سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

دومین کشتی حامل کمک برای فلسطینیان به غزه نزدیک می شود

فعالان طرفدار فلسطینیان می گویند یک کشتی باری حامل ۱۰ تن کمک و تدارکات قرار است روز شنبه به غزه برسد – اقدامی که ممکن است صحنه را برای رویارویی دریایی دیگری با اسراییل آماده کند.
سازمان دهندگان «جنبش غزه آزاد» روز جمعه در اطلاعیه ای گفتند کشتی «راشل کوریه» در آبهای بین المللی در حدود ۲۴۰ کیلومتری غزه قرار دارد. آنها می گویند کشتی حامل مواد ساختمانی، کاغذ و تدارکات دیگری است که اسراییل حاضر نیست اجازه دهد برای «مردم در بند غزه» حمل شود.
بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه به کابینه خود گفت به کشتی اجازه داده نخواهد شد به غزه برسد. مقامات اسراییل می گویند فعالان می توانند بجای آن کالاهای خود را در بندر آشدود خالی کنند.
روز دوشنبه هشت ترک و یک آمریکایی ترک تبار در پی حمله کماندوهای اسراییل به کشتی های آنها کشته شدند.
ترکیه تهدید می کند روابط خود با اسراییل را به دلیل این حمله به پایین ترین سطح پایین بیاورد. معاون نخست وزیر ترکیه روز جمعه گفت مناسبات اقتصادی و نظامی کاهش خواهد یافت. رسانه های ترکیه گزارش می دهند آنکارا همچنین امکان شکایت علیه اسراییل به دادگاه بین المللی را نیز دنبال می کند.
در این میان، اسراییل روز جمعه اعلام کرد دسترسی به بخشی از شهر قدیمی اورشلیم را در پی حمله مرگبار محدود می کند.
پلیس اسراییل گفت فقط به مردان بالای ۴۰ سال اجازه داده خواهد شد در مراسم نماز در مسجد الاقصی شرکت کنند. مقامات همچنین گفتند افراد اضافی پلیس در سراسر شهر مستقر خواهند شد.
در رویدادی دیگر، مقامات فلسطینی می گویند محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطینی هفته آینده، پیش از آن که برای ملاقات با باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا رهسپار واشنگتن شود، از ترکیه دیدن خواهد کرد. انتظار می رود عباس از رهبر آمریکا بخواهد «تصمیمات شجاعانه ای» در مورد روند صلح خاورمیانه بگیرد.
آقای اوباما روز پنجشنبه در مصاحبه ای با سی ان ان نگرانی های امنیتی اسراییل را تایید کرد، اما حمله به کشتی ها را «تراژیک» نامید. او همچنین ابراز امیدواری کرد وضع فعلی به فرصتی برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه تبدیل شود.

فرمانده ارشد طالبان در شهر قندهار کشته شد

ناتو می گوید فرمانده ارشد طالبان در شهر قندهار، در جریان عملیات مشترک با نیروهای افغان کشته شده است.
ناتو روز جمعه اطلاعیه ای منتشر کرد که در آن گفته می شود «ملا ِزرگُی» هفته پیش و پس از آن کشته شد که نیروهای ائتلاف در جریان عملیات جستجو در ناحیه «ژاری» در ایالت قندهار، زیر آتش شورشیان قرار گرفتند.
 ناتو می گوید «زرگی» فعالیت های شورشیان در منطقه را هدایت می کرد و مسئول قتل های متعدد در شهر قندهار بود. او از طریق اقدامات مرعوب کننده علیه شهروندان و رهبری آدم ربایی ها و اعدام های کارمندان دولت و ریش سفیدان روستاها، قدرت گرفت.
ناتو می گوید نیروهای افغان و بین المللی پس از چند هفته ردیابی، برای دستگیری «زرگی» وارد محل اقامت او شدند.
ناتو می گوید مرگ زرگی زیان عمده ای برای رهبری طالبان در جنوب افغانستان تلقی می شود.

دانشجويان در آمريکا سالگرد قيام همقطارانشان در ايران را زنده ميکنند

اورلاندو سنتينل زيرعنوان "دانشجويان دانشگاه فلوريدای مرکزی ياد سالگرد قيام درايران را زنده می کنند" می نويسد يکسال پس از قيامی خونين در ايران، دانشجويان در دانشگاه فلوريدای مرکزی اذهان را به مشکلاتی سياسی و و مواردی از نقض حقوق بشر جلب ميکنند که به گفته آنان کماکان همقطارانشان را در آن کشور خاورميانه ای رنج ميدهد.

روز دوازدهم ژوئن ۲۰۰۹ سيلی ازهزاران معترض برای اعتراض به تجديد گزينش محمود احمدی نژاد به مقام رياست جمهوری که بنظر آنان تقلبی بود خيابان های تهران را پرکرد.

دولت ايران معترضين را، که بسياری ازآنان از ميرحسين موسوی کانديدای اپوزيسيون حمايت کرده بودند، با استفاده از گاز اشک آور، آب فشار قوی و باتون سرکوب کرد. قريب ۷۵ نفر کشته شدند و صدها نفر مضروب و مجروح، بازداشت و به زندان افتادند. معترضين به جنبش سبز مشهور شدند که رنگ مورد استفاده در مبارزات انتخاباتی موسوی بود.

امروز با نزديک شدن سالگرد آن انتخابات اعضای سازمان دانشجوئی ايرانی دانشگاه فلوريدای مرکزی به همقطاران خود يادآوری ميکنند که سرکوبی درايران کماکان برقرار است.

آيدا و آنا اسکمانی، خواهران دوقلوی ايرانی تبارآمريکائی، در رشته های علوم سياسی، رئيس و نايب رئيس اين سازمان اند. اين دو در سه هفته گذشته در مقابل اتحاديه دانشجوئی دانشگاه فلوريدای مرکزی و کتابخانه اين دانشگاه هم بستگی با دانشجويان درايران و آگاه سازی از وضعيت آنان را پيگيری کرده اند. هر دو روبان های سبز رنگی را به مچ دست هايشان بسته اند که از انتخابات سال گذشته به بعد به احترام اين جنبش می پوشند.

آيدا و آنا ميگويند از طرف دانشجويان درايران صحبت ميکنند چرا که آنان نمی توانند بدون ترس از اخراج يا زندانی شدن حرفشان را بزنند.

 آيدا ميگويد دانشجويان ايرانی خواستارحقوق پايه ای هستند که دانشجويان آمريکائی دارند و آنان از آنها محروم اند.

اعضای سازمان دانشجوئی ايرانی دانشگاه فلوريدای مرکزی همچنين روز يازدهم ژوئن در يک برنامه ويژه مراسم موسوم به روزجهانی اقدام در اورلاندو شرکت ميکنند. به گفته سانيا عوض پور، عضو فعال عفو بين الملل، اورلاندو يکی از شهرهای متعددی در گوشه و کنار جهان خواهد بود که اعتراض های معترضين در ايران را به ياد می آورد.

هم اکنون شمار شهرهائی که در اين مراسم شرکت ميکنند به ۶۴ رسيده است. اما خانم عوض پورميگويد تخمين ميزند شمار شهرها به ۷۵ و بيشتر برسد. هرشهر، در يکی از روزهای يازدهم و يا دوازدهم ژوئن، برای ارتقای حقوق بشر در ايران ميزبان مراسمی خواهد بود. در اورلاندو نيز کاروان اتوموبيل هائی به راه می افتد که پوسترهای حاوی پيام اصلی اين شهررا حمل ميکنند: "اعدام ها را متوقف کنيد".

روسیه می گوید تکمیل قطعنامه تحریم های جدید علیه ایران نزدیک است

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه می گوید شورای امنیت سازمان ملل متحد به تکمیل کار روی پیش نویس قطعنامه تحریم های جدید علیه ایران نزدیک می شود.
لاوروف، که برای دیداری یک روزه با مقامات چین به پکن رفته بود، روز جمعه گفت قطعنامه پیشنهادهای روسیه، چین و اعضای غیر متعهد شورای امنیت را در بر می گیرد. خبرگزاری اینترفکس بنقل از لاوروف می گوید حذف عبارت «تحریم های فلج کننده» از جمله پیشنهادهای روسیه و چین است.
در رویدادی جداگانه، وزارت امور خارجه روسیه می گوید لاوروف و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در محتوای تحریم های پیشنهادی، درباره برنامه اتمی ایران تبادل نظر کردند.
آنها در این گفت و گو، که معلوم نیست چه زمانی انجام گرفت، در مورد چشم اندازهای اجرای معامله معاوضه سوخت اتمی بحث کردند.
روز چهارشنبه، رییس شورای امنیت گفت تحریم های جدید ممکن است ظرف ۱۰ روز به اجرا گذاشته شود.
پیشتر، منوچهر متکی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی هشدار داد که تحریم های می تواند به رویارویی منجر شود و معامله ایران با برزیل و ترکیه را باطل خواهد کرد.

جرگه صلح افغانستان از مذاکره با طالبان پشتیبانی می کند

شرکت کنندگان در جرگه صلح در کابل می گویند آنها از طرح های حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان برای مذاکرات صلح با طالبان در کوشش برای پایان دادن به نزدیک به ۹ سال جنگ، پشتیبانی می کنند.
نزدیک به ۱۶۰۰ نماینده، که به گروه های کوچک کاری تقسیم شده بودند، روز جمعه به کنفرانس سه روزه پایان دادند و برنامه آشتی حامد کرزی را تایید کردند. تشکیل کمیسیونی جهت هدایت کوشش برای گشودن باب گفت و گو با طالبان، از جمله توصیه های آنها بود.

قیام الدین کشاف، نایب رییس جرگه، قطعنامه پایانی را قرائت کرد. در آن از جمله گفته می شود شبه نظامیانی که به روند صلح می پیوندند باید از فهرست سیاه سازمان ملل متحد حذف شوند، و شورشیانی که می خواهند در آن شرکت کنند باید روابط خود را با القاعده و دیگر گروه های تروریستی قطع کنند.
پرزیدنت کرزی در سخنان پایانی خود از طالبان و دیگر گروه های ستیزه گر خواست به نبرد پایان دهند و گفت جرگه راهی روشن در برابر دولت قرار داده است.

از طالبان برای شرکت در جریکه دعوت نشده بود، آنها گفته اند تا تمام سربازان خارجی از افغانستان خارج نشوند، در مذاکرات صلح شرکت نخواهند کرد.

برای نظارت بر عملیات مهار چاه نفت، رییس جمهوری آمریکا سفر به استرالیا و اندونزی را لغو می کند

گارد ساحلی آمریکا می گوید در مهار یک چاه نفت زیر آبی در خلیج مکزیک پیشرفت می شود، اما گوشزد می کند که عملیات مهار هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.
دریادار تاد آلن، فرمانده گارد ساحلی، روز جمعه به خبرنگاران گفت سرپوشی که روی چاه قرار داده شده، بخشی از نفت را به یک کشتی در سطح آب فرستاده است.
او گفت نفت همچنان از دریچه های سرپوش بیرون می زند، اما آنها به آرامی بسته می شوند. آلن گفت ساعت ها طول خواهد کشید تا مقامات بتوانند بفهمند سرپوش چگونه خوب کار می کند و چه مقدار نفت جمع آوری می شود.
دریادار همچنین گفت باد لکه اصلی نفت را به لکه های کوچکتری که در سراسر خلیج مکزیگ گسترده می شود، تقسیم کرده است.
قرار است پرزیدنت اوباما بعد از ظهر جمعه برای ارزیابی کوشش های جاری از منطقه دیدن کند.
رییس جمهوری که سفر به استرالیا و اندونزی را لغو کرده است، روز پنجشنبه در مصاحبه ای با سی ان ان گفت عصبانی است و از بی پی بدلیل پاسخ کند به بحران انتقاد کرد.
چند هفته است که روزانه هزاران بشکه نفت خام به خلیج می ریزد، پرندگان و دیگر زندگی وحش را فرا می گیرد و منبع معاش ماهیگیران را تهدید می کنند.
لکه های عظیم نفت به سواحل ایالت های لوئیزیانا، آلاباما و می سی سی پی رسیده است و به کرانه های فلوریدا نزدیک می شود. دولت یک صورت حساب ۶۹ میلیون دلاری بابت هزینه عملیاتی که تاکنون انجام گرفته برای بی پی فرستاده است.
در این میان، مدیر اجرایی بی پی در مقاله ای در وال استریت جورنال صنعت نفت را به کوشش برای فراهم آوردن فناوری ایمنی بهتری فرا خوانده است.

احمدی نژاد به مخالفان هشدار می دهد

رییس جمهوری اسلامی ایران به مخالفان هشدار داده است از مسیر بنیانگذار جمهوری اسلامی منحرف نشوند.

محمود احمدی نژاد روز جمعه در سخنانی بمناسبت بیست و یکمین سالگرد درگذشت آیت الله خمینی، خطاب به جمعیتی که در صحن آرامگاه وی جمع شده بودند، آیت الله را ستود و گفت مردم هرکسی را که تعلیم او را رد کند طرد خواهند کرد.
 
احمدی نژاد همچنین از انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته دفاع کرد و آنرا ۱۰۰ درصد آزاد نامید.

در اوایل هفته، ۱۰ گروه مخالف رسما برای برگزاری اجتماعی در سالگرد انتخابات در ۲۲ خرداد درخواست مجوز کردند.

احمدی نژاد همچنین با استفاده از فرصت از اسراییل بدلیل حمله به کشتی های حامل کمک برای غزه انتقاد کرد و خواهان برچیدن حکومت یهود شد.

مقامات جمهوری اسلامی گفته بودند انتظار دارند در مراسم روز جمعه ۲ میلیون نفر شرکت کنند.

رابرت گيبز: آمريکا معتقد است قطعنامۀ تحريمی ايران هفته آينده تصويب خواهد شد

دولت آمريکا انتظار دارد شورای امنيت سازمان ملل متحد هفتۀ آينده قطعنامۀ تحريمی را عليه فعاليت های هسته ای جمهوری اسلامی ايران، به تصويب رساند.

رابرت گيبز سخنگوی کاخ سفيد روز پنجشنبه در يک کنفرانس خبری در مورد فعاليت های دولت پرزيدنت اوباما گفت آمريکا معتقد است قطعنامۀ تحريمی ايران هفتۀ آينده تصويب خواهد شد. سخنگوی کاخ سفيد در بخش ديگری از سخنان خود افزود «با اينکه آمريکا با تمام ۱۵ عضو شورای امنيت گفتگو نکرده است انتظار دارد در نهايت در زمان رأی گيری، قطعنامه از آراء کافی برخوردار شود.

پيش نويس قطعنامۀ تشديد تحريم های ايران از حمايت پنج عضو دائم شورای امنيت يعنی آمريکا، چين، فرانسه، روسيه و بريتانيا برخوردار است. به منظور تصويب اين قطعنامه به جز اين کشورها ۴ عضو از اعضاء غير دائم نيز بايد به آن رأی مثبت دهند.

در همين حال چين روز پنجشنبه اعلام کرد تحريم ايران نبايد به شهروندان عادی ايرانی آسيب رساند. سخنگوی وزارت امور خارجۀ چين در گفتگو با خبرنگاران گفت «تحريم ايران نبايد مردم عادی را تنبيه و يا بر زندگی روزمرۀ آنها تأثير بگذارد. اين مقام همچنين افزود چين معتقد است صرف نظر از هر اقدام شورای امنيت، مسألۀ هسته ای ايران بايد از طريق مذاکره و گفتگو حل شود.»

از سوی ديگر علی اکبر صالحی رئيس سازمان اتمی ايران می گويد توافق هسته ای اخير ايران با برزيل و ترکيه اجماع جهانی برای تحريم ايران را شکسته است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی آقای صالحی روز پنجشنبه اعلام کرد که «با صدور بيانيۀ تهران اجماع قدرت های جهانی به رهبری آمريکا که در پی تحريم ايران بودند، شکسته شد و هم اکنون توپ در زمين آن ها است.»

رئيس سازمان انرژی اتمی ايران افزود که «کشورهای غربی در بارۀ توافق تهران دچار نوعی آشفتگی شده اند و حتی اگر در شورای امنيت، قطعنامه ای عليه ايران تصويب شود، اين قطعنامه قوی نخواهد بود.»

علی اکبر صالحی همچنين در گفتگويی با ايسنا اعلام کرد در گزارش آژانس بين المللی انرژی اتمی در مورد فعاليت های هسته ای ايران «سوء برداشت» شده است. مقام ايرانی می گويد برخلاف آنچه در گزارش اخير آژانس اتمی سازمان ملل متحد آمده است ايران در آزمايشگاه جابربن حيان از روند «پايرو پراسسينگ» كه طی آن پلوتونيوم و عناصر سنگين از ميله‌های سوخت مصرف ‌شده در راكتورها به دست می ‌آيد، استفاده نمی کند. آقای صالحی می گويد آژانس با اين «سوء برداشت ها» به اعتبار خود لطمه می زند.

ايران در ماه ژانويه به آژانس بين المللی انرژی اتمی اطلاع داد روند «پايرو پراسسينگ» را آغاز کرده است. اما سپس در ماه مارچ اين توضيحات را پس گرفت و آغاز روند «پايرو پراسسينگ» را انکار کرد.

«نائوتو کان» وزیر دارايی پيشين برای مقام نخست وزیری ژاپن انتخاب شد

پارلمان ژاپن امروز، جمعه، با ۳۱۳ رأی موافق «نائوتو کان» وزير دارايی پيشين کشور را برای مقام نخست وزيری ژاپن، انتخاب کرد.

«نائوتو کان» بامداد جمعه با ۲۹۱ رأی موافق در برابر ۱۲۹ رأی مخالف به رهبری حزب دموکرات ژاپن برگزيده شد.

وزیر دارایی پيشين ژاپن نیرومند ترین کاندیدای احراز مقام نخست وزیری بود و رقیبان بالقوه از او در پی استعفای یوکیو هاتویاما، حمایت می کردند.

«نائوتو کان» روز پنجشنبه حمایت علنی «کاتسویا اوکادا» وزیر امور خارجه و «سیجی میه هارا» وزیر ترابری را بدست آورد. آنها هر دو رقیبانی برای جانشینی هاتویاما بعنوان رهبر حزب دمکرات تلقی می شدند.

حزب دمکرات روز جمعه برای تعیین جانشین هاتویاما تشکیل جلسه داد. هاتویاما در کوشش برای بهبود موقعیت حزب در انتخابات آینده استعفا داد. او روز چهارشنبه در اعلام کناره گیری خود گفت نتوانست به وعده ای که برای بیرون بردن پایگاه نیروی دریایی آمریکا از جزیره اوکیناوا داده بود، عمل کند.

تلاش بی پی برای نصب ابزار مسدود کنندۀ ريزش نفت در خليج مکزيک تا کنون موفق است

شرکت نفتی بريتيش پتروليوم همزمان با نصب ابزار مسدود کنندۀ بزرگ برای انتقال نفت موجود در سطح آبهای خليج مکزيک، تلاش می کند با استفاده از دستگاههای زيردريايی خودکار خودِ محل اصلی ريزش نفت را ازحوزه نفتی خارج سازد.

مأموران گارد ساحلی خليج مکزيک می گويند اين بخش از عمليات تا کنون با موفقيت همراه بوده است اما چالش واقعی از زمان نصب محکم ابزار مسدود گر بر روی سطح بريده شده، آغاز می شود. اين وسيله بايد به حدّی محکم باشد که بتواند طبق طرح اوليۀ بی پی مجرای ريزش نفت را کاملاً مسدود کند.

در همين حال تونی هِيوارد سرپرست اجرايی شرکت بريتيش پتروليوم روز پنجشنبه در مصاحبه ای با خبرنگاران در شهر هوستون در ايالت تکزاس گفت در صورت موفق بودن عمليات مسدود کردن محل ريزش نفت، گام بعدی انتقال نفت و گاز موجود در حوزه نفتی به کشتيهای بزرگ است. درياسالار هيوارد می گويد بی پی تا مدتها بعد از رفتن کارکنان امدادی و رسانه ها در منطقه باقی خواهد ماند. وی وعده می دهد که بی پی آنقدر در منطقه می ماند تا روح زندگی و رونق اقتصادی بار ديگر به شريانهای منطقه باز گردد.

در پی اين حادثه ارزش سهام شرکت بی پی شديداً کاهش يافت.

به گزارش تحليلگران اقتصادی اين شرکت از روز بيستم آوريل يعنی از زمان شروع ريزش نفت در خليج مکزيک تا کنون حدود ۷۰ ميليارد دلار بابت اُفت ارزش سهام خود متضرر شده است.

طبق قوانين آمريکا کل مخارج مربوط به اين حادثه بايد از طرف شرکت بی پی تأمين شود. اين شرکت تا کنون يک ميليارد دلار بابت عمليات مهار ريزش نفت و پاکسازی منطقه هزينه کرده است. روز پنجشنبه دولت فدرال آمريکا يک صورت حساب ۶۹ ميليون دلاری بابت مخارج تا به امروز را به شرکت بی پی، تسليم کرد.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر