سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

در حمله به مرکز سرباز گیری در بغداد ۶۱ تن کشته شدند

مقامات عراقی می گویند یک حمله انتحاری در خارج از یک مرکز سربازگیری در بغداد، دست کم ۶۱ کشته و بیش از ۱۲۵ زخمی بر جا گذاشته است.

یک مقام وزارت کشور گفت مهاجم روز سه شنبه جمعیت بزرگی از داوطلبان ورود به ارتش را، که در آخرین روز ثبت نام در برابر مرکز صف بسته بودند، هدف گرفت.

این انفجار مرگبارترین واقعه از آغاز ماه رمضان است. شورشیان عهد کرده اند بر حملات در این ماه شدت بخشند.

حمله به ساختمانی که در دوره صدام حسین وزارت دفاع عراق بود، جدیدترین رویداد در سلسله حملاتی است که توانایی و جرات نیروهای امنیتی عراق را آزمایش می کند. آنها در تلاش هستند نفرات خود را پیش از پایان عملیات رزمی سربازان آمریکایی در اواخر ماه جاری افزایش دهند.

مقامات کاخ سفید هفته گذشته گفتند آمریکا به تصمیم خود برای پایان دادن به ماموریتش در عراق تا پایان اوت پای بند است. ۵۰ هزار سرباز برای خدمت به عنوان یک نیروی انتقالی باقی خواهند ماند.

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، پایان ۲۰۱۱ را تاریخی برای خارج ساختن تمام نیروهای آمریکا از عراق تعیین کرده است.

در این میان، خبرنگار صدای آمریکا در بغداد گزارش می دهد انفجار روز سه شنبه همچنین نگرانی مردم محلی نسبت به توانایی دولت در حفاظت از آنها را در حالی که آمریکا کنترل نظامی را به عراقی ها واگذار می کند، برجسته ساخته است.

سیاستمداران از زمان برگزاری انتخابات بی نتیجه در بیش از ۵ ماه پیش، هنوز نتوانسته اند دولت جدیدی تشکیل دهند.

چین و آژانس بین المللی انرژی اتمی قرارداد همکاری اتمی امضا می کنند

   
   

 

چین و آژانس بین المللی انرژی اتمی عهد کرده اند برای بهبود امنیت اتمی در شرق آسیا همکاری کنند.

توافق جدید همچنین ایجاب می کند دو طرف در حوزه هایی مانند آموزش کارمندان و تهیه مقررات و معیارها با یکدیگر همکاری نزدیکتر داشته باشند.

توافقنامه روز سه شنبه در جریان سفر یوکیو آمانو، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، به پکن امضا شد. دیپلمات ژاپنی در ماه دسامبر به ریاست آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزیده شد.

گزارش هایی که درباره دیدار آمانو با چن کیوفا، مسئول سازمان انرژی اتمی چین می رسد، به کره شمالی اشاره نمی کند. کره شمالی می گوید تسلیحات اتمی آزمایش کرده و جدی ترین تهدید برای امنیت اتمی در منطقه تلقی می شود. چین مهمترین منبع ارسال کمک و کالاهای اساسی برای آن کشور است.

از چین همچنین در مورد طرح هایش جهت کمک به تامین هزینه ساختن دو رآکتور در استان پنجاب در پاکستان سئوال شده است.

چین یک عضو گروه فروشندگان مواد و تجهیزات اتمی است که اعضای آن قول داده اند فناوری اتمی را به کشورهایی که معیارهای بین المللی ایمنی را رعایت نمی کنند، نفرستند.

پاکستان، که در سال ۱۹۹۳ اعلام کرد پنج آزمایش اتمی انجام داده است، پیمان ممنوعیت گسترش تسلیجات اتمی را هرگز امضا نکرده و با ممنوعیت تجارت اتمی رو به رو است.

جت جنگنده ایران سقوط کرد

خبرگزاری نیمه رسمی مهر گزارش می دهد یک هواپیمای نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر، در فاصله چند کیلومتری نیروگاه اتمی سقوط کرده است.

مهر روز سه شنبه گزارش داد دو خلبان پیش از سقوط جت جنگنده اف ۴ از آن بیرون پریدند.

سرپرست بخش اورژانس می گوید آنها به بیمارستان منتقل شدند.

برای بازسازی پاکستان به میلیاردها دلار نیاز است

نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد می گوید کشور او برای بازسازی در پی سیلاب عظیمی که تاسیسات زیر بنایی آن را ویران کرد، به میلیاردها دلار نیاز خواهد داشت.

«ضمیر اکرم» روز سه شنبه در ژنو پیش بینی کرد که فقط برای احیای شمال پاکستان به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار نیاز خواهد بود.

او همچنین پیش بینی کرد که مرمت و بازسازی دست کم پنج سال طول خواهد کشید، و هشدار داد از بین رفتن فرآورده های کشاورزی و محصولاتی که نقدی معامله می شوند به کمبود گسترده غذا، بیکاری و فقر منجر خواهد شد.

اکرم برای کمک به پاکستانی هایی که سیل خانه و زندگی آنها را ویران کرد، خواهان افزایش حمایت بین المللی شد.

مقامات سازمان ملل متحد روز سه شنبه گفتند فقط بخش کوچکی از شش میلیون قربانیان سیل که به شدت به غذا و آب پاک نیاز دارند، کمک دریافت کرده اند. سازمان ملل متحد از کشورها خواسته است به وعده هایی که برای کمک و اعانه داده اند عمل کنند.

سازمان ملل متحد می گوید تا کنون حدود ۳۵ درصد ۴۶۰ میلیون دلاری را که هفته پیش در خواست کرد دریافت داشته است.

مقامات پاکستان امیدوار هستند در جریان اجلاس ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، در روز پنجشنبه، کمک های بین المللی بیشتری جمع کنند.

بانک جهانی گفته است ۹۰۰ میلیون دلار برای تامین هزینه های رفاهی پرداخت خواهد کرد.

برنامه جهانی غذا روز سه شنبه گفت با خراب شدن جاده ها و پل ها تنها با هلیکوپتر می توان به بسیاری از مناطق رسید. مسئولان برنامه گفتند از هنگام به راه افتادن سیل، غذا به اندازه ای که برای یک ماه کافی باشد، برای حدود یک میلون نفر فراهم آورده است.

رییس جمهوری افغانستان فرمان داده است شرکت های امنیتی خصوصی منحل شوند

حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان فرمانی صادر کرده است که به تمام شرکت های امنیتی خصوصی در کشور دستور می دهد ظرف چهار ماه بساطشان را جمع کنند.
در فرمان که روز سه شنبه صادر شد گفته می شود هدف این است که از خلافکاری ها و سوء استفاده از تسلیحات و تجهیزات نظامی دیگر جلوگیری شود.
بیش از ۵۰ شرکت امنیتی بین المللی و افغان در افغانستان فعالیت می کنند، بالغ بر ۴۰ هزار نفر را در استخدام دارند، و از مقامات، سربازان و کاروان های تدارکات حفاظت می کنند.
پرزیدنت کرزی گفته است شرکت ها با ایجاد یک ساختار امنیتی موازی، کار نیروهای امنیتی افغانستان را ضعیف می کنند.
فرمان می گوید پیمانکاران امنیتی در صورت داشتن صلاحیت می توانند به نیروی پلیس افغانستان ملحق شوند. فرمان همچنین شرکت های فعال در داخل محل هایی را که گروه های بین المللی از آنها استفاده می کنند، مانند سفارتخانه ها، معاف می کند. تسلیحات و تجهیرات پیمانکاران فاقد مجوز ضبط خواهد شد.
مقامات آمریکایی ضرب الاجل چهار ماه را چالش برانگیز نامیده اند.
روز شه شنبه همچنین، سه سرباز ناتو در انفجار های جداگانه در افغانستان کشته شدند.
یک انفجار در شرق کشور دو سرباز را کشت، در حالی که بمب دیگری در غرب افغانستان سربازی را از پای در آورد.
در ولایت قندهار، مقامات افغان می گویند روز سه شنبه بمبی در شهر اسپین بولداک منفجر شد و یک رهبر قبیله ای را کشت.
ناتو می گوید یک نیروی مشترک افغان و بین المللی یک نفوذی طالبان را که به ربودن و کشتن دو سرباز آمریکایی در ماه گذشته ارتباط داشت کشتند.
او که به بلال معروف بود، روز دوشنبه در جریان عملیاتی در ایالت لوگر کشته شد.
در این میان، حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان سنگسار یک مرد و یک زن را که گویا با هم رابطه داشتند محکوم کرده است. مقامات در غندوز می گوید طالبان آنها روز یکشنبه در ملاء عام سنگسار کردند.
کرزی قتل ها را غیر قابل بخشش نامید و به مقامات امنیتی دستور داد عاملان را دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

مقام جمهوری اسلامی: تحريمهای جديد مشکلی برای تهيه بنزين ايجاد نکرده اند

نماینده ایران در اوپک می گويد به رغم تحريم های شورای امنیت سازمان ملل متحد و تحريم های جداگانه آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و کشورهای اتحادیه اروپا علیه ایران درارتباط با برنامه اتمی جمهوری اسلامی، ايران با مشکلی برای تهيه بنزين روبرو نيست.

انکار محمدعلی خطیبی نماینده ایران در اوپک -- سازمان کشورها ی صادرکننده نفت – در ارتباط با مشکل تهیه بنزین روز دوشنبه همزمان با گزارش های متعددی بود که دولت ايران برای تهيه بنزين مورد نياز خود در کشمکش ست. نماینده ایران در اوپک به خبرگزاری مهر گفت تحریمها هیچ مانعی در سر راه ایران برای خرید بنزین ایجاد نکرده اند.

محمد رويانيان مقام بلندپايه ديگر حمل و نقل و انرژی در ايران نيز خبرهای مربوط به بالا رفتن بهای سوخت را در ايران، تکذيب کرد.

ایران با آنکه از نظر میزان صدور نفت خام مقام دوم را درمیان کشورها ی عضو اوپک دارد اما برای تهیه بنزین به وارد کردن این کالا از خارج اتکا دارد و یک سوم مصرف سالانه بنزین خود را از خارج، وارد می کند.

آمریکا و متحدان غربی این کشور به برنامه اتمی ایران بد گمانند و تهران را به تلاش پنهانی بمنظور دستیابی به جنگ افزارهای اتمی، متهم می کنند.

در همين حال سفیر ونزوئلا درایران -- دیوید ولاسکوئزکارابالو-- بنا به گزار ش خبرگزاری نیمه دولتی فارس گفته است ونزوئلا بنزین مورد نیاز ایران را درصورتی که تهران بخواهد، تأمين خواهد کرد. پیشتر هوگو چاوز ريیس جمهوری ونزوئلا گفته بود کشور متبوع وی روزانه ۲۰ هزار بشکه بنزین به ایران صادر خواهد کرد. اقای چاوز از قرارداد ۸۰۰ میلیون دلاری آن کشور با ایران دراین رابطه، سخن گفته بود.

همچنين روز دوشنبه علی اکبر صالحی، ريیس سازمان انرژی اتمی ایران، اعلام کرد که احداث یک واحد تازه غنی سازی اورانیوم تا فروردین ماه آینده در کشور، آغاز خواهد شد. آقای صالحی به تلویزیون دولتی ايران گفت درآبان ماه گذشته جایگاه این واحد و نیز ۹ واحد دیگر غنی سازی اورانیوم تعیین شد اما نام مکان این تأسیسات را ذکر نکرد.

ایران هم اکنون دو جایگاه برای غنی سازی اورانیوم در نطنز و فوردوی قم احداث کرده است. سال پیش و هنگامی که آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران را به خاطر پنهانکاری و احداث واحد غنی سازی اورانیوم در فوردوی قم نکوهش کرد، محمود احمدی نژاد اعلام کرد تهران در نظر دارد ۱۰ واحد تازه غنی سازی اورانیوم درسراسر کشور ایجاد کند .علی اکبر صالحی که معاون ریاست جمهور ایران نيز هست گفته است مکانهای تازه غنی سازی اورانیوم درتیررس هیچ نیروی مهاجمی نخواهد بود.

محاکمه سرخپوشان در تايلند آغاز شد

دادگاهی در تايلند محاکمه اعضای جنبش مخالفان دولت موسوم به سرخ پوشان را آغاز کرده است. سرخ پوشان در اين دادگاه به ارتکاب اقدامات تروريستی متهم شده اند.

۱۹ نفر از رهبران «جبهه متحد دموکراسی عليه ديکتاتوری،» يا پيراهن قرمزها، که رهبری اعتراضات ضد دولتی چند ماه اخير در تايلند را بر عهده داشتند، متهمان اين دادگاه هستند.

اعتراضات سرخپوشان تايلندی هفته ها ادامه داشت و به خشونت گراييد. بيش از ۹۰ نفر در اعتراضات پيراهن قرمزها عليه دولت تايلند کشته شدند که اکثريت قربانيان را خود افراد معترض تشکيل می دادند.

در اواخر ماه مه سال جاری ميلادی نيروهای نظامی با ورود به صحنه به حضور معترضان سرخ پوش در خيابان ها، پايان دادند.

شماری از مخالفان دولت تايلند متهم شده اند که با بهره گيری از مردان مسلح ناشناس به سربازان و خود معترضان در جريان سرکوب ها حمله کرده و شماری از ساختمان ها را به آتش کشيده اند.

«کاروم فونتاکلنگ،» وکيل مدافع اين ۱۹ نفر، تأکيد کرده است که موکلان وی در اين رويدادها دخالتی نداشته اند. وی در اظهاراتی ابراز اميدواری کرد که بتوان به اين دادگاه برای رسيدن به عدالت اميدوار بود گر چه به گفته او، عدالتی در کشور وجود ندارد.

در جريان برگزاری جلسه دادگاه رهبران سرخ پوشان، شماری از هواداران پيراهن قرمز ها در همبستگی با رهبران متهم در برابر محل دادگاه تجمع کردند. يکی از تجمع کنندگان می گويد عدالت ما بستگی به حکم اين دادگاه دارد.

از سوی ديگر، دولت تايلند به آرامی وضعيت فوق العاده را که به دنبال اعتراضات ضد دولتی در شماری از استان ها برقرار شده بود، لغو کرد. با اين وجود، وضعيت اضطراری همچنان در شهر بانکوک، پايتخت تايلند، و نيز در ۷ استان به قوت خود باقی است.

اعلام وضعيت اضطراری به مقامات امنيتی اين اجازه را داده است که افراد را بدون هيچ اتهامی بازداشت کرده و مطبوعات را سانسور کنند. ممنوعيت برگزاری اجتماعات و مسدود کردن حساب های بانکی از ديگر پيآمد های اعلام وضعيت فوق العاده در شماری از استان های تايلند بوده است.

اوباما: انرژيهای پاک طی دوسال آينده ۸۰۰ هزار شغل جديد ايجاد خواهند کرد

پرزيدنت باراک اوباما، رييس جمهوری آمريکا می گويد که صنايع انرژيهای پاک نقش اساسی در بازسازی اقتصاد آمريکا، ايفا خواهند کرد.

پرزيدنت اوباما روز دوشنبه از کارخانه باطری سازی «زی بی بی» در ايالت ويسکانسين آمريکا، ديدن کرد. رييس جمهوری آمريکا ضمن ايراد يک سخنرانی گفت که کارخانه باطری سازی زی بی بی بخشی از صنايع پاک و مدرن آمريکا را تشکيل ميدهد که با استفاده از طرح محرکهای اقتصادی دولت و استخدام نيروی کار جديد رو به توسعه گذشته و آمادگی آنرا دارد تا در آينده کارگران بيشتری را در استخدام خود درآورد. پرزيدنت اوباما تصريح کرد که صنايع انرژيهای پاک ظرف يک تا دوسال آينده بيش از ۸۰۰ هزار شغل جديد ايجاد خواهند کرد. رييس جمهوری آمريکا هشدار داد که روزهای سختی در پيش است، اما تأکيد کرد که اقتصاد کشور در مسير درستی حرکت ميکند.

ديدار از کارخانه باطری سازی زی بی بی بخشی از سفر سراسری سه روزه پرزيدنت اوباماست که تلاش ميکند، از يک سو، با تشريح برنامه های اقتصادی دولت و بويژه ايجاد کار، و از سوی ديگر، با جمع آوری پول، به پيروزی کانديدا های حزب دموکرات آمريکا در انتخابات ميان دوره ای در ماه نوامبر آينده، کمک کند.

در همين حال بانک مرکزی آمريکا در نيويورک اعلام کرد که برای نخستين بار پس از ماه ژوئن سال گذشته از ارزش حجم سفارشات صنعتی آمريکا کاسته شده است، و فروش کالاهای صنعتی بشدت کاهش يافته است که از ماه می سال گذشته تا بحال بيسابقه بوده است.

از سوی ديگر انجمن خانه سازان آمريکا ميگويد که ميزان اعتماد خانه سازان آمريکا در ماه ميلادی جاری بطور غيرمنتظره ای بشدت کاهش يافته و به پائين ترين سطح خود در ۱۷ ماه گذشته رسيده است. اما روز دوشنبه بانک مرکزی آمريکا اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال ميلادی جاری شرايط اعطای وام را آسانتر ساخته است.

در اروپا، نرخ تورم در شانزده کشور حوزه يوروی اتحاديه اروپا در ماه گذشه نزديک به دو درصد افزايش يافت و به بالاترين سطح خود در ۲۰ ماه گذشته رسيد.

در بريتانيا در پرازدحام ترين فصل مسافرت، کارکنان شش فرودگاه تهديد کرده اند که دست به اعتصاب خواهند زد. حدود شش هزار نفر از کارکنان شش فرودگاه بريتانيا از جمله فرودگاه هيتروی لندن در نظر دارند بعنوان اعتراض نسبت به پائين بودن دستمزد خود دست به اعتصاب بزنند اما هنوز زمان اعتصاب را مشخص نکرده اند.

در آسيا روز دوشنبه در پی اعلام کاهش شديد رشد اقتصادی ژاپن در سه ماهه دوم سال جاری، چين بعنوان دومين اقتصاد بزرگ جهان شناخته شده است.

دولت ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد که ارزش حجم توليدات داخلی آن کشور در سه ماهه دوم سال جاری ۴ دهم درصد بوده است که نسبت به سه ماهه اول سال ۴ درصد کاهش يافته است.

ارزش حجم توليدات داخلی ژاپن در سه ماه دوم سال جاری معادل يک تريليون و ۲۸۶ ميلارد دلار بر آورد شده است در حاليکه ارزش حجم توليدات داخلی چين بالغ بر يک تريليون و ۳۳۵ ميليارد دلار است.

کارشناسان اقتصادی در سال ميلادی جاری رشد اقتصادی چين را ده درصد و رشد اقتصادی ژاپن را ۳ درصد پيش بينی کرده اند.

رهبر دموکرات سنا با ساختن مسجد در محل حملات يازدهم سپتامبر مخالفت می کند

سناتور هری ريد رهبر اکثريت دموکراتهای سنای آمريکا نسبت به ساختن یک مسجد مسلمانان در نزدیکی محل حملات تروریستی یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی، در نيويورک، موضع مخالف می گيرد.

سخنگوی هری ريد گفت که وی به اصل اول متمم قانون اساسی احترام می گذارد اما به باور وی بهتر است مسلمانان مسجد خود را جای ديگری بنا کنند. پرزيدنت اوباما ظاهراً در سخنان تازه خود از مواضع قبلی عقب نشينی کرده و گفته است حق مسلمانان است که هر جا دوست دارند مسجد بسازند اما می گويد در مورد عقلايی بودن ساختن آن در محل حملات يازدهم سپتامبر نظری ندارد.

مایکل بلومبرگ، شهردار نیویورک، می گوید که اگر مخالفان مانع ساخت یک مسجد مسلمانان در نزدیکی محل حملات تروریستی یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی، در منهتن نيويورک، شوند این امر برای نیویورک «روزی غم انگیز» خواهد بود. آقای بلومبرگ روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی همچنین گفت؛ که دولت نباید در دین مردم دخالت کند و توقف پروژه احداث یک مسجد و مرکز ارتباطات آن تنها به این دلیل که فاصله کمی با محل حملات یازدهم سپتامبر دارد روز غم انگیزی را رقم خواهد زد. وی از یازدهم سپتامبر به عنوان حمله به آزادی یاد کرد.

شهردار نیویورک و سایر هوادران ساخت این مرکز می گویند که این محل می تواند حکم یک پل را میان دیدگاههای متفاوت غرب و جهان اسلام داشته باشد. اما روز یکشنبه سناتور جمهوريخواه جان کورنین احداث این مسجد را در نزدیکی محلی که بیش از ۲۶۰۰ آمریکایی در آن کشته شده اند، غيرعاقلانه توصيف کرد.

سنگسار یک زن و یک مرد افغان توسط طالبان

مقامات افغان می گویند ستیزه جویان طالبان یک زن و یک مرد را به اتهام داشتن رابطه نامشروع، در ملا عام سنگسار کرده و کشتند.

سنگسار این دو نفر روز یکشنبه در روستای ملا قلی در ولایت شمالی قندوز انجام شد.

مرد سنگسار شده، همسر و زن سنگسار شده، نامزد داشت و هر دوی آنان بیست و چند ساله بودند.

یک مقام طالبان که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری فرانسه گفت این زوج پیش از سنگسار شدن به داشتن رابطه اعتراف کرده بودند.

پیشتر در ماه جاری میلادی، شورشیان طالبان یک زن باردار را در استان غربی بادغیس، شلاق زده و سپس اعدام کردند.

سازمان عفو بین الملل تایید می کند که اقدام اخیر، اولین مورد سنگسار پس از سرنگونی طالبان به دست نیروهای نظامی آمریکا، در افغانستان است.

عفو بین الملل از دولت افغانستان خواست هنگام مذاکره با طالبان، از رعایت حقوق بشر اطمینان حاصل کند.

شیوه اعدام از طریق سنگسار در اغلب کشورهای اسلامی دیگر انجام نمی شود. سنگسار هنوز مجازاتی قانونی در ایران است و  تحت قوانین شریعت اسلامی توجیه می شود.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,013 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر