سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

یمن ۴ نفر را به اتهام جاسوسی برای ایران محاکمه می کند

یمن چهار مرد را به اتهام جاسوسی برای ایران، محاکمه می کند. اتهام آنان ممکن است مجازات اعدام برایشان داشته باشد.

دادستان های یمنی، این افراد را روز دوشنبه به دلیل ارسال عکس هایی از تأسیسات امنیتی، بنادر و جزایر یمن و دریافت پول در قبال فعالیت هایشان، متهم شناختند.

صنعا، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از شورشیان شیعه زیدی در شمال یمن متهم می کند. شورشیان شیعیان زیدی در سال ۲۰۰۴ اقداماتی خصمانه را علیه دولت مرکزی یمن آغاز کرد. مبارزات آن گروه در ماه فوریه هنگامی که با نیروهای دولتی به قرارداد آتش بس دست یافتند، پایان گرفت.

جمهوری اسلامی ایران حمایت از گروه های شورشی در یمن و دیگر کشورها را رد می کند و دیگر کشورها را ترغیب کرده است که که در مسائل یمن دخالت نکنند.

ریاض سال گذشته در پاسخ به حملات شورشیان علیه مواضع عربستان سعودی در خاک این کشور، به مواضع شورشیان مستقر در مرز عربستان سعودی و یمن حمله کرد.

مدودف: اجماع جهانی برای تحریم بخش انرژی ایران بعید است

دیمیتری مدودف، رئیس جمهوری روسیه می گوید حمایت وسیع جهانی از پیشنهادهای قانون گزاران آمریکایی برای اعمال تحریم های جدید علیه بخش انرژی ایران بعید به نظر می رسد.

آقای مدودف در گفت و گویی که روز دوشنبه از شبکه تلویزیون آمریکایی ای بی سی پخش شد گفت به اجتماع بین المللی برای تحریم بخش انرژی جمهوری اسلامی ایران، اعتقادی ندارد. این مصاحبه روز جمعه گذشته انجام شده بود.

روسیه سرمایه گذاری چشم گیری در بخش انرژی ایران دارد. اما از سوی دیگر آقای مدودف به تازگی به تلاش های بین المللی به رهبری واشنگتن برای اعمال تحریم های سنگین تر علیه ایران پیوسته است. این اقدام در پاسخ به سرپیچی ایران از خواسته جامعه بین الملل در تعلیق برنامه های حساس اتمی اش است.

واشنگتن و متحدانش جمهوری اسلامی را به تلاش برای تولید سلاح اتمی متهم می کنند. تهران این اتهام را رد می کند.

رئیس جمهوری روسیه گفت درباره تلاش تهران به تولید سلاح اتمی چیزی نمی داند اما معتقد است برنامه اتمی جمهوری اسلامی «شفاف نیست» و باید «از نزدیک تحت نظارت باشد.»

دیمیتری مدودف همچنین سرپیچی جمهوری اسلامی ایران از پذیرش پیشنهاد   بین المللی و مورد حمایت سازمان ملل متحد مبنی بر انتقال سوخت اتمی به روسیه، فرانسه یا ترکیه برای غنی سازی بیشتر، انتقاد کرد.

او گفت اصرار تهران به غنی سازی بالای اورانیوم نشان دهنده «تمایل ایران به ورود به درگیری» با جامعه بین المللی است.   

کانادا ایران را به تهدید امنیت جهانی و نادیده گرفتن تعهدات بین المللی متهم کرد

در شرایطی که محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران از تولید نسل جدیدی از سانتریفیوژها برای غنی سازی اورانیوم پرده برداشته است، وزیر امور خارجه دولت فدرال کانادا، ایران را به تهدید امنیت جهانی و نادیده گرفتن تعهدات بین المللی متهم کرده است.

لارنس کانن، وزیر امورخارجه کانادا در بیانیه ای که درباره ادعای ایران مبنی بر افشای تسریع توانایی های غنی سازی اورانیوم این کشور منتشر کرده، بر حمایت اتاوا از تشدید تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران تأکید کرده است.

در بیانیه وزیر امور خارجه کانادا آمده است: «ادعای تهران مبنی بر پیشبرد فن آوری غنی سازی اورانیوم، نمونه آشکاری است که نشان می دهد تهران در حال آزمایش صبر جامعه بین الملل است. حکومت ایران کماکان امنیت جهانی را تهدید می کند و به تعهدات بین المللی خود پایبند نیست».

وزیر امور خارجه کانادا در بیانیه خود تأکید کرده است: «حکومت ایران باید در قبال فقدان جدی اعتماد اعضای جامعه بین الملل نسبت به برنامه هسته ای این کشور پاسخگو باشد. جنبه های نظامی برنامه هسته ای ایران مسئله ای است که کماکان حل نشده باقی مانده است و ایران هیچ تلاشی برای حداقل همکاری در این زمینه و توجه به خواست جامعه بین الملل به عمل نیاورده است». 

آقای کانن ضمن اشاره به حمایت همه جانبه کشورش از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه حکومت ایران افزوده است کانادا با متحدان خود همکاری می کند تا در برابر تهدید ایران نسبت به امنیت و صلح بین المللی موضع هماهنگ و قاطعی اتخاذ کنند.

وزیر امور خارجه کانادا در پایان بیانیه خود بار دیگر ازاقدام حکومت ایران در تداوم سرکوب جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران و نقض گسترده و آشکارحقوق بشر و بهره گیری از اعمال زور بی رحمانه علیه مردم ایران از سوی دولتمردان تهران، ابراز نگرانی شدید کرده و گفته است مردم ایران باید بدانند که کانادا ضمن حمایت از آرمان های مردم ایران، برای طی این مسیر پرچالش و دشوار درکنار آن ها خواهد ایستاد.

برگزاری انتخابات سودان برای دو روز دیگر تمدید شد

کمیسیون انتخابات سودان پس از وقوع چندین تأخیر و بروز مشکلات فنی در برخی حوزه های رأی گیری در سطح کشور، رأی گیری را برای دو روز تمدید کرد.

انتخابات قرار بود تا روز سه شنبه طول بکشد اما صالح حبیب، سخنگوی کمیسیون انتخابات سودان می گوید در برنامه ریزی جدید، پنج شنبه روز پایانی رأی گیری خواهد بود.

مقامات «جنبش آزادیبخش مردم سودان»، که در جنوب این کشور محبوبیت دارد شامگاه یکشنبه، اولین روز رأی گیری، خواستار تمدید زمان رأی گیری شدند.

روند رأی گیری آرام گزارش می شود اما گزارش ها حاکی است بسیاری از حوزه ها دیر باز شدند، از برگه های اشتباه استفاده کردند و یا در یافتن نام های از پیش ثبت شده مشکلاتی وجود داشت.

گفته می شود مشکلات در جنوب سودان که قرار بود تا صبح دوشنبه امکانات رأی گیری را دریافت کنند، بیشتر است.

در بسیاری مناطق روند رآی گیری آرام گزارش شده اما ناظران می گویند مردم اغلب به واسطه برگه های متعدد برای انتخابات ریاست جمهوری، پارلمانی و بخش های دولتی و محلی دچار سردرگمی شدند.

این اولین انتخابات چند حزبی سودان از سال ۱۹۸۶ تاکنون است و بسیاری از مردم اولین بار است که رأی می دهند.

روز یکشنبه کمیسیون انتخابات سودان وقوع هرگونه تقلب را «غیرممکن» خواند اما بعدا از برخی مشکلات فنی خبر داد.

کمیسیون انتخابات تایلند: حزب حاکم منحل شود

کمیسیون انتخابات تایلند خواستار انحلال حزب آبیسیت وجاجیوا، نخست وزیر این کشور شد زیرا گفته می شود این حزب کمک های مالی غیرقانونی دریافت کرده است.

کمیسیون انتخابات تایلند نظر اخیر خود را درباره حزب دمکراتیک، روز دوشنبه اعلام کرد. پیش از انحلال حزب، این تصمیم باید از سوی دادگاه قانون اساسی تأیید شود.

این تصمیم کمیسیون انتخابات می تواند فشاری مضاعف بر نخست وزیر تایلند وارد کند چرا که همزمان تظاهر کنندگان مخالف او خواستار استعفای آقای وجاجیوا از مقام نخست وزیری شده اند.

تظاهر کنندگان موسوم به سرخ پوش همچنین خواستار برگزاری انتخابات جدید هستند. آنان تاکسین شیناواترا، نخست وزیر سابق تایلند را حمایت می کنند که در سال ۲۰۰۶ طی کودتا برکنار شد.

روز دوشنبه آبیسیت وجاجیوا «تروریست ها» را به ایفای نقش در تظاهرات روز شنبه در بانکوک متهم کرد. این تظاهرات دست کم ۲۱ کشته و حدود ۹۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

نخست وزیر تایلند در یک سخنرانی تلویزیونی گفت دولتش به حل اختلافات مصمم است.

تظاهرکنندگان ضد دولتی روز دوشنبه در اقدامی نمادین و به یاد قربانیان خشونت های روز شنبه میان تظاهر کنندگان و نیروهای امنیتی، تابوت های خالی را در خیابان های بانکوک به حرکت درآوردند.

خانواده های عزادار نیز شامگاه یکشنبه به یاد عزیزانشان تابوت های خالی حمل کردند و یا عکس قربانیان کشته شده را در دست گرفتند.

نا آرامی های بانکوک روز دوشنبه موجب سقوط ناگهانی در بازار سهام تایلند شد.

هشدار باراک اوباما درباره تروریست های مسلح به سلاح هسته ای

رهبران جهان برای شرکت در همایش امنیت هسته ای، در واشنگتن پایتخت آمریکا گرد هم آمده اند تا درباره یک استراتژی جهانی با هدف دور نگه داشتن سلاح اتمی از دسترس تروریست ها تصمیم بگیرند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده که عصر دوشنبه به وقت واشنگتن، این نشست دو روزه را افتتاح می کند، می گوید تروریست های مسلح به سلاح هسته ای، «بزرگترین تهدید» علیه امنیت آمریکا به شمار می روند.

آقای اوباما روز یکشنبه به خبرنگاران گفت سازمان های تروریستی مثل القاعده برای به دست آوردن سلاح اتمی در تلاشند و اگر در این راه موفق شوند امنیت جهان در سال های پیش رو دستخوش تغییر خواهد شد.

به گفته رئیس جمهوری آمریکا تروریست ها از به کار گیری از این سلاح ها امتناع نخواهند کرد.

باراک اوباما ابراز امیدواری کرد کشورهای دیگر در جلوگیری از دسترسی تروریست ها به مواد و ابزار هسته ای بالقوه خطرناک، طی چهار سال آینده همکاری کنند.

کره شمالی، جمهوری اسلامی ایران و سوریه به این نشست بین المللی دعوت نشده اند و به دلیل برنامه های هسته ای مشکوک، هدف بیشترین موج انتقادات از سوی غرب هستند.

رئیس جمهوری آمریکا با چندین تن از سران شرکت کننده در همایش بین المللی امنیت هسته ای، به طور جداگانه ملاقات و مذاکره خواهد داشت.

آقای اوباما روز یکشنبه با رهبران رقبای هسته ای هند و پاکستان جداگانه ملاقات کرد. او همچنین با نمایندگان قزاقستان و آفریقای جنوبی نیز ملاقات کرد.

باراک اوباما روز دوشنبه با رهبران اردن، مالزی، ارمنستان و چین ملاقات های جداگانه خواهد داشت.

کاخ سفید از ملاقات میان آقای اوباما و رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در روز سه شنبه خبر داده است. این دیدار تنها یک هفته پس از آن صورت می گیرد که ترکیه سفیر خود را به واشنگتن بازگرداند.

سفیر ترکیه در اعتراض به رأی یک کمیته کنگره آمریکا به قطعنامه ای که کشتار ارامنه به دست عثمانی ها در زمان جنگ جهانی اول «نسل کشی» نامید، از آمریکا فراخوانده شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از شرکت در این نشست خودداری کرده و در عوض وزیر انرژی اتمی اسرائیل در این همایش شرکت می کند. دلیل این امر نگرانی از دریافت انتقادها درباره برنامه سلاح های اتمی اعلام نشده اسرائیل است.

رجب طیب اردوغان، نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه گفت جهان چشم خود را به روی برنامه اتمی اسرائیل بسته است. او گفت در همایش واشنگتن این مسئله را مطرح خواهد کرد.

دولت انتقالی قرقیزستان می گوید از حمایت ارتش و آمریکا برخوردار است

رئیس دولت موقت قرقیزستان می گوید دولت جدید از حمایت ارتش کشور و ایالات متحده آمریکا برخوردار است.

رزا اتونبایوا، روز دوشنبه در بیشکک گفت ارتش قرقیزستان از دولت موقت حمایت می کند.

او همچنین گفت چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا به دنبال سقوط قربان بیک باقی اف، رئیس جمهور قرقیزستان، برای ارائه کمک ابراز آمادگی کرده اند.

یک نماینده اتحادیه اروپا، میانجیگری این اتحادیه بین دولت انتقالی و آقای باقی اف، رئیس جمهوری مخلوع را رد کرد.  او گفت اتحادیه اروپا در حال همکاری با دولت انتقالی است.

قربان بیک باقی اف، برای اولین بار پس از برکناری، روز دوشنبه در جنوب قرقیزستان در انظار عمومی حاضر شد.

او در میان هوادارانش گفت رئیس جمهوری قانونی این کشور متعلق به شوروی سابق باقی می ماند.

خبرگزاری فرانسه می گوید آقای باقی اف رهبران دولت انتقالی را «اوباش» خوانده است.

آلماز آتامبایو، اولین معاون دولت انتقالی قرقیزستان از «عملیاتی ویژه» برای دستگیری باقی اف خبر داده است.

ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری المالکی خواستار بازشماری آراء در پنج استان عراق است

ائتلاف دولت قانون که از نخست وزيری نوری المالکی حمايت می کند، خواستار بازشماری گوشه يی از آرای انتخابات مجلس عراق شد. دولت قانون که در انتخابات شانزدهم اسفند ماه در عراق مقام دوم را بدست آورد، روز يکشنبه اعلام کرد که خواهانِ بازشماری آراء در پنج استان عراق است. هاشم الحسنی سخنگوی دولتِ قانون روز يکشنبه به خبرنگاران گفت به عقيدۀ اين ائتلاف ميزان تقلب در انتخابات مجلس ممکن است تا هفتصد و پنجاه هزار رأی را شامل شود که اين رقم به گفته هاشم الحسنی احتمال دارد نتيجه انتخابات اخير را دگرگون کند.

سحنگوی دولت قانون همچنين گفت بيشتر آرايی که متأثر از تقلب شده اند، به نفع ائتلاف دولت قانون بوده است. بر اساس نتيجه اعلام شدۀ انتخابات مجلس عراق دولت قانونِ نوری الماکی توانسته است هشتاد و نه کرسی مجلس عراق را بدست آورد. در حالی که ائتلاف عراقيه، مورد حمايت اياد علاوی، سياستمدار شيعه و سکولار يا غيردينی عراق که از حمايت سنی ها نيز برخوردار است، ۹۱ کرسی را از آن خود کرده است.

بر اساس اين نتايج هيچ گروهی پيروز مطلق در انتخابات مجلس نبوده است. اين امر ممکن است باعث شود که مردم عراق ماه ها شاهد مذاکرات مربوط به تشکيل دولت جديد باشند. خلاء قدرت در عراق در حالی که نيروهای آمريکايی خود را برای خروج از آن کشور آماده می کنند، می تواند مورد سوءاستفاده گروه های شورشی قرار بگيرد.

هرچند از شدت درگيری ها ميان اقليت سنی که در زمان حکومت صدام حسين ديکتاتور معدوم قدرت را در عراق در دست داشتند، و اکثريت شيعۀ آن کشور، کاسته شده است، اما شبه نظاميان اسلام گرای سنی همچنان به بمبگذاری های انتحاری خود ادامه می دهند.

چند خبر اقتصادی از آمريکا و جهان

مدير عامل صندوق بين المللی پول: بدهی کشورهای پيشرفته تا سال ۲۰۱۴ بيشتر از ارزش حجم توليدات داخلی آنها خواهد شد

دامينيک استراس کان مدير عامل صندوق بين المللی پول در سخنانی که در دانشگاه کمبريج بريتانيا ايراد کرد بدهی کشورهای پيشرفته صنعتی جهان را چالشی بسيار نگران کننده خواند. او پيش بينی کرد که بدهی کشورهای پيشرفته تا سال ۲۰۱۴ بيشتر از ارزش حجم توليدات داخلی آنها خواهد شد. مدير عامل صندوق بين المللی پول خواستار همکاريهای بين المللی گسترده تر برای استحکام سيستم مالی جهان شد.  او همچنين هشدار داد که بازسازی اقتصادی جهان شکننده و نامتعادل است و نياز به تداوم کمک های کشورهای پيشرفته دارد.

سفر تيموتی گايتنر به چين اين نظريه را تقويت ميکند که چين بزودی در سياست ارزی خود تجديد نظر خواهد کرد

در خبری ديگر در حاليکه نمايندگان آمريکا و چين در تعطيلات آخر هفته همچنان به مذاکرات و  مانورهای ديپلماتيک خود بر سر بالابردن ارزش برابری يوآن واحد پولی چين در جزيره هانيان، واقع در جنوب چين  ادامه ميدهند، اما مسافرت غير منتظره روز پنجشنبه تيموتی گايتنر، وزير خزانه داری آمريکا به چين و ديدار وی با معاون  نخست وزير آنکشور در امور اقتصادی، اين نظريه را تقويت ميکند که چين بزودی در سياست ارزی خود تجديد نظر خواهد کرد. چين از زمان آغاز مذاکرات و همچنين بعلت سفر اين هفته هوجينتائو، رئيس جمهوری آن کشور، به آمريکا بطور محسوسی از لحن انتقاد آميز خود نسبت به واشنگتن کاسته است.  گفته ميشود که توافق دوکشور دو تا سه در صد بر ارزش برابری يوآن در مقابل دلار آمريکا خواهد افزود، که اين امر اولين گامی خواهد بود که قدرت رقابتی کالاهای ساخت آمريکا را در بازارهای جهانی در برابر  اجناس چينی تقويت خواهد کرد. در حال حاضر ارزش هر دلار آمريکا برابر با شش و ۸ دهم درصد يوآن است که چين آنرا از سال ۲۰۰۸ تا بحال ثابت نگهداسته است.

چين برای اولين بار در شش سال گذشته کسری موازنه تجارت خارجی داشته است

در رويدادی ديگر چين اعلام کرد اقتصاد آنکشور ماه پيش، برای اولين بار در شش سال گذشته،  کسری موازنه تجارت خارجی داشته است. سخنگوی وزارت بازرگانی چين گفت که در ماه مارس  واردات آن کشور بيش از ۷ ميليارد و ۲۴۰ ميليون دلار بيش از صادرات آن کشور بود. سخنگو افزود کسری موازنه تجارت خارجی چين عمدتاً ناشی از واردات نفت، مواد خام صنعتی و اتومبيل بوده است. فروش اتومبيل های شخصی در چين در ماه گذشته ۶۳ درصد، و در سه ماهه اول سال جاری ۷۶ درصد افزايش يافته است.

۱۶ کشور حوزۀ يوروی اتحاديه اروپا با ارائه ۴۰ ميليارد وام به يونان موافقت کردند

در خبری ديگر ۱۶ کشور حوزۀ يوروی اتحاديه اروپا بمنظور نجات سيستم بحران زده مالی يونان، با ارائه ۴۰ ميليارد دلار وام به آن کشور موافقت کردند. و اما در بازارهای مالی هفته گذشته بر ارزش شاخص های عمده سهام در بازارهای بورس آمريکا  و اروپا برای ششمين هفته متوالی افزوده شد.

هیلاری کلینتون و رابرت گیتس: استراتژی هسته ای جدید آمریکا پیامی قاطع به ایران می فرستد

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا و رابرت گیتس وزیر دفاع این کشور تغییر استراتژی اتمی آمریکا را موجب تقویت موضع دولت آمریکا در ایجاد مانع در مقابل ایران و کره شمالی خواندند.

خانم کلینتون در مصاحبه مشترک خود همراه با آقای گیتس گفت اگر ایالات متحده حمله بیولوژیک از سوی کشوری دیگر را ثابت کند، تمامی گزینه ها را بررسی خواهد کرد.

طبق راهبرد جدید هسته ای آمریکا که هفته گذشته به اطلاع عموم رسید، آمریکا در مقابل حمله احتمالی شیمیایی و بیولوژیک کشورهای غیر هسته ای و پای بند به پیمان منع گسترش سلاح های اتمی، به این کشورها حمله اتمی نخواهد کرد.

هرچند آقای گیتس و خانم کلینتون می گویند این برنامه شامل جمهوری اسلامی ایران و کره شمالی نمی شود زیرا این کشورها پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای را رعایت نمی کنند. معنای این اقدام آمریکا این است که در صورت حمله اتمی ایران یا کره شمالی به ایالات متحده، واشنگتن گزینه حمله نظامی علیه آن دو را بررسی می کند.

رابرت گیتس در سخنان اخیر خود همچنین گفت اگر کشوری در حال ساخت سلاح بیولوژیک باشد که بتواند ایالات متحده را به خطر اندازد یا نگرانی جدی برای آن پدید آورد، حق خود در تغییر سیاست راهبرد هسته ای را محفوظ می داند.

هیلاری کلینتون گفت بزرگترین نگرانی جهان در مسئله امنیت هسته ای، قرارگرفتن مواد اتمی در دسترس گروه های تروریستی مثل القاعده است.

رابرت گیتس گفت درباره توانایی های هسته ای جمهوری اسلامی گفت تهران تا تولید سلاح اتمی فاصله دارد. وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت برنامه اتمی تهران در حال پیشرفت است اما این روند از آنچه که تهران پیش بینی می کرد، کندتر است.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر