سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

تأکید وزیران خارجه آمریکا و بریتانیا بر اتحاد بر سر ایران

هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا و ویلیام هیگ، وزیر خارجه جدید بریتانیا تصریح کردند که علیرغم تغییر دولت لندن، «روابط ویژه» سنتی میان ایالات متحده و بریتانیا ادامه می یابد و میان این دو کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد بر سر لزوم اعمال تحریم های جدید علیه ایران، هیچ تردیدی وجود ندارد.

مذاکرات بر سر موارد دور چهارم قطعنامه تحریمی علیه ایران، در نیویورک در جریان است.

خانم کلینتون در کنفرانس خبری مشترک با ویلیام هیگ، که جانشین دیوید میلیبند از حزب کارگر بریتانیا شده است گفت بدون اعمال قطعنامه جدید تحریمی، جمهوری اسلامی واکنش جدی به خواست جامعه بین الملل نخواهد داشت.

خانم کلینتون درباره برنامه اتمی جمهوری اسلامی با ترکیه و برزیل اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد که در تلاش برای توافق هایی با تهران بر سر برنامه اتمی اش هستند، مذاکره کرده است.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهوری برزیل پس از دیدار از مسکو، قرار است روز یکشنبه و دوشنبه به تهران سفر کند.

هیلاری کلینتون و دمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه به رهبر برزیل گفته اند که مأموریت او امید به موفقیت را کم کرده است.

خانم کلینتون گفت: «برزیلی ها هنوز امیدوارند که به خاطر دیدار آقای لولا، ایرانی ها بپذیرند با کشورهای موسوم به ۵ + ۱ مذاکره کنند، با پیشنهاد درباره راکتور تحقیقاتی تهران موافقت کنند و وظایف بین المللی خود را انجام دهند.» خانم کلینتون گفت: «در حقیقت پرزیدنت مدودف به پرزیدنت لولا گفته است که شانس او در جلب توافق تهران یک در سه است.»

یک مقام ارشد آمریکایی روز پنجشنبه سفر لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا به تهران را آخرین فرصت ایران، پیش از صدور قطعنامه جدید تحریمی توصیف کرد.

ویلیام هیگ، وزیر خارجه جدید بریتانیا گفت دولت جدید این کشور کاملا از واشنگتن پشتیبانی می کند. او همچنین گفت بریتانیا برای متقاعد کردن شرکای اتحادیه اروپا به فعال کردن تحریم های مالی موازی علیه تهران، تمامی توان خود را به کار می گیرد تا قطعنامه معلق سازمان ملل متحد تحکیم شود.

آقای هیگ در پاسخ به پرسشی درباره احتمال اقدام نظامی علیه برنامه اتمی جمهوری اسلامی گفت چنین چشم اندازی بریتانیا را به حمایت از اقدامات تنبیهی برمی انگیزد که بتواند رفتار ایران را تغییر دهد.

ویلیام هیگ گفت: «ما هرگز توسل به گزینه نظامی در آینده را رد نکرده ایم اما خواستار آن هم نیستیم. دلیل این که خواستار اعمال تحریم هستیم و از قعطنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد حمایت می کنیم این است که می خواهیم مسئله به شکل مسالمت آمیز و به سرعت حل شود.»

خانم کلینتون و آقای هیگ همچنین بر همکاری های دوجانبه میان آمریکا و بریتانیا درباره افغانستان و صلح خاورمیانه و استراتژی اتحاد نظامی در عراق تأکید کردند.

خانم کلینتون از این که بمبگزاری های اخیر در عراق به گفته او منجر به درگیری های فرقه ای در این کشور نشده ابراز خرسندی کرد و گفت این مسئله بر جدول زمانی خروج نیروهای آمریکایی از عراق نیز تأثیر نگذاشته است.

برزيل به سرکوبی های وحشيانه در ايران بی اعتناست؟


واشينگتن پست در سرمقاله ای زيرعنوان "سراغ ايران رفتن برزيل بی اعتنائی به سرکوبی هائی وحشيگرانه است" می نويسد يکشنبه گذشته ايران پنج ناراضی کرد، ازجمله زنی ۲۸ ساله را به دار آويخت که گفته بود برای اعتراف به اتهامات تروريستی شکنجه شده است. ايران روز دوشنبه اعلام کرد برای مازيار بهاری، ژورناليست کانادائی ايرانی تباری که انتخابات آلوده به تقلب سال گذشته رياست جمهوری را برای نيوزويک پيگيری ميکرد، حکم غيابی مجازات ۷۴ ضربه شلاق و سيزده سال حبس در زندان صادر شده است. اين احتمالا شروع يک موج خشن سرکوبی با هدف جلوگيری ازبرگزاری اجتماعات اپوزيسيون جنبش سبز،پيشاپيش سالگرد انتخابات درماه آينده است.

اما روز شنبه لوئيز ايگناسيو لولا دا سيلوا رئيس جمهوری برزيل در تلاشی ديگر برای تعامل با محفل افراطی آيت الله علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد وارد تهران ميشود. آقای لولا، و عبدالله گل، رئيس جمهوری ترکيه مدعی آخرين تلاش در کسب توافقی با رژيم هستند که بتواند از برقراری دور ديگری از تحريم های سازمان ملل متحد عليه برنامه اتمی ايران جلوگيری کند. ولی هيچکس در خارج از محدوده دولت های اين دو تصور نميکند توفيقی حاصل شود. ضمنا، آيا آقای لولا حتی اين زحمت را به خود ميدهد که خونريزی اين هفته ميزبانانش را مطرح کند؟ بعيد است.

جناحی که کودتای تابستان گذشته را با پشتيبانی پاسداران انقلاب درايران ترتيب داد، بعد از آن بارها نشان داده است که نه به اقدام درتحقق بخشيدن به خواست های مردم خود علاقمند است و نه به عملی ساختن خواست های شورای امنيت سازمان ملل متحد. اين جناح بهمان اندازه که در سرکوبی ها بی رحمی بخرج ميدهد در پيشبرد غنی سازی اورانيوم فعال است، و اکنون در کارساختن نسل جديدی ازسانتريفيوژهاست.

پافشاری رهبران برزيل و ترکيه برای مذاکره با قانون شکنان تا حدودی ناشی از جاه طلبی هائی است که ميخواهند نشان بدهند رهبران قدرت های درحال رشدی هستند که می توانند به آمريکا بی اعتنا باشند.

دولت اوباما اين رويکرد برزيل و ترکيه را قبول ندارد. هيلاری رادمن کلينتون وزير امور خارجه آمريکا، به گفته سخنگويش، روز پنجشبه به وزير امورخارجه ترکيه گفته است ديپلماسی جاری ايران تلاشی در جهت بازداری شورای امنيت از وارد شدن به مرحله اقدام است، بی آنکه خود گامی برای برطرف ساختن نگرانی های بين المللی از برنامه اتمی اش برداشته باشد. اما دولت اوباما کماکان در مقابل يک توهم آسيب پذير است. خانم کلينتون اخيرا گفته است تحريم ها می تواند به مذاکراتی با حسن نيت بيانجامد که پرزيدنت اوباما پانزده ماه پيش خواستارآن شده بود.

دلايل اين نتيجه گيری به همان اندازه دلايل سفر آقای لولا و آقای گل به تهران اشتباه است. رژيمی که فعالانه در قتل مردمانش درگيراست وارد مذاکراتی با حسن نيت نمی شود. اگر قراراست درايران دگرگونی و تحولی رخ دهد بايد از کسانی شروع شود که اين دورئيس جمهوری اقدامات سرکوب گرانه آنان را ناديده گرفته اند.

کلوتیلد رایس به فرانسه بازمی گردد

خبرگزاری ایلنا به نقل از وکيل کلوتيدريس از تبدیل محکوميت موکل خود به جزای نقدی ۳ ميليارد ريالی بدل از ۱۰ سال حبس خبرداد.

محمدعلی مهدوی ثابت وکیل خانم ریس به ايلنا گفت: باتوجه به شرايط خاص موکلم، وی مورد «رافت اسلامی و ترحم نظام جمهوری اسلامی» قرار گرفت و دادگاه انقلاب حبس او را به پرداخت جزای نقدی به ميزان ۳ ميليارد ريال تبديل کرد.

آقای مهدوی ثابت همچنین از پرداخت شدن جزای نقدی موکلش خبر داد و با تاکيد براينکه موکلش برای خروج از کشور با هيچ منع قانونی مواجه نيست، اعلام کرد: «صبح فردا برای اخذ پاسپورت موکلم اقدام خواهم کرد تا وی بتواند به کشور فرانسه بازگردد.»

کلوتيد ریس، تبعه ۲۴ ساله فرانسه، در جريان حوادث پس از انتخابات سال گذشته در تهران دستگير و محاکمه شد. یک هفته پیش مجید کاکاوند، بازرگان ایرانی بازداشت شده در فرانسه، آزاد شد و به ایران بازگشت.

خانم ریس پیش از بازداشت به تدریس زبان فرانسه در دانشگاه اصفهان مشغول بود. او دهم تیرماه ۱۳۸۸ هنگامی که به مقصد بیروت قصد سوار شدن به هواپیما را داشت، به بازداشت نيروهای امنيتی درآمد.

اتهام او تهیه عکس از تظاهرات معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابان ها و ارسال آن به خارج از کشور و مشارکت در براندازی نرم اعلام شد.

او از جمله متهمانی بود که در دادگاه های گروهی که از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد.

دولت فرانسه تمامی اتهامات وارده به کلوتیلد رایس را رد کرده است.

در چند ماه گذشته، مقامات ایرانی بارها خواستار آزادی زندانیان ایرانی در فرانسه، از جمله مجید کاکاوند بازرگان ایرانی شدند که آمریکا خواستار استرداد او به ایالات متحده بود.

واشنگتن آقای کاکاوند را به نقض قوانین تحریم های ایران متهم کرده است.

نخست وزیر تایلند: دولت در برابر معترضین تسلیم نمی شود

در بانکوک پایتخت تایلند، خونریزی ادامه دارد، و نیروهای امنیتی روز شنبه به نبرد های خیابانی با معترضین سرخپوش ادامه دادند.

از آغاز زدوخورد در روز پنجشنبه، ۲۲ تن جانسپره اند و دست کم ۱۷۰ نفر از جمله چند خبرنگار خارجی مجروح شده اند.

آبیهیت وجاجیوا نخست وزیر شامگاه شنبه در تلویزیون ظاهر شد و گفت دولت او در برابر معترضین کوتاه نخواهد آمد. وی اظهار داشت برنامه دولت این است که وضع هر چه زودتر به حال عادی باز گردد، و کمترین میزان تلفات و زیان ها وارد شود.

روز شنبه، در حالی که نیروهای امنیتی سعی می کردند اردوگاه معترضین در مرکز شهر را محاصره کنند، صدای انفجار ها و تیراندازی های پراکنده در چندین بخش بانکوک شنیده شد.

شاهدان گزارش دادند سه جسد با جراحات گلوله را که از شمال اردوگاه بیرون برده می شدند دیدند، در آنجا سربازان نصب علائم هشدار دهنده ای را که منطقه را یک ناحیه «آتش زنده» اعلام می کرد، آغاز کردند.
 
پیشتر در روز شنبه، معترضین بر یک تقاطع عمده در بزرگراهی در حومه بانکوک مسلط شدند.

«جاتوپورن پرومپان»، رهبر ارشد سرخپوشان، روز شنبه وضع را با «جنگ داخلی» مقایسه کرد و گفت معترضین تا نخست وزیر موافقت کند استعفا دهد به نبرد ادامه خواهند داد.
 
معترضین می گویند دولت غیر قانونی است و می خواهند کنار برود و اجازه دهد انتخابات جدید برگزار شود.
 
روز جمعه بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد به دیگر رهبران جهان پیوست و خواهان پایان گرفته خشونت در بانکوک شد. او هر دو طرف را تشویق کرد برای فرونشاندن تنش به روند گفت و شنود باز گردند.

رهبران قرقیزستان ادعا می کنند کنترل جنوب کشور را دوباره بدست گرفته اند

دولت موقت قرقیزستان می گوید کنترل مناطق جنوبی کشور را در پی حمله طرفداران کورمانبک باکی اف رییس جمهور برکنار شده به ساختمان های دولتی در استان های اوش، جلال آباد و باتکن، دوباره بدست گرفته است.

در جریان زدوخورد ها دست کم یک تن جانسپرد و بیش از ۶۰ نفر زخمی شدند.

این رویارویی بر نگرانی از ثبات قرقیزستان، که میزبان پایگاه هایی هوایی آمریکا و روسیه است، تاکید می گذارد.

روز شنبه، دمیتری مدودف رییس جمهور روسیه برای نشان دادن حمایت خود نماینده ویژه ای را با قرقیزستان فرستاد. سفارت آمریکا در آن کشور در یک بیانیه اینترنتی نسبت به آنچه آنرا خشونت ناشی از انگیزه های سیاسی در جنوب نامید ابراز نگرانی کرد، وخواهان یافتن راهی حل صلحجویانه شد.

شبه نظامیان در حمله ای در شمال غربی پاکستان چندین نفر را به گروگان گرفتند

یک مقام محلی در پاکستان می گوید شبه نظامیان ۱۴ غیر نظامی را در شمال غربی کشور ربوده اند.
 
«کوهات خالد خان» به صدای آمریکا گفت دو کارمند شرکت برق پیشاور از جمله ربوده شدگان هستند. پلیس محلی می گوید ۶۰ نفر ربوده شده اند.

بگفته پلیس، شبه نظامیان مسلح روز شنبه به چندین خود رو در منطقه «کورام» شبیخون زدند و مسافران را به گروگان گرفتند.

مقامات می گویند گوشش هایی برای رها ساختن آنها جریان دارد.

در پی حمله ارتش پاکستان به مناطق قبیله ای در امتداد مرز افغانستان، تعداد زیادی از شبه نظامیان به کورام فرار کردند.

در عملیات مشترک نیروهای ناتو و افغان ۲۵ شورشی کشته شدند

مقامات افغانستان می گویند در عملیات نیروهای امنیتی بین المللی و افغان در روزهای جمعه و شنبه در سراسر کشور، دست کم ۲۵ شورشی کشته شدند.

در ناحیه سنگین، در ایالت هلمند، سربازان ۱۰ شورشی را کشتند و یک فرمانده ارشد طالبان بنام «ملا محمد حسن» را دستگیر کردند. بگفته مقامات، او در حملاتی علیه سربازان در شمال هلمند درگیر بود.

هشت شبه نظامی دیگر در ناحیه سرخ رود در ایالت ننگرهار از پای در آمدند و دو نفر دستگیر شدند. دولت افغانستان گفت چندین شورشی دیگر در عملیات امنیتی ۲۴ ساعت گذشته در بخش های گوناگون کشور، از جمله دست کم ۷ تن در ایالت بغلان کشته شدند.

در این میان، وزارت کشور افغانستان می گوید در ایالت غزنی، شورشیان روز جمعه پنج گارد افغان را در حالی که از کاروانی از تانکر های نفتکش حفاظت می کردند کشتند.

رئیس جمهوری افغانستان با نخست وزیر جدید بریتانیا ملاقات کرد

حامد کرزی رئیس جمهوری افغانستان در پایان دیداری از ایالات متحده آمریکا، روز شنبه در لندن با دیوید کامرون نخست وزیر جدید بریتانیا ملاقات کرد.

در بیانیه دفتر کرزی گفته می شد دو رهبر در باره مسائلی که بر تقویت مناسبات بین دو کشور متمرکز خواهد بود بحث خواهند کرد.

بریتانیا پس از آمریکا بزرگترین واحدهای نظامی در افغانستان را دارد و تحولات این کشور در راس برنامه های دولت جدید بریتانیا قرار دارد.

کرزی پس از پایان دیداری چهار روزه از آمریکا به لندن رفت. او در این مدت با مقامات ارشد از جمله باراک اوباما رییس جمهوری و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه گفت و گو کرد.

رئیس جمهوری افغانستان و مقامات آمریکایی تاکید می کنند که مذاکرات مناسبات دو جانبه را بهبود بخشیده است.

آمريکا و بريتانيا موضع متحد خود را در قبال ايران مورد تأييد قرار دادند

آمريکا از دولت جديد بريتانيا تعهد گرفته است که جهت وضع تحريم های تازه عليه جمهوری اسلامی ايران با يکديگر از نزديک همکاری کنند.

هيلاری کلينتون وزير امور خارجۀ آمريکا روز جمعه در واشنگتن با ويليام هيگ وزير امور خارجۀ جديد بريتانيا، ملاقات کرد. آقای هيگ قول داد که سياست بريتانيا در مورد ايران «تداوم پايداری» داشته باشد.

در اين ديدار خانم کلينتون قانع کردن ايران به همکاری بيشتر را به تپۀ بزرگی تشبيه کرد که برزيل در تلاش است آن را فتح کند. خانم کلينتون افزود شک دارد ايران پيش از تصويب قطعنامۀ شورای امنيت «پاسخ جدی» به نگرانی های موجود در مورد برنامۀ هسته ای خود، ارائه دهد.

ديدار دو ديپلمات پيش از سفر اين هفتۀ لوئيس ايناسيو لولا داسيلوا رييس جمهوری برزيل به تهران، انجام می شود. قرار است رئيس جمهوری برزيل در راستای تلاشهايی که برای حل بحران هسته ای ايران در جريان است روز يکشنبه به تهران سفر کرده و با محمود احمدی نژاد، ديدار کند.

رييس جمهوری برزيل در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که نسبت به موفقيت آميز بودن ديدار خود با مقام های ايرانی خوشبين است. آقای لولا گفت او بايد از تمام تجربياتی که طی سالهای طولانی به عنوان يک سياستمدار اندوخته است استفاده کرده و ايران را قانع کند که با جامعه جهانی به توافق برسد. رئيس جمهوری برزيل همتای ايرانی خود را يک دوست توصيف کرد. برزيل که از اعضای غير دائم شورای امنيت است مخالف تلاش های غرب برای تحريم ايران است.

اما دميتری مدودف رييس جمهوری روسيه روز جمعه با لوئيس ايناسيو لولا داسيلوا در کرملين ملاقات کرد. رييس جمهوری روسيه گفت از آنجايی که دوست ِ من لولا آدم خوشبينی است، من هم سعی می کنم خوشبين باشم و می گويم ۳۰ درصد احتمال دارد اين ديدار موفقيت آميز باشد.

دميتری مدودف در ادامه از رهبران ايران خواست به سخنان و پيشنهادهای رييس جمهوری برزيل توجه کنند. آقای مدودف گفت ايران پيش از آنکه متحمل تحريم های بيشتری شود، فرصت چندانی برای گفتگو ندارد. آقای مدودف افزود واقعاً اميدوارم سفر رييس جمهوری برزيل به ايران، موفقيت آميز باشد.

رييس جمهوری روسيه گفت اين سفر ممکن است آخرين شانس ايران پيش از تصويب قطعنامه تحريمی شورای امنيت باشد. اين سخنان رييس جمهوری روسيه با سخنان روز پنجشنبۀ يک مقام وزارت امور خارجۀ آمريکا همخوانی داشت. مقام ارشد آمريکايی نيز اعلام کرد سفر آقای لولا به تهران ممکن است آخرين شانس جمهوری اسلامی ايران برای مذاکره تا پيش از تصويب قطعنامه شورای امنيت باشد.

سفر دو روزۀ رييس جمهوری برزيل به روسيه روز جمعه پايان يافت. آقای لولا طی اين سفر با ولاديمير پوتين نخست وزير روسيه نيز ملاقات کرد.

ديپلمات های غربی: ايران تأسيسات غنی سازی خود را گسترش داده است

آسوشيتدپرس روز جمعه به نقل از ديپلمات های غربی گزارش داد جمهوری اسلامی ايران تجهيزات جديدی را نصب کرده است که به ايران اجازه می دهد از مواد اوليۀ کمتری، اورانيوم بيشتری را پردازش کند.

خبرها حاکی است اين تجهيزات می تواند توليد بمب هسته ای را برای ايران راحت تر سازد و همچنين به آمريکا اجازه می دهد در تلاش های خود برای تصويب قطعنامۀ تحريمی جديد عليه جمهوری اسلامی ايران، فشار بيشتری بر روسيه و چين، دو کشوری که با اعمال تحريم های شديد عليه ايران مخالف هستند، وارد کند.

سازمان ملل متحد پيش از اين ايران را در سه قطعنامه، از غنی سازی اورانيوم، منع کرده است.

اما جمهوری اسلامی ايران با تأکيد بر اينکه فعاليت های هسته ای کشور با مقاصد صلح آميز دنبال می شوند، به غنی سازی ادامه می دهد.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر