سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

ایران از آژانس بین المللی انرژی اتمی می خواهد با تحریم های سازمان ملل متحد مقابله کند

نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرزی اتمی از آژانس خواسته است از ایران در برابر تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد دفاع کند.
خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه بنقل از علی اصغر سلطانیه گفت آژانس باید بداند ایران برای نشان دادن حسن نیت و شفافیت، همکاری کرده است.
در یک گزارش دیگر ایسنا بنقل از علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، گفته می شود تهران بزودی خبرهای خوبی درباره فناوری اتمی خود اعلام خواهد کرد. او جزییاتی ارائه نداد.
ایران قرار است روز شنبه نخستین نیروگاه اتمی خود را با استفاده از سوختی که روسیه تامین کرده است براه بیاندازد و می گوید ناظران آژانس بین المللی انرژی اتمی بر عملیات نظارت خواهند داشت.
 

ژاپن درباره انفجار در یک نفتکش تحقیق می کند

مقامات ژاپن درباره حمله تروریستی مظنون به یک نفتکش در تنگه هرمز در ماه گذشته تحقیق می کنند.
یک هیات تحقیق، شامل مقاماتی از دولت، نیروهای امنیتی و دیپلمات ها، در این باره که آیا انفجار یک عمل تروریستی بود یا نه، تصمیم خواهد گرفت.
وزیر ترابری ژاپن روز چهارشنبه در جلسه هیات سخن گفت و حمله را، که در آن یک نفر زخمی شد، یک حادثه «فوق العاده وخیم» نامید.
او از وقوع آن در حالی که بیش از ۸۰ درصد نفتکش های ژاپن از تنگه عبور می کنند، ابراز نگرانی کرد و گفت در حدود زمان انفجار یک کشتی کوچک حرکت های مشکوکی در نزدیکی نفتکش انجام می داد.
مقامات امارات متحده عربی پیشتر در اوایل اوت اعلام کردند یک وسیله انفجاری در بدنه نفتکش، و فرورفتگی بزرگی در سمت راست آن پیدا شد.
نفتکش در پی حمله برای تعمیر در یک بندر امارات پهلو گرفت.
تنگه هرمز بین ایران و عمان قرار دارد، و نزدیک به ۴۰ درصد نفت جهان از آنجا عبور می کند.
پیشتر، یک گروه مرتبط با القاعده، بریگادهای عبدالله اعظم، در یک بیانیه اینترنتی مسئولیت انفجار را بر عهده گرفت.

روسیه می گوید از افغانستان در مبارزه با تروریسم حمایت می کند

دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه می گوید مسکو آماده است از افغانستان در مبارزه با تروریسم پشتیبانی کند، و خواهان یک اقدام بین المللی برای مقابله با مشکل مواد مخدر در کشور شده است.
مدودف این دو موضوع را روز چهارشنبه در دیداری با حامد کرزی رییس جمهوری افغانستان در مسکو عنوان کرد، و کرزی سپاس خود را از توجه و کمک روسیه ابراز داشت.
دو رهبر با آصف علی زرداری رییس جمهوری پاکستان و امام علی رحمان اوف رییس جمهوری تاجیکستان ملاقات می کنند. این دیدار بخشی از جلسه چهار روزه ای است که با هدف هماهنگ ساختن کوشش ها برای مبارزه با تروریسم و مقابله با قاچاق مواد مخدر تشکیل شده است.
ناتو روسیه را تشویق کرده است جنگ افزار و آموزش برای نیروهای افغانستان فراهم آورد، و مسکو گفته است مایل است کمک کند. با این حال، روشن ساخته است قصد ندارد سربازی به افغانستان بفرستد.
جلسه مسکو موجبات دیداری مستقیم و نادر بین زرداری و کرزی را فراهم آورده است، که دولت او بارها سازمان اطلاعات و جاسوسی نیرومند پاکستان را به حمایت از طالبان متهم کرده است. پاکستان چنین اتهامی را تکذیب می کند.
انتظار می رود چهار رهبر درباره کوشش های برای تقویت همکاری در بخش های تجارت، انرژی، سرمایه گذاری و حمل و نقل بحث کنند.

سازمان کنفرانس اسلامی خواهان افزایش حمایت مالی از قربانیان سیل در پاکستان شده است

سازمان ملل متحد می گوید بیش از نیمی از ۴۶۰ میلیون دلاری را که هفته پیش برای تامین نیازهای فوری سیلزدگان پاکستان درخواست کرد، دریافت کرده است.
«موریزیو گیلیانو»، سخنگوی امور انسانی سازمان ملل، پس از چند روز درخواست از اعانه دهندگان خارجی برای افزایش کمک، روز چهارشنبه گفت وضع مالی بهتر می شود، و سازمان ملل به ۵۴ درصد هدف خود رسیده است.
با این حال، او گفت هنوز چالش های زیادی باقی است. مقامات سازمان ملل متحد هشدار داده اند که بدون کمک برای فراهم آوردن آب پاک، غذا و سرپناه، باید «موج دوم مرگ» ناشی از بیماری های آبزا را انتظار داشت.
روز چهارشنبه، اتحادیه اروپا اعلام کرد ۳۹ میلیون دلار دیگر کمک انسانی در اختیار پاکستان قرار خواهد داد، با این مبلغ مجموع کمک های اتحادیه اروپا به ۹۰ میلیون دلار می رسد.
در جریان یک جلسه فوق العاده در عربستان سعودی، سازمان کنفرانس اسلامی کشورهای عضو و جامعه بین المللی را به حمایت مالی فوری از پاکستان فرا خواند.
پاپ بندیکت، رهبر کاتولیک های جهان نیز در جریان سخنرانی هفتگی عمومی خود در روز چهارشنبه، خواهان همبستگی با قربانیان سیل و حمایت قاطع از آنها شد.
سه هفته باران های سنگین موسمی سیلاب عظیمی در استان های خیبر- پکتونخوا، پنجاب و سند در پاکستان به راه انداخته و بر ۲۰ میلیون نفر اثر گذاشته است. شمار کشته شدگان ۱۶۰۰ نفر تخمین زده می شود، و مقامات سازمان ملل متحد می گوید بیش از ۶۵۰ هزار نفر هنوز بدون سرپناه هستند.
سازمان هواشناسی پاکستان روز چهارشنبه گفت باران سنگینی برای این هفته پیش بینی نمی شود. آژانس های امداد که برای نجات سیلزدگان و رساندن کمک به قربانیان تلاش می کنند، از این خبر استقبال کردند.
آصف علی زرداری رییس جمهوری پاکستان روز چهارشنبه گفت کشور پس از فاجعه سیل نیرومند تر سر برخواهد داشت.
او این نظر را در جریان جلسه ای با همتایان روس، افغان و تاجیک خود در مسکو ابراز داشت.
دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه تسلیت های خود را ابراز داشت و گفت کشور او آماده است هر کمکی را که پاکستان نیاز داشته باشد فراهم آورد.
روز سه شنبه، نماینده پاکستان در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت بازسازی مناطق سیلزده دست کم پنج سال وقت خواهد گرفت و به میلیاردها دلار نیاز خواهد بود.

او همچنین اعانه دهندگان بین المللی را مطمئن ساخت که کمک ها به دست افراد نادرست نخواهد افتاد، و این نظر را که طالبان و دیگر گروه های افراطی از طریق کارهای خیریه خود حمایت مردم را بدست می آوردند، رد کرد.

در ادامه خشونت در عراق ۵ تن کشته شدند

در عراق، در حمله مردان مسلح و در انفجار یک بمب کنار جاده ای، ۵ تن کشته شدند.
در موج خشونتی که عراق را در پیشاپیش پایان عملیات رزمی نیروهای آمریکا فراگرفته است، مردان مسلح روز چهارشنبه سه تن را در خارج از خانه هایشان در استان دیاله هدف گلوله قرار دادند و کشتند.
بگفته مقامات عراقی، روز چهارشنبه همچنین انفجار بمبی در نزدیکی دادگاهی در شهر تکریت دو تن را کشت و دست کم دو نفر را مجروح کرد. مقامات می گویند حداقل یکی از کشته شدگان یک افسر امنیتی بود.
حملات یک روز پس از آن صورت می گیرد که یک بمب انداز انتحاری در حمله ای به یک مرکز سرباز گیری در بغداد، نزدیک به ۶۰ تن را کشت و ۱۲۵ نفر را مجروح کرد.
روز سه شنبه همچنین در انفجاری در محله «اور» در بغداد، ۱۰ تن جانسپردند و دست کم ۴۶ نفر مجروح شدند.
خشونت های جاری جدید ترین رویدادها در سلسله حملاتی است که توانایی و جرات نیروهای امنیتی عراق را آزمایش می کند. آنها در تلاش بوده اند تعداد نفرات خود را پیش از آن که سربازان آمریکایی به عملیات رزمی خود پایان بخشند، افزایش دهند.
کاخ سفید روز سه شنبه گفت حمله انتخاری به مرکز سرباز گیری بر زمان خروج نیروهای آمریکا از عراق تاثیر نخواهد داشت.
پرزیدنت باراک اوباما پایان سال ۲۰۱۱ را ضرب الاجلی برای خروج تمام سربازان آمریکایی از عراق تعیین کرده است.

افغان ها به کشته شدن غیر نظامیان در حمله ناتو اعتراض می کنند

صدها افغان در اعتراض به کشته شدن دوغیر نظامی در حمله نیروهای ناتو، روز چهارشنبه یک جاده اصلی در شرق افغانستان را بستند.
مقامات در ایالت ننگرهار می گویند سربازان ائتلاف در حمله شامگاه سه شنبه پدر و پسری را کشتند.
ناتو گفت نیروهایش دو شورشی را کشتند و چندین نفر دیگر را بی آنکه صدمه ای به غیر نظامیان وارد شود، دستگیر کردند.
معترضین در حالی که بزرگراه بین جلال آباد و کابل را بسته بودند، علیه دولت و آمریکا شعار می دادند.
در حادثه ای جداگانه، ناتو گفت در نبردی که روز سه شنبه در ایالت قندهار بین شورشیان و نیروهای افغان و ائتلاف در گرفت، مردی که سرگرم آبیاری یک مزرعه بود کشته شد.
در ایالت زابل، بگفته مقامات، مردان مسلح شامگاه سه شنبه یک مقام ایالتی و همسرش در خانه آنها در ناحیه «شاهجوی» کشتند.
ناتو همچنین گفت در حمله ای به یک مجتمع در ایالت قندهار، ۱۰ شورشی کشته شدند و دو مخزن بزرگ اسلحه از بین رفت.
در ایالت هلمند، ناتو گفت نیروهای افغان و ائتلاف در عملیاتی که در آن ۱۳ شورشی کشته شدند، ۲۷ مرد را از یک زندان موقت در ناحیه موسی قلعه آزاد کردند. مقامات افغان می گویند در این حمله پنج زندانی کشته شدند، اما ناتو می گوید به غیر نظامیان صدمه ای نرسید.
ناتو گفت مردان، که طالبان آنها را بطور غیر قانونی زندانی کرده بودند، برای درمان پزشکی به یک پایگاه ناتو منقل شدند.
و ناتو می گوید چهار عضو آن روز سه شنبه در انفجار نارنجکی که از یک مسجد در ایالت وردک بسوی آنها پرتاب شد، مجروح شدند.


آمريکا مقررات تحريمهای مالی عليه جمهوری اسلامی ايران را منتشر کرد

مقررات جديد دولت آمريکا برای اعمال قانون تحريمهای فراگير عليه جمهوری اسلامی ايران که کنگره آمريکا در سوم تيرماه سال جاری تصويب کرد، تدوين شده اند. اين قانون مجازاتهايی را برای شرکتهای خارجی که با نهادها و افراد ايرانی تحت تحريمهای بين المللی و آمريکايی همکاری ميکنند، پيش بينی کرده است.

وزارت خزانه داری آمريکا نوع و طيف معاملات و خدمات مالی را که در قانون تحريمهای فراگير واشنگتن عليه جمهوری اسلامی بر اساس قطعنامه تحريمی ۱۹۲۹ شورای امنيت سازمان ملل آمده است، به اين شرح توصيف می کند که هدف، ممانعت از سوء استفاده ايران از نظام مالی بين المللی است.

وزارت خزانه داری آمريکا ميگويد برای فرار از تحريمها در سالهای گذشته ايران اطلاعات نادرست در اختيار بانکها يا شرکتهای خارجی ميگذاشت تا مبدأ آن معاملات مشخص نباشد. قانون فراگير آمريکا و مقررات منتشره اکنون بانکها و شرکتهای خارجی را با افشای فريبکاريهای ايران آگاه می کند و با تصويب قانون تحريمهای آمريکا اکنون ديده ميشود که بخش خصوصی خارجی از همکاری با مؤسسات مالی ايران پرهيز می کند چرا که در غير اينصورت ممکن است از ادامه همکاری با مؤسسات آمريکايی منع شود.

مقررات جديد با بطور کامل باز کردن حساب بانکی جديد يا حساب گارگزاری برای نهادها و افراد ايرانی تحت تحريم را ممنوع يا محدود ميکند. اگر مؤسسه مالی خارجی يا حتی فردی آمريکايی آگاهانه با نهادها و افراد ايرانی که در هر ۴ قطعنامه شورای امنيت نامبرده شده اند همکاری يا بنمايندگی از طرف آنان عمل کند طبق مقررات اجرايی قانون تحريمهای آمريکا مشمول تنبيهاتی که شامل ۲۵۰ هزار دلار جريمه نقدی يا دوبرابر ارزش معامله، تنبيهات کيفری تا يک ميليون دلار و ۲۰ سال زندان ميباشد. بگفته ستوارت لوی، معاون خزانه داری آمريکا در امور تروريسم و فساد مالی انتشار اين مقررات هشداری به بانکها در سراسر جهان است که همکاری با جمهوری اسلامی ايران برابر ست با از دست دادن بازار مالی آمريکا.

در همين حال در پی کاهش روابط تجاری بين امارات متحده و جمهوری اسلامی ايران، انور گارگاش، وزير امور خارجه امارات، ابراز نگرانی کرده است که تحريم های جديد عليه جمهوری اسلامی به منافع تجاری امارات صدمه بزند. گارگاش افزوده است که جمهوری اسلامی ايران بزرگترين طرف تجاری امارات است و دو کشور ميلياردها دلار قرارداد تجاری قانونی به امضاء رسانده اند اما بر اساس تحريمهای جديد، دو کشور نمی توانند اين قراردادها را بمورد اجرا بگذارند. وزير امور خارجه امارات می گويد که آن کشور تلاش ميکند تا از راههای مختلف، و تا آنجاييکه منجر به نقض تحريم ها نشود، روابط تجاری خود را با جمهوری اسلامی ايران حفظ کند.

گزارش: روسيه «سيليکان ولی» خود را در «اسکول کوو» در ۲۰ کيلومتری مسکو می سازد

 
 
 
 
 

مقام های روسيه تلاش می کنند تا فن آوری های مدرن را در کشور خود گسترش دهند. در راستای اين تلاش ها مسکو سعی می کند همکاری شرکت های غربی و نيز شرکت های روسی را که در خارج از کشور سرمايه گذاری می کنند، جلب کند. خبرنگار صدای آمريکا در مسکو گزارشی دارد در اين زمينه که برگردان آن را می بينيم.

چند ماه پيش زمانی که رييس جمهوری روسيه به آمريکا آمد، وی ابتدا به کاليفرنيا رفت و با مقام های آن ايالت ملاقات کرد هدف مدودف ارتباط با مديران شرکت های پيشرو در فن آوری های مدرن در «سيليکان ولی» و ايجاد منطقه ای مشابه موسوم به اسکول کوو، در روسيه بود.

رييس جمهوری روسيه می گويد منطقه « اسکول کوو» به عنوان موتور محرکی برای نوآوری های تکنولوژيک در روسيه عمل خواهد کرد و فعاليت های اين منطقه بايد در سطحی جهانی باشد.

ناحيه اسکول کوو، منطقه ای ۳۷۰ هکتاری است که در بيست کيلومتری مسکو قرار دارد. طی سه سال آينده، دولت سعی خواهد کرد بيش از ۵ ميليارد دلار صرف ساختن شرکت های تکنولوژيک کند، فن آوری انرژی، اطلاعات، ارتباطات، هسته ای و نيز تحقيقات پژشکی.

هم اکنون شرکت های زيمنس، مايکروسافت، گوگل، نوکيا و اينتل خواستار مشارکت با روسيه شده اند.

ويکتور وکسلبرگ، از سرمايه داران صنعت نفت و آلومينيوم در روسيه، به عنوان مدير کل منطقه انتخاب شده است.

سرمايه دار روس می گويد معافيت های مالياتی برای شرکت ها در نظر گرفته خواهد شد. اين اقدام به منظور ترغيب آنها برای سرمايه گذاری در منطقه اسکول کوو است.

طی ده سال گذشته بيشتر درآمد روسيه از فروش نفت و گاز بوده است. مقام های روسی اميدوارند سرمايه گذاری در اسکول کوو منشا درآمدهای جديدی برای آن کشور شود.

برخی کارشناسان روس بر اين باورند که دوره مدل اقتصادی که بر اساس فروش نفت باشد برای روسيه به پايان رسيده و اين کشور بايد به دنبال مدل اقتصادی جديدی باشند.

آنها می گويد برای جذب شرکت های روسی که کشور را ترک کرده اند، بايد برنامه ريزی های درازمدتی کرد و اگر مقام های مسکو خواهان بازگشت دائم اين شرکت ها به کشور هستند بايد مزايايی را که اکنون ديکر کشورهای پيشرفته فراهم می کنند در اختيار اين شرکت ها قرار دهند.

در حالی که مقام های مسکو ميليون ها دلار برای گسترش فناوری های مدرن صرف می کنند، نظرسنجی ها حاکی از آنست که مردم روسيه معتقدند از ميان بردن فساد مالی و کاغذبازی مهمترين عامل برای پيشرفت صنعتی کشور خواهد بود.

ايران عليه حمله به نيروگاه اتمی خود هشدار داد

ايران روز سه شنبه هشدار داد که هرگونه حمله به نيروگاه اتمی خود را يک جرم بين المللی تلقی خواهد کرد.

علی اکبر صالحی، رييس سازمان انرژی اتمی ايران، در يک مصاحبه مطبوعاتی با رسانه های ايران همچنين اعلام کرد که دولت متبوع وی آماده می شود، تا برای نخستين بار نيروگاه اتمی بوشهر را راه اندازی کند. ايران برنامه ريزی کرده است، تا کار اين نيروگاه را در روز ۲۱ ماه اوت جاری با سوخت دريافت شده از روسيه، آغاز کند.

بر اساس اين برنامه توليد برق چند روز پس از راه اندازی نيروگاه آغاز می شود. ايران می گويد کارشناسانی از آژانس بين المللی انرژی اتمی بر اين روند نظارت خواهند کرد. ايران در حال حاضر بر اساس ۴ قطعنامه سازمان ملل متحد تحت تحريم قرار گرفته است.

ايالات متحده و ديگر اعضای جامعه بين الملل اعلام داشته اند که هدف از برنامه هسته ای ايران توليد سلاح اتمی است اما جمهوری اسلامی ايران اين اتهام را تکذيب کرده و برنامه اتمی خود را صرفاً صلح آميز، خوانده است.

گايتنر: نحوه ارائه وام مسکن در آمريکا نياز به اصلاحات اساسی دارد

دولت پرزيدنت اوباما خواستار اصلاحات اساسی در دو مؤسسه عمده وام فدرال مسکن آمريکا -- فنی می و فردی مک -- شده است.

تيموتی گايتنر، وزير خزانه داری آمريکا، همراه با سرمايه گذاران و وام دهندگان عمده آمريکا روز سه شنبه در واشنگتن تشکيل جلسه دادند، تا با ارائه طرحها و راهکارهای جديدی، دولت را در تغيير بنيادی اين دو مؤسسه بزرگ مالی فدرال ياری دهند.

وزير خزانه داری آمريکا گفت که نحوه ارائه وام مسکن نياز به اصلاحات اساسی دارد ولی تا بحال توافقی در مورد سيستم جديد حاصل نشده است.

در اروپا، دولت بريتانيا اعلام کرد که در ماه ميلادی گذشته از رشد نرخ تورم در آن کشور کمی کاسته شده است. نرخ تورم در بريتانيا در ماه گذشته سه و يک دهم درصد بود.

جرج آزبورن، وزير دارايی بريتانيا، روز سه شنبه گفت که دولت متبوع وی تلاش ميکند که نرخ بهره های بانکی را همچنان در سطحی پايين نگاهدارد. او تشريح کرد که نرخ پايين بهره موجب رشد اقتصادی در بريتانيا ميشود و همزمان زمينه را برای کاهش هزينه های دولت فراهم ميسازد.

اما در پی آرامش نسبی در عراق، بيش از ۵۵ شرکت چينی بمنظور گسترش روابط تجاری چين با عراق نمايشگاهی از کالاهای مختلف در شهر بصره برپا کرده اند، که با استقبال بازرگانان و شهروندان عراقی روبرو شده است. برگزار کننده نمايشگاه می گويد که برگزاری اين نمايشگاه به مردم جهان نشان ميدهد که در عراق صلح و امنيت برقرار است.

در همين حال در پی پيشی گرفتن اقتصاد چين از ژاپن، مقامات و رسانه های گروهی چين تلاش ميکنند که اين امر را کم اهميت جلوه دهند. سخنگوی وزير بازرگانی چين در يک جلسه مطبوعاتی از خبرنگاران مصراً خواست تا بجای ارزش حجم توليدات داخلی که اکنون معتبرترين معيار اندازه گيری اقتصاد شناخته شده است توجه خود را بيشتر به درآمد سرانه آن کشور معطوف کنند که چين، دومين اقتصاد بزرگ جهان را، در رديف کشورهای درحال رشد قرار ميدهد.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,013 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر