سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

انفجار یک پایگاه ناتو در جنوب افغانستان را تکان داد

مقامات افغانستان بمب جاسازی شده در یک اتومبیل را مسئول انفجار نیرومندی که در خارج از یک پایگاه ناتو در شهر قندهار روی داد می دانند.

پلیس گفت در این حمله که روز چهارشنبه صورت گرفت کسی کشته نشد، اما انفجار ۱۱ خودرو و ۵۰ موتورسیکلت را در پارکینگ پایگاه منهدم کرد.

به گفته مقامات، صدها سرباز کانادایی در پایگاه به عنوان یک تیم بازسازی کار می کنند. کار آنها بخشی از ماموریت هایی است که برای بازسازی و توسعه در سراسر افغانستان جریان دارد.

مسئولیت انفجار را کسی بر عهده نگرفته است. حملات شبه نظامیان به سربازان افغان و خارجی در هفته های اخیر، شدت گرفته است.

روز چهارشنبه همچنین، بریتانیا اعلام کرد یکی از سربازان آن در جریان نبرد با شبه نظامیان در ایالت هلمند کشته شد. با مرگ او، شمار سربازان بریتانیایی که از سال ۲۰۰۱ در افغانستان کشته شده اند، به ۲۸۷ تن افزایش یافت.

همچنین ناتو روز چهارشنبه گفت شامگاه سه شنبه چندین شبه نظامی در ناحیه کلات در ایالت زابل دستگیر شدند.

در زد و خورد در پایتخت جاماییکا، ۴۴ تن کشته شدند

یک مقام ارشد جامائیکا می گوید در زد و خورد بین پلیس و طرفداران یک  قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب آمریکا قرار دارد، دست کم ۴۴ غیر نظامی کشته شده اند.
«هرو بلر»، بازرس ویژه جامائیکا، روز چهارشنبه گفت شمار کشته شدگان در کینگستون غربی بالا رفته است، در آنجا افسران و سربازان برای چهارمین روز به نبرد با مدافعان «کریستوفر کوک» ادامه می دهند.

خشونت در حالی آغاز شد که دولت جامائیکا برای دستگیری کوک، معروف به «دودوس»، و استرداد وی به آمریکا، وارد عمل شد. او که تاکنون پیدا نشده، به اتهام قاچاق کوکائین و اسلحه در آمریکا تحت تقیب قرار دارد. 

نا آرامی موجب بسته شدن مدارس و مراکز کسب و کار در سراسر پایتخت شده، و وضعیت فوق العاده در بخش هایی از کینگستون  باقی است.

دولت آمریکا به آمریکاییان توصیه کرده از سفر به جامائیکا خودداری کنند.

نخست وزیر جامائیکا روز سه شنبه در پارلمان گفت دولت از کشته شدن مردم، به ویژه اعضای نیروهای امنیتی و  شهروندان بی گناهی که در مبادله تیراندازی به دام افتادند عمیقا متاسف است. او قول داد برای برقراری نظم در کشور اقدامات «قاطع و تعیین کننده» صورت گیرد.

یک مقام ارشد روسیه ایران را به «عوام فریبی سیاسی» متهم می کند

رییس جمهوری اسلامی ایران از روسیه و آمریکا خواسته است معاوضه سوخت اتمی را قبول کنند.

محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه در سخنانی که از تلویزیون پخش شد هشدار داد این معاوضه آخرین شانس برای برطرف ساختن رویارویی اتمی خواهد بود. او همچنین آن را بزرگترین فرصت برای پرزیدنت اوباما توصیف کرد.

دولت آمریکا پیشنهادی را که بر اساس آن ایران بخشی از اورانیوم کمتر غنی شده خود را در برابر دریافت سوخت با غنای بالاتر به ترکیه خواهد فرستاد، رد کرده است.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه آن را «ترفند آشکار» ایران برای پرهیز از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد نامید.

احمدی نژاد از روسیه نیز به دلیل حمایت از تحریم های بیشتر علیه ایران انتقاد کرد، و مسکو را به تسلیم شدن به فشارهای آمریکا متهم ساخت.

مشاور ارشد سیاست خارجی روسیه آنچه را «عوام فریبی سیاسی» ایران نامید تقبیح کرد و گفت روسیه همیشه در راستای منافع ملی خود عمل کرده است.

روز دوشنبه، ایران نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه داد که طرح ارسال ۱۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده به ترکیه را در برابر دریافت اورانیوم با غنای بالاتر تشریح می کرد.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، روز سه شنبه در پکن به خبرنگاران گفت در طرح ایران «کمبودها و کاستی هایی» وجود دارد که نگرانی های جامعه بین المللی را برطرف نمی سازد. او توافقنانه را یک «ترفند آشکار» برای پرهیز از اقدام شورای امنیت نامید.

بان کی – مون دبیر کل سازمان ملل متحد گفت معامله را «تمام طرف های ذینفع» را ارزیابی خواهند کرد، و اگر قبول شود، می تواند به عنوان «اقدامی برای افزایش اعتماد» به کار رود.

دیوید کامرون نخست وزیر جدید بریتانیا نیز روز سه شنبه به پارلمان گفت به باور او زمان آن رسیده است که بر فشار بر ایران افزوده شود. او گفت هدف دولت بریتانیا این است که وضع تحریم های سخت تر سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا را بر ایران مسلم سازد.

نخست وزیر اسراییل به کاخ سفید دعوت شد

یک مقام کاخ سفید، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل را برای گفت و گوهای رسمی با پرزیدنت اوباما به واشنگتن دعوت کرده است.

«رام امانوئل»، رییس دفتر کاخ سفید، دعوت نامه را روز چهارشنبه در جریان دیداری از اورشلیم به نتانیاهو تسلیم کرد. او گفت مذاکرات، که قرار است روز اول ژوئن در کاخ سفید انجام گیرد، بر «منافع امنیتی مشترک» متمرکز خواهد بود.

رسانه های اسراییل می گویند این دعوت احتمالا کوششی از سوی دولت اوباما است که می خواهد مناسبات با اسراییل را در پی تصمیم آن کشور به ادامه خانه سازی در اورشلیم شرقی، علی رغم اعتراضات آمریکا و فلسطینیان، ترمیم کند.

آمریکا در تلاش برای آغاز دوباره روند صلح، در مذاکرات غیر مستقیم بین اسراییل و فلسطینان میانجیگری می کند.

روز دوشنبه، اسراییل اعلام کرد ۶۰ راه بندان را در کرانه غربی جمع می کند و دست کم یک گذرگاه مرزی دیگر را می گشاید.

پشتیبانی از پیشنهاد ساختن یک مسجد در نزدیکی برج های مرکز تجارت جهانی در نیویورک

هیات مدیره یک گروه اجتماعی در نیویورک از پیشنهاد ساختن مسجدی در فاصله ای نزدیک از مرکز تجارت جهانی، که در حملات تروریستی ۱۱ سپتامبرسال ۲۰۰۱منهدم شد، پشتیبانی می کند.

اعضای هیات، روز سه شنبه پس از ساعت ها بحث و مجادله، با ۲۹ رای موافق در برابر یک رای مخالف، پیشنهاد را تایید کردند. ۱۰ عضو نیز رای ندادند.

منتقدین می گویند ساختن یک مرکز مذهبی اسلامی در نزدیکی محلی که توسط افراطیون اسلامی منهدم شد، بی احترامی به قربانیان حمله است.

اما طرفداران طرح می گویند مهم است نسبت به تمام گروه های مذهبی شکیبایی نشان داده شود، و مسجد تعبیری معتدل از اسلام را که با نگرش افراطی عاملان حمله بسیار متفاوت است، تشویق خواهد کرد.

رای هیات مدیره فقط یک توصیه است، اما شاخصی از گزینه های جامعه تلقی می شود.

وزير امور خارجه آمريکا برای گفتگو در مورد تنش های شبه جزيرۀ کُره وارد سئول شد

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا امروز، چهارشنبه، وارد سئول پايتخت کره جنوبی شد. سفر خانم کلينتون یک روز پس از آن صورت می گيرد که پیونگ یانگ اعلام کرد تمام مناسبات خود را با همسایه خويش در اختلاف بر سر غرق یک کشتی جنگی کره جنوبی، قطع خواهد کرد.

کره شمالی اوایل چهارشنبه گفت ارتباطات دریایی خود را با کره جنوبی قطع کرده است. اين اقدام در راستای اعلاميۀ روز سه شنبۀ کره شمالی ست که تا زمانيکه لی میونگ – باک در مقام رياست جمهوری کره جنوبی قرار دارد، هيچگونه رابطه ای با کشور همسايه خود، برقرار نخواهد کرد. آقای «لی» سرسختانه ترين خط مشی را در ميان دیگر رؤسای جمهور اخير کرۀ جنوبی نسبت به کرۀ شمالی، در پيش گرفته است.

کره جنوبی می گوید اژدر کره شمالی عامل غرق شدن کشتی جنگی «چونانِ» کره جنوبی در ماه مارس گذشته بود که منجر به کشته شدن ۴۶ تن از دريانوردان کره جنوبی گرديد. مقامات در سئول می گویند موضوع مورد مناقشه را به شورای امنیت سازمان ملل متحد، ارجاع خواهند کرد.

کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد در مقام تلافی، کره شمالی را بدليل غرق کشتی کره جنوبی مشمول تحريم قرار خواهد داد. از سوی ديگر، کره شمالی، هرگونه مشارکت خود را در غرق کشتی کره جنوبی، رد کرده است.

کره شمالی روز سه شنبه اعلام کرد تماس و روابط خود را با کره جنوبی قطع خواهد کرد تا سئول را به خاطر تحریمِ کره شمالی، تنبیه کند. کره شمالی همچنین اعلام کرد که تمام مقام های کره جنوبی را که اکنون در یک پارک صنعتی مشترک در شهر مرزی کائسونگ مشغول به کار هستند، اخراج خواهد کرد.

کاخ سفید می گوید اقدام های کره شمالی برای قطع روابط خود با کره جنوبی در راستای منافع کره شمالی نیست. پی جی کرولی سخنگوی کاخ سفید اقدامات کره شمالی را «عجیب» توصیف کرد و گفت «این کشور توانایی رسیدگی و سیر کردن شهروندان خود را ندارد؛ بنابراین قطع بیشتر روابط با کرۀ جنوبی به هیچ وجه در راستای منافع بلندمدت مردم کره شمالی نیست.»

کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد روابط بازرگانی خود را با کره شمالی قطع می کند و پس از اين به کشتی های آن کشور اجازۀ عبور از آبهای کره جنوبی را نخواهد داد. اما به جز این تحریم ها، کره جنوبی قصد دارد به گفتۀ خود يک جنگ روانی را نيز علیه کره شمالی، آغاز کند. بخشی از این جنگ روانی، نصب بلندگو در نقاط مرزی و پخشِ برنامه های تبليغاتیِ ضد کره شمالی با صدای بلند در داخل آن کشور است.

از طرف ديگر، کره شمالی در مقام واکنش، روز سه شنبه اعلام کرد کشتی ها و هواپیماهای کره جنوبی اجازۀ عبور از حریم های هوایی و دریایی این کشور را نخواهند داشت. کره شمالی همچنین اعلام کرد با تمام توان به جنگ روانی کره جنوبی پاسخ خواهد دارد.

کاخ سفید روز دوشنبه اقدامات و اَعمال کره شمالی را با واژه «تحريک آميز» توصيف کرد و حمايـت خود را از عمليات متقابل کره جنوبی، اعلام کرد.

پرزيدنت اوباما از کنگره خواست که لايحۀ اصلاح ماليات، اعتبار و وام را هرچه زودتر به تصويب برسانند

پرزيدنت اوباما رييس جمهوری آمريکا در حاليکه صاحبان مشاغل کوچک و موفق آمريکا در کنار او ايستاده بودند از قانونگزاران کنگره مصراً خواست که لايحۀ اصلاح ماليات، اعتبار و وام که در حمايت و توسعۀ مشاغل کوچک تدوين شده است را هرچه زودتر به تصويب برسانند.

پرزيدنت اوباما در نطق روز دوشنبۀ خود، هفته جاری را بنام هفتۀ ملی مشاغل کوچک ناميد.

در خبری ديگر مؤسسۀ پژوهشی کنفرانس بورد ميگويد که بر ميزان اعتماد مردم به اقتصاد آمريکا افزوده شده ولی آنها هنوز نگران بازار مسکن و مشاغل هستند.

در همين ارتباط شاخص مؤسسه پژوهشی کيس شيلر در ۲۰ شهر آمريکا خبر از کاهش قيمت خانه های مسکونی را ميدهد.

در خبری ديگر وزارت امور خارجه آمريکا اعلام کرد که از چهارم ماه آينده قيمت درخواست ويزای آمريکا را افزايش می دهد اما اين افزايش شامل ويزاهای مهاجرت نخواهد شد.

بر اساس اين تصميم قيمت رواديدهای توريستی، دانشجويی و شغلی ۱۴۰ دلار، ويزای بستگان تبعۀ آمريکا ۱۵۰ دلار، برای نامزدهای تبعۀ آمريکا ۳۵۰ دلار، و برای سرمايه گذارانی که برای ايجاد روابط بازرگانی با آمريکا درخواست ويزا ميکنند، ۳۹۰ دلار تعيين شده است.

در اروپا در حاليکه آلمان ميگويد در نظر دارد محدوديت های شرکتهای غول آسای خصوصی موسوم به هج فاند و کاپيتال ونچر را توسعه دهد، ايتاليا از کاهش بودجۀ جديد خبر ميدهد و ملکه اليزابت نيز طی ايراد نطقی در هنگام گشايش پارلمانِ ائتلافی دست راستی بريتانيا از دولت و قانونگزاران ميخواهد که از کسری بودجۀ کشور بکاهند و رونق اقتصادی را به کشور بازگردانند.

اما در پی سياست صرفه جويی دولتهای يونان، پرتغال و اسپانيا، کابينه دولت ايتاليا نيز روز دوشنبه تشکيل جلسه داد تا در مورد ۳۰ ميليارد دلار صرفه جويی دولت ظرف دوسال آينده، بحث و گفتگو کند. رسانه های گروهیِ ايتاليا روز سه شنبه به به مردم گفتند تا خود را برای از خودگذشتگی های مالی و خدماتی آماده کنند. اين وضعيت، حقوق و مزايای کليه کارمندان دولت، خدمات بهداشتی و رفاهی مردم را کاهش داده و از بودجه دولتهای محلی نيز بشدت خواهد کاست.

در انفجار بمب در جنوب تایلند ۲ تن کشته شدند

در انفجار دو بمب در جنوب تایلند در روز چهارشنبه دو تن جان سپردند و دست کم ۵۱ نفر مجروح شدند.

به گفته پلیس، بمب ها در موتورسیکلتی در خارج از یک نمایشگاه اتومبیل در استان یالا پنهان شده بود.

دومین بمب در فاصله ۱۰ دقیقه از پس از انفجار نخستین بمب، هنگامی که امداد گران و پلیس به محل رسیدند، منفجر شد. چند نفر از افراد پلیس از جمله مجروحین بودند.

جنوب تایلند صحنه شورش خونین مسلمانان بوده است. از سال ۲۰۰۴ زمانی که مسلمانان مالای نبرد برای کسب خودمختاری از تایلند بودائی را آغاز کردند، تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در استان های یالا، پاتانی و ناراتیوات کشته شده اند.

جنوب تایلند که از نظر منبع طبیعی غنی است، تا دهه ۱۹۰۰ بخشی از سلطان نشین مالای بود. در آن زمان نیروهای تایلند آنجا را تصرف کردند.

هیلاری کلینتون: طرح معاوضه اتمی ایران، یک «ترفند آشکار» است

یک دیپلمات ایرانی هشدار می دهد که اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد برای وضع تحریم های بیشتر علیه ایران اقدام کند، تهران ممکن است در معامله اخیر غنی سازی اورانیوم با ترکیه تجدید نظر کند.

سید محمد رضا سجادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، می گوید اگر تحریم های جدید بر ایران وضع شود، روشن خواهد شد که کشورهای عضو شورای امینت، انگیزه های سیاسی را دنبال می کنند. خبرگزاری ایتار تاس به نقل از سید محمد رضا سجادی می گوید در چنین صورتی، ایران در توافق خود «تجدید نظر» خواهد کرد.

آقای سجادی این موضوع را یک روز پس از آن عنوان کرد که تهران در نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی برنامه خود را برای ارسال ۱۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم کمتر غنی شده به ترکیه، در برابر دریافت سوخت با غنای بالاتر برای استفاده در یک رآکتور پزشکی در تهران، تشریح کرد.

با این حال، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا، روز سه شنبه در پکن به خبرنگاران گفت در این طرح «نارسایی ها و کمبودهایی» وجود دارد که به نگرانی هایی جامعه بین المللی پاسخ نمی دهد. او معامله را یک «ترفند آشکار» برای پرهیز از عمل شورای امنیت نامید.

کلینتون گفت درباره «کمبودها» در پاسخ ایران با مقامات چین بحث کرده است.

روز سه شنبه همچنین دیوید کامرون، نخست وزیر جدید بریتانیا، در پارلمان گفت به باور او زمان آن است که بر شدت فشار بر ایران افزوده شود. کامرون گفت دولت او می خواهد وضع تحریم های سخت تر سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا مسلم شود.

کامرون گفت ایران حتی اگر قرارداد غنی سازی اورانیوم را رعایت کند، باز هم نیمی از موجودی اورانیوم کمتر غنی شده خود را نگاه خواهد داشت.

چالش یک زن کانادایی برای آزادی همسر ایرانی تبارش از زندان اوین

رسانه های کانادا از دشواری مسیر یک زن کانادایی برای آزادی همسر ایرانی کانادایی خود از زندان اوین در ایران خبر داده اند.

حمید قاسمی شال، همسرایرانی کانادایی آنتونلا مگا، در ماه مه سال ۲۰۰۸  پس از بازگشت به ایران بازداشت شد و هم اکنون در زندان اوین در بازداشت به سر می برد.

روزنامه کانادایی تورنتواستار گزارش می دهد خانم مگا که خبر بازداشت همسرش در ایران را در رسانه ها علنی نکرده بود، طی دو سال گذشته با همکاری مقامات دولت کانادا  و امید به تفهیم اتهام و برگزاری دادگاه  در ایران، برای آزادی آقای قاسمی شال تلاش کرده است.

در شرایطی که همسر آقای قاسمی شال به تورنتو استار گفته هنوز اتهاماتی که علیه همسرش مطرح شده روشن نیست، اما ادعا کرده است احتمال صدور حکم اعدام برای وی وجود دارد.

بنا به گزارش این نشریه، اندک زمانی پس از سفر حمید قاسمی شال به تهران درسال ۲۰۰۸،  البرز، برادر وی از سوی نیروهای امنیتی ایران در تهران دستگیر شد و مقامات، مدارک سفر کلیه اعضای خانواده، از جمله گذرنامه کانادایی حمید قاسمی شال را توقیف کردند.

خانم مگا به خبرنگار این نشریه کانادایی گفته است البرز، برادرهمسرش در سال جاری در حالی که در زندان اوین در بازداشت بود، درگذشت و این درحالی است که مقامات ایران ادعا کردند وی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشته است.

بنا به گفته خانم مگا، حمید قاسمی شال به هنگام مراجعه برای دریافت گذرنامه ایرانی خود در ماه مه سال ۲۰۰۸ دستگیر و به زندان اوین منتقل شده است.

وی درگفتگوی تلفنی با همسرش، ضمن ابراز بی اطلاعی از اتهاماتش، از محکومیت و صدور حکم اعدام خود خبر داده است.

بنا به گزارش رسانه های کانادا، همسراین مرد کانادایی ایرانی به توصیه گیتی پورفاضل، وکیل حقوق مدنی در ایران و نیز وزارت امور خارجه کانادا، در مورد دستگیری و حکم آقای قاسمی شال برای تعیین سرنوشت وی سکوت کرده و درمورد اخبارمربوط به بازداشت او اطلاع رسانی نکرده بوده است.

از سویی دیگر، آخرین تلاش گیتی پورفاضل، وکیل این مرد ایرانی کانادایی برای بازگشایی مجدد پرونده موکلش در سال جاری ناکام مانده است.

مقامات وزارت امور خارجه دولت فدرال کانادا به همسر آقای قاسمی شال گفته اند هنوز در حال پیگیری این پرونده هستند.

آلکس نیو، دبیرکل سازمان عفو بین الملل در کانادا مصرانه از اتاوا خواسته است تا برای آزادی حمید قاسمی شال تلاش کند.

آقای نیو گفته است: « احتمال اجرای عدالت دراین پرونده بسیار بعید به نظرمی رسد. اقدام دولت کانادا و رایزنی با دولت های دیگر برای اعمال فشار بر ایران به منظور یافتن راهکاری برای این پرونده از کانال های دیپلماتیک و سیاسی بسیار حیاتی ست.»

شبکه خبری فارسی صدای آمريکا آخرين خبرها و ويديوهای روز را روی تلفن موبايل، يا هر وسيله اينترنتی دستی ديگر، بطور رايگان عرضه می کند. لطفأ به آدرس سايت جديد موبايل صدای آمريکا توجه کنيد:

pnn.voa.mobi

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Arabsat/Eurobird 8 (25.5 Deg East)

Downlink Frequency: 11,662 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 27.500 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 175

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.7357441 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر