سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ فروردین ۶, جمعه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

دو روزنامه آمريکائی از ملايم شدن تحريم ها عليه ايران خبر ميدهند

وال استريت جرنال زير عنوان "آمريکا طرح تحريم عليه ايران را ملايم ميکند" به نقل از محافل آگاه می نويسد آمريکا از پيگيری شماری از اقدامات شديد عليه ايران منصرف شده است تا حمايت روسيه و چين را در مورد يک قطعنامه جديد شورای امنيت سازمان ملل متحد کسب کند.

در ميان مواد حذف شده از طرحی که آمريکا ماه گذشته برای متحدين عمده اش فرستاده بود تحريم هائی قرار داشت که هدف آنها جلوگيری از دسترسی تهران به خدمات بين المللی بانکی و بازارهای پولی، و نيز بستن حريم های بين المللی به روی ناوگان های حمل و نقل هوائی و دريائی ايران بود.

طرح جديد کماکان مراکز عمده قدرت در ايران، بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف ميگيرد. اين طرح همچنين بسياری از تحريم های جاری، از جمله تفتيش و توقيف محموله های مورد ظن به مقصد ايران در آبهای بين المللی ، و منع دولت ها از عرضه کمک های مالی و يا اعتباری برای تجارت با ايران را تشديد ميکند.

لس آنجلس تايمز زير عنوان "غرب تحريم های پيشنهادی برای تحريم ايران را ملايم ميکند" به نقل از ديپلمات های آگاه می نويسد مقامات آمريکائی و اروپائی که تحريم های جديد عليه ايران را بررسی ميکنند برای رسيدن به يک توافق گسترده بين المللی در مذاکرات شورای امنيت سازمان ملل متحد تصميم گرفته اند بعضی از شديد ترين اقدامات را کنار بگذارند.

بخصوص مقامات آمريکائی و متحدين شان تصميم گرفته اند از هرگونه اقدام منجر به منع صادرات و يا واردات فرآورده های نفتی خودداری کنند، زيرا به اين نتيجه رسيده اند که چنين اقداماتی با مخالفت روسيه، چين و احتمالا بعضی ديگر از اعضای شورای امنيت مواجه خواهد شد.

ديپلمات ها ميگويند کشورها، بطور فردی، يا جمعی کماکان می توانند پس از تصويب تحريم ها در سازمان ملل متحد، محدوديت های صادراتی و وارداتی مورد نظر خود را عليه ايران وضع کنند.

يک مقام ارشد آمريکائی ميگويد منع نفتی به نوبه خود عواقبی نا مطلوب هم دارد. اين منع می تواند به مردم ايران لطمه وارد کند حال آنکه آمريکا اميدوار است مجازات های اقتصادی مشمول کادر رهبری ايران شود نه مردم عادی.

آمریکا و روسیه پیمان کاهش تسلیحلات اتمی را امضا می کنند

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا می گوید ایالات متحده و روسیه با فراگیر ترین پیمان کنترل تسلیحات در نزدیک به دو دهه موافقت کرده اند.

این پیمان تاریخی تعداد تسلیحات اتمی را که دو بزرگترین قدرت اتمی جهان می توانند مستقر کنند، حدود یک سوم کاهش می دهد.

پرزیدنت اوباما روز جمعه گفت او تلفنی با دیمتری مدودف رییس جمهوری روسیه تماس گرفت و آنها موافقت کردند برای امضای پیمان جدید استارت روز ۸ آوریل در پراگ، پایتخت جمهوری چک، ملاقات کنند.

آقای اوباما گفت پیمان جدید تعداد موشکها و پرتاب کننده ها را در حدی قابل ملاحظه کاهش می دهد و سیستم قوی و کارآمدی برای تایید رعایت مواد آن بوجود می آورد. پیمان جدید همچنین انعطاف پذیری را که برای حفظ امنیت ملی لازم است نگاه میدارد و تعهد آمریکا به امنیت متحدانش را تضمین می کند.

سنای آمریکا و پارلمان روسیه باید آنرا تصویب کنند.

مذاکرات کنندگان دو کشور نزدیک به یک سال برای تدوین پیمان جدید، که جایگزین قرار داد کاهش تسلیحات استراتژیک سال ۱۹۹۱ خواهد شد، کار کرده اند. آن پیمان در دسامبر منقضی شد.

مسائل مربوط به تایید رعایت مواد پیمان و مخالفت روسیه با طرح های آمریکا برای استقرار یک سیستم دفاع موشکی در اروپا از پیشرفت عمده مذاکرات جلوگیری می کرد.

هدف اعلام شده مذاکرات این است که تعداد کلاهک های فعال در زرادخانه های اتمی دو کشور طی هفت سال آینده بین ۱۵۰۰ و ۱۶۷۵ عدد کاهش پیدا کند.

مسلمانان مالزی به چاپ دوباره کاریکاتور پیامبر اسلام اعتراض می کنند

در مالزی، صدها معترض مسلمان از سوئد خواسته اند علیه چندین روزنامه که یک کاریکاتور پیامبر اسلام را دوباره چاپ کرده اند، عمل کند.

معترضین روز جمعه در حالی که شعار می دادند و پلاکارهایی که روی آنها نوشته شده بود «ما برای پیامبر خود می جنگیم» در دست داشتند، بسوی سفارت سوئد در کوالالامپور راه پیمایی کردند.

معترضین پرچم سوئد و عکس لارس ویلکس را آتش زدند. او نقاشی است که کاریکاتور جنجال برانگیز را کشید.

این کاریکاتور که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، سر پیامبر اسلام را روی بدن یک سگ نشان می دهد. پیشتر در اوایل مارس، چندین روزنامه سوئدی، در پی کشف توطئه ای برای کشتن کاریکاتوریست،آنرا دوباره چاپ کردند.

نتایج نهایی انتخابات عراق اعلام می شود

کمیسیون انتخابات عراق می گوید نتایج کامل انتخابات پارلمانی را روز جمعه منتشر می کند.

مسئولان کمیسیون می گویند از ۳۲۵ کرسی پارلمانی، بنظر می رسد فقط یک یا دو کرسی ائتلاف نوری المالکی نخست وزیر و ائتلاف رقیب او، ایاذ علاوی نخست وزیر سابق را از هم جدا می کند.

در مرکز بغداد، محلی که در آن حدود ۳۰۰ نفر از طرفداران ائتلاف مالکی برای حمایت از پیشنهاد بازشماری رای ها جمع شده اند، تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته شده است. کمیسیون انتخابات این درخواست را رد کرده است، اما می گوید به شکایت های تقلب رسیدگی خواهد کرد.

نتایج می تواند به این معنا باشد که ائتلاف حکومت قانون، به رهبری مالکی، و ائتلاف عراقیه علاوی ناچار خواهند بود هفته ها یا ماه ها برای تشکیل دولت جدید صرف وقت کنند.

حمایت نیرومند اقلیت سنی از علاوی این نگرانی را بوجود آورده است که هر کوششی از سوی ائتلاف های شیعه برای به حاشیه کشاندن او ممکن است به خشونت های فرقه ای منجر شود.

روز پنجشنبه، مسئولان انتخابات گزارش دادند با شمرده شدن ۹۵ درصد رای ها، ائتلاف سکولار علاوی اندکی از ائتلاف مالکی جلوتر است.

سازمان ملل متحد از ایران می خواهد به انداختن پارازیت روی برنامه های ماهواره ای پایان دهد

آژانس ارشد ارتباطات سازمان ملل متحد از ایران خواسته است انداختن پارازیت روی برنامه های ماهواره ای بین المللی را متوقف کند.

اتحادیه ارتباطات بین المللی - آی تی یو - روز جمعه گفت مداخله در امواج ماهواره ای خارجی غیر قانونی است. اتحادیه دولت ایران را مسئول نمی داند، اما یاد آور می شود منبع پارازیت در خاک ایران قرار دارد.
آی تی یو این بیانیه را در پی دریافت شکایت هایی از فرانسه از سوی یوتلست - شرکت ارائه دهنده خدمات ماهواره ای - صادر کرد.

یوتلست ادعا می کند ایران پس از خرداد سال گذشته، پس از آن که اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعتراضات ضد دولتی گسترده ای را موجب شد، ایجاد اختلال در پخش برنامه های فارسی صدای آمریکا و بی بی سی را آغاز کرد.

 اتحادیه اروپا نیز این اقدام را محکوم کرده است.

آی تی یو، قادر نیست ایران را به متوقف ساختن انداختن پارازیت روی ماهواره ها مجبور کند.

گیتس می گوید به شکست طاللبان در افغانستان خوشبین است

رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا به سناتورها گفته است او بتدریج نسبت به شکست طالبان در افغانستان خوشبین می شود.

گیتس روز پنجشنبه در توضیحاتی در یک کمیته سنا گفت حتی بدون ۳۰ هزار سرباز اضافی که آمریکا قصد دارد به افغانستان بفرستد، وضع علیه نیروهای طالبان تغییر می کند.

او گفت طالبان ممکن است نابکار باشد، اما «بگونه ای باور نکردنی منفور است.»

با این حال، گیتس نسبت به آنچه آنرا ِ «روزهای دشوار و طولانی پیش رو» نامید هشدار داد.

گیتس و هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا در کمیته سنا از اختصاص دادن بیش از ۳۵ میلیارد دلار اضافی برای پرسنل نظامی و غیر نظامی آمریکا در افغانستان دفاع کردند.

کلینتون یاد آور شد که تعداد غیر نظامیان در افغانستان در سال گذشته چهار برابر شده است.

او دو میلیارد دلار اعتبار اضافی برای کوشش های افغانستان جهت برقراری امنیت در مناطقی مانند مارجه، که از کنترل طالبان خارج شده، درخواست کرده است.

وقايع روز: آیا تعدیلِ بخشی از تحریم های مربوط به اینترنت برای دسترسی مردم ایران به اطلاعات کافی است؟

روز پنجشنبه سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد دستگاه قضائی، رسانه های دولتی و نیروهای امنیتی در ایران به گونه ای هماهنگ به بهانه دفاع از کشور در برابر آنچه «جنگ سایبری» نام نهاده اند گروههای حقوق بشر در ایران را مورد تعرض قرار می دهند.

وزارت خزانه داریِ آمريکا اخیراً بخشی از تحریم های مربوط به منع صادرات خدمات اینترنتی به ایران، سوریه و کوبا را لغو کرد و به اين طريق ارسال بخشی از نرم افزارهای ارتباطی به ایران را آزاد نمود. هدف از تعدیل این تحریم ها، کمک به مردم این کشورها برای دسترسی به اطلاعات و استفاده از حق آزادی بیان اعلام شد. معاون وزیر خزانه داری آمریکا گفت «وقایع اخیر در ایران نشان داد که ابزارهای اینترنتی مثل ایمیل و شبکه های اجتماعی، بسیار قدرتمند هستند.» با لغو این تحریم ها، صادرات نرم افزارهای مربوط به وب، وبلاگ نویسی، ایمیل، پیام رسانی، چت، شبکه های اجتماعی و اشتراک عکس و فیلم آزاد شده است.

سؤال اين است که با تعدیل تحریم ها، مردم ایران چه امکاناتی برای دسترسی به اينترنت پیدا کردند که قبلاً نداشتند و اينکه آیا لغو این محدودیتها برای کمک به مردم ایران جهت دسترسی به اطلاعات، کافی است؟

مثلا با تغییرات صورت گرفته در مقررات تجاری آمریکا، اکنون شرکت های نرم افزاری در آمریکا میتوانند خدمات رایگان خود را در ایران نيز ارائه کنند. محصولات شرکت گوگل مثل نقشه‌خوانِ ماهواره‌ایِ «گوگل ارت،» برنامۀ پردازش تصویرِ «پیکاسا،» و سرویس گفت‌ و گوی اینترنتی «گوگل چت» نمونه هايی از اينگونه محصولات هستند. اما آیا مردم ایران قبلاً به اینها دسترسی نداشتند؟ همچنين آيا راه های تازه ای برای تأمين فيلترشکن برای کاربران ايرانی با مقررات جديد بوجود می آيد چرا که به نظر می رسد موضوع فيلترشکن ها به دليل فيلترينگ شديد اينترنت توسط جمهوری اسلامی از اهميت بالايی برای کاربران اينترنتی در ايران، برخوردار است. هنوز بايد صبر کرد و ديد که تأثير مقررات تازه در اين عرصه چه خواهد بود.

باقی مانده تحریم ها اما همچنان شرکت های نرم افزار را از ارائه خدمات تجاری به ایران منع میکند.

مثلاً تبلیغات شرکت گوگل در منوی خود، کشور ایران را ندارد که به دليل تحریم تجاریِ ايران است. آيا تحریم های موجود میتواند تأثير منفی در عملکرد کاربران ایرانی و یا سایتهای مستقل ایرانی، داشته باشد؟ دسترسی کاربران ایرانی، وبلاگنويس ها، مدیران سایتهای مستقل مثل بالاترین، و اغلب سایتهای مخالفان دولت که مستقل و با بودجه کم فعاليت می کنند، نمیتوانند از تبلیغات برای کسب درآمد استفاده کنند و یکی از تبعات منفی این امر نيز اين واقعيت است که نمیتوانند مستقل از طريق درآمد سايت خود از آگهی عمل کنند و باید نيازهای مالی خود را به شکل ديگری غير از تبليغات، تأمين کنند و اين شرايط متقابلاً در عملکرد آنها تاثیر می گذارد. مثلاً اگر نيازهای مالی خود را از طريق مؤسسات آمريکايی برآورده کنند از نظر جمهوری اسلامی متهم به همکاری با آمريکا می شوند. در حالی که خود سانسور اينترنت توسط جمهوری اسلامی ايران عامل اصلی است که برخی سايت های مستقل اينترنتی را وادار به قبول کمک از مؤسسات آمريکايی می کند. چرا؟ به اين دليل که حتی اگر آمريکا تحريم های تجاری را از خدمات اينترنتی حذف کند بازهم سايتی که در ايران فيلتر است و از طريق فيلترشکن مورد استفاده قرار می گيرد و درصد اصلی کاربران آن در ايران قرار دارند، نميتواند درآمدی از طريق آگهی به دست آورد، مگر آنکه تغييری اساسی در ساختار فيلترشکن ها و آکهی های اينترنتی بوجود آيد يا که جمهوری اسلامی دست از فيلترينگ اينترنت بردارد. توان سامانه های اينترنتی در استفاده از آگهی بهترين ضمانت برای حفظ استقلال سايت های اينترنتی است.

نتانياهو پس از بازگشت از آمريکا می گويد رهبران ارشد حزب حاکم اسراييل نيز از موضع وی حمايت می کنند

بنيامين نتانياهو که پس از پذيرايی سرد در کاخ سفيد به اسرائيل بازگشته است در پافشاری خود بر تصميم به ساختمان واحد های مسکونیِ جديد در اورشليمِ شرقی ادامه داده و پيش از تشکيل جلسۀ کابينه اسرائيل اعلام کرد که رهبران ارشد حزب حاکم اسراييل از موضع وی حمايت می کنند.

آقای نتانیاهو هنگامِ خروجِ از آمريکا به خبرنگاران گفت که در میانِ تمامی دولتهای اسرائیل، دولتِ او بوده است که با آمریکا برای از سرگیریِ مذاکراتِ صلح به «راهِ حلی طلايی» دست یافته است. این در حالیست که گزارشها حاکیست نخست وزیرِ اسرائیل با وجودِ دیدار با مقاماتِ ارشدِ آمریکا از جمله پرزیدنت اوباما، نتوانست در موردِ احداثِ ۱۶۰۰ دستگاه آپارتمان و خانۀ جدید در شرقِ اورشلیم به توافق دست یابد و آمريکا کماکان با این اقدامِ اسرائیل به شدت مخالف است. از سویِ دیگر شیمون پرز رئیس جمهوری اسرائیل طی یک سخنرانی در تل آویو گفت «گرچه نخست وزیرِ ما در سفرِ اخیر خود به ایالاتِ متحده بر سرِ اختلاف نظرهای مربوط به اورشلیم شرقی به نتیجه ای نرسیده است، اما رابطه ما با آمریکا کماکان همان رابطه دوستانه و استوار ِ سابق است.»

بنیامین نتانیاهو سه روزِ پیش در همایشِ کمیته روابط عمومی اسرائیل و آمریکا گفت اروشلیم نه یک شهرکِ یهودی نشین، بلکه پایتخت اسرائیل است. در همين حال هیلاری کلینتون وزیر امور خارجۀ آمریکا پیش از نخستوزير اسراييل و در جلسۀ دیگرِ همین کمیته اظهار کرد که این امر باعث کمرنگ شدن نقش مؤثر آمریکا در مذاکرات صلح خاورمیانه، خواهد شد.

از سوی دیگر بان کی مون دبیر کل سازمان مل متحد نیز در ابتدای جلسۀ شورای امنیتِ سازمان ملل متحد از اقدامِ اسرائیل انتقاد کرده و گفت «برای حلِ اختلافاتِ خاورمیانه و دستیابی به صلح میان اسرائیل و فلسطینیان، هیچ گزینه ای جز از سرگیریِ مذاکرات وجود ندارد و این مذاکرات باید بدونِ هیچگونه تأخیری آغاز شود.» دبیر کل سازمان مل سپس در جمع خبرنگاران گفت «از اخبارِ احداثِ ۲۰ دستگاه آپارتمانِ جدیدی که قرار است در قلبِ منطقۀ عرب نشینِ اورشلیم آغاز شود آگاهیِ کامل دارم و همانگونه که پیشتر هم اشاره کرده ام این اقدام برخلافِ قوانینِ بین المللی است و باید هرچه زودتر، متوقف شود.»

ظرفِ یک ماهِ گذشته این دومین باریست که شهرداریِ اورشلیم، مجوزِ احداثِ مجتمع مسکونی در بخش شرقی این شهر صادر می کند. نیر بارکات شهردارِ اورشلیم در دفاع از تصمیم اخیرِ دولت متبوع خود گفت «ما نه تنها از سوی شهروندانِ خود بلکه از طرفِ جامعۀ جهانی هم زیر ذره بین قرار گرفته ایم، بنابراین روشن است که تصمیماتِ خود را با شفافیتِ کامل و به گونه ای اتخاذ می کنیم که نه اعراب متضرر شوند و نه یهودیانِ اسرائیل.»

پرزيذنت اوباما گفت که بيمه خدمات درمانی در حال حاضر قانونِ آمريکا است

کنگره آمريکا لايحۀ تاريخیِ اصلاح خدمات درمانی را به تصويب نهايی رساند.

مجلس نمايندگان آمريکا شامگاه پنجشنبه لوايح تکميلی را در قانون اصلاح خدمات درمانی قرار داد و اين لايحه تاريخی را با ۲۲۰ رأی موافق در برابر ۲۰۷ رأی مخالف، به تصويب رساند.

اوائل روز پنجشنبه نيز مجلس سنای آمريکا الحاقيه های قانون جديد را به تصويب رساند و به همراه لايحه اوليه که روز سه شنبه به امضای رييس جمهوری رسيده بود، برای تصويب نهايی به مجلس نمايندگان فرستاد.

الحاقيه ها شامل تغييراتی در برنامه وام دانشجويی و خدمات درمانی برای سالمندان و چند موضوع ديگر است.

برخی از دموکرات ها در مجلس تغييرات مذکور را در مبادله برای تصويب قانون اوليه اصلاح خدمات درمانی، درخواست کرده بودند.

پرزيدنت باراک اوباما رييس جمهوری آمريکا پشتيبانی خود را از اصلاحات تاريخی خدمات درمانی روز پنجشنبه در يک سخنرانی در شهر آيوا سيتی، اعلام کرد. پرزيدنت اوباما گفت که بيمه خدمات درمانی در حال حاضر قانونِ آمريکا است.

جمهوريخواهان يکپارچه با قانون جديد مخالفند. يک نظرسنجی از سوی دانشگاه کوئينپياک نشان می دهد که آمريکايی ها عموماً نسبت به قانون جديد به دو قسمت تقسيم می شوند و تقريباً نيمی از آنها که به نظرسنجی پاسخ داده اند می گويند که قانون جديد را تأييد نميکنند در صورتيکه ۴۰ درصد قانون جديد را تأييد می کنند.

برخی اعضاء دموکرات و جمهوريخواه کنگره پس از رأی گيری در مورد خدمات درمانی هدف تهديد و تحقير قرار گرفته اند.

نانسی پلوسی رئيس مجلس نمايندگان آمريکا و عضو حزب دموکرات و «جان بِی نِر» رهبر اقليت جمهوريخواه مجلس نمايندگان می گويند چنين اعمالی نبايد در امور سياسی آمريکا، جايی داشته باشند.

«اِستِنی هويِر» رهبر اکثريت مجلس نمايندگان می گويد دستِ کم ۱۰ عضو کنگره در چند روز اخير ، خود يا خانواده آنان، مورد تهديد قرار گرفته اند.

وزیر کشور عراق می خواهد اعلام نتایج آرا بتاخیر افتد

جواد البولانی وزیر کشورعراق درخواست کرده است اعلام نتایج انتخابات پارلمانی به تاخیر انداخته شود.

انتظار می رود نتایج کامل روز جمعه اعلام شود، اما او روز پنجشنبه گفت اینکار باید بتاخیر انداخته شود تا رییس جمهوری، کمیسیون انتخابات و احزاب سیاسی بتوانند درمورد چگونگی تحقیق درباره اتهام اتهامات تقلب و خلافکاری در رای گیری به توافق برسند.

در این میان، رییس کمیسیون مستقل انتخابات به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت نتایج انتخابات دو حزب سیاسی را فقط با یک یا دو کرسی در پارلمان ازهم جدا می کند.

فرج الحیدری گفت شمارش رای ها تکمیل شده است و انتظار می رود کمیسیون پیش از اعلام نتایج کامل به شکایت ها رسیدگی کند.

روز چهارشنبه، طرفداران نوری المالکی نخست وزیر در شهر های بصره و ناصریه به خیابان ها ریختند و از درخواست او برای بازشماری رای ها حمایت کردند.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر