سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

کانادا از ارائه پیش نویس قطعنامه تحریمی چهارم علیه ایران استقبال کرد

دولت محافظه کار کانادا از ارائه پیش نویس قطعنامه تحریمی چهارم علیه ایران به شورای امنیت سازمان ملل استقبال کرد.

لارنس کانن، وزیر امور خارجه دولت فدرال کانادا روز چهارشنبه  ۱۹ مه  با انتشار بیانیه ای  در مورد ارائه پیش نویس قطعنامه اعمال تحریم های جدید علیه ایران به اعضای شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرده است: « کانادا از پیشرفت در تحریم های پیشنهادی ارائه شده به شورای امنیت سازمان ملل استقبال می کند و همه اعضای این شورا  را به همکاری به منظور تهیه  قطعنامه تحریمی ترغیب می کند که ایران را به دلیل نادیده گرفتن تعهداتش به آژانس بین المللی انرژی اتمی و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل، مجازات می کند.»

وزیر امور خارجه کانادا در بخش دیگری از بیانیه  خود تاکید کرده است دولت ایران باید در قبال فقدان جدی اعتماد اعضای جامعه بین الملل نسبت به برنامه هسته ای این کشور پاسخگو باشد.

وزیر امور خارجه کانادا در این بیانیه افزوده است ما کماکان نسبت به احتمال بهره گیری نظامی از برنامه هسته ای ایران نگران هستیم و ایران برای اجرای قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تلاشی به عمل نیاورده است.

آقای کانن خاطرنشان کرده است کانادا از اعمال تحریم های شدیدتر شورای امنیت سازمان ملل قویاً حمایت می کند و اتاوا برای ارائه پاسخ موثر به ایران که امنیت و صلح بین المللی را در تهدید می کند، با متحدان خود همکاری خواهد کرد.

وزیر امور خارجه کانادا پیشتر گفته بود بلندپروازی های هسته ای ایران امنیت سراسر جهان را تهدید می کند.

کانادا متعهد شده است تا از ریاست خود در اجلاس گروه هشت بهره جوید تا رهبران کشورهای صنعتی جهان را متقاعد کند برای اعمال تحریم های جدید سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران  و نگرانی های جامعه بین الملل پیرامون برنامه هسته ای ایران به توافق قطعی دست یابند.

مقامات ایران پیش قطعنامه تحریم های جدید را رد می کنند

مقامات جمهوری اسلامی ایران پیش نویس قطعنامه شورای امنیت برای وضع چهارمین دور تحریم ها را رد کرده اند.

مجتبی ثمره هاشمی، مشاور ارشد محمود احمدی نژاد رییس جمهوری، روز چهارشنبه در مصاحبه با رسانه های ایران، پیش نویس را «غیر قانونی» نامید و رد کرد.

علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی، نیز گفت که آمریکا و دیگر قدرت های جهانی در صورت تصویب تحریم های جدید، خود را بی اعتبار خواهند ساخت. صالحی گفت بحث درباره تحریم های جدید کمرنگ شده و این پیش نویس آخرین تلاش آمریکا و متحدان آن است.

پیش نویس قطعنامه، که در شورای امنیت در دست بحث و بررسی است، تحریم تسلیحاتی، برقراری محدویت هایی بر فعالیت های موشکی بالیستیکی ایران، و بازرسی های بیشتر کشتی های مظنون به حمل محموله های مرتبط با برنامه اتمی ایران را شامل می شود.

آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد حمایت روسیه و چین از قطعنامه را جلب کرده است.

سوزان رایس نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، گفت قطعنامه پیشنهادی بر قطعنامه های موجود استوار است و قدرت بیشتر به آنها می دهد. او گفت هدف این است که بر هزینه های خودداری رهبری ایران از متوقف ساختن غنی سازی اورانیوم افزوده شود.

تهران زير فشار قدرت های بزرگ مصالحه جو ميشود

نيويورک تايمز در سرمقاله ای زير عنوان "ايران، قرارداد، و شورا" می نويسد هر بارکه قدرت های بزرگ نشان ميدهند صبر و شکیبائی شان ازتخلفات اتمی ايران رو به پايان است رهبران تهران ناگهان روحيه سازش و مصالحه از خود نشان ميدهند وهربارکه قدرت های بزرگ فشار را کم ميکنند، روحيه سازش و مصالحه تهران نيز دود هوا ميشود.

اين بارهم غيرمترقبه نبود که ايران روز دوشنبه اعلام کرد حاضربه قبول قرارداد فرستادن بخشی از سوخت اتمی خود به خارج از کشور است - قراردادی مشابه آنچه که سال پيش پذيرفته بود و بعد آن را رد کرد. با اين حساب، خبر خوبی است که آمريکا، اروپا، روسيه وچين تحريم هائی جديد را در شورای امنيت سازمان ملل دنبال ميکنند.

پيشنويس قطعنامه ای که سه شنبه شب عرضه شد نهادهای مالی ايران، از جمله نهادهای حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف ميگيرد که گرداننده بخشی عمده از برنامه اتمی است. اين قطعنامه همچنين کشورها را به بازرسی کشتی ها وهواپيماهای راهی ايران و بالعکس در شرايطی ملزم ميکند که برای حمل اقلام ممنوعه مورد ظن باشند.

سختی و شدت اين قطعنامه احتمالا نظير سه قطعنامه پيش از آن برای عوض کردن رفتار تهران کافی نخواهد بود. اما اين واقعيت که روسيه و چين، دو توانساز ديرباز ايران به آن پيوسته اند به احتمال قوی بعضی از بازيگران را در دولت تهران دستپاچه و آشفته خواهد کرد.

چند دولت اروپائی نشان داده اند که برای وضع تحريم هائی يکجانبه و شديدتر پس ازاقدام شورای امنيت آماده اند واين ممکن است نظام سياسی واقتصادی متزلزل ايران را بيشترمختل کند.

توافقی آخرين لحظه که اين هفته با رهبران برزيل و ترکيه اعلام شد بيشتر مشابه توافقی است که پائيز گذشته با قدرت های بزرگ حاصل شده بود. ايران ۲۶۴۰ پاوند  (قريب ۱۲۰۰ کيلوگرم) اورانيوم غنی شده با غلظت پائين خود را بايد ظرف يک ماه به ترکيه بفرستد وظرف يک سال ميله های سوخت مورد نيازبرای استفاده در يک رآکتور تحقيقاتی پزشکی را دريافت کند.

اما تفاوت های بزرگی هم وجود دارد. اکتبرپارسال ۲۶۴۰ پاوند (قريب ۱۲۰۰ کيلوگرم) معادل ۸۰ درصد ذخيره اورانيوم غنی شده ايران بود. اکنون اين فقط قريب نيمی ازآن است.

هدف قرارداد اوليه به گونه ای حساب شده به تاخيرانداختن پيشروی ايران در مسير تسليحات اتمی بود، ضمن آنکه باب مذاکراتی جدی را هم می گشود. قرارداد فعلی، سوخت اتمی بيش از حدی را در ايران باقی ميگذارد، غنی سازی اورانيوم با درصدی بالاتر را متوقف نمی کند، به تهران امکان ميدهد سوخت انبار شده در ترکيه را هر وقت بخواهد بازگردند، و تعهدی به مذاکره ندارد.

برزيل و ترکيه بهتراست به ديگر بازيگران عمده ملحق شوند و به قطعنامه شورای امنيت رای بدهند. حتی پيش از آن نيزبهتراست به تهران بازگردند آخوند ها را برای مصالحه ای معتبر، و شروع به مذاکراتی جدی زير فشار بگذارند.

رییس جمهوری آمریکا از رییس جمهوری مکزیک استقبال می کند

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و فلیپه کالدرون رییس جمهوری مکزیک، عهد کرده اند برای حل مشکلات مشترک و تمرکز بر مسائلی که دو ملت را متحد می سازد، با یکدیگر همکاری کنند.

پرزیدنت اوباما روز چهارشنبه در سخنانی در جریان استقبال رسمی از کالدرون در محوطه چمن کاخ سفید، از رشته های بسیار زیادی که دو کشور را به یکدیگر پیوند می دهد، از جمله پیوندهای خانوادگی، سخن گفت و اظهار داشت خانواده های مکزیکی برای نسل ها در آمریکا زندگی کرده اند.

پریدنت کالدرون با استفاده از فرصت، از قانون جدید مهاجرت در ایالت مرزی آریزونا انتقاد کرد و گفت این قانون بسیاری از خانواده های مکزیکی در آمریکا را ناچار خواهد ساخت در «سایه زندکی کنند» و با تبعیض روبرو شوند.

در پی مراسم استقبال، دو رهبر، همراه با هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه، درباره مسائل دو جانبه به تبادل نطر پرداختند. انتظار می رفت موضوع مهاجرت یکی از مسائل اصلی باشد.

پرزیدنت اوباما قانون جدید آریزونا را «گمراه کننده» نامیده است و آن را تهدیدی برای باورها و اصولی که آمریکاییان بر آنها ارج می گذارند می داند. دولت کالدرون هشدار در مورد سفر به آریزونا برای مردم مکزیک صادر کرده است.

قانون جدید آریزونا، که ظرف چند هفته به اجرا در خواهد آمد، ایجاب می کند مهاجران در آن ایالت همیشه اسناد و مدارک ثبت نام خود را همراه داشته باشند، و به پلیس اجازه می دهد در صورتی که فکر کند مردم مهاجران غیر قانونی هستند از آنها پرسش کند.

در نبرد در شمال غربی پاکستان ۴۰ شورشی کشته شدند

مقامات پاکستان می گویند در زد و خوردهایی در شمال غربی کشور، دو سرباز و دست کم ۴۰ شورشی کشته شده اند.

به گفته آنها، شورشیان روز چهارشنبه به یک پاسگاه امنیتی در منطقه «دابون» در ناحیه عشایری اورکزی حمله کردند.

شمار تلفات مستقلا تایید نشده است زیرا منطقه به روی خبرنگاران بسته است.

پاکستان در ماه های اخیر برای بیرون راندن جنگجویان طالبان از منطقه کوهستانی نزدیک مرز افغانستان، دست به حمله زده است.

فرستاده آمریکا به خاورمیانه دور جدید مذاکرات غیر مستقیم صلح را آغاز می کند

جرج میچل فرستاده ویژه دولت اوباما به خاورمیانه، دومین دور مذاکرات غیر مستقیم صلح بین اسراییل و فلسطینیان را، که بر رئوس احتمالی یک کشور آینده فلسطینی متمرکز است، آغاز کرده است.

میچل روز چهارشنبه در رام الله با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی ملاقات کرد. از زمان آغاز مذاکرات غیر مستقیم با اسراییل در اوائل ماه مه، این دومین بار است که چنین دیداری صورت می گیرد.

صائب اریغات، مذاکره کننده اصلی فلسطینی گفت دور جدید مذاکرات بر مرزها و امنیت متمرکز خواهد بود.

انتظار می رود میچل روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ملاقات کند. او در تلاش برای کاهش اختلافات مربوط به شرایط ایجاد یک کشور فلسطینی، نزدیک به چهار ماه به آمد و شد بین دو طرف ادامه خواهد داد.

عباس گفته است تا زمانی که اسراییل تمام عملیات خانه سازی در اورشلیم شرقی و کرانه غربی را متوقف نسازد، وارد مذاکرات مستقیم نخواهد شد.

نتانیاهو عقیده تاسیس یک کشور فلسطینی را قبول کرده است، اما با شرایطی و بدون اورشلیم شرقی.

رفت و آمد شبانه در پایتخت تایلند ممنوع شد

دولت تایلند در پی شورش، حملات و حریق که پس از هجوم نیروهای نطامی علیه معترضین ضد دولتی به راه افتاد، مقررات ممنوعیت آمد و شد شبانه را در بانکوک، و دست کم ۲۱ استان دیگر به اجرا گذاشته است.

معترضبن روز چهارشنبه علی رغم درخواست رهبرانشان برای تسلیم ، ساختمان ها را در سراسر پایتخت به آتش کشیدند.

مراکز اصلی، از جمعه ساختمان بورس، یک مجموعه عمده خرید، بانک ها و یک ایستگاه تلویزیون محلی، دستخوش حریق شدند. خشونت همچنین به خارج از پایتخت گسترش یافت، و ساختمان های دولتی در شهرهای «اودون تانی» و «کونکائن» به آتش کشیده شدند.

حملات چند ساعت پس از آن صورت گرفت که سربازان وارد سنگرهایی که معترضین سرخپوش با چوب های خیزران و لاستیک درست کرده بودند شدند و آنها را بیرون راندند. در این عملیات دست کم شش تن جان سپردند و نزدیک به ۶۰ نفر مجروح شدند.

رهبران سرخپوشان پس از حمله نیروهای نظامی به پیروان خود گفتند آنها برای پرهیز از خونریزی بیشتر به تظاهرات دو ماهه پایان دادند.

در نبردهای چند روز گذشته بین معترضین و نیروهای امنیتی دست کم ۴۰ تن کشته شده اند.

یک خبرنگار ایتالیایی از جمله کسانی بود که روز چهارشنبه کشته شد. دو خبرنگار خارجی دیگر نیز مجروح شدند.

دولت به تمام ایستگاه های تلویزیونی در بانکوک دستور داده است فقط برنامه هایی را که دولت اجازه می دهد پخش کنند. بورس تایلند اعلام کرد روزهای پنجشنبه و جمعه بسته خواهد بود، و بانک تایلند تعطیلی دو روزه اعلام کرده است.

مقامات ارشد آمریکایی درباره بمب گذاری نافرجام شهر نیویورک با رهبران پاکستان گفت و گو می کنند

دو تن از دستیاران اطلاعاتی ارشد پرزیدنت باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، مقامات پاکستانی را در جریان جزییات حادثه بمب گذاری نافرجام ماه پیش در میدان تایمز در شهر نیویورک گذاشتند.

ژنرال جیمز جونز، مشاور امنیت ملی، و لئون پانه تا رییس سازمان مرکزی اطلاعات، روز چهارشنبه در اسلام آباد با آصف علی زرداری، رییس جمهوری و دیگر مقامات ارشد ملاقات کردند و با آنها درباره توطئه، که به طالبان پاکستان نسبت داده شده است، بحث کردند.

مقامات در پی مذاکرات، بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن گفته می شود آنها درباره اقدامات جاری دو کشور برای مقابله با تهدید مشترک افراط گرایی و جلوگیری از تکرار چنین حملات بالقوه ای در آینده، و کارهایی که صورت خواهد گرفت، به تبادل نظر پرداختند.

جونز و پانه تا جدیدترین تحقیقات درباره بمب گذاری نافرجام و مظنون اصلی، فیصل شهزاد، آمریکایی پاکستانی تبار را به مقامات پاکستانی ارائه دادند.

یک سخنگوی کاخ سفید گفت به اعتقاد دولت اوباما زمان آن است که همکاری با پاکستان برای بستن آنچه او آن را «این پناهگاه امن» نامید دو برابر شود.

روز سه شنبه، شهزاد برای نخستین بار پس از دستگیری، در دو هفته پیش، در یک دادگاه فدرال حاضر شد.

قاضی دستور داد او تا زمان جلسه مقدماتی رسیدگی به اتهاماتش، در اول ژوئن، در بازداشت باقی بماند.

طالبان به پایگاه آمریکا در افغانستان حمله کرد

ناتو می گوید شورشیان طالبان در حمله ای بی باکانه به یکی از بزرگترین پایگاه های ناتو در افغانستان در روز چهارشنبه، یک پیمانکار آمریکایی را کشتند و دست کم ۹ سرباز را مجروح کردند.

ناتو در اطلاعیه ای گفت در جریان حمله بامدادی به پایگاه هوایی بگرام، در ۵۰ کیلومتری شمال کابل، دست کم ۱۰ شبه نظامی نیز کشته شدند.

شبه نظامیان، که برخی از آنها جلیقه های انتحاری پوشیده بودند، با استفاده از سلاح های سبک، راکت و نارنجک سعی کردند به پایگاه رخنه کنند، اما یک سخنگو در بگرام گفت مهاجمان به پایگاه دسترسی پیدا نکردند، و یک ساختمان اندکی آسیب دید.

تیراندازی پیش از آن که پراکنده تر شود، چند ساعت ادامه یافت.

طالبان مسئولیت حمله را بر عهده گرفتند، و یک سخنگو گفت ۲۰ بمب گذار انتحاری در آن شرکت داشته اند.

در حمله ای جداگانه در روز چهارشنبه، ناتو می گوید یکی از سربازان آن در انفجار بمب در جنوب افغانستان کشته شد.

خشونت روز چهارشنبه یک روز پس از آن روی می دهد که طالبان در حمله ای به یک کاروان ناتو در کابل، دست کم ۱۸ تن، از جمله شش سرباز ناتو، شامل پنج آمریکایی و یک کانادایی را کشتند. ۱۲ شهروند افغان نیز کشته شدند.

رهبران معترضان تايلند پس از يورش ارتش تسليم شدند

دولت تايلند می گويد نيروهای امنيتی آن کشور توانسته اند منطقه بازرگانی بانکوک را در عملياتی که دست کم چهار کشته داشته است، از مخالفان پس بگيرند. يک خبرنگار ايتاليايی در ميان کشته شدگان است.

رهبران معترضان به تظاهرات دو ماهه خود پس از يورش ارتش، پايان دادند. دست کم چهار تن از رهبران سرخ پوشان گفتند برای اجتناب از خونريزی بيشتر، به نيروهای پليس تسليم شده اند.

روز سه شنبه در حاليکه دولت تايلند پيشنهاد ميانجيگری از سوی مجلس سنای آن کشور را رد کرد، ارتشِ تايلند پست های بازرسی و دسته های گشتی را به ويژه در محلی که معترضان موسوم به سرخ پوشان در آنجا چادر زده بودند، افزايش داد. نيروهای امنيتی تايلند وارد اردوگاه مخالفين در منطقه بازرگانی پايتخت شدند و سرکوب مخالفان شدت يافت.

حمله تهاجمی ارتش بامداد روز چهارشنبه، زمانی آغاز شد که سربازان با وسائل نقليه زرهی، سنگر های مخالفان را مورد حمله قرار دادند. سرخ پوشان نيز با آتش زدن باريکادهای خود دود غليظی در هوا به راه انداختند.

«اتيت وُنگِنانگ تِئوی» يکی از اعضای کابينه نخست وزير تايلند روز سه شنبه اعلام کرد «دولت بانکوک تنها در صورتی اجازه ميانجيگری به مجلس سنا خواهد داد که معترضان به تظاهرات و اعتصابات خود پايان دهند.»

در همين حال تحصن معترضان در مرکز شهر بانکوک از اواخر هفته گذشته تا کنون کماکان ادامه داشته است. مخالفانِ نخست وزير تايلند با چادر زدن در مرکز پايتخت که همچنين قلب تجاری بانکوک نيز محسوب می شود، قصد داشتند تا دولت را به زانو درآوردند، اما «پانيتان واتانا ياگورن» سخنگوی دولت تايلند گفت «نيروهای ارتش آن کشور تا حد زيادی موفق به جلوگيری از پيشرفت دامنه اين تحصن به خيابان های اطراف و جمع آوری تعدادی از چادرها شده اند.»

از روز پنجشنبه گذشته که معترضان به برپايی چادر و آتش زدن لاستيک خودرو در مرکز بانکوک مبادرت کرده بودند بيش از ۳۰ نفر در جريان درگيری با نيروهای ارتش کشته شدند.

يکی از رهبران سرخ پوشان تايلند ابراز اميدواری کرده بود که دولت بانکوک با پذيرفتن هرچه زودتر پيشنهاد ميانجيگری مجلس سنا به بحرانِ جاری در کشور و کشته شدن تعداد بيشتری از غيرنظاميان خاتمه دهد. از سوی ديگر سازمان ملل متحد گفت که تايلند بايد از لبه پرتگاه فاصله بگيرد و خواستار شروع مذاکره برای پايان درگيری ميان تظاهرکنندگان و نيروهای دولتی شده است.

ناوی پيلای، سرپرست امور حقوق بشر سازمان ملل متحد، روز سه شنبه گفت «پس از پنج روز خشونت که با مرگ بيش از ۳۰ نفر نيز همراه بوده است، اين خطر وجود دارد که کنترل بانکوک از دست مقامات خارج شود. پيشتر، مخالفان نخست وزير تايلند، خواهان ميانجيگری سازمان ملل متحد نيز شده بودند اما دولت بانکوک با اين پيشنهاد نيز موافقت نکرده و اعلام کرد که هيچ کشور و يا نيروی خارجی، حقِ دخالت در امور داخلی تايلند را ندارد.

معترضان خواهان استعفای آبهيسيت وجاجيوا نخست وزير تايلند و برگزاری انتخابات تازه هستند نخست وزير تايلند اعلام کرد که عمليات ارتش اين کشور عليه مخالفان دولت در بانکوک ادامه خواهد يافت.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر