سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

بان کی – مون گرجستان و روسیه را به تجدید مذاکرات صلح تشویق می کند

دبیر کل سازمان ملل متحد گرجستان و روسیه را ترغیب می کند در نبود نیروهای صلحبان سازمان ملل متحد مناسبات صلحجویانه را ادامه دهند.

بان کی – مون که به مسکو رفته است این موضوع را روز پنجشنبه در یک گفت و گوی رادیوئی عنوان کرد و گفت ارجحیت سازمان ملل متحد این است که بدون حضور صلحبانان، راه هایی برای تضمین صلح پیدا کند.

بان گفت مایل است ببیند گرجستان و روسیه مذاکراتی را که به جنگ سال ۲۰۰۸ پایان داد از سر بگیرند.

دبیر کل سازمان ملل متحد گفت مذاکرات، که سازمان ملل و اروپا در آن شرکت داشتند، پیشرفت می کرد. او ابراز امیدواری کرد پیشرفت های بیشتر ممکن شود.

سازمان ملل متحد ژوئن گذشته به ماموریت ۱۶ ساله خود در گرجستان، پس از آن که روسیه تمدید آن را وتو کرد، پایان داد.

هیات سازمان ملل متحد در گرجستان کمتر از ۲۰۰ سرباز، پلیس و ناظر را شامل می شد.

روز چهارشنبه، رییس کمیسیون اروپا از گرجستان خواست از هر فعالیتی که بر تنش های منطقه ای بیافزاید خودداری کند.

زن آمریکایی متهم به تروریسم تحت پیگرد قرار گرفت

یک زن آمریکایی که به توطئه چینی با مظنونین به تروریسم در خارج برای کشتن یک تبعه سوئد متهم است، روز پنجشنه در دادگاهی در شهر فیلادلفیا حاضر شد و خود را از اتهامات از جمله کوشش برای کشتن یک کاریکاتوریست سوئدی مبرا دانست.

وزارت دادگستری آمریکا هفته پیش گفت کولین لاروز، که «فاطمه لاروز» و «جهاد جین» نیز نامیده می شود، در ارتباط با توطئه ای برای استخدام «جنگجویان جهادی» و ارتکاب قتل در خارج تحت پیگرد قرار گرفت.

لاروز به تبانی برای حمایت مادی از تروریست ها، قتل در یک کشور خارجی و جرائم دیگر متهم است. او که ۴۶ سال دارد از ماه اکتبر در بازداشت فدرال بوده است، و در صورت محکومیت ممکن است با حبس ابد و پرداخت یک میلیون دلار جریمه روبرو شود.

کیفرخواست، کولین لاروز را متهم می کند که از طریق اینترنت مردان را برای جهاد در جنوب آسیا و اروپا، و نیز زنانی را که بتوانند برای حمایت از جهاد در سراسر اروپا سفر کنند، استخدام می کرد.

مردی که گفته می شود او قصد کشتنش را داشت، لارس ویلکس، کاریکاتوریست سوئدی است که تصویری از پیامبر اسلام کشید و مسلمانان را خشمگین ساخت.

مقامات ارشد آمریکا و پاکستان در واشنگتن ملاقات می کنند

وزیر امور خارجه پاکستان می گوید جلسه هفته آینده مقامات ارشد آمریکا و پاکستان در واشنگتن، به ایالات متحده فرصت می دهد به وعده هایی که برای گسترش مناسبات با اسلام آباد داده است عمل کند.

شاه محمود قریشی روز پنجشنبه در اسلام آباد به خبرنگاران گفت پاکستان در سرکوب ستیزه گران در سال گذشته پیشرفت نشان داده است و اینک زمان آن است که اعتماد بین دو کشور تقویت شود.

وزارت امور خارجه آمریکا می گوید جلسه روز چهارم فروردین ماه (۲۴ مارس) بر توسعه اقتصادی پاکستان، مسائل آب و انرژی، آموزش، دیپلماسی عمومی، کشاورزی و امنیت متمرکز خواهد بود.

در گذشته، مقامات پاکستان شکایت کرده اند که واشنگتن بیش از اندازه بر مسائل امنیتی کوتاه مدت تمرکز دارد و به مسائل دراز مدت تر و گسترده تر اقتصادی و اجتماعی در پاکستان نمی پردازد.

دولت اوباما بهبود و گسترش مناسبات با پاکستان را یک ارحجیت اعلام کرده است، اما سیاست های ایالات متحده در منطقه همچنان عمیقا نامطلوب است.

حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا علیه هدف های ستیزه گران در شمال غربی پاکستان بسیار بحث انگیز است. قریشی گفت او این مساله را بار دیگر در واشنگتن مطرح خواهد ساخت.

کانادا: چین می تواند نقش راهبردی در مورد برنامه هسته ای ایران بازی کند

کانادا که ریاست اجلاس سال ۲۰۱۰ گروه هشت کشور صنعتی جهان را به عهده دارد، روز چهارشنبه (۱۷مارس) از چین خواست تا برای توقف بلند پروازی های اتمی ایران بر تهران فشار اعمال کند.

پکن تحت فشارهای فزاینده تقاضاهای قدرت های غربی قرار گرفته تا قطعنامه پیشنهادی شورای امنیت سازمان ملل برای اعمال تحریم های جدید بر تهران را بپذیرد.

لارنس کانن، وزیر امور خارجه دولت فدرال کانادا، در مصاحبه روز چهارشنبه (۱۷ مارس) خود با خبرگزاری رویترز گفته است: «به نظر نمی رسد که همکاری طرفین ایرانی در سطحی باشد که ما به این نتیجه برسیم راهکار دیپلماتیکی برای حل این مسئله پیش روی مان قرار دارد. بنابراین من جداً معتقدم که چین می تواند نقش راهبردی در این امر بازی کند. ما به نقطه ای رسیده ایم که اتخاذ اقدام عملی و برقراری گفتگو ضروری است.»

پکن تاکنون در برابر فشارها برای موافقت با اعمال تحریم های سخت گیرانه ترعلیه تهران مقاومت کرده است.

آقای کانن به خبرگزاری رویترز گفته است چین به واقع می تواند یک نقش راهبردی و عزمی راسخ در مورد این مسئله نشان دهد.

درشرایطی که یافتن راهکاری برای حل بحران غنی سازی اورانیوم تهران در اجلاس آتی وزرای امورخارجه هشت کشور صنعتی جهان در کانادا در صدراولویت گفتگوها قرار خواهد داشت، وزیر امورخارجه کانادا تهران را به عدم تمایل به همکاری به منظور یافتن یک راهکاردیپلماتیک متهم کرده است.

لارنس کانن تاکید کرده است اعمال هرگونه تحریمی علیه ایران، باید مقامات حکومت تهران و نه مردم این کشور را هدف قرار دهد.
انتقادهای شدید دولت محافظه کار کانادا از نقض حقوق بشر در چین، پکن را خشمگین کرده است و مناسبات دو کشور در برهه حساسی قرار دارد.

دولت فدرال کانادا طی هفته های اخیر تاکید کرده است از ریاست خود در اجلاس رهبران هشت کشور صنعتی جهان که اواخر ماه جاری در این کشور برگزار می شود، بهره خواهد جست تا دولتمردان این کشور را متقاعد کند برای توقف فعالیت های غنی سازی اورانیوم ایران اقدام موثری به عمل آورند.   

نماینده آمریکا به خاورمیانه سفر می کند

جرج میچل، فرستاده ارشد آمریکا به خاورمیانه روز یکشنبه به منطقه می رود.

یک مقام ارشد فلسطینی می گوید میچل کوشش های خود را برای آغاز مذاکرات غیر مستقیم صلح بین اسراییل و فلسطینیان از سر خواهد گرفت.

سفر میچل قرار بود زودتر انجام گیرد، اما به دلیل بروز یک اختلاف دیپلماتیک با اسراییل، در پی اقدام آن کشور در اعلام طرح هایی برای ساختن ۱۶۰۰ واحد مسکونی در اورشلیم شرقی، به تاخیر افتاد.

این تصمیم در جریان سفر جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا به اسراییل و درست در حالی اعلام شد که آمریکا خود را برای آغاز مذاکرات غیر مستقیم صلح آماده می کرد. واشنگتن به سرعت این اقدام را محکوم کرد، و سفر میچل به تاخیر افتاد.

روز چهارشنبه پرزیدنت باراک اوباما گفت طرح های خانه سازی اسراییل به کوشش های صلح کمک نمی کند و تایید کرد دو کشور در مورد چگونگی پیشرفت مذاکرات اختلاف نظر دارند. با این حال، او این نظر را که مناسبات آمریکا و اسراییل در یک نقطه بحرانی قرار دارد تکذیب کرد.

پرزیدنت اوباما گفت مردم آمریکا و اسراییل «پیوند ویژه ای دارند که از بین نخواهد رفت.»

آقای اوباما گفت دولت او همچنین شورش فلسطینیان در اورشلیم شرقی را محکوم می کند. آنها به تصمیم خانه سازی اسراییل و بازگشایی یک کنیسه اعتراض می کردند.

سه نفر از اصلاح طلبان بازداشت شده در ایران آزاد شدند

مقامات امنیتی و قضایی در ایران یک سیاستمدار ارشد اپوزیسیون و دو اصلاح طلب برجسته دیگر را، که به اتهام درگیری در نا آرامی های پس از انتخابات بازداشت شده بودند، آزاد کرده اند.

گروه های اپوزیسیون می گویند دولت سه اصلاح طلب را روز چهارشنبه به نشانه حسن نیت در پیشاپیش نوروز آزاد کرد.

یکی از آنها محسن میردامادی، رهبر جبهه مشارکت ایران اسلامی، بزرگترین حزب اصلاح طلب ایران است. او در ژوئن گذشته، زمانی کوتاه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شد.

به گفته گروه های اپوزیسیون، دو آزاد شده دیگر، محمود رسول اوف فیلمساز وعلی اکبر منتجبی روزنامه نگار هستند.

فضا نوردان آمریکایی و روسی به زمین بازگشتند

کپسول فضایی روسی سویوز با دو سرنشین پس از انجام ماموریتی در ایستگاه فضایی بین المللی به سلامت در شمال قزاقستان فرود آمده است.

مسئولان کنترل ماموریت در روسیه می گویند کپسول روز پنجشنبه، مطابق برنامه، در نزدیکی شهر آرکالیک به زمین نشست.

دو فضانورد، ماکسیم یورایف روسی، و جف ویلیامز عضو سازمان ملی هوایی و فضا نوردی آمریکا – ناسا – بیش از ۵ ماه در ایستگاه فضایی به سر بردند.

سه فضا نورد – تیموتی کریمر آمریکایی، سو ئی چی نوچوچی، مهندس پرواز ژاپنی، و اولگ کوتوف روسی، در ایستگاه باقی مانده اند.

ماه آینده دو روسی و یک آمریکایی به آنها خواهند پیوست.

رییس سی آی ا: حملات تهاجمی القاعده را ضعیف کرده است

لئون پانتا، رییس سازمان مرکزی اطلاعات می گوید حملات تهاجمی علیه القاعده در پاکستان اوسامه بن لادن رهبر القاعده و همدستان او را ناچار ساخته است بیشتر مخفی شوند، و از توانایی گروه برای طرح ریزی عملیات پیچیده کاسته شده است.

پانتا این نظر را در مصاحبه ای با واشنگتن پست ابراز داشت و گفت اخیرا یک دستیار بن لادن در پیامی از او خواسته است به نجات گروه بیاید و آن را رهبری کند.

پانتا همچنین گفت همکاری بین سی آی ا و همتایان پاکستانی آن طی سال گذشته بهتر شده است.

در این میان، یک مقام دیگر ضد تروریسم روز چهارشنبه گفت شواهد نشان می دهد در حمله یک هواپیمای بی سرنشین در شمال پاکستان در هفته پیش یک رهبر ارشد القاعده کشته شد.

این مقام، که خواست ناشناس بماند گفت «حسین الیمنی» احتمالا به طرح ریزی حمله انتحاری ۳۰ دسامبر به یک پست سی آی ای در پاکستان کمک کرد. در آن حادثه هفت آمریکایی و یک افسر اطلاعات اردنی کشته شدند.

تحلیلگران ضد تروریسم در آمریکا گفتند آمادگی گسترده برای آن حمله نشان می دهد القاعده و متحدانش، علیرغم آن که زیر فشار حملات هواپیماهای بی سرنشین قرار دارند، هنوز قادر هستند به عملیات پیچیده ای دست بزنند.

سازمان مرکزی اطلاعات، نقش ایالات متحده در حملات هوایی در پاکستان را رسما تایید نمی کند، اما پانتا گفت حملات علیه القاعده «تهاجمی ترین عملیات» در تاریخ سی آی ا بوده است.

پرزيدنت اوباما می گويد برای ممانعت از دستيابی جمهوری اسلامی ايران به تسليحات اتمی «تحريم های شديدی» را دنبال خواهد کرد

پرزيدنت باراک اوباما روز چهارشنبه گفت آمريکا «تحريم های شديدی» را برای ممانعت از دستيابی جمهوری اسلامی ايران به تسليحات اتمی که بالقوه می تواند جرقۀ مسابقه تسليحاتی در خاورميانه مشتعل کند، دنبال خواهد کرد.

پرزيدنت اوباما که در آغاز تصدّی مقام رياست جمهوری آمريکا هدفِ پيگيری گفتگو با ايران را سنگ بنای سياست خارجیِ دولت خود قرار داده بود گفت که موفق شده است تا جمهوری اسلامی ايران را در ميان جامعه بين المللی، منزوی سازد.

رييس جمهوری آمريکا در مصاحبه با شبکه تلويزيونی فاکس نيوزِ آمريکا گفت «همانطور که ما ديده ايم دولت ايران بيشتر نگران آن بوده است که مردم خود را از داشتن آزادی های دموکراتيک و حقوق بشر محروم کند تا آنکه بخواهد برای حل مشکل اتمی از طريق ديپلماتيک تلاش نمايد.»

پرزيدنت اوباما گفت «به همين دليل خط مشی، ما قصد داريم که راه «تحريم های شديد» را دنبال کنيم و در حال حاضر هيچ گزينه ای را نيز از روی ميز برنداشته ايم. ما ميخواهيم به فشار ادامه دهيم.»

ايران تلاش برای ساختن بمب اتمی را انکار ميکند و می گويد برنامه هسته ای کشور را با هدف توليد انرژی، انجام می دهد.

رييس جمهوری آمريکا گفت که جلوگيری از دستيابی ايران به سلاح های هسته ای يکی از بالاترين اولويت های دولت وی است.

پرزيدنت اوباما گفت «اين مشکل بزرگی است اما مشکلی است که ما بايد حل کنيم چون اگر ايران به سلاح هسته ای دست پيدا کند بالقوه مسابقه تسليحات هسته ای در سراسر خاور ميانه می تواند به راه افتد و چنين تحوّلی برای امنيت ملی ما بسيار خطرناک خواهد بود.»

مقامات آمريکا روز سه شنبه گفتند به نظر می رسد سرعت توليد سلاح های هسته ای ايران کاهش يافته است که زمان مساعدی را برای دور تازه ای از تحريم ها و ادامه اقدامات گسترده بالقوه در آينده، فراهم می آورد.

انتظار ميرود هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا امروز، پنجشنبه، روسيه را در گفتگوهای با همتای روسی خود سرگئی لاوروف در مسکو زير فشار قرار دهد تا که از تحريم های جديد سازمان ملل عليه جمهوری اسلامی ايران، حمايت کند.

وقايع روز: پس از اعلام حکم اعدام برای شش نفر از معترضان، دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر از قطعی شدن احکام ۸۶ نفر ديگر داد

مقامات قضايی ايران اعلام کرده اند که برای شش نفر از متهمان اعتراضات ِ روز عاشورا احکام اعدام صادر شده است

دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز چهارشنبه اعلام کرد که احکام ۸۶ نفر از متهمان اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهوری ايران قطعی شده و پرونده های آنها به اداره اجرای احکام، ارسال شده است. اين خبر در شرايطی اعلام شد که برخی از چهره های سياسی و مطبوعاتی همچنان در زندان به سر می برند. همزمان مقامات قضايی ايران اعلام کرده اند که برای شش نفر از متهمان اعتراضات ِ روز عاشورا احکام اعدام صادر شده است. در چند هفته گذشته دو تَن به نام های آرش رحمانی پور و محمد رضا علی زمانی از سوی حکومت ايران اعدام شدند.

ادوارنيوز: پدر علی مليحی می گويد که پسر وی در زندان مورد ضرب و شتمِ شديد قرار گرفته است

تارنما يا سايت خبری ادوارنيوز به نقل از جواد مليحی پدر علی مليحی روزنامه نگار و عضو شورای سياستگذاری سازمان دانش آموختگان ايران گزارش داده است که فرزندش نه تنها بيش از يک ماه در بخش انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين در بازداشت بوده است بلکه مورد ضرب و شتمِ شديد قرار گرفته و مدتی نيز دست به اعتصاب غذا زده است. جواد مليحي در نامه ای به دادستان تهران به تحت فشار بودن پسر خود طی بازجويی ها، اعتراض کرده است.

برگزيدگان نهمين دوره جايزه هوشنگ گُلشيري روز بيستم اسفند ماه اعلام شدند

نهمين دوره جايزه هوشنگ گُلشيري برای بهترين مجموعۀ داستان های منتشرشده در سال ۱۳۸۷، بررسی وانتخاب شده اند. «آويشن قشنگ نيست» نوشتـﮥ حامد اسماعيليون؛ «مرگ - بازی،» نوشتـﮥ پدرام رضايي زاده؛ «آنجا که پنچرگيری ها تمام می شوند» نوشتـﮥ حامد حبيبی و «برف و سمفونی ابری» نوشتـﮥ پيمان اسماعيلی، برگزيدگان جايزه هوشنگ گُلشيری هستند.

احمد رضا احمدی نويسنده ايرانی نامزد دريافت جايزه هانس کريستين اندرسن برای سال ۲۰۱۰ شده است

جايزه هانس کريستين اندرسن معتبرترين جايزه ادبيات کودکان محسوب می شود. احمدرضا احمدی در فهرست ۵ نويسنده و ۵ تصويرگر نامزد نهايی دريافت اين جايزه است که از ميان ۵۵ نامزد از ۳۲ کشور جهان، انتخاب شده اند. اسامی برندگان اين جايزه روز چهارم فرودين ماه اعلام خواهد شد.

دادسرای عمومی و انقلاب تهران می گويد احکام ۸۶ نفر از متهمان اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهوری قطعی شده است

 

دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز چهارشنبه اعلام کرد که احکام ۸۶ نفر از متهمان اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهوری ايران قطعی شده و پرونده های آنها  به اداره اجرای احکام ارسال شده است. اين خبر در شرايطی اعلام شد که برخی از چهره های سياسی و مطبوعاتی همچنان در زندان به سر می برند. همزمان  مقامات قضايی ايران اعلام کرده اند که برای شش نفر از متهمان اعتراضات ِ روز عاشورا احکام اعدام صادر شده است. در چند هفته گذشته دو تَن به نام های آرش رحمانی پور و محمد رضا علی زمانی  از سوی حکومت ايران اعدام شدند.

 

ادوارنيوز: پدر علی مليحی می گويد که پسر وی در زندان مورد ضرب و شتمِ  شديد قرار گرفته است

 

تارنما يا سايت خبری ادوارنيوز به نقل از جواد مليحی پدر علی مليحی روزنامه نگار و عضو شورای سياستگذاری سازمان دانش آموختگان ايران  گزارش داده است  که فرزندش نه تنها بيش از يک ماه در بخش انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوين در بازداشت بوده است بلکه  مورد ضرب و شتمِ  شديد قرار گرفته و مدتی نيز دست به اعتصاب غذا زده است. جواد مليحي در نامه ای به دادستان تهران به تحت فشار بودن پسرش طی بازجويی ها اعتراض کرده است.

 

برگزيدگان نهمين دوره جايزه هوشنگ گُلشيري روز بيستم اسفند ماه اعلام شدند

 

در اين دوره جايزه هوشنگ گُلشيري بهترين مجموعۀ داستان های منتشرشده در سال ۱۳۸۷ بررسی وانتخاب، شده اند. «آويشن قشنگ نيست،» نوشتـﮥ حامد اسماعيليون؛ «مرگ ¬بازی،»  نوشتـﮥ پدرام رضايي زاده؛ «آنجا که پنچرگيری ها، تمام می شوند»، نوشتـﮥ حامد حبيبی و «برف و سمفونی ابری»، نوشتـﮥ پيمان اسماعيلی  برگزيدگان جايزه هوشنگ گُلشيری هستند.

 

احمد رضا احمدی  نويسنده ايرانی نامزد دريافت جايزه هانس کريستين اندرسن برای سال ۲۰۱۰ شده است

 

جايزه هانس کريستين اندرسن معتبرترين جايزه ادبيات کودکان محسوب می شود. احمدرضا احمدی در فهرست ۵ نويسنده ،و ۵ تصويرگر نامزد نهايی دريافت اين جايزه است که از ميان ۵۵ نامزد، از ۳۲ کشور جهان انتخاب شده اند. اسامی برندگان اين جايزه روز چهارم فرودين ماه اعلام خواهد شد.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر