سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

دومین بمب گذار انتحاری در مسکو شناسایی شد

تحقیقگران در روسیه دومین زن بمب گذار انتحاری را که هفته پیش به به سیستم راه آهن زیر زمینی مسکو حمله کرد، به نام «مریم شاری پوا» معلم ۲۸ ساله ای از جمهوری داغستان در قفقاز شمالی شناسایی کرده اند. پدر او تایید کرد سر جدا شده یکی از دو بمب گذار، که در تلویزیون روسیه نشان داده شد، به دختر وی تعلق دارد.

بمب گذاران خود را روز ۲۹ مارس در دو ایستگاه راه آهن زیر زمینی مسکو منفجر کردند، ۴۰ تن را کشتند و ۹۰ نفر را مجروح کردند.

پدر شاری پووا می گوید دخترش فارغ التحصیل دانشگاه بود و علوم کامپیوتری تدریس می کرد. تحقیقگران روسیه می گویند آنها بر این گمانند که شاری پوا با یک ستیزه گر مسلمان ازدواج کرده بود، اما پدرش این اقدام را رد می کند.

مقامات امنیتی روسیه بمب گذار دیگر را «ژانت عبدالرحمانووا»، بیوه ۱۷ ساله داغستانی یک ستیزه گر اسلامی که توسط نیروهای دولتی کشته شد، شناسایی کرده اند.

رهبر شورشی چچن مسئولیت انفجارهای مسکو را بر عهده گرفته و آن را اقدامی تلافی جویانه در مقابل کشته شدن غیر نظامیان توسط نیروهای روسیه دانست. رییس جمهور روسیه عهد کرده است به اقدامات سخت تری علیه ستیزه گران وکسانی که به آنها کمک می کنند، دست بزند.

در انفجار معدن ذغال سنگ در ویرجینیای غربی ۲۵ تن کشته شدند

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا تاسف عمیق خود را از حادثه انفجار در معدن زغال سنگ در ویرجینیای غربی ابراز داشته است.

در آنچه که مرگبار ترین فاجعه معدن در بیش از ۲۵ سال تلقی می شود، مقامات آمریکا می گویند ۲۵ معدنچی کشته شده اند و چهار نفر دیگر مفقود هستند.

آقای اوباما روز سه شنبه گفت با جو مانچین، فرماندار ویرجینیای غربی صحبت کرد و آمادگی دولت فدرال را برای کمک به تلاش های امداد علام کرد.

جو مانچین، فرماندار ایالت روز سه شنبه گفت امدادگران حفر سوراخ هایی را در محل آغاز کرده اند. هدف این است که با رها شدن گازهای سمی تیم های امداد بتوانند کار جستجو را از سر بگیرند.

ناجیان روز سه شنبه به دلیل تمرکز زیاد این گازها ناچار شدند عملیات خود را موقتا متوقف کنند.

فرماندار گفت تکمیل حفاری دست کم ۱۲ ساعت طول خواهد کشید. معنای آن این است که عملیات نمی تواند تا شب هنگام از سر گرفته شود.

یک مقام فدرال در ایمنی معادن گفت امید این که کسی زنده مانده باشد بسیار اندک است. او گفت میزان گاز متان در معدن حاکی است که احتمالا دومین انفجار روی داده است.

فرماندار گفت ۱۱ نفر از کشته شدگان شناسایی شده اند و سه نفر از قربانیان، اعضای یک خانواده بودند.

بیشتر کارگران در عمق بیش از ۲ کیلومتری زمین مرده پیدا شدند. مقام فدرال گفت آنها به هیچیک از اتاقک های ایمنی که در آنها غذا، آب و اکسیژن به اندازه چهار روز انبار شده، نرسیدند.

دلیل انفجار هنوز روشن نشده است. کارشناسان معدن می گویند ممکن است از انبار شدن گاز متان ناشی شده باشد. متان فوق العاده قابل احتراق است و اغلب در معادن زعال سنگ پیدا می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: تهران برای مذاکره آماده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید تهران آماده است با قدرت های جهانی گفت و گو کند، اما بحث درباره برنامه اتمی ایران یک «پرونده مختومه» است.

خبرگزاری نیمه رسمی فارس به نقل از رامین مهمانپرست می گوید ایران برای گفت و گو آماده است، ولی فقط درباره مجموعه پیشنهادهایی که سال پیش به گروه ۱ + ۵ ارائه داد. این گروه، پنج عضو دائمی شورای امنیت - ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، و بریتانیا – به علاوه آلمان را شامل می شود.

ایران با پیشنهادهای آمریکا و متحدانش برای وضع تحریم های جدید روبرو است. با این حال، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه روز سه شنبه با وضع تحریم های اضافی مخالفت کرد.

ترکیه یک عضو غیر دایمی شورای امنیت است و اردوغان که برای دیداری دو روزه به پاریس رفته است، به روزنامه فرانسوی لوموند گفت تحریم های بیشتر تاثیر زیادی بر حل اختلاف نخواهد داشت.

ایران برنامه اتمی خود را صلحجویانه توصیف می کند. اما آمریکا و متحدانش می گویند خودداری تهران از همکاری با بازرسان بین المللی نشان می دهد که سعی دارد تسلیحات اتمی را دنبال کند.

ایران اعلام کرده است اواخر ماه جاری، میزبانی یک کنفرانس بین المللی خلع سلاح اتمی را برعهده خواهد گرفت، و می گوید هدف از کنفرانس دو روزه این است که راه های استفاده از انرژی اتمی برای مقاصد صلحجویانه بررسی شود.

کنفرانس تهران چهار روز پس از پایان کنفرانس امنیت اتمی در واشنگتن تشکیل خواهد شد.

حامد کرزی: در صورت ادامه مداخله خارجی، طالبان ممکن است به یک جنبش مقاومت مشروع تبدیل شود

نیروهای امنیتی بین المللی در افغانستان می گویند روز سه شنبه در جریان نبردی بین شورشیان و ترکیبی از نیروهای بین المللی و افغان، یک کودک از پای در آمد و سه نفر مجروح شدند.

در یک اطلاعیه مشترک گفته می شود روشن نیست چه عاملی موجب تلفات شد و تحقیقات جریان دارد.

این خبر پس از آن منتشر می شود که نیروهای بین المللی امنیتی اعلام کردند در حمله هوائی روز دوشنبه به یک مجتمع شورشیان چهار غیر نظامی، از جمله دو زن، یک کودک و یک مرد مسن کشته شدند.

چهار مرد نیز که گفته می شود از شورشیان بودند کشته شدند. دلیل حمله به مجتمع این بود که شورشیان از آن به عنوان پایگاهی برای تیراندازی به سوی سربازان استفاده می کردند.

در این میان، قانون گزاران افغان می گویند حامد کرزی، رییس جمهوری با استفاده از یک جلسه محرمانه به منتقدین غربی دولت خود به شدت حمله کرد.

گزارش می رسد رهبر افغانستان گفت اگر مداخله خارجی در امور کشورش ادامه پیدا کند، طالبان به یک «جنبش مقاومت مشروع» تبدیل خواهد شد.

 قانون گزاران می گویند کرزی همچنین گفت اگر فشارهای خارجی متوقف نشود، او ممکن است به طالبان بپیوندد.

چندین عضو دولت افغانستان می گویند کرزی این مطالب را روز شنبه در جریان جلسه ای خصوصی با گروهی از قانون گزاران عنوان کرد.

کرزی روز دوشنبه در مصاحبه ای با تلویزیون بی بی سی گفت او به آنچه هفته پیش درباره مسئولیت سفارتخانه های خارجی در تقلب در انتخابات ۲۰ اوت گفت پای بند است.

کاخ سفید اظهارات کرزی را «ناراحت کننده» نامید، اما گفت برنامه دیدار پرزیدنت اوباما با او در واشنگتن در ماه آینده ، هنوز پا برجا است.

دستیار آیت الله خامنه ای: ایران اگر مورد حمله قرار گیرد به اسراییل حمله خواهد کرد

یک دستیار ارشد رهبر جمهوری اسلامی ایران می گوید اگر ایران مورد هدف حمله قرار گیرد به اسراییل حمله خواهد کرد.

خبرگزاری نیمه رسمی فارس به نقل از مجتبی ذوالنور، نماینده آیت الله خامنه ای در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی می گوید اگر اسراییل یا متحدانش به کشور او حمله کنند، ایران «قلب اسراییل» را هدف خواهد گرفت.

ذوالنور در اکتبر گذشته نیز چنین تهدیدی را عنوان کرده بود.

در ماه های اخیر، تنش بین ایران و قدرت ها جهانی بر سر برنامه اتمی آن کشور رو به افزایش بوده است.

آمریکا رهبری تلاش برای وضع تحریم های جدید سازمان ملل متحد بر ایران را، در صورت خودداری از متوقف ساختن فعالیت های اتمی حساس، بر عهده دارد.

ایران تاکید می کند که برنامه اتمی آن صلحجویانه است.

هتک حرمت مقبره پدر محمد خاتمی

محمد خاتمی رئیس جمهوری پیشین جمهوری اسلامی ایران به خانواده اش توصیه کرد کسانی که به مقبره پدرش هتاکی کرده اند را به خدا واگذار کنند.

یکشنبه شب جمعی ناشناس به مقبره سید روح الله خاتمی در اردکان یزد حمله کرده و بر آن رنگ پاشیدند.

به دنبال بی تفاوتی مقامات محلی به این امر، خانم سکینه ضیایی مادر کنهسال رئیس جمهوری سابق اعلام کرد تا مجازات مسببان در مقبره همسر خود بست خواهد نشست. وی روز دوشنبه با اصرار مسئولان و اعضای خانواده به تحصن خود پایان داد.

برخی منابع خبری از بازداشت یک نفر در این رابطه گزارش داده اند. سید روح الله خاتمی نماینده آیت الله خمینی در استان یزد بود و در سال ۶۷ درگذشت.

در انفجارهای بغداد ۳۵ تن کشته شدند

مقامات عراق می گویند چندین انفجار مرکز بغداد را تکان داده است. دست کم ۳۵ تن کشته و بیش از ۱۴۰ نفر مجروح شده اند.

مقامات امنیتی القاعده را مسئول حملات می دانند، و این نگرانی شدت می گیرد که ابهام سیاسی کشور، راه را برای خشونت شورشیان باز می کند.

حملات اکثرا ساختمان های آپارتمانی در محله های شیعه نشین را هدف گرفت. چندین ساختمان دولتی و یک رستوران در محله علاوی منهدم شدند.

در حالی که گروه های اورژانس به سرعت به طرف محل های انفجار می رفتند و رهگذران تلاش می کردند قربانیان را از زیر آوار بیرون بکشند، هرج و مرج همه جا را فرا گرفته بود.

مسئولیت بمب گذاری ها را هنوز کسی بر عهده نگرفته است.

یک مقام وزارت کشور می گوید یک بمب گذار انتحاری نیز به ناحیه ای در نزدیکی سفارت سابق بریتانیا حمله کرد.

حملات در پایتخت عراق در روزهای اخیر، به یک دوره آرامش در پی برگزاری انتخابات پارلمانی پایان داده ست.

دو روز پیش بمب گذاران انتحاری، سفارتخانه های ایران، مصر، آلمان و اسپانیا را هدف گرفتند.

در حالی که اختلاف بر سر نتایج انتخابات ادامه دارد، و جناح های مخالف برای تشکیل یک دولت وحدت کار می کنند، مقامات درباره وضعیت امنیتی که ممکن است بدتر شود، ابراز نگرانی کرده بودند.

در نبود برنده روشنی در انتخابات، تشکیل دولت جدید ممکن است ماه ها طول بکشد.

نيويورک تايمز: سياست جديد آمريکا برای نخستين بار تعهدات صريحی را در مورد عدم استفاده از سلاح های اتمی مطرح می کند

پرزيدنت باراک اوباما رييس جمهوری آمريکا امروز، سه شنبه، استراتژی هسته ای جديدی را اعلام خواهد کرد. انتظار می رود استراتژی جديد شرايط امکان استفاده آمريکا را از سلاح های هسته ای، محدود تر سازد.

هر دولت جديد آمریکا بايد بررسی های خود را از وضعيت تسليحات هسته ای کشور به کنگره، ارائه کند.

پرزيدنت اوباما روز دوشنبه در مصاحبه ای با روزنامه نيويورک تايمز گفت که سياست جديد او بخشی از تلاش های گسترده تر در جهت دستيابی به جهانی عاری از سلاح های هسته است.

نيويورک تايمز می نويسد سياست جديد آمريکا، توليد سلاح های جديد را نفی می کند، و برای نخستين بار به صراحت متعهد می شود که آمريکا از سلاح های هسته ای عليه کشورهای غير هسته ای که در تطابق با معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای باشند، استفاده نخواهد کرد.

پرزيدنت اوباما کشورهايی نظير ايران و کره شمالی را که خارج از ارزش های مندرج در معاهده منع گسترش تسليحات اتمی قرار گرفته اند و اين معاهده را نقض يا نفی کرده اند، مستثنی می کند.

پرزيدنت اوباما روز پنجشنبه برای امضای توافقی جديد با روسيه درباره کنترل تسليحات هسته ای، به پراگ سفر می کند.

توافق جديد که قرار است ۱۹ فروردين ماه برابر با ۸ آوريل امضا شود شمار سلاح های هسته ای آمريکا و روسيه را به حدود يک سوم کاهش می دهد.

اين توافق هر دو طرف را با ذخيرۀ هسته ای که شامل ۱۵۰۰ کلاهک اتمی است، باقی خواهد گذاشت، و بايد پيش از آنکه قوّت قانونی يابد به تصويب سنای آمريکا و پارلمان روسيه برسد.

وقايع روز: به گزارش واشنگتن پست يک قايق موتوری بسيار پيشرفته ظاهراً اينک در اختيار ايران است

واشنگتن پست می گويد يک قايق موتوری بسيار پيشرفته ظاهراً اينک در اختيار ايران است

روزنامه واشنگتن پست چاپ پايتخت آمريکا مينويسد که يک قايق موتوری بزرگ و بسيار پيشرفته که با پشتيبانی يک مقاطعه کار دفاعی آمريکايی ساخته شده است برغم تلاش دولت پرزيدنت اوباما برای جلوگيری از افتادن آن بدست سپاه پاسداران انقلاب ايران ظاهراً اينک در اختيار ايران است. اين قايق در سال ۲۰۰۵ ميلادی با هدايت يک ماجراجوی بريتانيايی به نام نيل مک گريگور از ساحل ايالت فلوريدای آمريکا به آب افکنده شد و رکورد سرعت را شکست. سال متعاقب آن اين قايق در معرض فروش قرار گرفت و به گزارش واشنگتن پست شماری از افراد دولتی از ايران به آن علاقه مند شدند. دولت بريتانيا جلوی تلاش آنان را برای خريد قايق گرفت ولی به گفتۀ منابع دفاعی و صنعتی در بريتانيا ايران از تلاش دست برنداشت تا آنکه در ماه ژانويه سال ۲۰۰۹ ايالات متحده آگاه شد که اين قايق در بندر دوربان در کشور آفريقای جنوبی در شُرُف انتقال به يک کشتی تجاری ايرانی با پرچم هنگ کنگ به نام ديپلمات است که راهی خليج فارس ميباشد. وزارت تجارت آمريکا با ابراز نگرانی از اينکه ممکن است سپاه پاسداران انقلاب در ايران از قايق بعنوان ابزار يورشیِ سريع السير بهره ببرد از مقامات آفريقای جنوبی درخواست کرد که از اين انتقال ممانعت بعمل آورند. وزارت تجارت آمريکا اعلام داشت که در گذشته قايقهايی مشابه در دست پاسداران، به خمپاره و موشک انداز و موشکهای ضدکشتی مجهز شده بودند. به گزارش واشنگتن پست مقامات آفريقايی يادداشت اخطارآميز آمريکا را که از طريق فکس ارسال شده بود مشاهده نکردند و در نتيجه انتقال قايق موتوری پيشرفته به کشتی ايرانی صورت پذيرفت.

نيمی از هواپيماهای شرکت هواپيمايی ايران اير از ورود به کشورهای عضو اتحاديه اروپا منع شده اند

خبرگزاری ايلنا در ايران گزارش می دهد که طبق تصميم اخير اتحاديه اروپا نيمی از هواپيماهای شرکت هواپيمايی ايران اير، متعلق به دولت ايران، از ورود به کشورهای عضو اتحاديه اروپا منع شده اند. طبق اين گزارش اتحاديه اروپا دليل ممنوعيت پروازِ هواپيماهای ايران اير را عدم رعايت استاندارد های فنی، اعلام کرده است. جمهوری اسلامی از خريد هواپيماهای نوسازِ ساخت کشورهای غربی منع شده است و بسياری از هواپيماهای ساخت روسيه نيز در ايران، دچار سانحه شده اند.

علی طالبی دبير اجرايی خانه کارگر قم: نرخ اعلام شدۀ تورم صد درصد با تورم واقعی فاصله دارد

يک کارشناس امورکارگری می گويد نرخ اعلام شدۀ تورم در ايران واقعی نيست و اين امر به ضرر جامعه ی کارگری ايران تمام می شود. بانک مرکزی ايران اخيراً در گزارشی اعلام کرد نرخ تورم در ايران از بيست و پنج مميز چهاردهمِ درصد در دوازده ماهۀ منتهی به اسفند ماه سال ۸۷ به ده مميز هشت دهم درصد در دوازده ماهۀ منتهی به اسفند ماه سال ۸۸، کاهش يافته است. علی طالبی دبير اجرايی خانه کارگر قم می گويد نرخ اعلام شدۀ تورم، صد درصد با تورم واقعی فاصله دارد که در نهايت دود اينگونه اقدامات به چشم جمعيت پرشمارِ نيروی کار و محرومين ميرود. آقای طالبی همچنين به خبرگزاری کار ايران گفته است حداقلِ حقوق تعيين شده برای سال ۱۳۸۹ برمبنای نرخ تورم سال گذشته تعيين شده است که اين امر نيز به زيان کارگران است.

بازداشت ها و بازداشت شدگان

خبرهای رسيده حکايت از وارد آمدن فشار بر نزديکان مهدی کروبی برای انکار افشاگری های مهدی کروبی در مورد تجاوز دارد. از افشاگری های مهدی کروبی در مورد تجاوز به برخی از زندانيان در بازداشتگاه کهريزک هشت ماه گذشته است اما هنوز ابعاد اين ماجرا از سوی حکومت ايران مشخص نشده است. در همين حال همزمان با انتشار فهرست تازه ای از اسامی زندانيان گمنام بند ۳۵۰ زندان اوين و محکوميت آنها، سايت خبریِ ندای آزادی و ادوارنيوز هم خبرداده اند که قرار بازداشت يکی ديگر از اعضای سازمان دانش آموختگان، يک ماه بيشتر تمديد شده است. مصطفی احمديان وکيل کاوه قاسمی کرمانشاهی، اين تمديد بازداشت را غيرقانونی خوانده و افزود که اکنون به موکلش در مورد «فعاليت تبليغی عليه نظام» تفهيم اتهام شده است. علی مليحی و احمد زيدآبادی از ديگر اعضای سازمان دانش آموختگانِ ادوار تحکيم نيز هنوز در بند هستند.

ميرحسين موسوی: مردم در سال گذشته با شرکت در انتخابات سنگ تمام گذاشتند اما حاکميت با آنان معامله خوبی نکرد

مير حسين موسوی نامزد معترض به نتيجه انتخابات رياست جمهوری در ديداری با نمايندگان جناح اقليت مجلس شورای اسلامی به مناسبت سال نو گفت يکی از نشانه های کارآمدی نظام تصميم گيریِ مبتنی بر مشورت جمعی است. آقای موسوی در ادامه تأکيد کرد که اگر در حوادث پس از انتخابات به عقل جمعی رجوع می شد و تنها منافع يک گروه و فرقه در نظر گرفته نمی شد، شاهد بسياری از حوادث تلخ نبوديم.

محمد خاتمی به خانواده خود توصيه کرد کسانی را که به مقبره پدر آقای خاتمی هتاکی کرده اند، به خدا واگذار کنند

يکشنبه شب جمعی ناشناس به مقبره روح الله خاتمی پدر سيد محمد خاتمی در اردکانِ يزد حمله کرده و بر آن رنگ پاشيدند. وقتی مقامات محلی واکنشی نشان ندادند، سکينه ضيايی مادر کهنسال رييس جمهوری پيشين اعلام کرد تا مجازات مسببان در مقبره همسر خود بست خواهد نشست. خانم ضيايی روز گذشته با اصرار مسؤلان و اعضای خانواده به تحصن خود پايان داد. برخی منابع خبری از بازداشت يک نفر در اين رابطه گزارش داده اند. سيد روح الله خاتمی نماينده آيت الله خمينی در استان يزد بود و در سال ۶۷ درگذشت.

قانونگذاران افغان می گويند حامد کرزی تهديد کرده است که به طالبان بپيوندد

قانونگذاران افغانستان می گويند حامد کرزی رييس جمهوری آن کشوردر جلسه محرمانه ای ضمن حمله به منتقدان غربیِ دولت افغانستان گفته است که اگر دخالت های خارجی در امور افغانستان ادامه پيدا کند طالبان به يک «جنبش مقاومتِ مشروع» تبديل خواهد شد.

قانونگذاران می گويند آقای کرزی همچنين گفته است که خود نيز در صورت عدم توقف فشار خارجی ممکن است که به طالبان بپيوندد.

به گفتۀ تعدادی از اعضای پارلمان افغانستان آقای کرزی اين نظرات را طی يک جلسۀ خصوصی در روز شنبه با گروهی از قانونگذاران، مطرح ساخته است.

آقای کرزی روز دوشنبه در مصاحبه ای با تلويزيون بی بی سی گفت که وی در مورد سرزنش سازمان ها و سفارتخانه های خارجی بخاطر نقش آنها در تقلب در انتخاباتِ ۲۰ اُم ماه اوتِ رياست جمهوری در افغانستان، بر سر حرف خود ايستاده است.

کاخ سفيد اظهارات آقای کرزی را «نگران کننده» توصيف کرد اما گفت ديدار برنامه ريزی شده بين پرزيدنت اوباما رييس جمهوری آمريکا و آقای کرزی برای ماه آينده در واشنگتن، هنوز برجای خود باقی است.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر