سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

آمریکا پیش نویس قطعنامه تحریم های جدید علیه ایران را به سازمان ملل متحد می فرستد

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، می گوید ایالات متحده، روسیه و چین در مورد پیش نویس قطعنامه چهارمین دور تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران به توافق رسیده اند.

کلینتون این موضوع را روز سه شنبه در توضیحاتی در یک کمیته سنای آمریکا، و یک روز پس از آن عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایرانی طرحی را برای ارسال بخشی از اورانیوم غنی شده خود به ترکیه برای دریافت سوخت اتمی اعلام کرد.

کلینتون گفت: «ما در مورد پیش نویس با همکاری روسیه و چین (دو کشوری که با اعمال تحریم موافق نبودند) به توافق رسیده ایم و قصد داریم آن را روز سه شنبه در شورای امنیت توزیع کنیم.»

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: به گمان او اعلام این موضوع پاسخی قانع کننده به تلاش هایی است که در تهران جریان دارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کشورهای غربی را متهم کرده است که برای پرهیز از حل اختلاف اتمی با کشور او، «بهانه جویی می کنند.»

رامین مهمانپرست که در یک کنفرانس خبری سخن می گفت، همچنین اظهار داشت اگراعضای گروه وین - آمریکا، روسیه، فرانسه و آژانس بین المللی انرژی اتمی - طرح ایران را امضا کنند، امکان دارد جو «مثبتی» برای همکاری اتمی به وجود آید.

روز دوشنبه، ایران توافقی را با ترکیه و برزیل امضا کرد که بر اساس آن ۱۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده خود را در برابر دریافت سوخت اتمی با غنای بالاتر برای استفاده در یک رآکتور پژوهشی پزشکی در تهران به ترکیه بفرستد.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی نسبت به این طرح ابراز بدبینی کرده اند، و آمریکا می گوید به فشار برای وضع دور چهارم تحریم ها علیه ایران ادامه خواهد داد.

روز سه شنبه، وزیر امور خارجه ترکیه اظهار داشت گفت و گو درباره تحریم ها می تواند «فضا را خراب کند»، و به تشدید بیانیه هایی که ممکن است افکار عمومی ایران را «تحریک» کند منجر شود.

در این میان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، روز سه شنبه برای بررسی پاسخ به طرح ایران با اعضای ارشد کابینه خود ملاقات کرد.

اسراییل به دلیل فراخوانی های پیایی رهبران ایران برای نابودی کشور یهود، یک ایران مجهز به تسلیحات اتمی را تهدیدی برای موجودیت خود می داند.

کابینه عراق با تجدید صادرات نفت از منطقه کردستان موافقت می کند

کابینه عراق در مورد از سرگرفته شدن صادرات نفت از مناطق کردنشین، با دولت خودمختار کردستان عراق به توافق رسیده است.

دولت مرکزی بغداد به صدور نفت معترض بود زیرا مقامات منطقه کردستان مستقلانه قراردادهایی با شرکت های نفتی غربی امضا کرده بودند. شرکت های نفتی غربی صدور نفت را سال پیش آغاز کردند، اما پس از چند ماه، زمانی که بغداد حاضر نشد پول آنها را پرداخت کند، صدور نفت را متوقف ساختند.

بر اساس معامله ای که روز سه شنبه انجام شد، دولت عراق هزینه های شرکت های نفتی غربی را که در منطقه خودمختار کردستان عمل می کنند خواهد پرداخت.

سخنگوی دولت عراق می گوید بغداد موافقت کرده است مخارج شرکت های نفتی در منطقه کردستان را پس از رسیدگی به آنها تضمین کند. هنوز معلوم نیست چه کسی منافع شرکت های نفتی را پرداخت خواهد کرد یا صادرات نفت چه زمانی از سرگرفته خواهد شد.

جستجو برای هواپیمای سرنگون شده افغان از سر گرفته می شود

جستجو برای یافتن مسافران هواپیمایی که بامداد دوشنبه در کوه های شمال افغانستان سقوط کرد از سر گرفته شده است.

هواپیماهای دولت افغانستان و ناتو روز سه شنبه برای یافتن هواپیما، در آسمان نزدیک گذرگاه سالنگ در جبال هندوکش به پرواز در آمدند.

هواپیمای خطوط هوایی پامیر زمانی که سقوط کرد با دست کم ۴۳ نفر، شامل شش خارجی و پنج خدمه، از شهر کندوز رهسپار کابل بود. هنوز معلوم نیست که کسی جان به در برده باشد.

حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان، روز سه شنبه گفت هوای نامساعد، از جمله برف، باران و مه، جستجو برای یافتن قربانیان را دشوار می سازد.

تعدادی از افراد پلیس و ساکنان محلی در جستجوی هواپیما عازم کوهستان ها شده اند، اما مقامات می گویند ناحیه سنگلاخ و برف سنگین، جستجو با پای پیاده را فوق العاده دشوار می کند.

سفارت بریتانیا در کابل می گوید سه شهروند آن کشور در هواپیما بودند. مقامات آمریکایی نیز می گویند یکی از مسافران آمریکایی بود.

احمد يزدانفر محافظ ارشد مير حسين موسوی بازداشت شد

یک وب سایت اپوزیسیون در ایران می گوید مقامات امنیتی محافظ اصلی میر حسین موسوی را دستگیر کرده اند.

گزارش وب سایت کلمه حاکی است احمد یزدانفر دستگیر و به نقطه نامعلومی برده شده است.

او بیش از بیست سال به عنوان محافظ اصلی موسوی کار کرده است.

در سرکوب اپوزیسیون در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دوباره محمود احمدی نژاد، صدها فعال از جمله چندین دستیار و متحد سیاسی موسوی دستگیر شده اند.

اپوزیسیون احمدی نژاد را به تقلب در انتخابات متهم می کنند و می گویند موسوی برنده واقعی بود.

در خبری ديگر وب سايت کلمه در گزارشی پيرامون وضعيت برخی زندانيان سياسی از افزايش فشار بر عليرضا بهشتی يکی از مشاوران مير حسين موسوی خبر داده است. عليرضا بهشتی شيرازی سردبير روزنامۀ توقيف شدۀ کلمه سبز، ۱۴۰ روز است که در بازداشت به سر می برد. برخی منابع خبر داده اند که بازجويانِ وی از تعيين تکليف پرونده آقای بهشتی جلوگيری می کنند تا درخواست همکاری با آنان را بپذيرد.

در همين حال شورای هماهنگیِ جبهه اصلاحات از ممنوعيت فعاليت سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت انتقاد کرده است. در اين بيانيه آمده است توقيف مطبوعات و اعلام ممنوعيت فعاليت احزاب اصلاح طلب به حذف سرمايه های اجتماعی منجر خواهد شد و تنها رفع اين موانع است که می تواند شادابی سياسی را در جامعه، احيا کند. اين بيانيه در همين راستا خواستار اجرای بی کم و کاستِ قانون اساسی شده است.

جمعی از خانواده های زندانيان سياسی نيز با صدور بيانيه ای گفته اند از قوه قضاييه به خدا پناه می بريم. در اين بيانيه آمده است که يک شهروند عادی، يک زن خانه دار، يک روزنامه نگار، يک دانشجو و يک فعال حزبی، چه چيزی برای کتمان داشته اند که حتی پس از ماه ها بازجويیِ طاقت فرسا، بر کسی معلوم نشده است؟ در ادامه اين بيانيه آمده است که هفته گذشته ۵ نفر را در زندان اوين اعدام کرده اند. اعدام هايی که پر از ابهام در مورد پروسه دستگيری، بازجويی، تشکيل دادگاه، چگونگی صدور حکم و اجرای حکم و حتی زمان اجرای آنهاست. به همين دليل نويسندگانِ بيانيه نسبت به سرنوشت فرزندان خود، اظهار نگرانی کرده اند.

در انفجار یک بمب در پاکستان ۱۲ تن کشته شدند

پلیس پاکستان می گوید بمبی که بر روی یک دوچرخه کارگذاری شده بود، روز سه شنبه در شمال غربی کشور منفجر شد، ۱۲ تن را کشت و دست کم ۱۰ نفر را مجروح کرد.

مقامات می گویند بمب هنگام عبور یک خودرو گشت در شهر «درا اسماعیل خان» منفجر شد.

پزشکان در بیمارستان اصلی شهر گفتند دست کم دو کودک و سه پلیس از جمله کشته شدگان بودند.

به گفته مقامات، هدف انفجار یک افسر ارشد محلی بود که در عملیاتی علیه طالبان شرکت داشت.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک سخنگوی طالبان پاکستان می گوید این گروه مسئول حمله بوده است.

در انفجار بمب در کابل ۱۸ تن کشته شدند

در حمله یک بمب گذار انتحاری به یک کاروان ناتو در کابل پایتخت افغانستان در روز سه شنبه، دست کم ۱۷ تن ، از جمله ۶ سرباز – پنج آمریکایی و یک کانادایی - کشته شدند.

بمب گذار یک خودرو بمب گذاری شده را در خیابان شلوغی در نزدیکی چندین ساختمان دولتی منفجر کرد.

این انفجار که طالبان مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، بیش از ۱۲ خودرو نظامی و غیر نظامی، از جمله یک اتوبوس را درهم کوبید.

مقامات افغان می گویند در انفجار ۱۲ غیر نظامی نیز از پای در آمدند و ۴۷ نفر دیگر، شامل زنان و کودکان، مجروح شدند.

آندرس فوگ راسموسن، دبیر کل ناتو، حمله را محکوم کرد و گفت اتحادیه به ماموریت خود در حفاظت از مردم افغانستان و تقویت توانایی آن کشور برای ایستادگی در برابر تروریسم پای بند است.

حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان، نیز حمله را محکوم کرد. این واقعه مرگبارترین حمله علیه سربازان خارجی در کابل از زمان کشته شدن شش سرباز ایتالیایی در انفجاری در سپتامبر گذشته توصیف می شود.

در ایالت پکتیا در شرق افغانستان، به گفته مقامات، پلیس یک بمب گذار انتحاری را که سعی داشتند به یک ساختمان دولتی محلی حمله کند کشت. مواد انفجاری که او همراه داشت منفجر شد و دست کم یک پلیس جان سپرد.

مسئول امور حقوق بشر سازمان ملل متحد از دوسوی مناقشه در تايلند خواست بايکديگر به گفتگو بپردازند

زدوخوردهای خونين ميان نيروهای امنيتی تايلند با سرخپوشان مخالف دولت در مرکز تجاری بانکوک ادامه دارد. در پی ۵ روز درگيری ميان نيروهای ارتش با تظاهرکنندگان که ۳۸ کشته برجای گذاشته است سازمان ملل متحد طی بيانيه ای خواهان خويشتنداری دوطرف برای پايان دادن به خونريزيها و درگيريهای خيابانی شد.

«ناوی پيل لی» مسئول امور حقوق بشر سازمان ملل متحد از دوسوی مناقشه در تايلند خواست تا برای حل مشکلات بايکديگر به گفتگو بپردازند.

نمايندۀ سازمان ملل متحد می گويد «تعيين مهلت از طرف دولت به افزايش خطرات و از دست رفتن زمام امور منجر می شود. از تظاهرکنندگان نيز می خواهم از نزديک شدن به مواضع نيروهای ارتشی خودداری کنند.»

در همين حال «ناتاوت سايکوار،» رهبر جبهه متحد دمکراسی عليه ديکتاتوري که سرخپوشان را رهبری می کند، روز دوشنبه به دولت پيشنهاد آتش بس داد تا سرخپوشان مناطق اشغالی را رها کنند. رهبر سرخپوشان افزود «چنانچه سربازان از تيراندازی بسوی مخالفان خودداری کنند، مخالفان نيز سنگرهای خود را ترک خواهند کرد.»

سرخپوشان که از دوماه پيش تاکنون مرکز بانکوک را در اشغال خود دارند، با پشت سرنهادن يکی از خونين ترين درگيريهای اخير، همچنان به رقص و پايکوبی در مناطق اشغالی ادامه داده و راهبان بودايی نيز همراه آنان به دعا و نيايش برای بازگشت به آرامش سرگرمند.

دولت نيز به نمايندگان صليب سرخ اجازه داده است برای تخليه کودکان و زنان همراه سرخپوشان از منطقه نبرد اقدام کند. دولت، مخالفان بازمانده در خيابانها را تهديد کرده است چنانچه به مقاومت خود ادامه دهند پس از بازداشت به ۲ سال زندان محکوم خواهند شد.

همزمان منابع بيمارستانی از بانکوک گزارش کردند «سيه داينگ» ژنرال بازنشسته پشتيبانی سرخپوشان که توسط تک تيراندازان ارتش مورد سوءقصد قرار گرفته بود بر اثر خونريزی شديد درگذشته است. با مرگ اين ژنرال و کشته شدن يک سرباز ارتش، شمار قربانيان درگيريهای ۵ روز اخير به ۳۸ نفر افزايش يافته است.

تاکسين شيناواترا نخست وزير پيشين تايلند و از رهبران اصلی مخالف دولت طی بيانيه ای از هردوسوی مناقشه خواسته دست از خشونت کشيده و به گفتگو برای دستيابی به آشتی ملی بپردازند.

آندرس فوگ راسموسن: ناتو بايد با هرگونه تهديدات جنگی از جمله تهديد موشکی ايران مقابله کند

آندرس فوگ راسموسن دبيرکل ناتو پيشنويس برنامه ناتو ۲۰۲۰ را در مقرّ فرماندهی اين سازمان در بلژيک اعلام کرد. اين برنامه خواستار افزايش همکاريهای مشترک اعضای پيمان ناتو برای پيشبرد اهداف ناتو شده است. تأمين امنيت کشورهای عضو، راهکار پيروزی در جنگ افغانستان، تهديدات تروريستی، سايبری، راهزنی دريايی، تهديدات موشکی ايران و گسترش همکاريها با روسيه، از جمله اهداف اين برنامه هستند.

دبيرکل ناتو گفت که ناتو برای تأمين امنيتِ اعضاء، بايد حوزۀ عمليات خود را به آنسوی مرزهای پيمان، گسترش دهد. بايد بتواند در نبرد افغانستان پيروز شود و با هرگونه تهديدات جنگی از جمله تهديد موشکی ايران مقابله کند.

آندرس فوگ راسموسن گفت «از ماه اوت که رهبری پيمان ناتو را برای اجرای راهبرد ده سال آيندۀ ناتو آغاز کردم، قول دادم اين برنامه از نظر شفافيت و جامع بودن در تاريخ پيمان ناتو بی نظير باشد. هم اينک گروهی از کارشناسان خبره اين برنامه را تأييد کرده اند.»

مادلين آلبرايت وزيرامورخارجه آمريکا در دولت کلينتون و رئيس کارشناسانِ بررسی کنندۀ برنامۀ دهساله ناتو گفت «رهبران پيمان بايد از تجربيات خود در افغانستان به فهم سياست يگانه ای رسيده و نيروهای خود را در افغانستان افزايش دهند.»

دبيرکل ناتو گفت برای جايگزينی راهبرد ناتو ۲۰۲۰ با راهکار ۱۹۹۹ و ارائه ويژگی های اين راهبرد به رهبران ۲۸ کشور عضو پيمان، تلاش خواهد کرد. اين پيشنويس همچنين خواهانِ دخالت فعالِ ناتو برای مقابله با فجايع بشری از جمله نسل کشی ونقض دامنگير حقوق بشر شده است.

آمريکا و متحدان به رغم توافق هسته ای نسبت به برنامه اتمی ايران ابراز ترديد می کنند

آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد که تلاش های جاری برای تحريم بيشتر ايران بر سر برنامۀ هسته ای جمهوری اسلامی ايران، متوقف نخواهد شد. رابرت گيبز سخنگوی کاخ سفيد می گويد «خبر توافق جديد هسته ای تغييری در گام هايی که ما برای مسئول شناختن ايران در قبال تعهداتش برميداريم ايجاد نخواهد کرد. از جمله تحريم ايران.» آقای گيبز پيشتر نيز در روز دوشنبه با انتشار بيانيه ای در مورد توافق هسته ای جديد ايران، ابراز نگرانی شديد کرد.

روسيه از ديگر اعضاء شورای امنيت سازمان ملل متحد در مورد توافق هسته ای اخير ايران ابراز ترديد کرد. دميتری مدودف در کنفرانس خبری در اوکراين اعلام کرد در حال مطالعۀ توافقِ صورت گرفته است. با اين حال رييس جمهوری روسيه افزود سوال هايی موجود است: آيا ميزان تبادل هسته ای کافی است؟ آيا تمام اعضاء جامعۀ بين المللی راضی خواهند بود. آقای مدودف ادامه داد که احتمالاً به مذاکره و همکاری بيشتر تمام طرف ها نياز است.

اتحاديه اروپا نيز تأکيد کرد موضع خويش را در مورد برنامۀ هسته ای ايران تغييری نداده است. کاترين اشتون مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا می گويد توافق جديد ممکن است تنها يک استراتژی برای وقت کشی باشد. خانم اشتون افزود بايد ديد که برداشت آژانس بين المللی انرژی اتمی در مورد اين توافق چه خواهد بود.

مقام های بريتانيا و فرانسه نيز روز دوشنبه اعلام کردند توافق صورت گرفته به تمام نگرانی های موجود در مورد برنامۀ هسته ای ايران پاسخ نمی دهد. سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه گفت کشورهای عضو شورای امنيت نمی توانند، به گفتۀ وی، خود را گول زده و فکر کنند که اين توافق تمام نگرانيهای موجود را حل می کند. به گفتۀ مقام فرانسوی، موضوع اصلی ادامۀ فعاليت های غنی سازی ايران و سؤال های آژانس بين المللی انرژی اتمی در مورد برنامۀ هسته ای ايران است. «الستر برت» از مقام های وزارت امور خارجۀ بريتانيا نيز تأکيد کرد تلاش های برای تحريم ايران بايد تا زمانی که تهران به جامعه جهانی نشان دهد فعاليت های هسته ای ايران صلح آميز است، ادامه پيدا کند.

تأکيد کشورهای عضو شورای امنيت بر ادامۀ تلاش های جاری برای تحريم در حالی صورت می گيرد که ترکيه تأکيد دارد ديگر نيازی به تحريم ايران نيست. احمد داوود اغلو وزير امور خارجه ترکيه اعلام کرد از ديد ترکيه ديگر دليلی برای تحريم و اقدام های تنبيهی بيشتر وجود ندارد.

ايران، ترکيه و برزيل روز دوشنبه اعلام کردند برای مبادلۀ هسته ای به توافق دست يافته اند. مقام های اين کشورها جزئيات چندانی را از اين توافق فاش نساختند و تنها اعلام کردند که مبادلۀ هسته ای ممکن است در يک ماه آينده آغاز شود، و اين مبادله در ترکيه و تحت نظارت آژانس بين المللی انرژِی اتمی صورت خواهد گرفت. منوچهر متکی وزير امور خارجۀ ايران اعلام کرد که طی يک هفتۀ آينده اطلاعات مربوط به اين توافق به آژانس بين المللی انرژی اتمی ارائه خواهد شد.

در همين حال روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای توافق هسته ای جديد ايران را «تصوير باطلی از پيشرفت» توصيف کرد. در اين مقاله آمده است که ايران با اين توافق توانسته است بدون آنکه با غرب مصالحۀ واقعی داشته باشد تصوير باطلی از پيشرفت را ترسيم کند. واشنگتن پست می نويسد پيشنهادی که نزديک به ۸ ما ه پيش برای مبادلۀ سوخت هسته ای به ايران ارائه شد از اين کشور می خواست که هزار و ۲۰۰ کيلوگرم از اورانيوم غنی شده در حد سه و نيم درصد را به منظور غنی سازی در حد سوخت هسته ای، به خارج ارسال کند، در حالی که، به نوشتۀ اين روزنامه، هزار و ۲۰۰ کيلوگرم در آن زمان حدود ۷۰ درصدِ ذخيرۀ اورانيوم ايران بود. از آنجايی که ايران در اين مدت به غنی سازی ادامه داده است اکنون اين ميزان حدود ۵۰ درصدِ ذخيرۀ اورانيومِ ۳ و نيم درصدی ايران است. واشنگتن پست همچنين می نويسد در متنِ توافق آمده است که ايران هر زمان بخواهد می تواند از اين قرارداد خارج شود و همچنين خواهان آن است که اورانيومی که برای غنی سازی به خارج می فرستد طی يکسال به ايران بازگردانده شود که ممکن است از نظر فنی و عملی غير ممکن باشد. واشنگتن پست همچنين تاکيد دارد اين توافق، دولت اوباما را که در تلاش برای تصويب قطعنامۀ تحريمی عليه ايران در شورای امنيت است، در موقعيت دشواری قرار می دهد.

پرزيدنت اوباما، قانون آزادی مطبوعاتِ دانيل پِرل را امضاء کرد

پرزيدنت باراک اوباما رييس جمهوری آمريکا روز دوشنبه قانون آزادی مطبوعات موسوم به دانيل پِرل را امضا کرد.

هدف از اين قانون؛ افزايش نظارت ايالات متحده بر وضعيت آزادی مطبوعات در سراسر جهان است.

به گفتۀ رييس جمهوری آمريکا قانون آزادی مطبوعاتِ دانيل پِرل حاوی اين پيامِ محکم است که ايالات متحده به چگونگی عملکرد ديگر دولت ها، توجه دارد.

دانيل پرل خبرنگار روزنامه وال استريت ژورنال بود که در سال ۲۰۰۲ در پاکستان دستگير و توسط شبه نظاميان به قتل رسيد.

پرزيدنت اوباما روز دوشنبه گفت اين قانون از وزارت امورخارجۀ آمريکا می خواهد تا روند وضعيت مطبوعات در کشورهای مختلف جهان را پيگيری کند و آن را در گزارش ساليانۀ وضعيت حقوق بشر در جهان که وزارت امورخارجه آمريکا منتشر می کند، اعلام کند.

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر