سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

تهران ميگويد عبدالمالک ريگی در زندان اوين به دار آويخته شد

ايران رهبر يک گروه ستيزه گر مسلمان سنی مسئول حملاتی مرگبار در بخش جنوب شرقی کشور را اعدام کرده است.

وسائل ارتباط جمعی ايران ميگويند عبدالمالک ريگی امروز، شنبه، در زندان اوين تهران به دار آويخته شد. وی در اتهام تروريسم و تعلق به گروه ستيزه گر جندالله، موسوم به سربازان خدا، مجرم شناخته شده بود.

به گزارش وسائل ارتباط جمعی ايران، ريگی در برابر خانواده های بعضی از قربانيان اعدام شد.

ريگی در فوريه گذشته در جريان پروازی از دوبی به قرقيزستان توسط ماموران اطلاعاتی ايران دستگير شد. چند ماه پيش از آن گروه وی مسئوليت يک بمب گذاری منجر به کشته شدن دهها نفر را بعهده گرفته بود.

جندالله ميگويد طراح و مجری حمله بمبی ماه اکتبر در استان سيستان و بلوچستان بود که به کشته شدن ۵۷ نفر از جمله چند عضو سپاه پاسداران انقلاب انجاميد.

اين گروه همچنين مسئول بمب گذاری در مسجدی شناخته شده است که ماه گذشته ۲۵ نفر را در زاهدان کشت.
 
عبدالحميد ريگی، برادر رهبر جندالله نيز ماه گذشته در زاهدان اعدام شده بود.

ايران آمريکا را به پول دادن به ستيزه گران جندالله در تلاش برای بی ثبات ساختن دولت متهم کرده است. ايران ميگويد پايگاه جندالله در پاکستان است. آمريکا، بريتانيا و پاکستان، همگی حمايت از جندالله را تکذيب ميکنند.

دوبی توانایی نظارت بر افراد را تقویت میکند

رئیس پلیس دوبی میگوید با توجه با کشته شدن یکی از مقامهای حماس در اوایل سال جاری میلادی در آن امیر نشین ۱۳۶ میلیون دلار برای گسترش و تقویت توانائیهای نظارت بر افراد هزینه خواهد کرد.

ژنرال خلفان به خبرنگار روزنامه ناسیونال گفت کارگذاشتن ۲۵ هزار دوربین امنیتی در شهر دوبی به شناسائی افرادی که در ترور محمود ال مبحوح دست داشتند کمک کرده است.

وی میگوید دوبی میخواهد در اماکنی که اکنون زیر پوشش دوربین های امنیتی قرار ندارند چنین ابزاری را نصب کند.

دوبی، موساد، سازمان جاسوسی و امنیت اسرائیل را به قتل یکی از رهبران حماس در هتلی در دوبی متهم کرده است.

قامهای دوبی میگویند تروریست ها با استفاده از گذرنامه و اوراق شناسایی جعلی به سرقت رفته از اتباع کشورهای بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان و استرالیا وارد دوبی شدند.

اسرائیل دخالت مأموران آن کشور در این قتل را تایید یا تکذیب نکرده است.

هفته گذشته ایرلند اعلام کرد که یک دیپلمات اسرائیلی را بدلیل استفاده از گذرنامه جعلی در کشتار مقام حماسی از آن کشور اخراج خواهد کرد.

وزارت امور خارجه اسرائیل میگوید که از تصمیم ایرلند متاسف است.

قرقیزستان سنگربندی ها در شهر اوش را برچید

با ادامه یافتن وضعیت اضطراری اعلام شده در جنوب قرقیزستان به دنبال چندین روز درگیری های قومی و کشته شدن ۲۰۰۰ نفر، نیروهای قرقیزستان سنگربندی های خیابانی در شهر ناآرام اوش را برچیدند.

بسیاری از پناهندگان قوم ازبک می گویند همچنان نگران بالاگرفتن دوباره خشونت ها هستند و نمی دانند که باید به خانه هایشان بازگردند یا خیر.

در پی آغاز درگیری ها میان اقوام ازبک و قرقیز در ۱۰ ژوئن در شهرهای جنوبی اوش و جلال آباد در جنوب قرقیزستان، حدود ۴۰۰ هزار تن از اقلیت ازبک به کشور همسایه ازبکستان سرازیر شدند و یا در نزدیکی مرز تجمع کردند.

دولت موقت قرقیزستان قربان بیک باقی یف، رئیس جمهور برکنار شده و حامیان او را مسئول بروز خشونت ها می دانند. آقای باقی یف هرگونه مسئولیت در این میان را رد کرده است.

همزمان در روز یکشنبه، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد هنوز در حال ارزیابی مایحتاج بهداشتی قرقیزستان و ازبکستان است اما قصد دارد به یک میلیون فردی که در این درگیری ها آسیب دیدند، یاری رساند.

هماهنگ کننده واحد امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی می گوید گزارش های تأیید نشده ای از تجاوز به زنان در زمان بحران مخابره شده است و سازمان بهداشت جهانی باید به نیازهای بهداشتی آنان رسیدگی کند.

او گفت اکثر پناهندگان، شهروندان ازبک قرقیزستان، سالمندان، زنان و کودکانی هستند که احتمالا دچار مشکلات مزمن هستند.
به گفته این مسئول سازمان بهداشت جهانی در مناطق تجمع آوارگان خطر شیوع بیماری های مسری وجود دارد.

نخست وزیر ترکیه بر ادامه مبارزه با شورشیان کرد تأکید کرد

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در مراسم تدفین شماری از سربازان ترک در شهر شرقی وان شرکت کرد که روز شنبه در درگیری با شبه نظامیان متعلق به حزب کارگران کردستان ترکیه، پ کاکا کشته شدند.

آقای اردوغان در مراسم تدفین نظامی ۱۱ سرباز ترکیه در روز یکشنبه گفت شورشیان پ کاکا، که نخست وزیر ترکیه آنان را «تروریست» خواند، پیروز نخواهند شد. آقای اردوغان گفت آنان «درخون خود خواهند غلطید».

خبرگزاری رسمی ترکیه در روز یکشنبه گفت شورشیان کرد یک سرباز دیگر ترکیه را در حمله به یک ایستگاه نظامی در نزدیکی پالو در استان الازیگ در جنوب شرقی کشتند.

روز شنبه هواپیماهای نظامی ترکیه حملاتی را علیه مواضع مشکوک شورشیان کرد در شمال ترکیه ترتیب دادند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد سربازان ترک شبانه به شمال عراق رفتند و در فاصله ۱۰ کیلومتری در درون خاک عراق، به جست و جوی شبه نظامیان کرد پرداختند.

مقامات نظامی ترکیه گفتند ناآرامی در بامداد شنبه و زمانی آغاز شد که شبه نظامیان پ کاکا به یک پست ارتش در نزدیکی مرز عراق حمله کردند.

به گفته ارتش ترکیه دست کم ۹ سرباز و ۱۲ شورشی در این درگیری ها کشته شدند. ارتش ترکیه همچنین می گوید انفجار مین دو سرباز دیگر را که در عملیات بازداشت شورشیان در منطقه مشارکت داشتند، به کشتن داد.

پ کاکا با هدف استقلال کردستان در جنوب شرقی ترکیه مبارزه می کند و به تازگی به آتش بس یک ساله را به دلیل آنچه که حملات مکرر ارتش ترکیه خواند، پایان داد.

آنکارا و اغلب کشورهای جامعه بین الملل از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا، پ کاکا را یک گروه تروریستی قلمداد می کنند.

تعطیلی ۵۰ درصدی واحدهای تولیدی و نیاز تهران به سرمایه گذاری

ضوابط اجرایی بودجه ۸۹ که با دو ماه تاخیر ابلاغ شد مشکلات بسیاری را برای دستگاه های اجرایی کشور جهت اجرای برنامه ها و پروژه های سال جدید به وجود آورده است. جهان نیوز ضمن اشاره به این نکته از احتمال تاخیر بی سابقه در طرح ها و برنامه های دولت خبر می دهد .

جهان نیوز با اشاره به این نکته که تاکنون حقوق و مزایای کارمندان نیز به صورت علی الحساب طبق ضوابط بودجه ای سال قبل پرداخت شده و احتمالاً در این ماه رقم افزایش حقوق و معوقات در حساب کارمندان منظور خواهد شد، نوشته است: با توجه به این که امسال دولت در نظر دارد طرح هدفمند کردن یارانه ها را کلید بزند، یکی از عوامل تأخیر نیز از جانب مسئولان دولتی این مسأله عنوان می شود.

هم زمان احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده تهران با انتشار نامه ای در سایت الف خطاب به روسای قوای مجریه و مقننه خواستار بازنگری در تدوین و تصویب لایحه برنامه پنجم توسعه شد و در این زمینه هشدار داد .

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، در مراسم راه اندازی دومین ریل باس ارم ساخت داخل در مسیر تهران – قزوین اظهار داشت : تحقق رشد اقتصادی برنامه پنجم نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد دلار سرمایه است .

این در حالی ست که اعضای کمیسیون تلفیق برنامه پنجم انتخاب شده اند و مجلس عملا کار بررسی این لایحه را آغاز کرده است .

در همین حال محمد رضا سبز علی پور، ریاست مرکز تجارت جهانی ایران در گفت و گوی تلفنی با ایلنا خبرگزاری کار ایران تاکید کرد که مطمئنا تصویب مکرر قطعنامه ها موجب می شود تا کشورهای جهان در معاملات اقتصادی خود با شرکت های ایرانی تجدید نظر کنند .

تهران در تازه ترین واکنش خود در این زمینه قطعنامه تحریم را غیر قانونی خواند.

همزمان از سوی شورای نگهبان اساسنامه سازمان هدفمند سازی یارانه ها مجددا مغایر اصل ۸۵ قانون اساسی شناخته شد. هر چند حجت الاسلام میر تاج الدینی معاون رئیس جمهوری در امور مجلس در نشست هدفمند کردن یارانه ها که توسط پژوهشکده امور اقتصادی برگزار شد ، خواهان افزایش سرعت کار برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها شد .

این مقام در نشست خبری بررسی فرایند اجرایی قانون هدفمند کردن یارانه ها بیان داشت : طرح تحول اقتصادی در گرو تدوین نظام اقتصادی کار آمد و منصفانه است. این سخنان در حالی بیان می شود که سایت کلمه با نگاهی به گزارش اقتصادی اتاق بازرگانی، از «روزهای بحرانی برای تولید ایرانی» خبر می دهد. بر اساس این گزارش ۵۰ درصد واحدهای تولیدی در اکثر مناطق صنعتی کشور در حال تعطیلی یا در آستانه تعطیلی هستند و یا با کم تر از ۳۰ درصد ظرفیت اسمی خود مشغول به کار اند .

همزمان جعفر خلقانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، هدفمند کردن یارانه ها را برای صنعت کشاورزی مثبت ارزیابی کرد.

این در حالی است که اسدالله عسگر اولادی رئیس اتحادیه خشکبار در گفت و گو با خبرگزاری فارس از کاهش صادرات پسته ایران خبر داد .

و به گزارش خبرگزاری مهر سوآپ نفت خام در ایران متوقف شده است و ۴ شرکت خارجی مذاکرات خود را با برخی از رقبا برای دور زدن ایران آغاز کرده اند.

در چنین فضایی عبدالرضا رحمانی رئیس دیوان محاسبات کشور در جمع مدیران دستگاه های اجرایی در خرم آباد مطرح کرد اگر روزی نفت ایران را نخرند چه باید کرد ؟

انفجار بمب در بغداد ۲۶ کشته برجای نهاد

مقامات عراقی می گویند انفجار دو بمب درون اتومبیل در بغداد، دست کم ۲۶ کشته و بیش از ۵۳ مجروح برجای گذاشت.

پلیس عراق و مسئولان بیمارستانی این کشور می گویند انفجار این دو بمب به فاصله چند دقیقه در روز یکشنبه در نزدیکی بانک تجاری عراق و یک اداره دولتی صادر کننده اوراق هویت رخ داد.

در رویدادی جداگانه، مأموران پلیس عراقی روز شنبه اجساد در حال فساد چند زن را در یک محله شرقی بغداد یافتند.

در روزهای اخیر موج خشونت در عراق دست کم ۲۰ کشته برجای گذاشته است.

برخی مقامات بیم آن دارند که شورشیان با استفاده از با استفاده از بن بست سیاسی پیش آمده به دنبال انتخابات ماه مارس، دستاوردهای اخیر امنیتی را مختل کنند.

عفو بین الملل می خواهد قاتل ندا آقا سلطان مجازات شود

عفو بین الملل در سالگرد مرگ ندا آقا سلطان در جریان اعتراضات پس از برگزای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، بیانیه ای صادر کرده و از مقامات جمهوری اسلامی ایران خواسته است قاتل او را مجازات کنند.
در بیانیه که روز شنبه منتشر شد گفته می شود خودداری ایران از مجازات هرکسی که ندا را کشت، نمونه ای از فرهنگ تهران است که در آن متجاوزین از مجازات مصون می مانند.
یک مقام عفو بین الملل می گوید: «قتل ندا آقا سلطان نشانه ای از موارد متعدد نقض حقوق انسانی ایرانیان از زمان برگزاری انتخابات است.»
ندا در جریان اعتراضات پس از انتخابات در ۲۰ ژوئن درخیابانی در تهران هدف گلوله قرار گرفت، و نامش پس از انتشار ویدیوی صحنه مرگ او در اینترنت، به نمادی برای جنبش اصللاح طلبی در ایران تبدیل شد.
در ماه ژوئیه، هزاران معترض به نشانه مرگ ندا و تظاهر کنندگان دیگری که در خشونت ها کشته شدند، گردهمایی های ترتیب دادند.

تاکید سازمان ملل متحد بر انجام تحقیقات بین المللی در باره حمله به کشتی های امدادی غزه

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد می گوید از تصمیم اسرائیل به کاهش محاصره غزه استقبال می کند، اما هنوز می خواهد یک هیات بین المللی در باره حمله مرگبار کماندوهای اسراییلی به کشتی های حامل کمک برای غزه، که در جریان آن ۹ فعال طرفدار فلسطینیان از جمله هشت ترک کشته شدند، تحقیق کند.

بان کی مون روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت خواهان تشکیل هیاتی است که زیر نظر یک طرف ثالث باشد، اما مشارکت فعال اسراییل و ترکیه را شامل شود. بان از اسراییل خواست «تحقیات معتبر و شفافی» را که با معیارهای بین المللی تطبیق کند بپذیرد.

اما اسراییل خود یک کمیسیون تحقیق تشکیل داده است و سفیر اسراییل در سازمان ملل متحد می گوید کشور او برای بازداشتن کشتی ها از نقض محاصره غزه حق استفاده از تمام ابزار لازم را برای خود محفوظ نگاه می دارد.

اسراییل برای لغو محاصره با فشار بین المللی روبرو است. محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطینی از آمریکا خواسته است اسراییل را برای لغو محاصره زیر فشار بگذارد.

جداگانه، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد ایالالت متحده ۶۰ میلیون دلار به آوارگان فلسطینی کمک می کند.

تهران با تحريم های ژاپن، کره جنوبی و استراليا نيز مواجه ميشود

نيويورک تايمز در سرمقاله ای زير عنوان "بعد از رای شورای امنيت" می نويسد در باره افسار زدن بر جاه طلبی های اتمی ايران مدتی طولانی و زياد صحبت شده است. بعلاوه بسياری کشورها مقاومت دربرابر ثروت نفتی ايران را چندان ساده وآسان نمی ديدند. اکنون نشانه هائی دلگرم کننده ديده ميشود که دست کم شکيبائی بعضی بازيگران عمده در مقابل تهران ممکن است به سر رسيده باشد.

يک هفته پس از آنکه شورای امنيت سازمان ملل متحد چهارمين دور تحريم ها را عليه ايران وضع کرد، اتحاديه اروپا حتی مجازات هائی شديدتر را در نظر گرفت. ژاپن، کره جنوبی و استراليا نيز انتظارمی رود به زودی اين روند را پيگيری کنند.

تحريم های آمريکائی عليه ايران، که سابقه بسياری از آنها به انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ بازمی گردد، هنوزهم شديد ترين تحريم ها در جهان است. اما چهارسال پس از آنکه شورای امنيت برای نخستين باربه ايران دستور داد غنی سازی اورانيوم را متوقف کند اروپا کماکان بزرگترين طرف تجارت با ايران باقی مانده است.

سران کشورهای اروپائی اين هفته در جلسه خود در بروکسل مقرراتی را تصويب کردند که می تواند ضمن بستن راه بر بسياری از مفرهای بالقوه، و افزودن برمحدوديت ها، شرکت های اروپائی را از سرمايه گذاريهای جديد، و بعبارت ديگر، از کمک به صنايع نفت و گاز ايران منع کند.

وزيران اروپائی اکنون بايد تصميم بگيرند کدام شرکت های ايرانی بايد مشمول تحريم ها شوند، وتحريم ها شامل کدام محصولات اروپائی شود. مطمئنا لابی گری های قابل توجهی در بروکسل توسط کشورها و شرکت ها انجام خواهد گرفت تا  طرف های مورد علاقه آنها از قلاب تحريم ها دور بمانند. رهبران بايد ضمن راهنمائی وزيران شان از آنان بخواهند قاطع بمانند و وسوسه نشوند.

دولت اوباما هنگامی که پيشنهاد تماس و گفتگو را مطرح ساخت عامدا مجازات های ممکن عليه تهران را کم رنگ جلوه می داد. پاسخ رهبران ايران قلدری و توهين، و غنی سازی اورانيوم بيشتر بود.

کاخ سفيد روز چهارشنبه بيش از ده شرکت و مقام ايرانی ديگر مرتبط با برنامه های نامشروع اتمی و موشکی ايران را در فهرست سياه گذاشت.

کنگره که مشهوراست بندرت در چنين زمينه هائی ظرافت بخرج ميدهد بنوبه خود سرگرم تدوين لايحه ای برای تحريم هائی شديد تراست. جزئيات هنوز در دست بررسی است اما انتظار ميرود خواستار مجازات شرکت هائی شود که به ايران فرآورده های پالايش شده نفتی می فروشند و در اين زمينه معاملاتی ديگر انجام ميدهند.

سیستم مهار نفت بی پی کارش را از سر می گیرد

شرکت نفت بریتیش پترولیوم می گوید سیستم مهار نفت در چاه آسیب دیده در خلیج مکزیک، که ۱۰ ساعت بسته بود، دوباره فعال شده است.

سخنگوی بی پی روز شنبه به صدای آمریکا گفت سیستم، شامگاه جمعه بدلیل بروز یک نقص فنی در برقگیر اینترپرایز، کشتی مهار، بسته شد. بگفته او توفان رعد و برق که از منطقه می گذشت، مانع از آن شد سیستم کارش را زودتر از سر بگیرد.

سخنگوی این شرکت عظیم نفتی گفت در جریان بسته شدن سیستم، تمام نفتی که از چاه نشت می کرد وارد اقیانوس نشد. کشتی دیگری که نفت گاز جمع آوری شده را می سوزاند، فعال باقی ماند.

پیشتر، مقامات دولت آمریکا گزارش دادند بی پی قادر شد نزدیک به نیمی از نفتی را که از چاه فوران می کند، جمع کند.

یک اطلاعیه دولت حاکی است در یک دوره ۲۴ ساعته منتهی به روز جمعه، نزدیک به ۳۰ هزار بشکه نفت جمع شد، که نزدیک به ۵ هزار بشکه از روز پنجشنبه بیشتر است.

تخمین های دولت نشان می دهد هر روز بین ۳۵ تا ۶۰ هزار بشکه نفت از چاه بیرون می ریزد.

بیشترین مقدار نفت گرفته شده در کشتی ها پالایش می شود، در حالی که مقداری از آن سوزانده می شود.

در این میان، روز جمعه، شرکت نفت آنادارکو، که بخشی از مالکیت چاه آسیب دیده را در دست دارد، بی پی را به بی احتیاطی در گرفتن تصمیمات و انجام اقداماتی که به انفجار چاه در ماه آوریل منجر شد ،متهم کرد.

بی چی این اتهامات را رد کرده است ، در عین حال می گوید اختلاف بین دو شرکت بر تعهد آن به پاکسازی نشت نفت و حل دعاوی قانونی تاثیر نخواهد داشت.

دراین حال، راجر ویکر، سناتور جمهوریخواه ایالت می سی سی پی روز شنبه در سخنرانی رادیویی هفتگی جمهوریخواهان از پاسخ پرزیدنت اوباما به نشت نفت انتقاد کرد و گفت رییس جمهوری مسئولیت فاجعه را بسیار کند پذیرفت و بسیاری از اقدامات او آمریکا را به مسیری نادرست کشانده است.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر