سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

سفیر ایران در عراق: تحریم ها بر مناسبات تجارتی تهران با بغداد تاثیر نخواهد داشت

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عراق می گوید جدید ترین دور تحریم های بین المللی علیه ایران، مانع تجارت بین دو کشور نخواهد بود.

حسن دانایی فر، روز سه شنبه در بغداد به خبرنگاران گفت امیدوار است داد و ستد بین دو همسایه، که در حال حاضر حدود ۷ میلیارد دلار در سال است، افزایش پیدا کند.

پس از آن که شورای امنیت سازمان ملل متحد چهارمین دور تحریم ها را علیه ایران وضع کرد، تهران راه های بازرگانی جدیدی را جستجو می کند.

ایران اتهامات آمریکا و کشورهای دیگر را که از برنامه اتمی غیر نظامی به عنوان پوششی برای تولید تسلیحات اتمی استفاده می کند، رد کرده است.

همراه با سازمان ملل متحد، آمریکا و اتحادیه اروپا برای مجازات کشورهایی که با ایران داد و ستد می کنند، تدابیری اندیشیده اند.

پای پیش گذاری ایران در حالی است که عراق از زمان برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه مارس همچنان با بن بست روبرو است و رهبران سیاسی قادر نبوده اند با تشکیل دولت جدید موافقت کنند.

محاکمه جوانترین زندانی در گوانتانامو آغاز می شود

محاکمه جوانترین بازداشتی در زندان نظامی آمریکا در خلیج گوانتانامو، در کوبا، جریان دارد.

انتخاب هیات منصفه در محاکمه «عمر خدر» شهروند کانادا، روز سه شنبه، آغاز می شود. او در سال ۲۰۰۲ در سن ۱۵ سالگی در افغانستان دستگیر شد.

«خدر» که اینک ۲۳ سال دارد، از جمله به پرتاب نارنجکی که به کشته شدن یک گروهبان ارتش آمریکا منجر شد متهم است و ممکن است در صورت محکومیت با زندان ابد روبرو شود.

قاضی روز دوشنبه موافقت کرد از اعترافات «خدر» نزد بازجویان نظامی در محاکمه استفاده شود. وکیل مدافع می گوید بازجویان او را از طریق شکنجه و وحشت، از جمله تهدید تجاوز جنسی، مجبور کردند اعتراف کند.

«رازیکا کوماراساوامی»، نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای کودکان در مناقشات مسلحانه، هشدار داد که محاکمه با دادن اجازه مجازات اطفال برای ارتکاب جرائم جنگی، می تواند سابقه خطرناکی به وجود آورد.

«خدر» پیشنهاد گذراندن ۳۰ سال آینده در زندان - پنج سال در گوانتانامو، و بقیه در کانادا را رد کرده است.

محاکمه او پس از آن صورت می گیرد که باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، نتوانست ضرب الاجلی را که برای بستن بازداشتگاه نظامی تا ژانویه سال جاری تعیین کرده بود، عملی کند.

ایران گورهای جمعی برای سربازان آمریکایی حفر می کند

یک فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی می گوید ایران در آمادگی برای حمله آمریکا، گورهای جمعی جهت دفن سربازان آمریکایی حفر کرده است.

حسین کنعانی مقدم در مصاحبه ای با آسوشیتد پرس گفت گورها در استان خوزستان حفر شده اند.

مقدم گفت این جا همان محلی است که ایران سربازان عراقی را که در جریان جنگ هشت ساله با ایران کشته شدند، دفن کرد.

او گفت گورهای جمعی که برای دفن سربازان عراقی استفاده شده بود، اینک برای سربازان آمریکایی آماده شده اند.

تصویر ویدیوئی تعداد زیادی گورهای خالی و تازه حفر شده را در یک منطقه صحرایی نشان می دهد. حفر گورها را نخستین بار خبرگزاری نیمه رسمی فارس گزارش داد.

مقدم همچنین گفت اگر نیروهای آمریکا به ایران حمله کنند، ایران گزینه ای جز حمله به پایگاه های آمریکا در دیگر کشورهای منطقه نخواهد داشت.

در حمله انتحاری در کابل دو تن کشته شدند

پلیس افغانستان می گوید در یک حمله انتحاری به مهمانسرایی در مرکز کابل، که یک شرکت امنیتی خارجی از آن استفاده می کند، دست کم دو تن کشته شده اند. طالبان مسئولیت حمله را بر عهده گرفته اند.

رییس مرکز تحقیقات جنایی گفت دو مهاجم روز سه شنبه پس از آن که سعی کردند وارد مجتمع شوند، مواد انفجاری را که همراه داشتند منفجر کردند.

دو راننده غیر نظامی کشته شدند و یک گارد امنیتی نیز مجروح شد. گفته می شود هر سه نفر برای شرکت امنیتی بریتاتیایی «هارت» کار می کردند.

به گفته شاهدان، صدای تیراندازی در پی  انفجاری عظیم شنیده شد.

هرچند از پایتخت افغانستان با پاسگاه های پلیس در اطراف آن به شدت حفاظت می شود، اما ستیزه گران قادر بوده اند به حملات متعدد در آنجا دست بزنند.

زیان های آتش سوزی و خشکسالی در روسیه، از ۱۵ میلیارد دلار فراتر می رود

یک نشریه بازرگانی در روسیه می گوید اطلاعات مقدماتی نشان می دهد آتش سوزی ها و خشکسالی امسال، دست کم ۱۵ میلیارد دلار برای اقتصاد کشور هزینه خواهد داشت.

روزنامه «کامرسانت» روز سه شنبه گفت تحلیلگران اقتصادی خسارت را معادل یک درصد تولید ناخالص داخلی روسیه تخمین می زنند. گزارش روزنامه حاکی است نتیجه نخستین تلاش های رسمی برای تعیین زیان های اقتصادی مرتبط با هوا، پیش از پایان سال معلوم نخواهد شد.

روسیه یکی از بزرگترین تولید کنندگان گندم در جهان است، اما دولت هفته پیش در تلاش جهت کنترل قیمت های داخلی برای فراورده های گندم و علوفه دام، صادرات آن را ممنوع ساخت.

این ممنوعیت پس از آن صورت گرفت که مسئولان کشاورزی پیش بینی تولید را به دلیل وضع آب و هوا، ۲۰ درصد کاهش دادند.

ساکنان پایتخت روسیه روز سه شنبه برای نخستین بار پس از نزدیک به یک هفته، در زیر آسمان های صاف از خواب بیدار شدند. مسکو روزها با پرده ای از دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در حومه آن پوشیده شده بود.

شمار رسمی کسانی که در هفته ها خشکی بی سابقه، حریق و دمای بالا کشته شدند همچنان ۵۲ نفر است. اما آندره سلتسوسکی، مسئول بهداشت مسکو روز دوشنبه گفت نرخ مرگ و میر فقط در مسکو از روزانه ۳۵۰ تن به حدود ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

مقامات بهداشت فدرال بعدا اطلاعات سلتسوسکی را به چالش گرفتند، و موجب شدند او روز سه شنبه یادآور شود که هنوز بسیار زود است گفته شود ارتباط مستقیمی بین افزایش مرگ و شرایط مرتبط با هوا در مسکو وجود دارد.

 

سازمان ملل متحد: بر شمار تلفات غیر نظامیان در افغانستان افزوده می شود

در یک گزارش جدید سازمان ملل متحد گفته می شود تلفات غیر نظامیان در افغانستان در نیمه نخست سال ۲۰۱۹، ۳۱ درصد افزایش یافته است و طالبان و شورشیان دیگر در این افزایش مسئولیت زیادی دارند.

بر اساس گزارش که روز سه شنبه منتشر شد، در این مدت نزدیک به ۱۳۰۰ افغان کشته و ۲هزار نفر زخمی شدند، که بیشتر از استفاده از بمب های پیشرفته تردست ساز ناشی شده است.

سازمان ملل متحد گفت طالبان و شورشیان دیگر مسئول ۷۶ درصد مرگ ها بودند، این رقم در سال گذشته ۵۳ درصد بود. در این میان، شمار تلفاتی که به نیروهای ناتو نسبت داده می شود تقریبا یک سوم نسبت به دوره مشابه در سال قبل پایین آمده و به ۱۲ درصد رسیده است.

«ستافان دو میستورا»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد، گزارش را یک «زنگ بیدار باش» نامید، و در یک کنفرانس خبری در کابل گفت هزینه ای که غیر نظامیان، به ویژه زنان و کودکان، بابت مناقشه می پردازند بسیار سنگین است.

ناتو در بیانیه ای این ارقام را با ارقام خود منطبق دانست و گفت ژنرال دیوید پتریوس، فرمانده ارشد نظامی آمریکا و ناتو در افغانستان، رهنمودهای جدیدی برای جلوگیری از وارد آمدن تلفات به غیر نظامیان صادر کرده است.

در کابل، وحید عمر سخنگوی حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان، از افزایش تلفات غیر نظامیان انتقاد کرد.

روز سه شنبه همچنین گروه های طرفدار حقوق بشر از وب سابت ویکی لیکس خواستند شیوه بهتری برای ویراستاری اسامی مندرج در هزاران سند جنگی که منتشر می کند، به کار برد.

گروه ها، از جمله عفو بین الملل و کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان، گفتند آنها نگران ایمنی افغان هایی هستند که به عنوان کمک به نیروهای ائتلاف معرفی شده اند.

وال استریت جورنال گزارش داد «جولیان آسانگ»، بنیان گذار ویکی لیکس، پرسیده است که آیا سازمان عفو بین الملل به ویراستاری و تنظیم اسامی کمک خواهد کرد یا نه.

سازمان عفو بین الملل گفت منابعش محدود است، اما پیشنهاد کمک را رد نکرد.

وزارت دفاع آمریکا از ویکی لیکس خواسته است اسناد را به دولت آمریکا بازگرداند.

قانون گزاران آمریکا از کمک به ارتش لبنان جلوگیری می کنند

قانون گزاران ارشد آمریکا می گویند آنها از کمک مالی به ارتش لبنان به دلیل زد و خورد مرزی مرگبار اخیر بین لبنان و اسراییل، موقتا جلوگیری می کنند.

دو دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، هوارد برمن، رییس کمیته امور خارجی، و نیتا لووی، که سرپرستی کمیته فرعی مسئول کمک های خارجی را بر عهده دارند، روز دوشنبه گفتند آنها موقتا ۱۰۰ میلیون دلار کمکی را که هنوز توزیع نشده، متوقف کرده اند.

برمن می گوید او از نفوذ احتمالی حزب الله در ارتش لبنان نگران است. قانون گزاران آمریکایی، که با اسراییل رابطه خوب دارند، می گویند آنها می خواهند مطمئن شوند که تسلیحات ارسالی آمریکا به دست حزب الله نخواهد افتاد.

در مبادله تیراندازی در ۳ اوت، چهار نفر - دو سرباز و یک خبرنگارلبنانی و نیز یک افسر ارشد اسراییل کشته شدند. این درگیری، تازه ترین نبرد از زمان جنگ اسراییل و لبنان در سال ۲۰۰۶ توصیف شد، و دو طرف یکدیگر را مسئول می دانند.

مقامات اسراییلی آشکارا گفته اند آنها به حزب الله در درگیری مستقیم در نبرد مرزی مظنون نیستند. اما می گویند طرفداران حزب الله که ممکن است موجب زد و خورد شده باشند، روز به روز بیشتر به ارتش لبنان رخنه می کنند.

جرج بوش، رییس جمهوری پیشین، و باراک اوباما، رییس جمهوری وقت آمریکا، هر دو از ارسال کمک برای ارتش لبنان حمایت کرده اند. آنها گفته اند که یک ارتش حرفه ای برای دولت در اعمال حاکمیت و اقتدار خود حیاتی است.

کمک های آمریکا از سال ۲۰۰۶ به ارتش لبنان، به تخمین قانون گزاران، ۷۲۰ میلیون دلار، و شامل نفربرهای زرهی، هلیکوپتر، تفنگ های تهاجمی ام-۱۶، موشک، دوربین های شب بین، و آموزش بوده است.

وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت مدرکی وجود ندارد که نشان دهد سربازان در حادثه مرزی از تجهیزات ارسالی آمریکا استفاده کردند.

ايران تعداد بیشتری دستگاه های سانترفيوژ برای غنی سازی اورانيوم نصب کرده است

 
 
 
 
 

آژانس بين المللی انرژی اتمی روز دوشنبه با تاييد اين مطلب افزود اين اقدام با نقض قطعنامه های شورای امنيت صورت گرفته است.

آژانس بين المللی انرژی اتمی روز دوشنبه اعلام کرد ايران طی سال ميلادی جاری دستگاه های سانترفيوژ بيشتری را به منظور غنی سازی اورانيوم در نيروگاه نطنز نصب کرده است. سخنگوی آژانس اعلام کرد بازرسان اين سازمان ماه گذشته در زمان بازديد از نيروگاه نطنز دستگاه های سانترفيوژ بيشتری مشاهده کرده اند. هفته گذشته انستيتوی علوم و امنيت بين المللی، گزارشی مبنی بر نصب تعداد بیشتری از دستگاه های سانترفيوژ در ايران منتشر کرده بود. آژانس بين المللی انرژی اتمی روز دوشنبه تاکيد کرد اين اقدام تهران برخلاف قطعنامه های شورای امنيت است که ايران را از فعاليت های غنی سازی اورانيم منع می سازد.

در همين حال ايران روز دوشنبه اعلام کرد نيروگاه اتمی بوشهر به زودی آغاز به کار خواهد کرد. علی اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی ايران در سخنرانی در بوشهر اعلام کرد اين نيروگاه در چند هفته آينده افتتاح خواهد شد. اين در حالی است که رامين مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه نيز در تائيد اين موضوع در گفتگو با ايلنا، گفت نيروگاه بوشهر فعاليت رسمی خود را يک ماه و نيم ديگر، پس از ماه رمضان آغاز خواهد کرد. آقای مهمانپرست افزود «چند ماه پس از آنكه نيروگاه بوشهر به صورت رسمی كار خود را آغاز كند فعاليت خود را با تمام قوا انجام خواهد داد.»

نيروگاه بوشهر که با کمک روسيه احداث شده است ابتدا قرار بود حدود دو سال پيش در سال ۲۰۰۸ ميلادی افتتاح شود. حدود ۷۰۰ مهندس ايرانی در چهار سال اخير برای اداره اين نيروگاه در روسيه تعليم ديده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ايران در بخش ديگری از سخنان خود همچنين گفته است، مذاکره با گروه وين پيرامون مبادله سوخت و بيانيه تهران، در صورت تامين شروط ايران در اواخر شهريور ماه و يا اوايل مهر خواهد بود.

پيشتر علی اکبر ولايتی مشاور رهبر جمهوری اسلامی ايران نيز طی سفر به سوريه اعلام کرده بود ايران آماده گفتگو با آمريکا پيرامون مسئله هسته ای است. آقای ولايتی تاکيد کرد باوجوديکه ايران هيچ اعتمادی به پيشنهاد آمريکا ندارد، اما هيچگاه اصل مذاکره را رد نکرده است. اين سخنان مشاور رهبر جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات وزير امور خارجه آمريکا صورت می گيرد که روز يکشنبه گفته بود آمريکا حاضر به مذاکره با ايران است. واشنگتن اکنون ماه هاست که بر سياست دو سويه فشار و ديپلماسی برای حل مسئله هسته ای ايران تاکيد دارد. در حالی که آمريکا و متحدان غربيش فعاليت های هسته ای ايران را در راستای تلاش اين کشور برای دست يابی به سلاح هسته ای می دانند، ايران تاکيد دارد اين برنامه را با مقاصد صلح آميز دنبال می کند.

در خبری ديگر آلمان می گويد ايران نگران تاثير تحريم های اخير است. يک قانون گزار آلمانی که به تازگی سفری به تهران داشته است روز دوشنبه، در گفتگو با آسوشيتد پرس اعلام کرد مقام های ايرانی که با آنها ملاقات داشته است نگران تاثير تحريم های اخير بر تجارت و معاملات بين المللی ايران هستند. راینر اشتاینر، عضو حزب دموکراتيک آزاد، حزب حاکم آلمان که هفته گذشته به ايران سفر کرد می گويد مقام های ايرانی به خصوص نگران هستند که تحريم ها تاثير عميقی بر صادرات و وارت کشور داشته باشد. آقای اشتاينر طی اين سفر با قانون گزاران و نمايندگان دولت ايران ملاقات داشته است. به جز دور چهارم تحريم های شورای امنيت ايران، در ماه های اخير با تحريم های شديدی از سوی آمريکا، کانادا و اتحاديه اروپا مواجه شده است. مقام های ايرانی معمولاً می گويند تحريم ها تاثيری بر فعاليت های ايران نخواهد گذاشت.

علی قيدان: ارتش عراق آماده است مسئوليتهای امنيتی را از نيروهای آمريکايی تحويل بگيرد

يک فرمانده بلندپايه ارتش عراق ميگويد که نيروهای عراقی به خوبی اين آمادگی را دارند که در پی خروج نيروهای رزمی آمريکا از خاک عراق در پايان ماه اوت جاری پاسداری امنيت در کشور را بر عهده بگيرند.

علی قيدان فرمانده ارشد ارتش عراق روز دوشنبه اظهار داشت که نيروهای امنيتی عراق بخوبی آماده هستند تا در جريان اين مرحله انتقالی تمامی مسئوليتهای امنيتی را از نيروهای آمريکايی تحويل بگيرند.

اين فرمانده در يک کنفرانس خبری در مرکز شهر بغداد افزود «در پايان سال ۲۰۱۱ ما مسئول تمامی وضعيت امنيتی در عراق خواهيم بود.»

در حالی که ۷ سال از حمله نظامی تحت رهبری آمريکا برای سرنگونی رژيم صدام حسين، رهبر پيشين عراق، سپری شده است دولت ايالات متحده شمار سربازان رزمی آمريکايی در عراق را در تاريخ اول ماه سپتامبر پيش رو از حدود ۶۵ هزار کنونی به ۵۰ هزار کاهش خواهد داد و اين در حالی است که شمار سربازان آمريکايی در عراق در اوج درگيريها بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر بود.

رابرت کُن، ژنرال آمريکايی، ميگويد که سربازان باقيمانده عمدتاً يک نقش مشاوره يی خواهند داشت و ضمن حمايت از نيروهای عراقی آنان را تعليم خواهند داد.

ژنرال آمريکايی ميگويد «اين انتقال در واقع از زمانی آغاز شد که ما در ماه ژوئن ۲۰۰۹ از شهرهای عراق خارج شديم که يک رويداد مهمی بود زيرا هنگامی صورت گرفت که عراقی ها مسؤليت يکی از دشوارترين چالشهای امنيتی در کشور را که همان شهرها و نواحی شهری است، برعهده گرفتند و از آن زمان، يک روند انتقالی جريان يافته است که طی آن عراقيها بمرور مسئوليتهای بيشتری را تقبل کرده اند.»

ژنرال کُن همچنين ميگويد که سربازان باقيمانده آمريکايی به مأموريتهای ضدتروريستی دست خواهند زد و از برنامه های غيرنظامی آمريکا در عراق حراست بعمل خواهند آورد.

در عراق ميزان خشونت بطور کلی از هنگامه نبردهای قومی و جناحی در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ ميلادی فروکش کرده است ولی بمبگذاريها و حملات انتحاری همچنان امری رايج در سرتاسر کشور است.

تنها در ماه ژوئيه سال جاری حدود ۴۰۰ شهروند غيرنظامی در انواع حملات کشته شدند که به گفته مقامات عراقی، تقريبا ۲ برابر شمار تلفات در ماه ژوئن است.

رابرت گيتس برنامه های خود را برای کاهش بودجه وزارت دفاع اعلام کرد

 
 
 
 
 

رابرت گيتس، وزير دفاع آمريکا، روز دوشنبه در يک کنفرانس خبری در پنتاگون گفت که «يک مرکز نظامی در ايالت ورجينيا با بودجه ساليانه ۳۴۰ ميليون دلار که حدود ۲۸۰۰ کارمند و ۳۰۰۰ مقاطعه کار دارد، بسته خواهد شد.» آقای گيتس همچنين اعلام کرد وزارت دفاع استفاده از پيمانکاران را نيز محدود خواهد کرد.

به رغم اعلام اقدامات جديد در پنتاگون، وزير دفاع آمريکا گفت «وقتی به بی ثباتی در چهار گوشه جهان نظر ميافکنم و می بينم کشورهايی نظير ايران و کره شمالی بودجه سنگينی برای مصارف نظامی اختصاص می دهند و با مشاهده خطرات تازه در عرصه سايبر و سلاح های بالستيک و موشک های کروز در اقصی نقاط گيتی، بزرگترين نگرانی من از اين است که برای چهارمين بار بودجه دفاعی خود را کاهش دهيم اما از اين پول در جايی ديگر استفاده کنيم که بنظر من چنين تصميمی فاجعه بار خواهد بود.»

اين برنامه اولين گام رابرت گيتس برای کاستن ۱۰۰ ميليارد دلار از بودجه سال آينده وزارت دفاع آمريکا ست.

از سوی ديگر بلافاصله پس از اعلام اين خبر چند تَن از قانونگذاران آمريکايی اين تصميم را مورد انتقاد قرار دادند. وزير دفاع آمريکا در کنفرانس خبری خود تاکيد کرد که به باور وی کنگره در نهايت از برنامه های او حمايت خواهد کرد. بودجه سالانه وزارت دفاع آمريکا نزديک به ۷۰۰ ميليارد دلار است.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی


Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,013 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر