سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

ورود پلیس اسرائیل به مسجدالاقصی

پس از کشته شدن یک فلسطینی به دست نیروهای امنیتی اسرائیلی در یک منطقه عرب نشین، پلیس اسرائیل و شورشیان فلسطینی روز چهارشنبه در شرق اورشلیم از جمله در منطقه مقدس مسلمانان و یهودیان درگیر شدند.
نیروهای پلیس برای جلوگیری از خشونت مدت کوتاهی وارد مسجدالاقصی شدند و پس از تشییع جنازه یک فلسطینی که ساعاتی قبل کشته شده بود، از آنجا خارج شدند.
حدود ۱۰۰۰ نیروی پلیس به شرق اورشلیم اعزام شدند تا با پرتاب گاز اشک آور و فشار قوی آب به سوی شورشیان سنگ پران با آنان مقابله کنند. شورشیان دو اتومبیل را نیز به آتش کشیدند.
شهروند فلسطینی کشته شده تظاهرکننده ای بود که روز چهارشنبه توسط نیروهای امنیتی اسرائیلی در شرق اورشلیم در محله سیلوان به ضرب گلوله جان باخت.
دو فلسطینی دیگر در این حادثه مجروح شدند.
مقامات می گویند تنش ها در هفته های اخیر در منطقه سیلوان بر سر شهرک سازی های یهودی نشین بالا گرفته است.
اسرائیل در جنگ ۱۹۶۷ سرزمین های شرق اورشلیم یا بیت المقدس را همراه با کرانه غربی از اردن گرفت.

جلسه سالانه احمدی نژاد با ژورناليست های آمريکائی امسال صحنه هشدار و جوابگوئی بود

نيويورک تايمز زير عنوان "هشدار رهبر ايران به آمريکا ضمن جوابگوئی به انتقادها" می نويسد محمود احمدی نژاد رئيس جمهوری ايران با استفاده از شيوه خاص خود درمطرح ساختن نظراتش، روز سه شنبه در گردهم آئی سالانه اش با ژورناليست های آمريکائی درد و رنج ناراضيان درزندان يا گزيدگی ناشی از تحريم های اقتصادی را تکذيب کرد و کارنامه تهران را در مورد بازرسی های اتمی سزاوار ستاره ای طلائی دانست. او اين بار صحبت هايش را با کمی قلدری هم در آميخته بود.
رئيس جمهوری ايران نشسته درسر ميز کنفرانسی در احاطه سردبيران اخبار و تهيه کنندگان برنامه های تلويزيونی به اين ميهمانان جلسه صبحانه اش گفت اگر آمريکا به ايران بر سر برنامه اتمی اش حمله کند درگير جنگی می شود که جنگ های ديگر آمريکا را در مقام مقايسه کم رنگ جلوه می دهد.
آقای احمدی نژاد در جريان اين جلسه در هتلی در ميانه منهتن، در چارچوب آنچه که به بخشی از مراسم و تشريفات او هنگام شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تهاجمی مسحور کننده مبدل شده است گفت آمريکا هيچوقت وارد جنگی واقعی نشده است. نه در ويتنام، نه در افغانستان، و نه حتی در جنگ جهانی دوم. جنگ فقط بمباران کردن بعضی جاها نيست. وقتی شروع شد حد ومرزی نخواهد داشت.
او در عين حال اين ايده را که اختلافات زمانی ممکن است به آن حد برسد رد کرد و تهديد حمله ای به ايران را فقط در يک جنگ روانی و کم اهميت دانست. آقای احمدی نژاد گفت ما هميشه برای مذاکره آماده بوده ايم.
مناسبات تهران و واشينگتن از هنگام تصويب چهارمين دور تحريم ها در شورای امنيت سازمان ملل متحد در ماه ژوئن، و جريمه هائی مکمل، با مصوباتی جداگانه توسط آمريکا، و کشورهای آسيائی و اروپائی، حتی فاصله ای بيشتر هم پيدا کرده است.
آژانس نظارتی اتمی سازمان ملل متحد در اين ماه گفت که ايران از آن پس از دادن اجازه دسترسی به بازرسان و اطلاعات راجع به برنامه اتمی خود امتناع ورزيده است.
ايران تاکيد می کند که برنامه اتمی اش صلح آميز است اما مقامات آمريکائی می گويند ايران به توانائی های تسليحات اتمی نزديک تر می شود.
آقای احمدی نژاد روز سه شنبه سياست را برای فشار و انتقادهای بازرسان بين المللی مقصر دانست و گفت آنها به جايگاههای اتمی ايران دسترسی داشته اند و کشورش مطابق با معاهده های بين المللی اتمی عمل می کند. آقای احمدی نژاد گفت پرونده اتمی ايران سياسی است. در غير اينصورت چرا ضرورت پيدا کرده است که جزئيات برنامه اتمی ما در اختيار وسائل ارتباط جمعی گذاشته شود. او افزود آنچه ما انجام می دهيم قانونی است. ما هميشه پشت سر قانون هستيم.
آقای احمدی نژاد از قوه قضائيه ايران که با رگباری از انتقاد بر سر توقيف  قريب ۵۰۰ روزنامه نگار، فعال سياسی و مقامات دولتی در پی تجديد گزينش مورد اختلاف خود در ژوئن ۲۰۰۹ روبروست، دفاع کرد. تابستان امسال حکم مجازات مرگ از طريق سنگسار برای يک زن ايرانی به اتهام زنا، که بنا به گزارشها معلق شده است،  تقبيح های بين المللی بيشتری را در پی داشت.
اما آقای احمدی نژاد روز سه شنبه به خبرنگاران گفت شما سيستم قضائی ما را درک نمی کنيد. وی کفت ايران هيچکس را به دلائل سياسی زندانی نکرده است - نظری که با ارزيابی گروههای مدافع حقوق بشر منافات دارد. وی گفت هرچه اتفاق افتاده است زير نظارت قاضی، نيروهای انتظامی و اطلاعاتی بوده است. درواقع مردم از دولت بشدت انتقاد می کنند و ما هيچگونه محدوديتی برای آن بوجود نمی آوريم.
در حاليکه آقای احمدی نژاد در پی استفاده از سفر به سازمان ملل متحد برای نشان دادن خود به عنوان رهبر مقتدر يک کشور متحد بود بنظر می رسد رقبای سياسی او در سلسله مراتب محافظه کاران در غياب او برای شرمنده ساختن اش در داخل استفاده می کنند. بعضی ها حتی گفته اند که وی می تواند بر سر آنچه که رفتار استبدادی  و بی اعتانی اش  به ديگر شاخه های حکومت، بخصوص مجلس توصيف می کنند استيضاح شود.

اختصاص بودجه ۴۰ میلیارد دلاری برای سلامت زنان و کودکان در کنفرانس فقرزدایی

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در جلسه روز چهارشنبه کنفرانس فقر از اختصاص ۴۰ میلیارد دلار با هدف ارتقاء سلامت زنان و کودکان در جهان خبر می دهد.

آقای بان قرار است در روز آخر کنفرانس سه روزه سازمان ملل متحد در راستای حمایت مالی از رسیدن به اهداف فقرزدایی توسعه هزاره این خبر را اعلام کند.

سازمان ملل متحد می گوید صرف پول در زمینه سلامت زنان و کودکان به کاهش فقر و تحریک رشد اقتصادی کمک می کند.

مقامات این سازمان بین المللی می گویند کمک های دولتی و سازمان های امدادی خصوصی در تأمین سرمایه ۴۰ میلیارد دلاری سهم داشتند. این در حالی است که سازمان امداد بین المللی اُکسفام، درباره مشارکت کشورهایی که بر اثر بحران اقتصادی جهان، بودجه خود را کاهش داده اند ابراز تردید کرد.

رهبران و دیپلمات های ارشد ۱۴۰ کشور جهان در نشست سه روزه بررسی اهداف توسعه هزاره در نیویورک شرکت کردند.

باراک اوباما روز چهارشنبه در این نشست سخنرانی می کند. این نشست پیشاپیش نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار می شود. مجمع عمومی روز پنجشنبه آغاز می شود.

روسیه از لغو برنامه فروش موشکهای «اس۳۰۰» به ایران خبر داد

رئیس ستاد نیروهای مسلح روسیه از لغو طرح فروش موشک های دفاع هوایی «اس۳۰۰» به ایران خبر داد.

ژنرال نیکولای ماکاروف، رئیس ستاد نیروهای مسلح روسیه روز چهارشنبه گفت تحویل این موشکها تحریمهای سازمان ملل متحد علیه ایران را نقض می کند.

موشک «اس۳۰۰» مجهز به سیستم متحرک دفاع هوایی دوربرد هستند که می توانند موشکهای بالیستیک، کروز و هواپیماهای درارتفاع پایین را ردیابی و نابود کند.

 کشورهای غربی با فروش این موشکها به تهران مخالفند و می گویند این موشک ها ابزار لازم برای مقابله با حملات هوایی احتمالی علیه تاسیسات هسته ای ایران را در اختیار جمهوری اسلامی قرار می دهد.

سازمان ملل متحد در ماه ژوئن سال جاری میلادی، چهارمین دور قطعنامه تحریمی را علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

برنامه اتمی ايران در جلسه وزيران ۵+۱ در نيويورک بررسی می شود

وزيران امور خارجه پنج عضو دائمی شورای امنيت سازمان ملل متحد، و آلمان، در حاشيه محمع عمومی اين سازمان ، برای بحث و تبادل نظر در باره برنامه بحث انگيز اتمی ايران تشکيل جلسه می دهند.
جلسه امروز در نيويورک چند روز پس از آن برگزار می شود که ايران از امکان آمادگئ خود برای ازسرگيری مذاکرات در باره برنامه اتمی اش خبر داد.
مذاکرات نيويورک با حضور هيلاری کلينتون وزير امورخارجه آمريکا و همقطارانش از بريتانيا، فرانسه، آلمان، چين و روسيه برگزار می شود، که به کشورهای گروه ۵+۱ مشهورند.
روز سه شنبه رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت امورخارجه ايران گفته بود ايران برای تماس و گفتگو آماده است و اميدوار است گروه ۵+۱ رويکردی صحيح داشته باشد و حقوق اتمی ايران را به رسميت بشناسد.
آمريکا و بسياری از کشورهای ديگر به ايران در مورد توليد تسليحات اتمی زير سرپوش توليد برنامه غيرنظامی برق اتمی ظن دارند. ايران چنين اتهامی را رد می کند.

محمود احمدی نژاد در نشست «اهداف هزاره» شرکت کرد

محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران، روز سه شنبه در يک سخنرانی از رهبران دنيا خواست که برای برقراری مديريتی پاک و صالح در جهان، تلاش کنند.

آقای احمدی نژاد در نشستی شرکت می کرد که جهت بررسی «اهداف هزاره» با موضوع فقر زدايی در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک، تشکيل شده است.

به هنگام سخنرانی محمود احمدی نژاد که صبح سه شنبه بود، سالن مجمع عمومی، نسبتا خالی بود.

همچنين در اين نشست، اوو مورالس، رييس جمهوری بوليوی، به روابط کشور متبوع خود با ايران، اشاره کرد. آقای موالس گفت «ما روابط خوبی با ايران داريم. من ميخواهم به ايران سفر کنم، و هيچ کس نمی تواند ما را مجبور کند روابط مان را با هيچ کشوری در دنيا، قطع کنيم.»

ايران، ماه گذشته اعلام کرد برای کمک به پروژه های صنعتی در بوليوی، بيش از ۲۵۰ ميليون دلار وام به آن کشور خواهد داد. اوو مورالس، رهبر چپ گرا و از منتقدان ايالات متحده، حدود سه سال پيش نيز، خط اعتباری به مبلغ يک ميليارد دلار از ايران، دريافت کرده بود.

از سوی ديگر، روز دوشنبه، سرگئی لاورف، وزير امور خارجه روسيه، هشدار داد که برخی اعضای سازمان ملل متحد، اقداماتی عليه کشورهای در حال توسعه انجام می دهند که فراتر از منشور ملل متحد است. آقای لاورف گفت «جامعه بين الملل گاهی مجبور است برای رسيدن به اهداف ذکر شده در منشور ملل متحد، از ابزارهايی همچون تحريم اقتصادی، استفاده کند. اما توافق عمومی بر اين است که محدوديت های انسان دوستانه ناشی از تحريم ها نيز در نظر گرفته شوند تا بر شهروندان عادی و بر توسعه اجتماعي-اقتصادی يک کشور، تاثير منفی نگذارند.»

قرار است وزاری امور خارجه بريتانيا، چين، فرانسه، آلمان، و روسيه، در حاشيه اين نشست، درباره تحريم های عليه ايران، ديدار کنند.

محمود احمدی نژاد، روز پنجشنبه، سخنرانی سالانه خود را در نشست سران ۱۹۲ کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ايراد خواهد کرد. آقای احمدی نژاد برای پنجمين سال پياپی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت کرده است.

انفجار در رژه نیروهای مسلح در مهاباد، یازده کشته برجای گذاشت

انفجار بمب در رژه نظامی روز چهارشنبه در شهر مهاباد یازده کشته برجای گذاشت. این رژه به مناسبت سی امین سالروز جنگ هشت ساله ایران و عراق و هفته دفاع مقدس برگزار شد.
 بيش از پنجاه نفر نيز در اين حمله انفجاری مجروح شده اند. رژه روز چهارشنبه با حضور مسئولان نظامی و دولتی و با نمایش تازه ترین تسلیحات نظامی ایران، از جمله هواپیمای بدون سرنشین، سیستم های رادار و موشک های کوتاه برد و دور برد، همراه بود.

بنا به گزارشهای خبری اغلب کشته شدگان و مجروحين زن و کودک بودند. هيچکس مدعی حمله نشده است. اما مقامات محلی جدائی طلبان کرد را مقصر می دانند.
 رژه هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از مکان های نمایش قدرت نظامی ایران همزمان با اعمال تحريم های بین المللی علیه جمهوری اسلامی به حساب می رود. ایران به دلیل ادامه برنامه اتمی و غنی سازی اورانیوم مورد تحریم های بین المللی قرار گرفته است. تهران می گوید برنامه اتمی اش صلح آمیز و توان نظامی اش تنها با اهداف دفاعی است.

گروه چهار: اسراييل توقف شهرک سازی ها را تمديد کند

بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسراييل، می گويد در صورت تشکيل کشور فلسطينی نيروهای اسراييلی در مرزهای شرقی اسراييل، مستقر خواهند بود.

آقای نتانياهو تاکيد کرد حضور نيروهای اسراييلی در مرز با اردن باعث خواهد شد تا شبه نظاميان فلسطينی امکان قاچاق اسلحه را به نوار غزه نداشته باشند.

از سوی ديگر در نشست اهداف توسعه در هزاره سوم رييس سياست خارجی اتحاديه اروپا نيز خواستار تمديد توقف شهرک سازی های اسراييل شد.

در نشست اهداف توسعه در هزاره سوم که در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار شد، شيمون پرز، رييس جمهوری اسراييل، و محمود عباس، رييس تشکيلات خودگردان فلسطينی، با يکديگر ملاقات کردند.

بنا به گزارش ها، مسأله تمديد توقف شهرک سازی های اسراييل در سرزمين های فلسطينی، مورد گفتگو قرار نگرفته است.

بر اساس گزارش های روز سه شنبه، گروه چهار صلح خارميانه، متشکل از آمريکا، روسيه، سازمان ملل و اتحاديه اروپا طی بيانيه ای از اسراييل خواسته اند، توقف شهرک سازی ها را تمديد کند.

مقام های فلسطينی می گويند اگر اسراييل به تعهدات خود برای پايان دادن به شهرک سازی در مناطق اشغالی پايان ندهد، امکان پيگيری گفتگوهای مستقيم صلح وجود نخواهد داشت.

بيانيه گروه چهار قرار است پس از ملاقاتی در حاشيه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، صادر شود.

گروه چهار با حمايت مجدد از گفتگوهای صلح ابراز اميدواری کرد طی دوره ای يک ساله اسراييل و فلسطينيان به توافق هايی دست يابند تا امکان تشکيل کشوری فلسطينی، فراهم شود.

در همين حال روز سه شنبه، کترين اشتون، رييس سياست خارجی اتحاديه اروپا، پس از ملاقات با وزير امور خارجه آمريکا، از مقام های اسراييلی خواست پس از پايان ماه سپتامبر، شهرک سازی ها را از سر نگيرند.

طی ماه سپتامبر، پس از بيست ماه توقف مذاکرات، مقام های اسراييلی و فلسطينی به طور مستقيم با يکديگر، ملاقات کردند. هنوز معلوم نيست دور بعدی مذاکرات صلح اسراييل و فلسطينان چه زمانی، برگزار خواهد شد.

بيانيه گروه چهار بر لزوم توافق های موازی صلح ميان اسراييل، سوريه و لبنان تاکيد دارد و از کشورهای عرب خواسته است از گفتگوهای صلح اسراييل و فلسطينان، حمايت کنند.

در رويدادی ديگر گروه فلسطينی حماس از مصر خواست فوراً يک عضو ارشد اين گروه را که هفته گذشته در قاهره دستگير شد، آزاد کند. يک سخنگوی حماس گفت اين گروه دستگيری محمد دَبابِش را اهانتی به روابط حماس و مصر می داند. مقامات مصری محمد دبابش را به اتهام قاچاق تجهيزات مخابراتی به غزه، دستگير کردند.

ديدار شيمون پرز با عبدالله گل لغو شد

در حاشيه اجلاس آرمانهای توسعه هزاره سازمان ملل متحد رييس جمهوری ترکيه و وزير امورخارجه پاکستان با دبير کل سازمان ملل متحد ديدار کردند اما ديدار رييس جمهوری اسراييل با همتای ترک خود لغو شد.

مقامات اسراييلی روز دوشنبه اعلام کردند که يک ديدار از پيش تعيين شده ميان شيمون پرز، رييس جمهوری اسراييل، و عبدالله گل، رييس جمهوری ترکيه، که قرار بود در بنياد «ابتکار گلوبال کلينتون» در نيويورک صورت بگيرد، لغو شد.

علت لغو اين ديدار، امتناع رهبران اسراييل از پوزش از حمله تهاجمی مرگبار به يک کشتی حامل کمکهای بشردوستانه ترکيه به نواز غزه، گزارش شده است. ترکيه از اسراييل خواسته است که از خانواده های قربانيان اين واقعه پوزش خواسته و جبران خسارت کند. انتظار ميرفت که اين ديدار بتواند روابط اسراييل را با ترکيه، يعنی تنها کشور مسلمان متحد خود در منطقه، مرمت کند.

شيمون پرز پيشتر به خبرنگاران گفته بود که وی دعوت آقای گل را برای ديدار در حاشيه اجلاس سازمان ملل متحد پذيرفته است ولی مقامات اسراييل گفتند که رييس جمهوری ترکيه شرايط غير قابل قبولی را برای انجام اين ديدار، تعيين کرده است.

خبرگزاری ترکيه ای آناتولی، به نقل از آقای گل دليل لغو اين ديدار را مشکلات زمان بندی، عنوان کرده است.

پيشتر برخی از خبرگزاری ها از ديدار رهبران اسراييل و ترکيه در نيويورک خبر داده بودند. رييس جمهوری ترکيه گفت کشورش دشمنی و يا روابط خصمانه با اسرائيل ندارد. اما وی يادآور شد از آنجائيکه اسراييل به گفته او عامل رويداد حمله به کشتی های بشردوستانه و ناقض قوانين بين المللی بوده است، حل اين مسأله بستگی کامل به اسراييل دارد تا اقدامات لازم را بعمل آورد.

آقای گل در مورد جمهوری اسلامی ايران نيز گفت انتظار دارد که جمهوری اسلامی ايران در روابط خود با آژانس اتمی سازمان ملل متحد شفاف تر عمل کند. وی همچنين گفت او طرفدار يک خاورميانه عاری از تسليحات اتمی است. عبدالله گل، يک روز پيش از ديدار با دبير کل سازمان ملل متحد طی سخنانی گفته بود که ترکيه در دهسال گذشته نه تنها در مسير آرمانهای توسعه هزاره سازمان ملل متحد گام برداشته است بلکه آن اهداف را با برنامه های ملی رشد و توسعه خود درآميخته است.

عبدالله گل گفت «اگرچه زمان کوتاهی برای نيل به آرمانهای توسعه هزاره سازمان ملل متحد باقی مانده است ولی ما عزم، اراده، و امکانات لازم برای رسيدن به اين اهداف را داريم بشرط آنکه بدون اتلاف وقت و بسرعت، عمل کنيم.»

تظاهرات در مصر عليه احتمال جانشينی پسر مبارک

 
 
 
 
 

در مصر پليس اين کشور شرکت کنندگان در يک تظاهرات ضد دولتی را مورد ضرب و شتم قرار داد و تعدادی را نيز بازداشت کرد.

اين تظاهرات در مخالفت با احتمال انتقال قدرت از سوی حسنی مبارک، رييس جمهوری اين کشور، به پسر خود -- جمال -- برگزار شد.

معترضان که حدود ۳۰۰ نفر بودند روز سه شنبه مقابل کاخ محل زندگی رييس جمهوری در قاهره تجمع کردند و شعارهايی عليه جابجايی احتمالی قدرت سر دادند.

حسنی مبارک، ۸۲ ساله، از سال ۱۳۶۰ قدرت را در مصر در دست داشته است.

هنرمندان، ورزشکاران و شخصیتهای ایرانی به سئوالهای شما پاسخ می دهند. سئوالهای خود را با عنوان "سئوال هفته" Question of the Week به ايميل آدرس: q10@voanews.com ارسال کنيد.
پاسخهای داريوش به پرسشها را از اينجا ببينيد.
**********

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

زنگ ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

پيچ در پيچ
http://peechdarpeech.blogspot.com

روزنگار
http://sigarchi.net/roznegar

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,585 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,566.63 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 2.22 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر