سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

پرزیدنت اوباما: آمریکا به آینده ای بهتر برای مردم ایران متعهد است

پرزیدنت باراک اوباما به مردم ایران گفته است ایالات متحده، علیرغم اختلاف هایی که با دولت ایران دارد، به آینده ای بهتر و امید بخش تر برای آنها متعهد است.

آقای اوباما در یک پیام ویدئویی که در شبکه اینترنت منتشر شده و شامگاه جمعه به مناسبت نوروز برای مردم ایران فرستاد گفت آمریکا مایل است بر فرصت های مبادلات آموزشی بیافزاید و به تضمین دسترسی آزاد و سانسور نشده ایرانیان به اینترنت کمک کند.

رئیس جمهوری آمریکا گفت در پیام نورزوی خود در یک سال پیش از فصل جدیدی از تعامل سخن گفت. اما اظهار داشت از آن هنگام، دولت ایران با خودداری از قبول پیشنهادی های جامعه بین المللی راه منزوی ساختن خود را برگزیده است.

آقای اوباما گفت جامعه بین المللی سعی دارد دولت ایران را مسئول و پاسخگو بداند اما پیشنهاد حل اختلافات از طریق دیپلماسی و گفت و شنود هنوز بقوت خود باقی است.

تلویزیون ایران روز شنبه به پیام آقای اوباما پاسخ داد و گفت رئیس جمهوری آمریکا گفت و شنود را پیشنهاد کرد اما امتیازاتی را که واشنگتن آماده است بدهد مشخص نساخت.

دبیرکل سازمان ملل متحد می گوید اورشلیم باید یک پایتخت دوگانه باشد

دبیر کل سازمان ملل متحد ابراز امیدواری کرده است ظرف ۲۴ ماه با برقراری صلح در خاورمیانه توافق شود.
بان کی – مون، که برای دیداری دو روزه از اسرائیل و سرزمین های اشغالی فلسطینی به منطقه رفته است، روز شنبه در یک کنفرانس خبری در رام الله گفت چنین توافقی باید پایان گرفتن اشغال سرزمین های فلسطینی و گنجاندن اورشلیم به عنوان پایتخت دو کشور اسرائیل و فلسطینی را شامل شود.
آقای بان تأکید کرد فقط پیامی را که او و دیگر اعضای گروه بین المللی چهار گانه صلح خاورمیانه در جلسه روز جمعه در مسکو تأیید کردند، تکرار می کند.
دبیر کل سازمان ملل متحد بامداد شنبه را با سلام فیاض نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی گذراند.

آنها به تپه ای مشرف بر یک محله بزرگ یهودی نشین و حصاری که اسرائیل بوجود آورده است، رفتند. آقای بان به سلام فیاض گفت اعضای گروه چهارگانه از ایجاد یک «کشور فلسطینی مستقل» حمایت می کنند.

بان همچنین قرار است با مقامات اسرائیلی ملاقات کند و برای ابراز همبستگی با ساکنان نوار غزه در پی حمله سال گذشته اسرائیل به آنجا برود.

این کوشش دیپلماتیک در حالی صورت می گیرد که بر تنش و ناآرامی در ارتباط
با تصمیم اسرائیل به تأسیس واحدهای مسکونی جدید در اورشلیم شرقی افزوده می شود.

پیشتر، در شامگاه جمعه، هواپیماهای جنگی اسرائیل به یک فرودگاه متروک و تونل های نزدیک آن در نوار غزه حمله بردند و دست کم ۱۱ نفر را مجروح کردند.

ارتش اسرائیل گفت حملات پاسخی به شلیک راکت از غزه در روز پنجشنبه بود.
روز جمعه همچنین معترضین فلسطینی در اورشلیم شرقی با پلیس درگیر شدند. زدوخورد هایی نیز در هبرون و بیلین در کرانه غربی در گرفت.

پلیس پاکستان از دستگیری سه ستیزه گر طالبان خبر می دهد

پلیس پاکستان می گوید سه ستیزه گر طالبان را در کراچی دستگیر کرده است.

به گفته مقامات، ستیزه گران روز شنبه در جریان حمله ای در ناحیه صنعتی شهر دستگیر شدند.

مقامات می گویند ستیزه گران پلیس را به یک کارگاه بمب سازی هدایت کردند و در آنجا مقادیر زیاردی مواد منفجره، ماشه و تجهیزات دیگر ضبط شد.

«ملا عبدالغنی برادر»، مقام دوم در فرماندهی طالبان اخیرا در کراچی دستگیر شد.

پرزيدنت اوباما از طريق يک ويديوِ اينترنتی نظرات خود را با مردم ایران در ميان می گذارد

پرزيدنت باراک اوباما ريیس جمهوری آمریکا در آستانه نوروز مستقيماً نظرات خود را با مردم ایران، در ميان می گذارد.

پرزيدنت اوباما در يک ويديوِ اينترنتی که کاخ سفيد شامگاه جمعه منتشر کرد پيشنهاد خود را برای تعامل با ايران، دوباره مطرح کرد. در همين حال رييس جمهوری آمريکا اضافه کرد که رهبران جمهوری اسلامی ايران راه انزوا را برگزيده اند.

پرزيدنت اوباما می گويد آمريکا در همکاری با جامعه بین المللی می خواهد جمهوری اسلامی ايران را نسبت به عمل نکردن به تعهدات بین المللی خود در مورد آشکار سازی وسعت و هدف برنامه هسته ای کشور، مسؤل و پاسخگو سازد.

آمريکا و دیگر کشورهای غربی، جمهوری اسلامی ایران را به تلاش برای توليد تسليحات اتمی، متهم ميکنند. ایران می گوید برنامه اتمی کشور برای توليد انرژی است.

پرزيدنت اوباما می گويد به رغم مشاجره مداومِ دو کشور، آمريکا خود را به آيندۀ اميدوارکننده تری برای مردم ايران از طريق افزايش فرصت های تبادل فرهنگی و کمک به تضمينِ دستيابیِ بدون سانسوربه اينترنت، متعهد می داند.

***

در خبری ديگر روز جمعه صدای آمريکا اعلام کرد که يک برنامه آموزش زبان انگليسی را برای فارسی زبانان تهيه کرده و در وب سايت خود برای استفادۀ علاقمندان، قرار داده است. جهت دسترسی به اين برنامه اينجا را کليک کنيد.

پرزيدنت باراک اوباما ريیس جمهوری آمریکا در آستانه نوروز مستقيماً نظرات خود را با مردم ایران در ميان می گذارد.

پرزيدنت اوباما در يک ويديوی اينترنتی که کاخ سفيد شامگاه جمعه منتشر کرد پيشنهاد خود برای تعامل با جمهوری اسلامی ايران را دوباره مطرح کرد. در همين حال رييس جمهوری آمريکا اضافه کرد که رهبران ايران راه انزوا را برگزيده اند.

پرزيدنت اوباما می گويد آمريکا در همکاری با جامعه بین المللی می خواهد جمهوری اسلامی ايران نسبت به عمل نکردن به تعهدات بین المللی خود در مورد آشکار سازی وسعت و هدف برنامه هسته ای کشور، مسؤل شناخته شده و پاسخگو باشد.

آمريکا و دیگر کشورهای غربی ایران را به تلاش برای توليد تسليحات اتمی، متهم ميکنند. ایران می گوید برنامه اتمی کشور برای توليد انرژی است.

پرزيدنت اوباما می گويد به رغم مشاجره مداوم دو کشور،آمريکا به آيندۀ اميدوارکننده تری برای مردم ايران از طريق افزايش فرصت های تبادل آموزشی و کمک به تضمين دستيابی به اينترنتِ بدون سانسور، متعهد است.

***

در خبری ديگر روز جمعه صدای آمريکا اعلام کرد که يک برنامه آموزش زبان انگليسی را برای فارسی زبانان در وب سايت خود برای علاقمندان آماده کرده است. برای دسترسی به اين برنامه اينجا را کليک کنيد.

برنامه آموزش زبان انگلیسی صدای آمریکا برای فارسی زبانان آغاز شد

صدای آمریکا یک دوره اینترنتی آموش زبان انگلیسی به فارسی زبانان پیشکش می کند.

صدای آمریکا روز جمعه در بیانیه ای راه اندازی وب سایت http://farsi.goenglish.me را اعلام کرد که به کاربران اجازه خواهد داد مکالمات انگلیسی را که برای مکالمات روزمره و فعل و انفعال های فرهنگی عادی، مانند خوش آمد گویی به دوستان یا ثبت نام در دانشگاه و یا جستجو برای آپارتمان، جدید لازم است تمرین کنند.

آغاز برنامه از روز شنبه بخشی از جشن نوروزی صدای آمریکا است.

ربکا مک منامین، مدیر اداره رسانه های جدید صدای آمریکا می گوید این برنامه آموزشی «نگاهی به زندگی روزانه در آمریکا می اندازد» و شرایطی را که یک مسافر یا یک دانشجو ممکن است در آمریکا با آنها روبرو شود، بازسازی می کند.

برنامه مشابه آموزش زبان انگلیسی از نوامبر ۲۰۰۹ در دسترس کسانی که به زبان ماندرین سخن می گویند قرار داشته است و در سه سطح مقدماتی، میانه و پیشرفته ارائه می شود.

وقايع روز: شماری از زندانيان سياسی در زندان اوين در آستانه نوروز دست به اعتصاب غذا زدند

شماری از زندانيان سياسی در زندان اوين در آستانه نوروز دست به اعتصاب غذا زدند

ساعاتی ديگر سال ۸۸ به پايان می رسد. امروز عيد است و خانواده ها تا ساعاتی ديگر دور سفره هفت سين جمع می شوند تا سال کهنه را پشت سر بگذارند و در کنار هم به پيشواز سال نو بروند. اما خانواده هايی هم هستند که هنوز در عزای جانباختگان جنبش سبز هستند و همچنين خانواده های زندانيان سياسی ناگزيرند زمان تحويل سال نو را دور از عزيزان خود بگذرانند. برخی از فعالان مدنی و روزنامه نگاران و نيز مردم عادی که در پی وقايع بعد از انتخابات دستگير شده اند، کماکان در زندان هستند؛ از جمله احمد زيد آبادی، عماد الدين باقی و محمد نوری زاد. در آخرين روزهای سال ۸۸ تنها تعداد اندکی از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری برای نوروز به خانه آمده اند. کيوان صميمی روزنامه نگار با سپردن وثيقه، ۱۰ روز به مرخصی آمده است. علی معظمی نيز که در اسفند ماه بازداشت شده بود، آزاد شده است. اين دو از جمله روزنامه نگاران بازداشت شده در وقايع پس از انتخابات هستند. در همين حال برخی از معترضان از روز جمعه در زندان اوين برای اعتراض به بازداشت خود، دست به اعتصاب غذا زده اند.

دادگاهِ متهمان پرونده کهريزک پس از تعطيلات نوروزی برگزار خواهد شد

پايگاه اطلاع رسانی جرس که اخبار مربوط به مخالفان را منتشر می کند، در آخرين روز سال ۸۸ در خبری اختصاصی اعلام کرد که پس از تعطيلات نوروزی دادگاه سعيد مرتضوی دادستان سابق تهران، برگزار خواهد شد. مرتضوی در حال حاضر معاون دادستان کل کشور و رييس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

رييس جمهوری اسلامی ايران خواستار همه پرسی شد

محمود احمدی نژاد رييس دولت دهم جمعه شب در گفتگوی تلويزيونی خود در شبکه سوم ِ صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران با انتقاد از نمايندگان مجلس در اصلاح طرح پرداخت يارانه ها، پيشنهاد کرد اجرای طرح هدفمند كردن يارانه ها، به همه پرسی گذاشته شود. سايت خبرآنلاين که احمدی نژاد را در اين برنامه «نا آرام» و «عصبانی» توصيف کرده است می گويد آقای احمدی نژاد اين واکنش ناگهانی را خطاب به منتقدان خود در مجلس بيان کرده است. نمايندگان مجلس می گويند حاضر نيستند اختيار تام برای توزيع بودجۀ يارانه ها را به دولت بدهند. هرچند قانون اساسی جمهوری اسلامی اجازه برگزاری همه پرسی در قبال مسايل مهم کشور را داده است اما در طول سال گذشته پيشنهاد معترضان سياسی در مورد وقايع بعد از انتخابات هرگز مورد توجه مقامات جمهوری اسلامی واقع نشد.

خبرهای کوتاه

*روز جمعه سناتور جمهوريخواه سم براونبک درکنگره آمريکا درباره آزادی اينترنت و مشکلات کشورهايی که برای استفاده از آن با محدوديت مواجهند، سخنانی گفت. براونبک طی سخنان خود به ايران به عنوان کشوری که درآن حقوق و آزادی های فردی نقض می شود، اشاره کرد.

*مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتماد ملی و رييس سابق مجلس شورای اسلامی پيامی به مناسب نوروز و سال نو، منتشر کرد. پيام نوروزیِ آقای کروبی در حالی منتشر می شود که محل سکونت آقای کروبی اخيراً از سوی حاميان دولت، مورد حمله قرار گرفت. پيش از اين نيز ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، پيام هايی را به مناسبت نوروز، منتشر کردند. پيام نوروزی رهبران مخالفان در حالی منتشر می شود که آنان پس از اعتراضات خيابانی به نتيجه انتخابات از داشتن رسانه در ايران محروم بوده اند.

*روسيه روز جمعه هشدار داد که ايران فرصت آغاز گفتگوهای گسترده با جامعۀ جهانی را از دست خواهد داد. هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا که در روسيه به سر می برد بر تلاش های خود برای جذب حمايت مسکو از تحريم های عليه جمهوری اسلامی ايران، تاکيد ورزيد.

اتحادیه اروپا با پارازیت اندازی ایران مقابله می کند

کشورهای اتحادیه اروپا از ایران خواستند که از پخش پارازیت روی برنامه های تلویزیونی ماهواره ای و سانسور اینترنت را خودداری کنند.

در پیش نویس بیانیه ای که هفته آینده به وزیران امور خارجه اتحادیه ارائه خواهد شد، از ایران می خواهند بی درنگ به مداخله الکترونیکی پایان دهد. متحدان اروپایی می گویند در غیر این صورت آنها دست به اقدامات لازم خواهند زد.

ایران برای جلوگیری از رسیدن امواج برنامه های ماهواره ای بی بی سی و صدای آلمان، و نیز ماهواره یوتل ست مداخله کرده است. تهران روی برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا نیز پارازیت انداخته است.

پیش نویس بیانیه اتحادیه اروپا، که خبرنگاران نسخه ای از آن را روز جمعه در بروکسل به دست آوردند، اقدامات تلافی جویانه علیه پارازیت اندازی ایران را مشخص نمی کند. با این حال، گزارش های منابع خبری اروپا حاکی است که ممکن است دو تاکیتک به کار رود: یکی ممنوعیت صدور تجهیزاتی که ایران را قادر می سازد تا ای میل ها و شنود تلفن های همراه را منترل کند و دیگری جلوگیری از رله برنامه ایران به وسیله ماهواره ارتباطی یوتل ست به خارج از ایران.

مقامات آمریکایی می گویند ایران مانع از آن شده است مردم گزارش های خبری اعتراضات ضد دولتی را بشنوند یا ببینند. مداخله الکترونیکی تهران در سال جاری در ارتباط با رویدادهای سالگرد انقلاب اسلامی به شدت افرایش یافته است.

مقامات اتحادیه اروپا می گویند ایران شرایط عضویت در اتحادیه بین المللی ارتباطات را، که متعهد است از آزادی پخش برنامه های ماهواره ای حمایت کند، نقض کرده است. در مورد اقدام ایران به اتحادیه، که مقر آن در ژنو است، شکایت شده بود، اما تا کنون به آن پرداخته است.

اسراييل همزمان با درخواست گروه چهارگانه صلح برای متوقف ساختن شهرک سازی ها، بر اقدامات امنيتی می افزايد

در شهر هبرون در کرانه غربی، روز جمعه در حالی که معترضین فلسطینی به سوی سربازان اسراییلی سنگ پرتاب می کردند و آنها با گاز اشک آور پاسخ می دادند، ابری از دود خیابان ها را پوشانده بود.

برخی از سربازان در پشت خودروهای نظامی سنگر گرفته بودند و برخی در خودروهای زرهی در خیابان ها گشت می زدند.

در این میان، مقامات امنیتی در اورشلیم شرقی برای خشونت های بیشتر آماده می شوند. اسراییل دسترسی به مسجد الاقصی برای نمازهای جمعه را محدود ساخته و بعد از نماز جمعه نيز بر حضور نیروهای امنیتی افزوده است.

ظرف چند هفته این دومین بار است که چنین محدودیتی برقرار می شود. مسجد در محلی که برای مسلمانان و یهودیان مقدس است قرار دارد.

روز جمعه همچنین، ستیزه گران در غزه راکت دیگری به داخل اسراییل شلیک کردند، که در یک زمین خالی فرود آمد.

روز پنجشنبه، اسراییل ظاهرا به تلافی پرتاب راکتی از سرزمین فلسطینیان، به حملات هوائی بر چندین هف در نوار غزه دست زد.

شاهدان گفتند در این حملات تونل های قاچاق در نزدیکی مرز غزه و مصر، یک کارگاه در شهر غزه، و یک زمین باز هدف گرفتند. با بر گزارش ها دو نفر زخمی شدند.

در همين حال گروه چهارگانه صلح خاورميانه در نشست خود در مسکو خواستار متوقف شدن شهرک سازی ها در اورشليم شرقی شدند.

کلینتون: آمریکا و روسیه به توافق با کاهش تسلیحات اتمی نزدیک شده اند

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا می گوید روسیه و ایالات متحده به توافق با پیمان جدید کاهش تسلیحات اتمی نزدیک هستند.

کلینتون در پی دیداری با دیمتری مدودف، رییس جمهوری روسیه در مسکو در روز جمعه، گفت تمام مسائل عمده حل شده و فقط مسائل تکنیکی باقی مانده است.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز روز پنجشنبه پس از ملاقات با کلینتون نظری مشابه ابراز داشت و گفت مذاکرات در مرحله نهایی قرار دارد.

انتظار می رود کلینتون در این باره با ولادیمیر پوتین، نخست وزیر روسیه نیز بحث کند.

دو کشور تقریبا یک سال برای تدوین پیمانی به جای پیمان کاهش سلاح های استراتژیک – استارت – سرگرم بحث و بررسی بوده اند. آن پیمان که در سال ۱۹۹۱ به امضا رسید، در دسامبر گذشته منقضی شد.

پرزیدنت اوباما و مدودف سال پیش موافقت کردند در پیمان جدید موجودی تسلیحات اتمی دو کشور باز هم کاسته شود.

قانون گذاران برای رای دادن به لایحه اصلاح سیستم بیمه درمانی، در آمریکا، آماده می شوند

در حالی که قانون گذاران برای رای دادن به لایحه اصلاح سیستم بیمه درمانی، در آمریکا، آماده می شوند، پرزیدنت اوباما در تلاش است بر حمایت عمومی از آنچه آن را «بحثی سرنوشت ساز» در آمریکا می نامد بیافزاید.

آقای اوباما روز جمعه در یک گردهمایی در حومه واشنگتن گفت اگر لایحه در رای گیری مجلس نمایندگان در روز یکشنبه به تصویب نرسد، لجام گسیختگی بیمه های بهداشتی در آمریکا ادامه خواهد یافت. او گفت رای «مثبت» به لایحه یک پیروزی برای مردم آمریکا خواهد بود.

دولت در تلاش است برای ترغیب اعضای کنگره به تصویب لایحه حمایت عمومی را به دست آورد. آقای اوباما شخصا نیز با آن تعداد از اعضای مجلس نمایندگان که می گویند هنوز تصمیم نگرفته اند در تماس بوده است.

جمهوری خواهان از آغاز با لایحه مخالف بوده اند و می گویند این لایحه بسیار پرخرج و گران است و به منزله استیلای دولت بر بیمه و درمان خواهد بود.

سنای آمریکا سال پیش این لایحه را تصویب کرد، و قرار است مجلس نمایندگان روز یکشنبه به آن رای دهد. در صورت تصویب، هر دو مجلس موظف هستند بار دیگر رای دهند که آیا تغییرات پیشنهادی در لایحه را می پذیرند یا نه.

کاخ سفید و رهبران دمکرات در مجلس نمایندگان پیش بینی می کنند دست کم رای ۲۱۶ نماینده را که برای تصویب لازم است خواهند داشت.

لایحه پیشنهادی بیمه و مراقبت های درمانی را برای بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی که بیمه ندارند فراهم خواهد ساخت.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر