سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

سه روس مظنون به جاسوسی در یک دادگاه آمریکا حاضر شدند

سه عضو مظنون یک حلقه جاسوسی روسی روز چهارشنبه در یک دادگاه فدرال در آمریکا حضور یافتند و به عملیاتی در ایالات متحده از سوی کرملین برای بیش از یک دهه متهم شدند.
انتظار می رود دادستان ها شواهد و مدارک خود را علیه مظنونین ارائه دهند. مقامات آنها را «میخاییل کوتزیک»، «ناتالیا پراورزروا»، و «میخاییل سمنکو» معرفی کرده اند. هر سه ساکن حومه واشنگتن بودند و تحقیقگران می گویند «پراور زروا» و «کوتزیک» از اوراق شناسایی جعلی استفاده می کردند.
سه نفر از جمله ۱۰ مظنونی هستند که هفته پیش در نیویورک، بوستون و حومه واشنگتن دی سی به اتهام تبانی برای عمل بعنوان ماموران ثبت نشده یک دولت خارجی، دستگیر شدند.
شش مظنون تا کنون تحت پیگرد قرار گرفته اند، و یکی با سپردن وثیقه آزاد شده است. هیچکدام از آنها به اتهام جدی تر جاسوسی متهم نشده اند.
بستگان یک پژوهشگر اتمی که به اتهام جاسوسی در روسیه زندانی است می گویند مقامات این امکان را مطرح ساخته اند که او ممکن است با مظنونینی که در آمریکا بازداشت هستند، معاوضه شود.
منابع خبری از مسکو گزارش می دهند معاوضه احتمالی، «ایگور سوتیاگین»، دانشمند و تبعه روس را در مقابل آزادی مظنونین به بریتانیا خواهد فرستاد.
سوتیاگین، که در سال ۱۹۹۹ در روسیه دستگیر شد، می گوید او مجبور شد اعترافنامه ای امضا کند که اطلاعات نظامی حساس را به یک شرکت بریتانیایی مشاوره فروخت. آن شرکت متهم بود که بعنوان پوششی برای سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا کار می کند. سوتیاگین در محاکمه خود در سال ۲۰۰۴ گفت اطلاعاتی که او ارائه می داد در اینترنت وجود داشت.
نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد دادستان ها و وکلای مدافع درباره معامله ای که ممکن است به حل سریع پرونده منجر شود بحث می کنند.

نتانیاهو: اسراییل آماده است برای تسهیل مذاکرات صلح گام هایی بردارد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل می گوید او برای کمک به تسهیل مذاکرات مستقیم صلح با فلسطینیان، آماده است گام هایی بردارد. از جمله آمد و شد فلسطینیان در کرانه غربی را آسانتر کند و پروژه های اقتصادی را توسعه دهد.
با این حال، نتانیاهو روز چهارشنبه در مصاحبه ای با تلویزیون ای بی سی حاضر نشد بگوید حاضر توقف محدود خانه سازی در کرانه غربی را، که قرار است در ماه سپتامبر منقضی شود، تمدید کند.
نتانیاهو گفت اسراییل آماده است شرایطی را پیشنهاد کند، اما لازم است محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطینی با او دست بدهد، بنشیند و درباره توافق نهایی صلح گفت و گو کند.
صائب اریغات، مذاکره کننده اصلی فلسطینی، می گوید مذاکرات مستقیم بدلیل توسعه محله های یهودی نشین در کرانه غربی و غزه، زودرس خواهد بود. او می گوید کلید مذاکرات مستقیم در دست نتانیاهو است، اما اسراییل باید فعالیت های خانه سازی را متوقف کند.
انتظار می رود رهبر اسراییل امروز در نیویورک درباره روند صلح با دبیر کل سازمان ملل متحد گفت و گو کند.

ایران تاثیر تحریم ها بر برنانه اتمی را می پذیرد

رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی می گوید تحریم های بین المللی ممکن است توسعه برنامه اتمی ایران را به تاخیر بیاندازد.
خبرگزاری ایسنا به نقل از علی اکبر صالحی می گوید ایران نمی تواند اعلام کند تحریم ها بی تاثیر هستند. این نخستین بار است که یک مقام ارشد جمهوری اسلامی تاثیر تحریم ها را می پذیرد. با این حال، تاکید می کند که تحریم ها فعالیت های اتمی ایران را متوقف نخواهد ساخت.
شورای امنیت سازمان ملل متحد ماه پیش چهارمین دور تحریم ها علیه ایران بدلیل ادامه غنی سازی اورانیوم تصویب کرد. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز تحریم های یک جانبه ای وضع کرده اند.
صالحی می گوید تحریم ها ممکن است با دشوار ساختن تهیه تجهیزاتی مانند وسائل اندازه گیری، به غنی سازی صدمه بزند. اما تاکید می کند که ایران هنوز قادر خواهد بود اگر لازم شود، چنین تجهیزاتی را در داخل تولید کند.
صالحی همچنین می گوید تحریم های بین المللی بر راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر تاثیر نخواهد داشت. روسیه ۱۵ سال پیش موافقت کرد نیروگاه را بسازد، اما اجرای آن پروژه بارها به تاخیر افتاد.
صالحی روز چهارشنبه در بوشهر گفت نیروگاه آزمایشات نهایی را می گذراند و در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

بازار تهران دولت را به عقب نشينی مالياتی واداشت

واشينگتن پست زيرعنوان "کوتاه آمدن ايران از بالابردن ماليات ها پس از اعتراض بازاريان" می نويسد وسائل ارتباط جمعی ايران روز چهارشنبه گزارش دادند اعتراض های تجار عمده در بازاراصلی تهران مقامات را مجبور به عقب نشينی از افزودن برماليات کسب و کار آنان ساخت، که نشانه ای از دشواريهای دولت در به اجرا گذاشتن اصلاحات اقتصادی است.

دولت ايران با توجه به قيمت های پائين نفت در تلاش يافتن راه هائی برای بالا بردن درآمدها و بهبود بخشيدن به اقتصاد بيمار کشوراست. اما درمواجهه با نارضائی های گسترده مردم از تورم، و شکايت های ديگر، مجبورشده است جانب احتياط را بگيرد.

به گزارش روزنامه ها، تجار بازار اصلی تهران روز سه شنبه در اعتراض به خبرهای حاکی از يک برنامه دولت برای بالابردن ماليات کسب و کارشان به ميزانی قابل توجه، گرد هم جمع شدند. بعضی از آنان حجره های خود را به نشانه اعتراض بستند، و تهديدهای راجع به اعتصابی عمومی در بازار شکل گرفت.

به گزارش تلويزيون دولتی ، پس از اعتراض ها، مقامات وزارت دارائی و تجار ملاقات کردند و به توافقی رسيدند که براساس آن نرخ های ماليات برکسب و کار، درسطح دو سال پيش نگاه داشته ميشود، که بين شش تا پانزده درصد است.

دولت ضمن بحث در باره لزوم افزودن برماليات بازاريان گفته بود پرداختی آنان به خزانه ملی بسيارناچيزاست، و گزارش ها حاکی از آن بود که درنظردارد نرخ ماليات ها را تا بيست و پنج درصد بالا ببرد. بسياری از کسبه شکايت دارند که درآمد آنان همزمان با بحران جهانی اقتصاد کاهش يافته، وقادر به پرداخت ماليات بيشترنيستند.

سربازان بریتانیا از یک منطقه خطرناک در افغانستان خارج می شوند

وزیر دفاع بریتانیا می گوید سربازان بریتانیایی از یکی از خشونت بار ترین مناطق در جنوب افغانستان خارج خواهند شد و کنترل آنرا به نیروهای آمریکایی واگذار خواهند کرد.
لیام فاکس این تغییر در ساختار نیروهای ناتو را روز چهارشنبه اعلام کرد و گفت تفنگداران دریایی آمریکا جایگزین سربازان بریتانیا در ناحیه سنگین در ایالت هلمند خواهند شد.
دره سنگین در شمال هلمند یکی از مرگبار ترین مناطق برای نیروهای بریتانیا بوده است، و حدود یک سوم ۳۱۲ سرباز بریتانیایی که از سال ۲۰۰۱ در افغانستان کشته شده اند، در آنجا مستقر بودند.
فاکس گفت یک هزار سرباز بریتانیا در سنگین بخوبی پیشرفت کرده اند و برای تقویت عملیات به مرکز هلمند انتقال خواهند یافت.
در این میان، در شرق افغانستان، مقامات می گویند در یک حمله هوایی ناتو در ایالت غزنی در روز چهارشنبه که به اشتباه صورت گرفت، دست کم پنج سرباز افغان جانسپردند و دو نفر دیگر مجروح شدند.
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان این حادثه را محکوم کرد و گفت این نخستین بار نیست که سربازان ناتو به اشتباه سربازان افغان را کشته اند.
ناتو ابراز تاسف کرد و قول داد درباره این حادثه تحقیق کند.
سخنگوی ناتو گفت احتمالا نقص در هماهنگ ساختن عملیات عامل این اشتباه بوده است.

درخواست کانادا از ایران برای توقف اجرای حکم اعدام قریب الوقوع محمد رضا حدادی و سنگسار سکینه محمدی آشتیانی

لارنس کانن، وزیر امور خارجه دولت فدرال کانادا روز سه شنبه ( ٦ ژوییه ) با انتشار بیانیه ای مصرانه از حکومت ایران خواست تا اجرای حکم اعدام محمد رضا حدادی و سنگسارسکینه محمدی آشتیانی را متوقف کند.

وزیر امور خارجه کانادا در این بیانیه تاکید کرده است: « کانادا عمیقاً نگران انتشار گزارش هایی مبنی بر تصمیم ایران برای اعدام محمد رضا حدادی در روز چهارشنبه ( ٧ ژوییه ) در زندان عادل آباد در استان فارس است.

وی افزوده است ما قویاً و مصرانه از ایران می خواهیم تا به تعهدات بین الملی خود احترام بگذارد و این احکام اعدام را اجرا نکند.

وزیر امور خارجه کانادا در بخش دیگری از بیانیه خود خاطرنشان کرده است: « کانادا به شدت نگران گزارش هایی ست که از حکم  سنگسار سکینه محمدی آشتیانی، مادر دو کودک حکایت می کنند که درطی مراحل قضایی فاقد شفافیت، به خیانت و به مرگ محکوم شده است.»

آقای کانن تاکید کرده است کانادا از ایران می خواهد تا اجرای این عمل غیرانسانی را متوقف کند.

وزیر امور خارجه کانادا در بخش دیگری از بیانیه خود افزوده است این احکام اعدام های قریب الوقوع بخشی از رو مراحلی هستند که از رو به وخامت گذاشتن وضعیت حقوق بشر در ایران حکایت می کنند.

آقای کانن در پایان این بیانیه بار دیگر تاکید کرده است کانادا به شدت نگران وضعیت حقوق بشر در ایران است و از حکومت ایران می خواهد تا به تعهدات خود به قوانین داخلی و بین المللی عمل کند.  

آمريکا در صورت «جدی بودن» ايران آماده مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی است

مارک تونر سخنگوی وزارت امور خارجه آمريکا روز سه شنبه گفت اگر ايران در مورد مذاکره با کشورهای پنج به علاوه يک جدی است ما حاضر به گفتگو هستيم.

آقای تونر در مورد شرايط جديدی که ايران برای مذاکره تعيين کرده است گفت ما بايد پيشنهاد ايران را بررسی کنيم.

ايران هفته گذشته اعلام کرد در صورتيکه شرايط اين کشور پذيرفته شود تهران حاضر است اواخر مرداد ماه با کشورهای پنج بعلاوه يک -- آمريکا، فرانسه، بريتانيا روسيه، چين و آلمان مذاکره کند.

خبر: در پی تعطيل بازار افزایش ۷۰ درصدی مالیات اصناف منتفی اعلام شد

گزارش های خبری حاکی از آن است که تعداد زیادی از مغازه‌داران در بازارهای طلا و پارچه، پاساژ قائم، بازار پرده و پارچه تهران بامداد روز سه شنبه در اعتراض به افزایش مالیات اعتصاب کرده و از باز کردن مغازه‌های خود خودداری کردند.

سال گذشته نیز پس از آن ‌که دولت اعلام کرد قصد دارد قانون مالیات بر ارزشِ افزوده را به اجرا بگذارد بازاریان اصفهان و تهران به صورت گسترده دست به اعتصاب زده و مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

قانون مالیات بر ارزش افزوده براساس اصل ٨٥ قانون اساسی جمهوری اسلامی دو سال پیش در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسید.

قرار بود از مهر ماه سال ۱۳۸۷ این قانون اجرا شود اما هربار و در پی اقدام دولت اعتصاب بازاریان منجر به تعویق اجرای این قانون شده است.

اما در پی اعتصاب روز سه شنبه بازاریان، خبرگزاری نيمه رسمی مهر در ايران به نقل ازمحمد علی ضِیغمی، معاون وزیر بازرگانی ایران اعلام کرد، که افزایش ۷۰ درصدی مالیات اصناف منتفی شد. به گفته آقای ضِیغمی این تصمیم روز سه شنبه و در جلسه مشترک مسؤلان اصناف با مسؤلان وزارتخانه‌های بازرگانی، اقتصاد، گرفته شد.

لکه های نفتی ناشی از ريزش نفت چاه بی پی به سواحل ايالت تگزاس رسيدند

در نخستين واکنش به يافته شدن لکه های نفتی در يکی از سواحل ايالت تگزاس، مارکوس وودرينگ از مسؤلان گارد ساحلی آمريکا خواهان اعزام سريع تيم های ويژه پاکسازی به منطقه شد و گفت شرکت بی پی بايد هزينه اين پاکسازی را تقبّل کند.

جو جاورسکی، شهردار گلوستون -- شهری ساحلی در نزديکی هوستون تگزاس -- نيز به خبرنگاران گفت آزمايش نفت يافته شده نشان می دهد که به چاه آسيب ديده بی پی در خليج مکزيک، تعلق دارد.

با اين حال، حجم لکه های نفتی که به تگزاس رسيده است تاکنون زياد نبوده و با آنچه در سواحل ايالت های لوييزيانا، می سی سی پی، آلاباما و فلوريدا ديده می شود، قابل مقايسه نيست.

طی روزهای شنبه و يکشنبه حدود ۳۷ ليتر از اين گونه لکه های نفتی در تگزاس پيدا شده است.

ريزش نفت از يکی از چاه های شرکت بی پی در خليج مکزيک، آثار و تبعات بسياری زيست محيطی و اقتصادی در ايالت های ساحلی آمريکا در خليج مکزيک در پی داشته است، مثلا درآمد رستوران ها کم شده و هزينه آنها افزايش يافته است.

کريستين اولسون، صاحب رستورانی در يکی از شهرهای لوييزيانا می گويد قبلا برای يک سطل صدف خوراکی ۳۸ دلار پرداخت می کرد اما حالا بايد برای همين مقدار صدف ۵۲ دلار بپردازد.

به گفته شرکت نفتی بی پی، ريزش نفت تا کنون برای اين شرکت ۳ ميليارد و ۱۲ ميليون دلار هزينه داشته است.

در همين حال توفان و تلاطم امواج، تلاش های جاری را برای جمع آوری نفت و پاکسازی مناطق آلوده، کند کرده است. هواشناسان تا روز پنجشنبه، امواجی به بلندی يک تا دو و نيم متر را در خليج مکزيک، پيش بينی کرده اند.

دیدار رییس جمهوری آمریکا و نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل

رییس جمهوری آمریکا و نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، بامداد سه شنبه پس از یک دیدار یک ساعته با یکدیگر در کاخ سفید در جمع خبرنگاران حاضر شدند و مطالبی در ارتباط با دیدار امروز و رئوس مسائل مورد مذاکره ایراد کردند.

ابتدا پرزیدنت اوباما به آقای نتانیاهو برای سفر به واشنگتن و دیدار از کاخ سفید خوش آمد گفت و از پیام دوستانه وی به مناسبت چهارم ژوییه، روز استقلال آمریکا قدردانی کرد.

رییس جمهوری آمریکا در مطالب خود بر دوستی دو کشور آمریکا و اسراییل تأکید کرد و افزود همبستگی و روابط هر دو کشور بر مبنای حفظ امنیت ملی و دمکراسی هر چه بیشتر و قوی تر ادامه خواهد یافت. آقای اوباما افزود وی و آقای نتانیاهو درباره مساله غزه گفتگو کردند و از تسهیلاتی که اسراییل در تحریم و محاصره اقتصادی علیه غزه فراهم کرده قدردانی کرد. ولی افزود هنوز مسایلی وجود دارد که باید حل شود.

آقای اوباما گفت تلاش های گروه چهارگانه صلح، آمریکا، سازمان ملل، روسیه و اتحادیه اروپا مؤثر بوده و مسلماً راهی وجود دارد که پیشرفت و رفاه غزه تأمین شود. همچنین مساله امنیت اسراییل و مرزهای آن نیز مطرح است.

 رییس جمهوری آمریکا سپس گفت من و نخست وزیر اسراییل درباره مساله ایران و تحریم های شورای امنیت علیه آن کشور نیز صحبت کردیم. آقای اوباما تأکید کرد ما تصمیم داریم ایران را برای رعایت تعهدات بین المللی و دوری از رفتار تحریک آمیز تحت فشار بگذاریم.

رییس جمهوری آمریکا آنگاه گفت من فکر می کنم آقای نتانیاهو خواستار صلح و خواستار مذاکرات جدی با فلسطینی هاست، وصلح و امنیت باید در مورد همه جهان اعمال شود. فلسطینیها نیز خواهان کشور مستقلی هستند که بتوانند آن را از آن خود بنامند، موردی که سال هاست به تعویق افتاده ولی انجام آن نیاز به کار زیادی دارد.

آقای اوباما سپس اظهار امیدواری به حصول نتیجه تلاش وگفتگوهای جرج میچل، فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه، نیات و تلاش نخست وزیر اسراییل در این زمینه را نیز تأیید کرد و افزود کشورهای عرب هم باید از روند صلح حمایت کنند و این روند بدون حمایت و سرمایه گذاری کشورهای منطقه و همسایه پیروز نخواهد شد.

رییس جمهوری آمریکا آنگاه در ارتباط با کنفرانس تحدید سلاح های اتمی گفت سیاست ایالات متحده در این مورد عوض نشده و به قوت خود باقی است و با توجه به تاریخ و وسعت این مساله این تهدیدها نباید نادیده گرفته شوند. آقای اوباما آنگاه افزود ما می دانیم که اسراییل نگران امنیت خود است و ایالات متحده هیچگاه از اسراییل خواستار اقدامی نخواهد شد که آن کشورامنیت خود را نادیده بگیرد.

رییس جمهوری آمریکا سپس تأکید کرد که روابط و دوستی ایالات متحده همواره گسترش یافته، و تنها گاهی در این مورد تبلیغ انجام نگرفته و افزود: این روابط و همکاری ما همچنان ادامه یافته و ما به بهبود آن نیز ادامه خواهیم داد.

نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، نیز در پاسخ به بیانات رییس جمهوری آمریکا، در تأیید وی گفت ما گفتگوهای بسیار عالی در بسیاری زمینه ها از جمله همکاری دو کشور، امنیتی و دیگر مسایل داشتیم. آقای نتانیاهو سپس ضمن قدردانی از دوستی و همکاری آمریکا گفت می دانیم که این روابط برای سال ها در آینده ادامه خواهد داشت.

نخست وزیر اسراییل سپس گفت جدیدترین تهدید در جهان، تلاش ایران برای دست یابی به سلاح اتمی است و افزود آن کشور به تهدید و ترور مردم خود نیز ادامه می دهد، وی آنگاه با ستایش از آمریکا گفت ما شاهد رهبری ایالات متحده در به ثمر رساندن و اجرای تحریم های اخیر شورای امنیت و دیگر تحریم ها بوده ایم. نتانیاهو آنگاه تلاش های پرزیدنت اوباما را در اتخاذ سیاستی جدی در قبال ایران ستود.

نخست وزیر اسراییل آنگاه گفت ما و آمریکا متعهد به صلح هستیم و اسراییل حاضر است برای اجرای صلح همکاری کند. وی افزود ولی خواست ما این است که در نهایت امنیت ما حفظ شود، و نه آنکه در پشت مرزهای ما ایران از طریق حماس و حزب الله جای گیرد.

وی گفت به نظر من، ما و پرزیدنت اوباما و پرزیدنت عباس باید وارد مذاکره جدی شویم و در پایان صلح بهترین راه حل و گزینه است، و در فرصتی که حاصل شده ضمن همکاری خواهیم توانست پیام بزرگ صلح را به منطقه و جهان بفرستیم.

نخست وزیر اسراییل آنگاه با اشاره به اظهارات پرزیدنت اوباما در گفتگوی خصوصی دو رهبر در مورد تعهد آمریکا در قبال امنیت اسراییل گفت ما ازاین بابت از آمریکا سپاسگزاریم.

پرزیدنت اوباما و نخست وزیر اسراییل آنگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و رییس جمهوری آمریکا در پاسخ سؤالی در ارتباط با مساله شهرک سازی اسراییل وآغاز گفتگوهای صلح گفت اسراییل تا کنون برای آغاز گفتگوهای مستقیم تلاش بسیاری در همه رده ها انجام داده و اگر این مذاکرات تا پیش از پایان دوره ممنوعیت ساختمان سازی در سپتامبر آغاز شود فرصت ادامه مذاکرات و موفقیت آن پیش می آید. وی همچنین بر اهمیت اقدامات برای بنای اعتماد میان دو طرف و بهبود شرایط گفتگو تأکید کرد و ضمن ستایش ازتلاش های سلام فیاض، نخست وزیر و دیگر مقامات فلسطینی برای آغاز مذاکرات در عین حال افزود فلسطینی ها نباید درگیر بهانه و صحبت های تحریک آمیزشوند. اقداماتی که در غزه آغاز شده بسیار مفید بوده است و حرف و شعار، آینده و رفاه غزه را تأمین نخواهد کرد.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر