سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

تهران اعدام با چوبه دار راجايگزين سنگسار ميکند

کريستين ساينس مانيتور زير عنوان "ايران مجازات سنگسارآشتيانی را برای زنا با حکم به دارآويختن عوض ميکند" می نويسد دولت ايران در اقدامی که بنظر ميرسد هدف آن مقابله با انتقادهای روزافزون بين المللی است، بی سروصدا خود را ازبه اجرا گذاشتن مجازات مرگ از طريق سنگسار دور ميکند.
اعتراض های پر سرو صدا به استفاده ايران از سنگسار ناشی از مطرح شدن پرونده سکينه محمدی آشتيانی است. دولت ايران اين زن را به ارتکاب زنا متهم کرده است، که مجازات آن در ايران مرگ از طريق سنگسار است. اما اين پرونده بتدريج و در جريان تلاشی سازنده اذهان را در جهان بخود جلب کرده است.
جمهوری اسلامی، در واکنشی کم سابقه ابتدا حکم سنگسار را معلق گذاشت، و بعد، روز چهارشنبه، ويديوئی را پخش کرد که ميگويد حاوی اعتراف آشتيانی به ارتکاب قتل است. آشتيانی در اين ويديو هيچگاه اعترافی به ارتکاب قتل نمی کند، اما بنظرميرسد قصد رژيم از پخش ويديو تلاشی برای محق جلوه دادن خود از طريق مطرح ساختن جرمی بزرگتراز زنا بوده است.

نيويورک تايمز زيرعنوان "ايران نواری را پخش کرد که ميگويد اعتراف به قتل است" می نويسد بعضی تحليل گران ميگويند ويديوی خانم آشتيانی گويای تنش و اختلاف ميان محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری، و رقيب او، صادق لاريجانی رئيس قوه قضائيه است، که در غايت کنترل پرونده را به دست دارد. آقای دا سيلوا رئيس جمهوری برزيل گفته است پيشنهاد وی برای اعطای پناهندگی به خانم آشتيانی، محکی برای آزمايش دوستی او با رئيس جمهوری ايران است. کريم سجادپورتحليل گرمسائل ايران در بنياد بين المللی صلح کارنگی ميگويد ويديو می تواند تلاشی از سوی آقای لاريجانی برای مبهوت ساختن آقای احمدی نژاد از اين طريق باشد که به برزيلی ها بگويد احمدی نژاد يا مايل نيست ويا نمی تواند اقدامی انجام دهد.

لس آنجلس تايمز زيرعنوان "ايران ميگويد زن محکوم به مرگ از طريق سنگسار ضمن اعتراف به همکاری در قتل به وکيل مدافع خود نيز در برنامه تلويزيون دولتی نيز تاخت" می نويسد بعضی ازکارشناسان ايرانی سرشناس در امور قضائی و حقوقی ظاهر شدن پر سرو صدای خانم آشتيانی را در تلويزيون معمائی بی جواب می بينند، و نسبت به اعتراف شک و ترديدی جدی ابراز ميکنند. عبدالصمد خرمشاهی وکيل مدافع چند زن محکوم به مرگ از طريق سنگسار می پرسد چرا اين زن حالا روی صفحه تلويزيون ظاهر شده است؟ چطور او، به عنوان متهم، وکيلی را برای دفاع پذيرفته است و حالا در تلويزيون عليه وکيلش صحبت ميکند، و می پذيرد که مستحق مجازات است؟

شبکه خبری ای بی سی زيرعنوان "ايران پناهندگی پيشنهاد شده به زن مواجه با سنگسار را رد کرد" اظهارات محسن شاطر زاده سفير ايران در برزيل را نقل ميکند که به وسائل ارتباط جمعی آن کشور گفته است سکينه محمدی آشتيانی در ايران در زندان ميماند، واحتمال موافقت با پناهندگی وی در برزيل را رد کرده است.

روسیه از استقرار موشک در ابخاز دفاع می کند

روسیه از تصمیم استقرار موشک های پدافند هوایی در جمهوری انشعابی ابخاز دفاع می کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روز جمعه گفت سیستم موشکی اس - ۳۰۰ منطقه را بی ثبات نخواهد ساخت، زیرا برای مقاصد دفاعی بکار می رود.
او همچنین گفت استقرار موشک ها تعهدات بین المللی روسیه را نقض نمی کند.
نیروی هوایی روسیه روز چهارشنبه، چند روز پس از دومین سالگرد جنگ کوتاه اما خونین بین روسیه و گرجستان بر سر اوستیای جنوبی، اعلام کرد موشک ها در یک پایگاه نظامی روسیه در ابخاز مستقر می شوند.
ژنرال آلکساندر زلین، فرمانده نیروی هوایی روسیه گفت از سیستم دفاعی موشکی برای حفاظت از حریم فضایی ابخاز و اوستیای جنوبی استفاده خواهد شد.
مقاماتی از آمریکا و اتحادیه اروپا از اقدامات روسیه در منطقه ابراز ناخوشنودی کرده اند. ماه پیش، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از روسیه به دلیل آنچه آنرا «اشغال» دو سرزمین گرجستان نامید انتقاد کرد.

آتش سوزی در روسیه مهار می شود

مقامات روسیه گزارش می دهند از گستره آتش سوزی های ویرانگر نزدیک به ۱۵۰ کیلومتر مربع ظرف ۲۴ ساعت کاسته شده است.
یک مقام وزارت امور اضطراری روسیه روز جمعه گفت شعله های آتش خاموش می شود و وضع در مسکو و منطقه «ریازان» تحت کنترل است.
با این حال، آتش سوزی هنوز در مساحتی به وسعت ۸۱۰ کیلومتر مربع ادامه دارد. حریق تا کنون ۵۲ کشته و بیش از ۳۵۰۰ بی خانمان برجا گذاشته است.
گروه ها و تجهیزات اورژانس از نواحی کنترل شده به مناطقی که در آنها شعله های آتش رو به گسترش است منتقل می شوند.
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه تلفنی با دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه تماس گرفت و به او اطمینان داد که آمریکا به درخواست های روسیه برای اعزام گروه ها و تدارکات اضطراری پاسخ خواهد داد.
در این میان، با ریزش باران در بامداد جمعه، گرمای بی سابقه مسکو کاهش یافت.
افزون براین، آسمان های پایتخت روسیه روز پنجشنبه صاف شد، و ۱۰ میلیون ساکنان شهر را از فشار و ناراحتی های ناشی از یک هفته دود غلیظ و نفس گیر آسوده ساخت.
مدودف روز پنجشنبه وضعیت فوق العاده در سه منطقه از هفت منطقه آتش گرفته را لغو کرد. در این مناطق آتش هزاران خانه و کشتزار را از بین برد.
رییس جمهوری می گوید حریق، خشکسالی و موج گرمای بی سابقه نزدیک به ۲۵ درصد محصول غلات را نابود کرده و بسیاری از کشاورزان را به آستانه ورشکستی کشانده است.

بیماری سیلزدگان پاکستان را تهدید می کند

مقامات مسئول کوشش های امدادی در پاکستان می گوید شیوع بیماری قربانیان سیل را در حالی که باران بیشتری را انتظار می کشند، با تهدید جدیدی روبرو می کند.
مسئولان بهداشت روز جمعه گفتند نبود آب آشامیدنی پاک و امکانات بهداشتی، اسهال و بیماری های دیگری را که می تواند جان مردم را تهدید کند گسترش می دهد.
شمار کشته شدگان ناشی از بیش از دوهفته سیل بی سابقه، در پی بارش باران های موسمی سنگین، ۱۶۰۰ نفر تخمین زده می شود. انتظارمی رود در روزهای آینده توفان های بیشتری در کشور روی دهد.
وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه گفت بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد روز شنبه برای گفت وگو درباره کوشش های امدادی وارد اسلام آباد خواهد شد.
سازمان ملل متحد برای تامین نیازمند های فوری، از جمله غذا، سرپناه و آب آشامیدنی ۴۶۰ میلیون دلار کمک در خواست کرده است.
سخنگوی سازمان ملل متحد گفت سیلاب بر یک چهارم پاکستان تاثیر گذاشته است.
جان کری رییس کمیته مناسبات خارجی سنای آمریکا هفته آینده برای ارزیابی خسارات به پاکستان سفر خواهد کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت ایالات متحده بیش از ۷۶ میلیون دلار کمک های رفاهی برای پاکستان فراهم آورده است.

رییس بانک جهانی می گوید سیل ممکن است یک میلیارد دلار به فروآورده های کشاوری و کشتزارها در پاکستان آسیب رسانده باشد، و اقتصاد کشور را با چالشی دراز مدت روبرو می کند.

روسیه سوختگیری نیروگاه اتمی ایران را آغاز می کند

روسیه سوختگیری نخستین نیروگاه اتمی ایران را روز 21 اوت آغاز خواهد کرد.
علیرغم اعتراضات آمریکا و دیگر قدرت های غربی، یک سخنگوی وزارت انرژی روسیه روز جمعه اعلام کرد و گفت سوختگیری رآکتور یک گام اصلی بسوی راه اندازی نیروگاه در بوشهر خواهد بود. اما یاد آور شد رآکتور تا سپتامبر فعال و آماده بهره برداری تلقی نخواهد شد.
روسیه به ایران در ساختن نیروگاه اتمی کمک کرده است. اما مسکو درهفته های اخیر موضع خود را نسبت به فعالیت های اتمی ایران سخت کرده است. قدرت های غربی ایران را متهم می کنند که زیر پوشش برنامه اتمی غیرنظامی سعی دارد تسلیحات اتمی بسازد - مقامات ایران این اتهام را بارها رد کرده اند.
بر اساس توافق، ایران متعهد خواهد بود برای کاهش نگرانی های ناشی امکان استفاده از نیروگاه برای ساختن تسلیحات اتمی، تمام اورانیوم مصرف شده در آنجا را به روسیه بازگرداند.
دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه روز پنجشنبه گفت هرچند دو کشور مشارکت تجارتی فعالی دارند، اما روسیه به شیوه هایی که ایران برنامه اتمی خود را توسعه می دهد بی تفاوت نیست.
ماه پیش، پرزیدنت مدودف از ایران خواست برنامه اتمی خود را روشن سازد و با جامعه بین المللی کاملا همکاری کند.

گزارش: بريتانيا نسبت به وضعيت سکينه محمدی آشتيانی اظهار نگرانی کرد

وزارت امور خارجه بريتانيا در رابطه با اعترافات منسوب به سکينه محمدی آشتيانی که از صد و سيمای جمهوری اسلامی ايران پخش شده است، ابراز نگرانی کرد. يک سخنگوی اين وزارتخانه روز پنجشنبه با ابراز نگرانی شديد تأکيد کرد که طبق ادعای وکيل خانم آشتيانی اعترافات وی در اثر شکنجه انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بريتانيا می افزايد که از مقامات ايرانی خواسته شده است که درباره پرونده خانم آشتيانی تحقيق جامعی به عمل بياورند. همچنين از ايران خواشته شده است که به تعهدات بين المللی خود در زمينه حقوق بشر وفادار بماند.

تلويزيون جمهوری اسلامی ايران چهارشنبه شب مصاحبه ای را پخش کرده که منسوب به سکينه محمدی آشتيانی است. محمد مصطفايی و جاويد کيان، وکلای خانم محمدی آشتيانی معتقدند که او تحت شکنجه وادار به انجام اين مصاحبه شده است. مقامات بلندپايه سياسی دنيا و سازمانهای بين المللی مدافع حقوق بشر نيز نسبت به اين موضوع، ابراز نگرانی کرده اند.

«ماجرای قتل آلوده به فساد» عنوان برنامه ای ست که چهارشنبه شب از شبکه دوم سيمای جمهوری اسلامی ايران، و در برنامه معروف بيست سی پخش شد. در اين برنامه، مجری با خانمی صحبت می کند که او را سين.آ. معرفی می کند و صورت آن خانم در تصوير تشخيص داده نميشود. وی به تشريح ماجرای آشنايی خود با مردی می پردازد که می گويد، او را فريب داده و همسراو را به قتل رسانده است. در ادامه اين برنامه، رييس دادگستری استان آذربايجان شرقی می گويد که اين خانم، امکان قتل شوهرش را به اين صورت فراهم کرده است که فرزندان خود را به بيرون از خانه فرستاده است، و با تزريق دارو، همسرش را بيهوش کرده است.

سکينه محمدی آشتيانی، ۴۲ ساله، در سال ۸۴، به اتهام برقراری روابط جنسی با دو مرد پس از فوت همسر خويش، به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود که اين حکم در حضور پسر وی، اجرا شد. پس از آن، او توسط دادگاه ديگری، به اتهام داشتن روابط جنسی با مردی ديگر در زمان حيات همسر خود، به سنگسار محکوم شد. اما در پی اعتراضات گسترده بين المللی، اين حکم به اعدام تغيير يافت.

سازمان های بين المللی مدافع حقوق بشر می گويند بسياری از زندانيان سياسی و عقيدتی در ايران، تحت شکنجه، وادار به اعتراف در دادگاه ها و شرکت در مصاحبه های تلويزيونی می شوند. معاون بخش خاورميانه و آفريقای شمالی سازمان عفو بين الملل، اين مصاحبه را بخشی از مجموعه ای از مصاحبه ها و اعترافاتی می خواند که زندانيان بسياری، در طی سال گذشته، عليه خود، انجام داده اند.

محمد مصطفايی، وکيل خانم محمدی آشتيانی، که اکنون در نروژ به سر می برد در گفتگو با برنامه خبرها و نظرهای صدای آمريکا، گفت که خانم آشتيانی در زير فشار و شکنجه قرار دارد.

جاويد کيان که گفته می شود ديگر وکيل سکينه محمدی آشتيانی است، به سايت روز آن لاين گفته است که خانم محمدی، تحت ضرب و شتم شديد، وادار به انجام اين مصاحبه شده است.

هيلاری کلينتون، وزير امور خارجه ايالات متحده، نيز نسبت به وضعيت سکينه محمدی آشتيانی ابراز نگرانی کرده و از مقامات ايران خواسته است که به تعهدات بين المللی خود در رابطه با حقوق شهروندی، پايبند بمانند.

برزيل اخيرا اعلام کرد حاضر است سکينه محمدی آشتيانی را به عنوان پناهنده در اين کشور بپذيرد. لوييس لولا دا سيلوا، رييس جمهوری برزيلاز ايران خواست که در راستای روابط دوستانه بين دو کشور، اجازه دهد خانم محمدی به اين کشور منتقل شود.

بيانيه وزير امور خارجه آمريکا در مورد محکوميت ۷ تن از رهبران بهاييان در ايران

 
 
 
 
 
 
 

بيانيه هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا

آزار و ايذاء اقليت های مذهبی در ايران

دولت ايالات متحده آمريکا، مراتب نگرانی عميق خود را نسبت به تداوم آزار، تعقيب و ايذائی که از سوی دولت ايران متوجه پيروان کيش بهايی و ساير اقليتهای مذهبی ست، اعلام می دارد.

 در هفته جاری، ۷ تن از رهبران بهاييان، که بدون برخورداری از ضمانت ها و حفاظت های قانونی، حدود ۲ سال در زندان بسر ميبردند، هر يک بمدت ۲۰ سال به تحمل زندان محکوم شدند. دولت ايالات متحده آمريکا، اين محکوميت را بعنوان نقض تعهدات ايران، تحت ميثاق بين المللی ناظر بر حقوق مدنی و سياسی، قوياً محکوم می کند.

 آزادی مذهب، حق طبيعی و خدادادی همه انسانها و کليه پيروان تمامی اديان و مذاهب در تمامی نقاط زمين ست. دولت ايالات متحده آمريکا، خود را نسبت به دفاع از آزاديهای مذهبی در سراسر جهان، متعهد ميداند، و در تبعيت از همين اصل است که جامعه بهاييان ايران را بدست فراموشی نسپرده است.

 ما کماکان، صدای خود را عليه بی عدالتی بلند خواهيم کرد و بدين وسيله از دولت ايران ميخواهيم که حقوق بنيادی کليه شهروندان خود را مطابق با تعهدات بين المللی خويش، محترم شمرد.

عضو دموکرات کنگره آمريکا روابط ايران و برزيل را مورد بحث قرار می دهد

 
 
 
 
 

اِليوت اِنگِل عضو دموکرات کنگره آمريکا می گويد روابط رو به رشد ايران و برزيل در مسير مخالف تلاش های رييس جمهوری آمريکا، عمل می کند. آمريکا در صدد است که جمهوری اسلامی را به دليل برنامه اتمی ايران، منزوی کند.

آقای اِنگِل به بخش زبان اسپانيايی صدای آمريکا گفت از توضيحات رييس جمهوری برزيل درباره ديدار ماه مه خود با محمود احمدی نژاد، رضايت حاصل نکرده است. وی همچنين خواستار بررسی ادعای کلمبيا از سوی سازمان کشورهای آمريکايی شده استکه اعلام کرده است ونزوئلا به شبه نظاميان گروه شورشی فارک اجازه فعاليت در خاک خود را داده است.

در همين حال محمود جعفری، رييس کارگاه نيروگاه اتمی بوشهر، روز پنجشنبه گفت نيروگاه اتمی بوشهر بزودی افتتاح خواهد شد. به گفته آقای جعفری اصلی ترين آزمايش های نيروگاه بوشهر، انجام شده است و نيروگاه در آستانه راه اندازی است.

رييس نيروگاه اتمی بوشهر گفت از شش ماه گذشته تاکنون اصلی ترين آزمون های نيروگاه بوشهر شامل تست ۲۵۰ بار فشار، تست ۱۱۰ بار فشار روی مدار دوم، تست کره فلزی با پنج بار فشار، و تست گرم، با موفقيت انجام شده است.

ماه گذشته رييس سازمان انرژی هسته ای روسيه اعلام کرده بود که برنامه های افتتاح نيروگاه بوشهر به خوبی پيش می رود و قرار است اين نيروگاه در واخر ماه اوت، ماه ميلادی جاری، افتتاح شود.

تأسيس نيروگاه هسته ای بوشهر در دهه ۷۰ ميلادی با همکاری يک شرکت آلمانی آغاز شد و در سال ۱۹۹۵ کار تکميل آن به روسيه، واگذار گرديد. تاکنون افتتاح اين نيروگاه هسته ای بارها بعهده تأخير افتاده است.

وزارت دفاع آمريکا موشک های پَتريوت به کويت عرضه خواهد کرد

                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         
                                         

وزرات دفاع آمريکا به کنگره اين کشور اطلاع داد که قصد دارد تازه ترين مدل موشک های پتريوت را در اختيار کويت قرار دهد.

به گفته پنتاگون، کويت خواهان ۲۰۹ موشک پتريوت به ارزش ۹۰۰ ميليون دلار است.

وزارت دفاع آمريکا می گويد که کويت برای مقابله با تهديد های کنونی و آينده به اين سلاح، نياز دارد و می تواند از اين موشکها به عنوان بازدارنده ای عليه تهديد های منطقه ای استفاده و دفاع خود را تقويت کند.

موشکهای پتريوت می توانند برای مقابله با موشک هايی که دارای کلاهک شيميايی، بيولوژيکی و يا هسته ای هستند، مورد استفاده قرار گيرند.

گزارش: نگرانی ها نسبت به روند بهبود اقتصاد جهانی افزايش مييابد

شاخص های اقتصادی در بازارهای آسيا روندی نزولی داشت. سرمايه گذاران به دارايی های پر خطر، مثل سهام رغبت نشان نمی دهند، و شواهد حاکی از بی ثباتی ، در روند بهبود اقتصاد جهانی است.

خبرهای ناخوشايند اقتصادی در آمريکا که افت ارزش سهام در وال استريت را به همراه داشته، سبب شد بازارهای آسيا روز پنجشنبه برای سومين روز پياپی روند نزولی را طی کنند.

کسری تجاری آمريکا در ماه ژوئن به بالاترين سطح خود در ۲۰ ماه پيش از آن رسيد و صادرات اين کشور کاهش يافت، که نشان دهنده کندی روند توليد و مشکلات بزرگترين اقتصاد جهان برای خروج از رکود است.

در چين نيز که موتور مهم رشد در آسياست، شاخص ها دلسرد کننده هستند.

توسعه واردات، روند توليد در کارخانه ها، خرده فروشی و سرمايه گذاری های تازه در چين کند شده است که نشان می دهد روند سريع بازيابی اقتصاد آن کشور از رکود جهانی تعديل شده است.

کاسپی، شاخص سهام در کره جنوبی با دو مميز يک درصد کاهش به ۱۷۲۱ واحد رسيد و شاخص سهام در هنگ کنگ نيز با نه دهم درصد کاهش به ۲۱ هزار و ۱۰۵ واحد رسيد.

بانک مرکزی کره جنوبی ماه گذشته نرخ بهره در آن کشور را که در پايين ترين سطح خود بود افزايش داد، اما روز پنجشنبه آن را برای مدتی در حد فعلی تثبيت کرد.

در ژاپن، ين قوی به چالش های پيش روی صادرکنندگان آن کشور اضافه می کند، و همچنان سايه سنگين خود را بر سهام حفظ کرده است.

فرانسيس لئون، مدير کل ضمانت های فلبرايت، می گويد «ژاپن هميشه يک کشور عمده صادر کننده بوده و هنوز هم هست. ين هميشه يک ارز مطمئن محسوب شده و به همين دليل بهای آن افزايش يافته است. مردم يورو و دلار را می فروشند و ين می خرند.»

نيکی، شاخص عمده سهام در ژاپن نيز با نه دهم درصد کاهش به ۹۲۱۲ واحد رسيد.

خبرهای ناخوشايند از اقتصاد آمريکا و آسيا در کنار وضعيت نامطلوب اقتصاد اروپا، اين نگرانی را ايجاد کرده است که اقتصاد جهانی بار ديگر وارد رکود شود.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی


Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,013 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر