سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

سازمان ملل متحد: در خشونت های قرقیزستان حدود ۴۰۰ هزار نفر آواره شده اند

سازمان ملل متحد می گوید خشونت مرگبار قومی در قرقیزستان نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر را ناچار ساخته است از خانه هایشان فرار کنند.

سخنگوی دفتر امور انسانی این سازمان روز پنجشنبه گفت حدود ۱۰۰ هزار نفر از آوارگان از کشور گریخته اند و در ازبکستان پناه گرفته اند.

زد و خوردهایی که روز ۱۰ ژوئن بین قرقیزها و ازبک ها درگرفت، بیش از ۱۹۰ کشته در شهرهای اوش و جلال آباد برجا گذاشته است. رهبران دولت موقت و مقامات صلیب سرخ می گویند شمار کشته شدگان از ارقام رسمی به مراتب بالاتر است.

روز پنجشنبه، عظیم بک بک نظراوف، معاون موقت نخست وزیر، گفت وضع در اوش تثبیت می شود و شهروندان قرقیز را تشویق کرد در همه پرسی قانون اساسی در روز ۲۷ ماه ژوئن شرکت کنند. اما گزارش ها حاکی است تیراندازی های پراکنده ای در شهر روی داده است.

بسیاری از آوارگان، که بیشتر آنها ازبک هستند، به خبرنگاران گفتند آنها به علت خشونت بیشتر، می ترسند به خانه هایشان بازگردند. در امتداد مرز ازبکستان اردوگاه هایی برپا شده اند، اما بسیاری فاقد غذا و آب هستند.

کمک های خارجی به آرامی وارد جنوب قرقیزستان می شود، و مسئولان امیدوار هستند به کسانی که در خشونت آسیب دیده اند رسیدگی کنند.

نخستین هواپیمای حامل کمک روز چهارشنبه در ازبکستان به زمین نشستند. روسیه و آمریکا، که هر دو پایگاه هایی در قرقیزستان دارند، تعهد کرده اند کمک های انسانی به آنجا بفرستند.

در این میان، یک گروه امنیتی به سرپرستی روسیه روز پنجشنبه گفت به قرقیزستان صلحبان نخواهد فرستاد. به گفته سازمان پیمان امنیت جمعی روز پنجشنبه به جای آن «کارشناسانی» اعزام خواهد کرد تا عملیاتی  برای پیشگیری از بی نظمی های انبوه طرح ریزی و آماده کنند.

احمدی نژاد می خواهد يک رهبر اپوزيسيون جلوه کند

نشنال، روزنامه انگليسی زبان امارات متحده عربی زيرعنوان «تندروها از تقبيح اقدامات پليس گشت ارشاد ايران توسط احمدی نژاد بهت زده شده اند» می نويسد انتقاد محمود احمدی نژاد از اقدامات اخير پليس گشت ارشاد، نظام مذهبی ايران را گيج و مبهوت ساخته است. بعضی ها اين انتقاد را تلاشی از سوی رئيس جمهوری برای جدا ساختن خود از تندروها و محافظه کارانی تلقی می کنند که آرای آنان به او در به قدرت رسيدن کمک کرده است.

پليس در خيابان ها و فروشگاه ها، در پارک ها، و ديگر اماکن عمومی نه تنها زنان و مردانی را هدف می گيرد که ظاهرشان با دستورالعمل های حجاب جور در نمی آيد بلکه به ديگر موضوع های مرتبط با اخلاقيات نظير مناسبات ميان زوج های غير مزدوج نيز می پردازد.

با اينحال آقای احمدی نژاد روز يکشنبه در مصاحبه ای تلويزيونی درسالگرد تجديد گزينش مورد اختلافش به مقام رياست جمهوری مدعی شد که اين اقدامات ابزار مورد استفاده بعضی ها برای جنجال آفرينی است، و حتی تهديد کرد که اگراقدامات خود را متوقف نکنند به گونه ای جدی توبيخ شوند.

اما بعضی ها می پرسند او چگونه می تواند از مسئوليت اجرای مقررات حجاب و اخلاقيات فرار کند در حالی که نيروی پليس مستقيما در کنترل وزير کشور انتصابی اوست، و رئيس جمهوری می تواند وی را برکنار کند.

رئيس جمهوری می گويد توهين است از زن و مردی که در خيابان راه می روند بپرسند شما با هم چه نسبتی داريد. هيچکس حق چنين سئوال هائی را ندارد.

در هفته های اخير زنان در ايران برای آرايش کردن و لاک زدن با جريمه هائی سنگين مواجه شده اند، و يا مجبورشان کرده اند آرايش خود را بشويند، و در فرودگاه ها پيش ازآنکه اجازه پيدا کنند سوار هواپيما شوند بايد لباسشان را با لباسی به اصطلاح مناسب عوض کرده باشند.

زنی جوان که می گويد به تازگی چندين بار در خيابان ها او را برای ظاهرش متوقف ساخته اند می پرسد چگونه ممکن است پليس عليه خواست رئيس جمهوری عمل کند؟ اگر دولت پشت سر اين قضيه نيست، پس کيست؟  

تندروها، که جمعا به آنها اصول گرايان گفته می شود، مدعی اند حمله رئيس جمهوری به مجريان مقررات حجاب و اخلاقيات، عملی تبليغاتی به منظور ارائه چهره ای از او در نقش يک رهبر اپوزيسيون و کشاندن حاميان جنبش سبز به سوی وی، و حتی منحرف ساختن اذهان عمومی از ديگر ضروريات فوری است که دولت را ناراحت می کند.

رییس جمهوری افغانستان قول می دهد از کمک های مالی ژاپن به خوبی استفاده شود

حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان، قول داده است از حمایت مالی ژاپن برای برقراری صلح و امنیت در کشورش استفاده کند.

آقای کرزی روز پنجشنبه در پی گفت و گو با نائوتو کان، نخست وزیر ژاپن در توکیو، از حمایت او سپاسگزاری کرد و گفت دولت افغانستان در حال تلاش برای مبارزه با فساد است.

در ماه نوامبر، ژاپن یک تعهد پنج ساله ۵ میلیادر دلاری برای کمک به بازسازی افغانستان اعلام کرد. قرار است از این پول برای کمک به دولت افغانستان در تقویت نیروی پلیس و نیز حمایت از پروژه های کشاورزی و توسعه استفاده شود.

رییس جمهوری افغانستان، روز چهارشنبه برای دیداری پنج روزه وارد توکیو شد.

پیشتر در روز پنجشنبه او با امپراتور و وزیر امور خارجه ژاپن گفت و گو کرد.

کرزی همچنین قرار است از غرب ژاپن و بنای یادبود هیروشیما دیدن کند.

اتحادیه اروپا تحریم هایی علیه ایران وضع می کند

رهبران اتحادیه اروپا موافقت کرده اند تحریم های جدیدی علیه ایران برقرار کنند، و در وارد آورن فشار بیشتر بر تهران، بر سر برنامه اتمی اش، به آمریکا و سازمان ملل متحد می پیوندند.

تحریم ها که روز پنجشنبه تصویب شد، ممنوعیت سرمایه گذاری جدید، کمک تکنیکی و انتقال فناوری به بخش نفت و گاز ایران را شامل می شود.

هدف از تحریم ها این است که فشار مالی عمده ای بر ایران، که دارای برخی از بزرگترین ذخایر گاز طبیعی جهان است، وارد شود.

اقدامات اتحادیه اروپا با افزایش تحریم های آمریکا، و در پی تصمیم هفته گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد به برقراری تحریم های اضافی بر تهران مصادف می شود.

پیشتر در روز چهارشنبه، آمریکا یک بانک دولتی ایران، و نیز ۱۱ شرکت نفت و پتروشیمی را در فهرست سیاهی گنجاند که دسترسی آنها به سازمان های بازرگانی در آمریکا را ممنوع می کند.

مدیر عامل بی پی: نشت نفت هرگز نباید اتفاق می افتاد

تونی هیوارد، مدیر عامل بی پی، در یک کمیته کنگره آمریکا درباره انفجار سکوی نفت و نشت نفت در خلیج مکزیک و اینکه این حادثه هرگز نباید اتفاق می افتاد، سخن گفت.

هیوارد در بیانیه ای که پیش از توضیحات او در کمیته فرعی انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان منتشر شده است، می گوید از آنچه روی داده عمیقا متاسف است.

هیوارد می گوید بی پی دو هدف دارد: متوقف ساختن فوران نفت و به حداقل رساندن آثار آن بر اقتصاد و محیط زیست. او تخصص و کارآیی تیمی را که روی نشت نفت کار می کند، با برنامه فضایی آمریکا در دهه ۱۹۶۰ مقایسه می کند.

فاجعه روز ۲۰ آوریل و زمانی که سکوی نفت در ساحل لوئیزیانا منفجر شد آغاز شد، و جدیدترین تخمین ها حاکی است هر روز بین ۳۵ تا ۶۰ هزار بشکه نفت از چاه بیرون می ریزد.

رییس جمهوری آمریکا، نشت نفت را بدترین فاجعه زیست محیطی که کشور تا کنون با آن روبرو شده، توصیف کرده است.

اسراییل محاصره غزه را کاهش می دهد

اسراییل موافقت کرده است از شدت محاصره نوار غزه بکاهد و اجازه دهد کمک های انسانی بیشتری به آنجا وارد شود.

سخنگوی دولت گفت طرحی که روز پنجشنبه تصویب شد اجازه خواهد داد کالاهای بیشتری به غزه برسد و جریان ورود مصالح و تدارکات برای پروژه های غیر نظامی زیر نظارت بین المللی افزایش پیدا کند. او گفت موادی که می تواند برای ساختن اسلحه به کار رود همچنان ممنوع خواهد بود.

مقامات حماس در غزه، و تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه غربی، هر دو اقدام اسراییل را رد کردند و آن را کافی ندانستند.

یک سخنگو در نوار غزه موافقت اسراییل را تبلیغاتی نامید و رد کرد.

مقامات فلسطینی می گویند تغییرات اجازه خواهد داد بیش از ۱۰۰ قلم کالا وارد غزه شود، اما آنها هنوز خواهان لغو کامل محاصره هستند.

در این میان، جرج میچل، فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه، برای از سرگیری مذاکرات غیر مستقیم صلح بین اسراییل و فلسطینیان به منطقه بازگشته است.

او روز پنجشنبه با اهود باراک وزیر دفاع اسراییل ملاقات کرد. پیش از از این دیدار تمام طرف ها را تشویق کرد از رویارویی بیشتر پرهیز کنند.

از سوی دیگر، بشار اسد رییس جمهوری سوریه، در مصاحبه ای با بی بی سی گفت حمله مرگبار ماه گذشته اسراییل به کشتی های حامل کمک برای غزه هر شانسی را برای برقراری صلح در آینده ای نزدیک از بین برده است.

روز چهارشنبه، کمیسیون ویژه ای که اسراییل برای تحقیق درباره حمله تشکیل داده است نخستین جلسه خود را برگزار کرد. جیکوب تورکل، قاضی بازنشسته دیوان عالی اسراییل گفت امیدوار است کمیسیون تحقیقات را هر چه زودتر تکمیل کند.

دولت ترکیه نیز کمیته ای برای تحقیق درباره حمله ۳۱ ماه مه تشکیل داده است. وزیر امور خارجه ترکیه گفت کمیسیون ابعاد ملی و بین المللی حمله را ارزیابی خواهد کرد و زمینه را برای انجام تحقیقات بین المللی احتمالی آماده خواهد ساخت.

یک رزمنده ضد القاعده و اعضای خانواده او در عراق کشته شدند

در عراق، مردان مسلح یک جنگجوی ضد القاعده و اعضای خانواده او را کشته اند.

به گفته پلیس حمله بامداد پنجشنبه در خانه مرد در حومه شهر فلوجه صورت گرفت و دست کم چهار عضو خانواده، از جمله همسر او، کشته شدند.

مرد به یک گروه شبه نظامی سنی تعلق داشت که در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به نیروهای عراق و آمریکا در جنگ با القاعده کمک می کردند.

پلیس، القاعده را مسئول قتل ها می داند.

در این میان، گروه حکومت اسلامی عراق، وابسته به القاعده مسئولیت حمله انتحاری مرگبار روز یکشنبه به بانک مرکزی عراق در بغداد را، که ۱۸ تن در جریان آن کشته شدند، بر عهده گرفته است.

گروه می گوید پنج نفر از اعضای آن که به تفنگ و جلیقه های انفجاری مسلح بودند، حمله را انجام دادند.

حمله به بانک این نگرانی را به وجود آورده است که شورشیان از بن بست سیاسی در پی انتخابات عراق، برای خنثی کردن دستاوردهای امنیتی اخیر بهره برداری می کنند.

آمريکا تحريم های خود را عليه جمهوری اسلامی ايران گسترش داد

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد بر اساس تحریم های جدیدی که از سوی شورای امنيت سازمان ملل عليه جمهوری اسلامی ایران اِعمال خواهد شد، بانک های تحت کنترل دولت ایران و شرکت هایی که آمریکا می گوید به طور مخفیانه برای کشتيرانی دولتی، نیروی هوایی سپاه و فرماندهی موشکی سپاه کار می کنند، در فهرست سیاه قرار خواهند گرفت. به این ترتیب معامله با شرکت هایی که در این فهرست قرار دارند منع و دارایی هایی که شرکت های مذکور در آمریکا دارند، مسدود خواهد شد.

این اولین گام ایالات متحده برای اجرای قطعنامۀ تحریمی چهارم شورای امنیت علیه برنامۀ هسته ای ایران است که هفته گذشته تصویب شد. اتحايه اروپا نيز قرار است روز پنجشنبه تحريم های اضافی خود را عليه ايران که شامل صنايع نفت و گاز نيز خواهد بود، اعلام کند.

تیموتی گايتنر وزیر خزانه داری آمریکا در کنفراس خبری روز چهارشنبه خود در کاخ سفید اعلام کرد که آمريکا «پست بانک ايران» را که بعنوان کارگزار بانک سپه ايران عمل می کند به دليل حمایت از گسترش سلاح های هسته ای به فهرست تأسيساتِ تحت تحریم آمریکا اضافه کرد. بانک سپه ايران که بانک بزرگتری است از سال ۲۰۰۷ در فهرست بانک های تحت تحريم آمريکا قرار داشته است. به این ترتیب تعداد بانک های دولتی ایرانی که تحت تحریم آمریکا هستند به ۱۶ بانک افزایش یافت.

آقای گايتنر همچنین گفت که در هفته های آینده گام های بیشتری در راستای افزایش فشارهای اقتصادی بر ایران، برداشته خواهد شد. تیموتی گايتنر گفت ما نام تعدادی از افراد و سازمان هایی را که به تأمین بودجۀ برنامه های هسته ای و موشکی ایران کمک می کنند و همچنین افرادی که به ایران برای فرار از تحریم های بین المللی یاری می رسانند، به فهرست افزوده ایم. وزير خزانه داری آمریکا افزود تحریم های امروزِ ما به این منظور طرح شده اند که دولت های دیگر و سازمانهای مالی خارجی را از معامله با این مؤسسات و حمایت از فعالیت های غیرقانونی ایران منصرف کنیم.

آقای گایتنر گفت انتظار دارد دولت های دیگر بزودی برنامه های خود را برای اعمال فشار بر ایران، اعلام کنند. وزیر خزانه داری ایران گفت این کاری نیست که آمریکا بتواند به تنهایی انجام دهد.

نام بیش از ۹۰ کشتی که به گفتۀ ایالات متحده، نیروی دریایی ایران به منظور گريز از تحریم ها از آن استفاده می کند، در فهرست نهادهای تحریمی آمریکا قرار گرفته است. همچنین آمريکا نام ۲۲ شرکت نفتی، انرژی و بیمه ایران در داخل و خارج از کشور را در این فهرست، قرار داده است.

استوارت لِوی آرشيتکت اصلی تحريمهای عليه ايران در وزارت خزانه داری آمریکا می گويد آمريکا مؤسسات و افرادی را را که با سپاه پاسداران که گفته می شود نقش اصلی در برنامه موشکی ايران دارد، هدف گرفته است.

در حالی که غرب ایران را به تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای متهم می کند ایران تأکید دارد ماهیت برنامۀ هسته ای کشور صلح آمیز است.

مادران سه کوهنورد آمريکايی از ايران خواستار آزادی فرزندان خود شدند

مادران سه آمريکايی بازداشت شده در ايران از جمهوری اسلامی ايران انتقاد کردند و خواستار آزادی فوری فرزندان خود شدند.

شين باوئر، سارا شرود و جاش فَتَل از ۱۰ ماه پيش که در نزديکی مرز ايران و عراق بازداشت شدند در زندان اوين به سر می برند.

روز پنجشنبه مادران کوهنوردان آمريکايی پروندۀ فرزندان خود را «تلاش غيراخلاقی» از طرف جمهوری اسلامی ايران برای فشار آوردن بر آمريکا، توصيف کردند. آنها گفتند که ايران هيچ دليل مشروعی برای آزاد نکردن اين سه نفر يا برای محاکمه آنها، در دست ندارد.

خانواده های کوهنوردان می گويند که فرزندان آنها بدون قصد از مرز شمالی کردستان عراق عبور کرده اند اما ايران می گويد که اين سه نفر جاسوس هستند.

هفته گذشته دبير کل شورای عالی حقوق بشر ايران اعلام کرد که کوهنوردان آمريکايی می توانند بزودی محاکمه شوند.

محمد جواد لاريجانی می گويد مقامات ايران هنوز در حال جمع آوری مدارک اين پرونده هستند.

بيانيه روز پنجشنبه مادران آمريکايی همچنين خواستار پايان دادن به حبس سارا شرودر در سلول انفرادی شدند و گفتند که هر سه نفر آنها بايد به وکيل دسترسی داشته باشند.

ماه گذشته ايران به مادران اجازه داد که با فرزندان خود در زندان ملاقات کنند.

در پی ديدار مادران شين باوئر و سارا شرود اعلام کردند که فرزندان آنها با هم نامزد شده اند و قرار گذاشته اند پس از آزدای ازدواج کنند.

آنها گفتند جاش فَتَل در مراسم ازدواج آنها ساقدوش خواد بود.

«بی پی» پس از ملاقات با پرزيدنت اوباما با تأسيس صندوق کمک ۲۰ ميليارد دلاری موافقت کرد

پرزيدنت باراک اوباما رييس جمهوری آمريکا می گويد شرکت بريتيش پتروليوم يا اختصاراً «بی پی» موافقت کرده است ۲۰ ميليارد دلار برای پرداخت به کسانی که مدعی هستند از ريزش نفت در خليج مکزيک واقع در جنوب آمريکا آسيب ديده اند، اختصاص دهد.

پرزيدنت اوباما با «کارل هِنريک – سوانبرگ» مديرکل، «تونی – هيوارد» رييس کل و مقامات ديگر شرکتِ بريتيش پتروليوم، گفت و گو کرد.

رييس جمهوری آمريکا همچنين در روز چهارشنبه گفت بی پی موافقت کرده است که مبلغ يکصد ميليون دلار برای پرداخت به کارگران نفت که به دنبال ريزش نفت در جنوب آمريکا بيکار شده اند، اختصاص دهد.

فاجعه ريزش نفت در خليج مکزيک، به دنبال انفجار يک سکوی نفتی شرکت بی پی در بيستم آوريل سال جاری آغاز شد. خبر تأسيس صندوق ۲۰ ميليارد دلاری روز چهارشنبه در حالی اعلام شد که پرزيدنت اوباما در جلسه ای با مديران بی پی در کاخ سفيد آنها را برای تأسيس صندوق، زير فشار گذاشت.

اين صندوق برای پرداخت غرامت به مردمی که ريزش نفت در خليج مکزيک بر زندگی و معيشت آنها اثر گذاشته است تأسيس می شود و کنت فاينبِرگ آن را اداره خواهد کرد. آقای فاينبِرگ وکيلی است که مسئول نظارت بر پرداخت غرامت به خانواده افرادی بود که در واقعۀ ۱۱ سپتامبر جان خود را از دست دادند.

پس از ديدار مديريت بی پی با پرزيدنت اوباما، «کارل هِنريک – سوانبرگ» مديرکل شرکت بريتيش پتروليوم از مردم آمريکا عذرخواهی کرد و گفت که اين شرکت امسال به سهامداران خود سودی پرداخت نخواهد و اضافه کرد که بی پی مصمم است تا اعتماد مردم آمريکا را دوباره، بدست آورد. آقای سوانبرگ به سؤال خبرنگاران در مورد اينکه آيا صرفه جويی های در رابطه با مسائل ايمنی منجر به وقوع اين حادثه شده است، پاسخ مشخصی نداد.

پرزيدنت اوباما شامگاه سه شنبه در سخنانی خطاب به مردم آمريکا گفت از بی پی خواهد ساخت تمام منابعی را که برای پرداخت غرامت به کسانی که «بی احتياطی» اين شرکت بر آنها اثر گذاشته است، کنار بگذارد.

پس از سخنان رييس جمهوری، بی پی در بيانيه ای گفت در هدف پرزيدنت اوباما برای پاکسازی ريزش نفت و کمک به آسيب ديدگان سهيم است.

در تحولی ديگر، بی پی روز چهارشنبه گفت نفت و گاز طبيعی از طريق دومين سيستم مهار کننده که به چاه وصل شده است جريان دارد. نفت و گاز پس از رسيدن به سکوئی در سطح آب سوزانده می شود.

جديدترين تخمين، مقدار نفتی را که هر روز از چاه آسيب ديده فوران می کند، بين ۳۵ تا ۶۰ هزار بشکه، اعلام می کند.

ريزش نفت تا کنون که به سواحل ايالت های لوئيزيانا تا فلوريدا رسيده است، زندگی وحش را نابود می کند، و بر معيشت ميليون ها نفر ساکنان منطقه اثر می گذارد.

پرزيدنت اوباما در سخنان خود گفت ايالات متحده سال ها با آثار ريزش نفت دست به گريبان خواهد بود. او خواست برای پرهيز از چينن مصيبتی در آينده، کشور به سوی انرژی پاکيزه حرکت کند.

اما جمهوری خواهان، رييس جمهوری را متهم می کنند که تراژدی ريزش نفت را سياسی کرده است. رييس کميته ملی حزب جمهوری خواه گفت رييس جمهوری نشان داده است قادر نيست کشور را از يک فاجعه بيرون آورد و اقدامات دولت او جز يک محاسبه سياسی ترسناک چيز ديگری نيست.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر