سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع بیماری ها در پاکستان هشدار می دهد

سازمان ملل متحد بر کوشش های خود برای کمک به قربانیان سیل در پاکستان می افزاید، در همین حال سازمان جهانی بهداشت به مقامات کشور هشدار می دهد مراقب امکان شیوع بیماری ها باشند.
پاکستان از کشورهای عضو سازمان ملل متحد بابت تعهد بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کمک اضطراری جدید برای میلیون ها سیلزده سپاسگزاری کرد.
حمایت جهانی در حالی صورت می گیرد که سازمان جهانی بهداشت نسبت به افزایش خطر بیماری های آبزا و واگیر ابراز نگرانی می کند و می گوید آب آشامیدنی نا سالم، کمبود وسائل بهداشتی، عدم امنیت غذایی و جمعیت زیاد، مردم را در برابر بیماری ها آسیب پذیر می کند.
سازمان جهانی بهداشت برای تامین هزینه پروژه های بهداشتی فوری بیش از ۵۶ میلیون دلار درخواست کرده، اما فقط ۲۰ درصد آنچه را نیاز دارد دریافت داشته است. سازمان کشورها را به پرداخت کمک ترغیب می کند و می گوید دارو برای مبارزه با بیماری های مرگبار نمی تواند با وعده خریداری شود.
عبدالله هارون، سفیر پاکستان در سازمان ملل متحد، می گوید کمک جهانی به سیلزدگان امکان داده است بفهمند جهان در کنار آنها ایستاده است.
بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواسته است بیشتر از پاکستان حمایت کند، و هشدار می دهد کشور با «هفته ها، ماه ها و سال ها نیاز» روبرو است.
سیلاب ناشی از هفته ها باران های موسمی، بالغ به ۱۶۰۰ تن را کشته و بر ۲۰ میلیون نفر دیگر در یک پنجم خاک پاکستان اثر گذاشته است. سازمان ملل متحد می گوید ۸ میلیون نفر به کمک فوری نیاز دارند.

واشينگتن با هدف اعلام شده تهران برای توليد برق اتمی مخالف نيست

نيويورک تايمز زير عنوان "به رغم تحريم ها، ايران نخستين رآکتور اتمی را سوخت گذاری ميکند" می نويسد مهندسين ايرانی و روس روزشنبه بارگيری سوخت در نخستين نيروگاه برق اتمی ايران را شروع کردند، که مسکو قول داده است با اقدامات حراستی مانع از هرگونه استفاده بالقوه ای از آن برای توليد تسليحات شود.
واشينگتن، وپايتخت های ديگر با هدف های اعلام شده ايران برای توليد انرژی اتمی مخالفتی ندارند اما نگرانند اگرايران بر چرخه غنی سازی اورانيوم مسلط شود زير پوشش يک برنامه صلح آميز توليد انرژی به روند توليد تسليحات اتمی دست يابد. ايران چنين قصدی را تکذيب ميکند.
در چهار دور تحريم های مصوب شورای امنيت سازمان ملل متحد، اين غنی سازی اورانيوم است که هدف قرارگرفته است.
تندروهای ايران تکميل نيروگاه بوشهر را مظهری از بی اعتنائی به تحريم های شورای امنيت جلوه ميدهند، که هدف آنها کند ساختن ايران در ديگر فعاليت های اتمی است.

لس آنجلس تايمز زيرعنوان "نيروگاه برق اتمی ايران درمرحله ای نزديک تربه بهره برداری" می نويسد اين نيروگاه درسپتامبر برق توليد خواهد کرد. اما مقامات غربی و اسرائيلی نگران جاه طلبی های اتمی ايران هستند.
ايران فرضا می تواند با استخراج پلاتونيوم از سوخت مصرفی رآکتور بمب اتمی بسازد، اما روسيه قول داده است از نزديک نظارت کند وهرگونه مواد دارای چنين قابليتی را پس بگيرد.

وال استريت جرنال زير عنوان "ايران درمرحله بارگيری سوخت در نيروگاه برق اتمی" می نويسد دولت اوباما که پيشتراز نقش روسيه در نيروگاه بوشهر انتقاد ميکرد به راه اندازی آن واکنشی بيشترحاکی ازحمايت نشان داده است.
بريتانيا نيزحق ايران را برای ساختن نيروگاههای برق اتمی به رسميت می شناسد اما هشدارميدهد که نگرانی های ناشی از برنامه های اتمی جمهوری اسلامی به قوت خود باقی است.

جروسلام پست زير عنوان "احمدی نژاد ميگويد پاسخ ما به حمله، جهانی خواهد بود" می نويسد روز شنبه همزمان با شروع بارگيری سوخت در نخستين نيروگاه برق اتمی ايران توسط مهندسين ايرانی و روس ،محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران به روزنامه قطری الشرق گفت اگر به تاسيسات اتمی ايران حمله شود پاسخ تهران در سطحی جهانی خواهد بود.
احمدی نژاد با اشاره به اسرائيل گفت دولت يهودی مايل است به ايران حمله کند اما ميداند جمهوری اسلامی دژی نابود شدنی نيست و پاسخ ايران به چنين حمله ای سخت و دردناک خواهد بود.

مقامات قضایی سوئد حکم دستگیری بنیانگذار ویکیلیکز را پس می گیرند

دادستان های سوئد حکم دستگیری جولیان آسانگ، بنیانگذار ویکیلیکز به ظن تجاوز جنسی را پس گرفته اند.
«ایوا فین» دادستان کل می گوید او به این نتیجه رسیده است که دلیلی وجود ندارد به آسانگ در ارتکاب چنین جرمی مظنون بود.
روزنامه سوئدی «اکسپرسن» می نویسد آسانگ این اتهامات را تکذیب کرده است. تویتر ویکیلیکز به نقل از او می گوید این اتهامات «بی اساس» است و زمان مطرح ساختن آنها «عمیقا ناراحت کننده است.»
در این میان، گزارش می رسد پنتاگون وارد آوردن اتهامات جزایی علیه ویکیلکز را، که ماه پیش بیش از ۷۰ هزار سند محرمانه از جنگ در افغانستان را منتشر کرد، بررسی می کند.
آسانگ روز چهارشنبه گفت برای بحث های اولیه درباره موضوع انتشار اسناد تماس هایی با وزارت دفاع برقرار شده است. اما سخنگوی پنتاگون این نظر را که وزارتخانه مایل است با وب سایت همکاری کند، تکذیب کرد.
او بیانیه یک مقام ارشد را منتشر کرد که در آن گفته می شود پنتاگون درباره آنچه آن را شکل «خلاصه شده» یا «تغییر یافته» اسناد محرمانه اضافی، که ویکیلیکز قصد دارد منتشر کند می نامد، بحث نخواهد کرد. نامه همچنین درخواست وزارت دفاع را تکرار می کند که تمام اسناد برگردانده شود، و آنچه تاکنون منتشر شده از انبار اطلاعاتی ویکیلیز حذف و از بین برده شود.
پنتاگون به ویکیلیکز گفته است اقداماتش زندگی سربازان آمریکایی و شهروندان افغان را بخطر می اندازد، و امکان دارد عملیات نظامی علیه ستیزه گران در افغانستان را تضعیف کند.

نخستین نیروگاه اتمی ایران راه اندازی می شود

مهندسان در ایران روز شنبه سوختگذاری در نخستین نیروگاه اتمی کشور را آغاز کردند، و مقامات جمهوری اسلامی آن را یک پیروزی سیاسی بر کسانی که میخواهند فعالیت های اتمی ایران را متوقف کنند، نامیدند.
تلویزیون ایران ویدیویی از مقامات ایرانی و روسی را که با روپوش های سفید آزمایشگاه در نیروگاه گشت می زدند نشان داد.
نیروگاه با کمک روسیه ساخته شد و راه اندازی می شود. بازرسانی از آژانس بین المللی انرژی اتمی بر عملیات نظارت داشتند.
علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، این رویداد را با توجه به آنچه او آنرا فشار، تحریم ها و سختی های اعمال شده از سوی غرب نامید، ستود.
پرس تی وی، تلویزیون انگلیسی زبان ایران، می گوید انتقال ۱۶۳ میله سوخت به رآکتور نیروگاه باید تا ۵ سپتامبر تکمیل شود. مقامات ایران انتظار دارند استفاده از برق اتمی نیروگاه ظرف دو تا سه ماه آغاز شود.
ایران در اوایل دهه ۱۹۷۰ ساختن نیروگاه را با کمک یک شرکت آلمانی آغاز کرد. با این حال، شرکت پس از انقلاب اسلامی از طرح خارج شد.

فلسطینیان: برای موفقیت مذاکرات، اسراییل باید فعالیت های خانه سازی را متوقف کند

مقامات فلسطینی می گویند اگر اسراییل به فعالیت های خانه سازی ادامه دهد، آنها از مذاکرات صلح خارج خواهند شد.
در حالی که دو طرف برای نخستین مذاکرات مستقیم در مدت دو سال آماده می شوند، صائب اریغات، مذاکره کننده اصلی فلسطینی، گفت آینده مذاکرات به تصمیم اسراییل بستگی دارد که آیا خانه سازی را از سر خواهد گرفت یا نه. قرار است توقف موقت چنین فعالیت های در ۲۶ سپتامبر منقضی شود.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تاکید کرده است که نباید هیچ پیش شرطی برای مذاکرات وجود داشته باشد.
هر دو طرف پیشنهاد آمریکا را برای آغاز مذاکرات مستقیم در واشنگتن، با حضور رهبران مصر و اردن، قبول کرده اند.
مقامات آمریکایی می گویند هدف نهایی این است که یک کشور جداگانه فلسطینی بوجود آید. آنها امیدوار هستند مذاکرات بتواند ظرف یک سال به نتیجه برسد.
در این میان، جناح فلسطینی حماس، که بر نوار غزه حکومت می کند، مذاکرات را که در آن شرکت ندارد محکوم کرده است.
بان کی مون دبیر کل سازمان مل متحد از تجدید مذاکرات مستقیم استقبال کرده است. دفتر او در بیانیه ای می گوید فرصتی فراهم آمده است که نباید ضایع شود.

استرالیا با یک پارلمان بدون اکثریت روبرو است

استرالیا، در پی برگزاری انتخابات روز شنبه، با امکان یک پارلمان فاقد اکثریت روشن روبرو است.
نمونه برداری ها و نتایج رای گیری در برخی از حوزه ها نشان می دهد یا حزب کارگر جولیا گیلارد نخست وزیر، یا ائتلاف اوپوزیسیون لیبرال- نشنال به رهبری تونی آبوت ممکن است با اختلاف اندکی برنده شوند.
رقابت بر تصاحب ۱۵۰ کرسی مجلس عوام و ۷۶ کرسی سنا متمرکز است.

خانم گیلارد روز شنبه تایید کرد اختلاف آرا بسیار نزدیک است، و گفت او تا تعیین نتایج انتخابات، به سرپرستی یک دولت نیرومند و با ثبات ادامه خواهد داد.
تونی آبوت از آنچه آنرا «نتیجه خوب» انتخابات سراسری نامید، استقبال کرد.

با شمرده شدن بیش از نیمی از رای ها، حزب سبز، طرفدار محیط زیست، بیش از ۱۱ درصد رای ها را کسب کرد و یک کرسی بدست آورد. سبزها بطور سنتی از حزب کارگر پشتیبانی می کردند.
جولیا گیلارد، اگر برنده شود، نخستین زن در استرالیا خواهد بود که به نخست وزیری برگزیده می شود. او دو ماه پیش جایگزین کوین راد، بعنوان رهبر حزب کارگر شد.
استرالیا هفت دهه فاقد پارلمانی با اکثریت روشن بوده است. چنین وضعیتی می تواند تصویب قوانین را دشوار کند.
حدود ۱۴ میلیون شهروند استرالیا در انتخابات رای دادند.
خانم گیلارد گفته است که سیاست های اقتصادی حزب کارگر موجب شد کشور در جریان رکود جهانی، بهتر از دیگر کشورهای پیشرفته عمل کند.
اما منتقدین می گویند گیلارد نتوانست از کوشش های اقتصادی حزب خود بهره برداری کند.
آبوت حزب کارگر را متهم ساخت پول های ملت را از طریق برنامه های تحرک اقتصادی چپاول کرد. او همچنین از حزب به دلیل شیوه برکناری کوین راد انتقاد کرد.
دو کاندیدا در مورد مالیات پیشنهادی بر استخراج معدن و ترکیب ساختار جدید ارتباطات نیز با هم مخالف هستند.

سه پلیس افغانستان کشته شدند

ناتو می گوید در آتش خودی در جنوب افغانستان در روز جمعه، سه پلیس افغان جانسپردند و چندین نفر مجروح شدند.
اطلاعیه ناتو حاکی است نیروهای امنیتی در ناحیه درزآب ایالت جوزان با حمله شورشیان روبرو شدند و از نیروی هوایی کمک خواستند. دو هلیکوپتر به تیراندازی پاسخ دادند.
ناتو می گوید در تحقیقاتی که بعدا در محل انجام گرفت معلوم شد در حمله هوایی سه عضو پلیس افغانستان تصادفا کشته و چندین نفر مجروح شدند.
در تحولی دیگر، ناتو می گوید دو عضو نیروی بین المللی در حملات نظامی جداگانه در جنوب افغانستان کشته شدند.
ناتو می گوید یک سرباز روز جمعه و دیگری روز شنبه جانسپردند. مقامات ملیت های آنها را فاش نساختند.
و در ایالت فرح در غرب افغانستان، سربازان ناتو شش شورشی را کشتند و چندین نفر را بازداشت کردند. ائتلاف بین المللی می گوید در جریان عملیات یک زن و دو کودک تصادفا کشته شدند.

ايران نخستين نيروگاه اتمی خود را افتتاح می کند

 
 
 
 
 

متخصصان تکنولوژی اتمی در ايران امروز، شنبه، فرآيند سوختگذاری را در نخستين نيروگاه اتمی کشور، آغاز کردند.

تلويزيون جمهوری اسلامی ايران ويديويی از مقامات ايرانی و روسی با روپوش های سفيد آزمايشگاهی نشان می دهد که طی مراسم آغاز به کار رآکتور بوشهر، در حال بازديد از اين تأسيسات هستند.

در يک کنفرانس مطبوعاتی در محل نيروگاه بوشهر، علی اکبر صالحی، رييس سازمان انرژی اتمی ايران، اظهار داشت که اکنون «لحظه ای تاريخی» است. آقای صالحی همچنين مراتب امتنان خود را از روسيه، ابراز نمود.  وی گفت که اين تأسيسات سمبل برنامه اتمی صلح اميز ايران است. سرگئی کرينکو، رييس شرکت اتمی دولتی روسيه، در ميان شخصيت هايی است که در مراسم گشايش تأسيسات بوشهر در جنوب ايران، حضور دارند.

يک سخنگوی سازمان انرژی اتمی ايران می گويد سوختگذاری رآکتور بوشهر تا تاريخ ۲۲ سپتامبر، کامل خواهد شد. وی می گويد که نيروگاه در وحله نخست ۵۰۰ مگاوات برق توليد خواهد کرد اما ظرفيت توليد آن به ۱۰۰۰ مگاوات، افزايش خواهد يافت.

روسيه به ساختن نيروگاه بوشهر کمک کرده و سوخت رآکتور را نيز فراهم می کند. روز جمعه سرگئی ريابکوف، قائم مقام وزير امور خارجه روسيه، به جامعه بين المللی اطمينان داد که ایران قادر نخواهد بود از سوخت نیروگاه اتمی برای ساختن اسلحه استفاده کند.

آقای ريابکوف به خبرگزاری اینترفکس گفت روسیه سوخت را برای رآکتور تحویل خواهد داد و سپس سوخت مصرف شده را بر اساس مقررات پیمان ممنوعیت گسترش تسلیحات اتمی، بازیافت خواهد کرد. وی افزود «تضمین های ۱۰۰ درصدی» وجود دارد که استفاده از نیروگاه اتمی بوشهر صلحجویانه خواهد بود.

بسياری از کشورهای جامعه بين المللی مظنون هستند که ايران در پی توليد سلاح های اتمی است. جمهوری اسلامی ايران مصراً می گويد که برنامه اتمی کشور صرفاً برای مقاصد صلح آميز است.

روسيه: در مورد تحويل سيستم اس-۳۰۰ به ايران تصميمی گرفته نشده است

آناتولی سرديوکوف، وزير دفاع روسيه، روز جمعه اعلام کرد اين کشور هنوز در مورد تحويل يا عدم تحويل سيستم دفاع موشکی اس-۳۰۰ به ايران تصميم نگرفته است.

بر اساس قراردادی، که در سال ۲۰۰۵ ميان مسکو و تهران بسته شد روسيه موظف است دستکم ۵ سيستم دفاع موشکی اس-۳۰۰ در اختيار ايران بگذارد. اما تحويل اين سلاح دفاعی تاکنون چند بار به تاخير افتاده است.

بر اساس دور اخير تحريم های شورای امنيت سازمان ملل متحد عليه برنامه هسته ای ايران فروش برخی سلاح ها به تهران منع شده است.

باوجوديکه به نظر می رسد اس-۳۰۰ از جمله سلاح هايی است که شورای امنيت فروش آن را به ايران منع ساخته، روسيه اين موضوع را رد می کند. روسيه می گويد اس-۳۰۰ در فهرست سلاح های متعارف سازمان ملل قرار ندارد.

مقام های روس پيش از اين تاکيد کرده اند قرارداد ميان تهران و مسکو همچنان معتبر است و لغو نشده است.

گزارش: اوباما از قانونگذاران در سنا خواست به لايحه مربوط به مشاغل رأی بدهند

در حاليکه آمار و ارقام تازه اقتصادی از افزايش ميزان بيکاری در آمريکا خبر می دهد رييس جمهوری ايالات متحده بار ديگر از قانونگذاران در سنای اين کشور خواست لايحه ای را که به افزايش مشاغل در آمريکا کمک می کند تصويب کنند.

گزارش روز پنجشنبه وزارت کار آمريکا نشان می دهد بر تعداد کسانی که برای اولين بار تقاضای دريافت مزايای بيکاری کرده اند افزوده شده است و به بالاترين حد خود از نوامبر سال گذشته تا کنون رسيده است. انتشار اين گزارش باعث سقوط ارزش سهام در وال استريت شد. در اين ميان باراک اوباما با بيان اينکه روند بهبود شرايط اقتصادی به کندی پيش می رود از قانونگذاران خواست اختلافات حزبی را کنار بگذارند و به لايحه ای که برای توليد مشاغل حياتی است، رأی بدهند.

رييس جمهوری آمريکا گفت در حالی که عمده بيکاری ها در کسب و کارهای کوچک رخ می دهد، اکنون زمان اقدام توسط کنگره فرا رسيده است. باراک اوباما افزود «اگر می خواهيم مشاغل بيشتر به سرعت ايجاد شود بايد به صاحبان کسب و کارهای کوچک کمک کنيم.»

لايحه ايجاد مشاغل، کسب و کارهای کوچک را از پرداخت ماليات معاف می کند و به مالکان آنها اجازه می دهد برای استخدام کارکنان جديد وام های سهل الوصول دريافت کنند. لايحه همچنين وجوهی را در اختيار ايالت های مختلف قرار می دهد تا بار ديگر معلمان و ماموران پليس را استخدام کنند.

جان بی نر، رهبر جمهوريخواهان در مجلس نمايندگان آمريکا اين لايحه را شاهدی ديگر برای هزينه های نامعقول دولت می داند و می گويد پولی برای اختصاص به ايالتها در بساط نيست.

اما آقای اوباما، جمهوری خواهان در کنگره را متهم به بازی سياسی در پيشاپيش انتخابات ميان دوره ای پاييز امسال کرده است.

از حالا تا نوامبر زمان زيادی برای بازی های سياسی وجود دارد. اما صاحبان کسب و کارهای کوچک که من در سراسر کشور با آنها ملاقات کرده ام، فرصتی برای بازی سياسی ندارند.

جمهوريخواهان اميدوارند نارضايتی رای دهندگان از اوضاع اقتصادی به آنها فرصت به دست گرفتن کنترل دوباره کنگره را ببخشد. در عين حال برخی بر اين باورند که باراک اوباما به ميزانی که برای نجات اقتصاد آمريکا از بدترين بحران ۸۰ سال گذشته تلاش کرده، مورد توجه قرار نگرفته است.

رز ايزنبری، نايب رييس انستيتو سياست اقتصادی در واشنگتن، می گويد «با هر معياری که بررسی کنيم اقتصاد آمريکا ثبات يافته است. اوباما صنعت خودروسازی را نجات داده و کارهای بسيار خوبی کرده که مورد توجه نبوده و اين به مساله ای برای او تبديل شده است.»

علی رغم اينکه مجلس نمايندگان آمريکا اوايل ماه جاری ميلادی لايجه ايجاد مشاغل را تصويب کرد، سنا هنوز به اين لايحه ۲۶ ميليارد دلاری رای نداده است.

رييس جمهوری آمريکا می گويد اين لايحه هزاران شغل را حفظ می کند بدون آنکه بر ميزان کسری بودجه بيافزايد.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,013 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر