گفت پیشنهاد کشورش در رابطه با خلع سلاح هسته ای عملی و منصفانه است.

رييس جمهوری اسلامی ايران بامداد روز دوشنبه برای شرکت در مراسم گشايش کنفرانس بازنگری پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای، وارد نيويورک شد.

وی در سخنان خود گفت که ایران خلع سلاح هسته ای را عاملی موثر در امنیت جهانی می داند و این موضوع را دنبال خواهد کرد.

انتظار می رود رییس جمهوری اسلامی در سخنرانی خود در جلسه روز دوشنبه در مقر سازمان ملل متحد، طرحی برای معرفی تغييراتی در پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای و نيز در جهت خنثی کردن تلاش هايی که برای وضع تحريم های تازه عليه جمهوری اسلامی ايران به خاطر غنی سازی اورانيوم در جريان است، به کنفرانس ارائه دهد.

هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا می گويد که محمود احمدی نژاد می خواهد توجه جهانيان را از عدم تبعيت جمهوری اسلامی از ضوابط پيمان منع گسترش تسليحات اتمی، منحرف کند. وزير امور خارجه آمريکا خواهان از سرگيری مذاکرات مربوط به برنامه اتمی جمهوری اسلامی ايران است و در اين ارتباط می گويد ما ظرف ماه های اخير شاهد تشديد نگراني های جامعه بين المللی نسبت به مسيری بوده ايم که ايران را به طرف برخورداری از تسليحات اتمی رهنمون می سازد.

انتظار می رود خانم کلینتون نیز روز دوشنبه در نشست سازمان ملل متحد  سخنرانی کند.

موافقت فدراسیون جهانی فوتبال با حضور تیم ملی فوتبال دختران ایران در بازی های المپیک جوانان سنگاپور

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، در یک مصالحه، با حضور تیم ملی فوتبال دختران ایران در بازی های المپیک جوانان سنگاپور در مرداد ماه موافقت کرد.

فیفا پیشتر تیم ملی فوتبال دختران ایران را به دلیل پوشیدن لباس اسلامی از حضور در بازی های فوتبال المپیک جوانان محروم کرده بود.

فدراسیون جهانی فوتبال در سال ۲۰۰۷ به دلایل امنیتی و نیز برای جدایی سیاست و مذهب از دنیای ورزش استفاده از پوشش اسلامی و روسری را در مسابقات ممنوع اعلام کرد.

اما در توافقی با فدراسیون فوتبال ایران و کمیته ملی المپیک این کشور، فیفا به بازیکنان ایرانی اجازه داد که به جای روسری با کلاه در مسابقات حاضر شوند.

بنا به گزارش ها کلاه ها تنها موی بازیکنان را می پوشاند و گردن و گوش های آنها پوشیده نخواهد بود.

بازی های المپیک جوانان سنگاپور از ۲۱ مرداد ماه تا سوم شهریور با حضور حدود ۳ هزار و ۶۰۰ ورزشکار در ۲۶ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

بازشماری آرا در بغداد آغاز شد

بازشماری آرای بغداد در انتخابات اخیر پارلمانی عراق از روز دوشنبه توسط مقامات این کشور آغاز شد.

بازشماری آرا در عراق به درخواست نوری المالکی، نخست وزیر این کشور و در پی اتهامات از سوی او مبنی بر تقلب گسترده در رای گیری ها در ۵ منطقه از جمله بغداد  صورت می گیرد.

مقام ها از سازمان ملل متحد و کمیسیون برگزاری انتخابات عراق بر بازشماری دستی آرا نظارت می کنند.

انتظار می رود که بازشماری آراء عراق دو تا سه هفته به طول انجامد.

گفتنی است که اندکی پس از آغاز شمارش آرا، حزب ائتلاف دولت قانون ضمن شکایت در مورد بازشماری اعلام کرد که روند این اقدام درست انجام نمی شود.

گزارش ها دایر بر مرگ حکیم الله محسود در پاکستان تکذیب شد

نوار ویدیوی جدیدی که از سوی طالبان در پاکستان منتشر شده نشان می دهد که رهبر این گروه زنده است. با انتشار این نوار ویدیو، گزارش ها مبنی بر مرگ حکیم الله محسود در حمله موشکی در اوایل سال جاری در پاکستان تکذیب شد.

نوار ویدیوی حکیم الله محسود اندکی پس از آن منتشر شد که طالبان مسئولیت بمب گذاری ناموفق روز شنبه در یک اتومبیل در میدان تایمز در شهر نیویورک را برعهده گرفت.

در نوار ویدیویی که از سوی طالبان منشر شده، بیت الله محسود تاریخ سخنرانی خود را چهارم آوریل سال جاری اعلام می کند.

او در این سخنرانی مستقیما به نیویورک اشاره نمی کند اما در زمینه حمله به شهرهای عمده ی آمریکا در آینده نزدیک هشدار می دهد.

مرکز اینتل، گروه آمریکایی که سایت های اسلامگرایان را بازبینی می کند، معتقد است که این ویدیو معتبر است.

مقام های آمریکا و پاکستان ادعای طالبان را دایر بر بمب گذاری در اتومبیل در میدان تایمز نیویورک رد می کنند.

مقام های ایالات متحده و پاکستان تا چندی پیش از مرگ حکیم الله محسود در حمله موشکی ماه ژانویه ابراز اطمینان می کردند.

یک مرد پاکستانی به اتهام دخالت در حمله سال ۲۰۰۸ به مومبای (بمبئی سابق) مقصر شناخته شد

دادگاهی در هند یک مرد پاکستانی را به اتهام دخالت در حمله سال ۲۰۰۸ به مومبای (بمبئی سابق) مقصر شناخت. در آن حمله ۱۶۶ نفر کشته شدند.

محمد اجمل کساب تنها مرد مسلحی که در میان عاملان حمله در درگیری با نیروهای امنیتی هند  جان به در برد، با ۸۶ مورد اتهام از جمله قتل و نبرد علیه هند مواجه بود.

دو شهروند هند که به کمک به طراحی حمله به مومبای متهم بودند از سوی دادگاه تبرئه شدند.

۱۰ مرد مسلح در عملیاتی ۳ روزه در نوامبر سال ۲۰۰۸ به چند منطقه در مومبای از جمله دو هتل، یک مرکز یهودیان و یک رستوران مشهور حمله کردند.

پاکستان ۷ نفر را به طرح و کمک به انجام این حمله متهم کرده است.

دادستان ها در ماه نوامبر اعلام کردند که این هفت نفر از اعضای گروه شبه نظامی لشکر طیبه در پاکستان هستند.

هند و ایالات متحده این گروه را عامل حمله ی سال ۲۰۰۸ به مومبای می دانند.

انفجار انتحاری در یک پایگاه خارجی در شرق افغانستان یک زخمی بر جا گذاشت

بر اثر انفجار انتحاری در یک پایگاه خارجی در شرق افغانستان دست کم یک نفر زخمی شد.

حمله روز دوشنبه در خارج از پایگاهی در خوست انجام شد. در ماه دسامبر ۷ مامور سی آی ای در همین پایگاه کشته شدند.

خوست در نزدیکی مناطق قبیله نشین مرز پاکستان واقع شده است.

در حادثه ای دیگر مقام های ارتش افغانستان در شمال این کشور اعلام کردند که در حمله ی شورشیان، ۸ سرباز نروژی زخمی شدند و حال دو تن از آنها بسیار وخیم است.

سخنگوی ارتش نروژ گفت که حمله به نیروهای این کشور روز گذشته و در حالی انجام شد که آنها برای دیدار با ماموران امنیتی افغان به بخش قرماچ در ولایت بادقیس می رفتند.

درگیری میان شورشیان و سربازان نروژی حدود ۶ ساعت به طول انجامید.

دو سرباز نروژی که وضعیت آنها وخیم گزارش شده، در یک بیمارستان در شهر مزارشریف تحت درمان قرار دارند.

حدود ۵۰۰ سرباز نروژی در افغانستان به خدمت مشغول هستند.

ادغام خطوط هوایی یونایتد و کنتینانتال

خطوط هوایی آمریکایی یونایتد و کنتینانتال از ادغام خود که به ایجاد بزرگترین خط هوایی در جهان منجر می شود، خبر داده اند.

هیات مدیره دو خط هوایی روز یکشنبه با ادغام دو شرکت که ارزش آن ۳ میلیارد دلار برآورد شده است موافقت کردند.

شرکت جدید که با نام خطوط هوایی یونایتد فعالیت خواهد کرد به عنوان عمده ترین خط هوایی در جهان جایگزین خطوط هوایی دلتا خواهد شد.

این شرکت با نزدیک به ۷۰۰ هواپیما، ۸۸ هزار کارمند، خدمات خود را با ۳۷۰ مقصد در ۵۹ کشور جهان انجام خواهد داد.

محمود احمدی نژاد برای شرکت در مراسم گشايش کنفرانس بازنگری پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای وارد نيويورک شد

محمود احمدی نژاد رييس جمهوری اسلامی ايران، بامداد روز دوشنبه، برای شرکت در مراسم گشايش کنفرانس بازنگری پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای، وارد نيويورک شد.

به گزارش خبرگزاری های ايران، روز گذشته محمود احمدی نژاد در رأس هياتی متشکل از منوچهر متکی وزير امور خارجه، مجتبی ثمره هاشمی دستيار ارشد رييس جمهوری، علی اکبر صالحی سرپرست سازمان انرژی اتمی ايران، اسفنديار رحيم مشاعی رئيس دفتر رياست جمهوری و علی اکبر جوانفکر سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران، از تهران برای شرکت در اجلاس بازنگری پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای، عازم نيويورک شد.

انتظار می رود آقای احمدی نژاد در جلسۀ روز دوشنبه، طرحی برای معرفی تغييراتی در پيمان منع گسترش سلاح های هسته ای و نيز در جهت خنثی کردن تلاش هايی که برای وضع تحريم های تازه عليه جمهوری اسلامی ايران به خاطر غنی سازی اورانيوم در جريان است، به کنفرانس ارايه کند.

 

سفيران کشورهای غربی در سازمان ملل متحد پيش بينی می کنند که احمدی نژاد، آمريکا و متحدان آن را از يکسو به انکار حق کشورهای ديگر نسبت به برخورداری از تکنولوژی اتمی و از سوی ديگر به ناديده گرفتن وجود سلاح اتمی در اسرائيل متهم کند.

در همين حال هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه آمريکا می گويد که آقای احمدی نژاد می خواهد توجه جهانيان را از عدم تبعيت جمهوری اسلامی از ضوابط پيمان منع گسترش تسليحات اتمی، منحرف کند. وزير امور خارجه آمريکا خواهان از سرگيری مذاکرات مربوط به برنامه اتمی جمهوری اسلامی ايران است و در اين ارتباط می گويد «ما ظرف ماه های اخير شاهد تشديد نگراني های جامعۀ بين المللی نسبت به مسيری بوده ايم که ايران را به طرف برخورداری از تسليحات اتمی رهنمون می سازد.»

پيمان منع گسترش تسليحات اتمی مصوب سال ۱۹۷۰ ميلادی خواهان توقف کامل توليد جنگ افزارهای اتمی است و اعضاء موظف هستند هر پنج سال يک بار جهت مرور و بازبينی معاهده، تشکيل جلسه دهند.

نشست قبلی بازنگری پيمان در سال ۲۰۰۵ به دليل اختلافات ميان ايران، مصر و آمريکا بدون رسيدن به هيچگونه توافقی، به پايان رسيد.

اين بار انتظار می رود سفير مصر در سازمان ملل متحد خواهان توقف کامل توليد سلاح های اتمی در خاورميانه و اجبار اسرائيل به امضاء پيمان منع گسترش تسليحات کشتار جمعی و ارايۀ کامل برنامه اتمی خود به آژانس بين المللی انرژی اتمی شود.

ماجد عبدالعزيز، سفير مصر در سازمان ملل متحد در اين خصوص می گويد «اسرائيلی ها از يک سو خود را متعهد به روند صلح دانسته و خواهان رهايی از قابليت های هسته ای جمهوری اسلامی هستند اما از طرف ديگر از پيوستن به اِن پی تی خودداری می کنند و به هيچ وجه زير بار قوانين امنيتی آژآنس بين المللی انرژی اتمی نمی روند.»

محمود احمدی نژاد تنها رئيس جمهوری است که در اجلاس روز دوشنبه حاضر می شود.

وضعيت اقتصادی آمريکا و اروپا، بحران يونان و بازار سهام

وزارت بازرگانی آمريکا اعلام کرد که اقتصاد آمريکا بزرگترين اقتصاد جهان همچنان به بازسازی خود ادامه ميدهد و در سه ماهۀ اول سال ميلادی جاری ۲۰۱۰ بيش از ۳ دهم درصد رشد داشته است. وزارت بازرگانی افزايش ارزش حجم توليدات داخلی کشور را عمدتاً ناشی از بالا رفتن ميزان مصرف مردم اعلام کرد که دو سوم اقتصاد آمريکا را تشکيل ميدهد و رشد آن در سه ماهۀ اول سال جاری بيش از سه و نيم درصد بوده است.

اين در حاليست که ادارۀ آمار اتحاديه اروپا در لوکزامبورگ اعلام کرد که ميزان تورم در کشورهای حوزۀ يوروی آن اتحاديه بطور فزاينده در حال افزايش است و نرخ بيکاری به بالاترين سطح خود در يازده سال گذشته، رسيده است. از سوی ديگر اداره آمار بريتانيا اعلام داشت که اقتصاد بريتانيا همچنان در حال بازسازی است و در سه ماهۀ اول سال جاری ۲ دهم درصد رشد داشته است.

در يونان جرج پاپاندرئو نخست وزير آن کشور روز يکشنبه گفت که دولت يونان با اتحاديه اروپا و صندوق بين المللی پول در مورد ارايه وام اضطراری به آن کشور به توافق رسيده اند که بلافاصله کابينه دولت يونان نيز آنرا مورد تصويب قرار داد. پاپاندرئو وام دريافتی را برای اجتناب از ورشکستگی، حياتی خواند، و افزود که برای برون رفت از بحرانهای مالی، يونان بايد برنامه های صرفه جويی شديدی را بمورد اجرا بگذارد. يونان قرار است از طريق افزايش ماليات و کاهش هزينه های دولت تا سال ۲۰۱۲ ميلادی چهل ميليارد دلار بر درآمد دولت بيافزايد. صرفه جويی ها شامل کاهش حقوق کارمندان دولت ومستمری بگيران خواهد بود. همچنين نمايندگان پارلمان از حقوق و مزايای تعطيلات محروم خواهند شد. اما اينگونه کاهش ها شامل بخش خصوصی نخواهد شد. نخست وزير يونان ديگر تصميمات دولت را افزايش مالياتِ مصرف کننده، و کاهش شديد هزينه های دفاعی و برخی هزينه های بيمارستانی اعلام کرد.

اعضای اتحاديه اروپا و صندوق بين المللی پول در اجلاس روز يکشنبه خود در بروکسل موافقت کردند ۱۴۶ ميليارد دلار وام اضطراریِ سه ساله در اختيار يونان قرار دهند تا اقتصاد و سيستم مالی بحران زدۀ آن کشور را نجات دهند. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان که کشورمتبوع وی بزرگترين کشور ارايه دهنده وام به يونان است روز شنبه در يک کنفرانس خبری از تصميم يونان، بانک مرکزی اتحاديه اروپا، و کميسيون صندوق بين المللی پول، استقبال کرد و گفت که در مکالمۀ تلفنی خود با نخست وزير يونان از وی مصراً خواسته است تا با اجرای برنامه های صرفه جوئی به اقتصاد آن کشور کمک کند. اين وام ها با بهره ای بسيار پايين تر از نرخ بازار به يونان عرضه خواهد شد. بحران اقتصادی در اين کشورِ عضو اتحاديه اروپا، ارزش يورو را کاهش داده و باعث اُفت شاخص های بازار سهام در جهان شده است. همچنين تلاش های آتن برای کاهش کسریِ بودجۀ دولت اعتراضات و اعتصابات گستردۀ کارمندان بخش های مختلف دولت را در پی داشته است که به بروز درگيری هايی با نيروهای دولتی منجر شده است.

در مصر در پی يک رشته تظاهرات پياپی در حمايت از دموکراسی و مبارزه با فقر روز يکشنبه يک روز پس از روز جهانی کارگر نيز بارِ ديگر حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان دولت و اعضایِ گروهای مخالف در مقابل ساختمانِ هيأت دولت در مرکز قاهره دست به تظاهرات زدند و خواستار افزايش حداقل حقوق و دستمزد در آن کشور شدند. صدها مأمور پليس تظاهرکنندگان را محاصره کرده بودند. تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکارد و دادن شعار خواستار برکناری وزير دارايی و حسنی مبارک رييس جمهوری مصر شدند. حداقلِ دستمزد در مصر ماهی ۶ دلار و سی سنت آمريکا است که از سال ۱۹۸۴ ميلادی يعنی از بيست و شش سال پيش تا بحال، افزايش نيافته است.

اما در بازارهای مالی، عليرغم اعلام رشد اقتصادی آمريکا و اروپا، بحران بدهی های سرسام آور يونان و اتهام کلاهبرداری شرکت سرمايه گذاری گلدمن ساکس بزرگترين غول بازار مالی آمريکا بر روی بازارهای بورس سهام سايه افکنده و از ارزش شاخص های عمده سهام در آمريکا و اروپا بشدت کاسته است. بازارهای بورس آمريکا هفتۀ گذشته بدترين هفته خود را در سال جاری پشت سر گذاشتند و طولانی ترين سير صعودی ارزش شاخص صنعتی آمريکا در هفت سال گذشته را متوقف کردند. در همين حال بازارهای بورس اروپا نيز شاهد بزرگترين سقوط قيمت شاخص های عمده سهام پس از ماه فوريه گذشته بودند.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر