سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۸۹ فروردین ۳, سه‌شنبه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

رییس جمهوری آمریکا لایحه اصلاح سیستم بیمه درمانی را امضا کرد

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا لایحه اصلاح گسترده سیستم بیمه و مراقبت های درمانی را امضا کرد و به یک کشمکش یک ساله با جمهوری خواهانی که با هر تغییری در این سیستم مخالف بودند پایان داد.

این مهمترین اصلاحاتی است که در سیستم مراقبت های بهداشت و درمان در چهار دهه، در آمریکا صورت می گیرد . قانون جدید، ۳۲ میلیون آمریکایی را که در حال حاضر فاقد بیمه هستند زیر پوشش می گیرد.

آقای اوباما روز سه شنبه هنگام امضای لایحه در کاخ سفید گفت مجموعه ای از «اصلاحاتی که بسیار مورد نیاز بود، هم اینک به اجرا گذاشته می شود.» از جمله معافیت های مالیاتی برای شرکت ها و سازمان های بازرگانی کوچک که کارمندان خود را زیر پوشش بیمه بهداشتی در آورند. او گفت شرکت های بیمه اینک از خودداری از پوشش کودکانی که قبلا بیمار بوده اند، یا خارج ساختن مردم از بیمه وقتی بیمار می شوند، منع خواهند شد.

کوشش برای اصلاح سیستم بیمه و درمان بحث پرشور را در سراسر کشور به راه انداخت و جمهوری خواهان در هر دو مجلس به شدت با آن مخالفت می کردند. لایحه با اکثریت اندکی – ۲۱۹ موافق و ۲۱۲ مخالف- درمجلس نمایندگان به تصویب رسید. تمام جمهوری خواهان و ۳۴ دموکرات به آن رای مخالف دادند.

جان بوهنر، رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان گفت پرزیدنت اوباما با امضای این لایحه «بخش دیگری» از آزادی هایی را که آمریکاییان از آنها برخوردار هستند، گرفت.

رییس جمهوری لایحه را در حالی که رهبران سنا و مجلس نمایندگان از حزب دموکرات و نیز مردمی که از آن بهره مند خواهند شد حضور داشتند، امضا کرد.

بریتانیا یک دیپلمات اسراییلی را اخراج می کند

بریتانیا می گوید یک دیپلمات اسراییلی را اخراج می کند. دلیل این اقدام اتهاماتی است که حاکی است ماموران اسراییلی از گذرنامه های جعلی بریتانیایی در کشتن یک فرمانده حماس در دوبی استفاده کردند.

دیوید میلیبند، وزیر امور خارجه بریتانیا اخراج دیپلمات را روز سه شنبه در پارلمان اعلام کرد و گفت این تصمیم در پی تحقیقات مفصلی گرفته می شود که نشان داد احتمال مشارکت اسراییل در جعل اسناد بسیار زیاد است.

اسراییل این ادعا را نه تکذیب کرده است نه تایید.

دوبی آژانس جاسوسی اسراییلی موساد را به ترور «محمود المبحوح»، فرمانده حماس در هتلی در آنجا در ژانویه متهم کرده است. مقامات می گویند قاتلان با استفاده از گذرنامه های جعلی و اوراق شناسایی سرقت شده اتباع بریتانیایی، ایرلندی، آلمانی و استرالیایی وارد شدند.

پلیس بین المللی – اینترپل - فهرستی از ۲۷ نفر که مقامات دوبی در ارتباط با ترور مقام حماس تحت تعقیب قرار داده اند منتشر کرده است. اسراییل گفته است دلیلی برای اثبات درگیری آن وجود ندارد

تعداد پناهجویان افغان افرایش یافت

آژانس آوارگان سازمان ملل متحد می گوید سال گذشته شمار افغان های متقاضی پناهندگی بشدت افزایش یافت، و آنها در راس گروه هایی که خواهان پناهندگی رسمی در خارج هستند قرار گرفتند.

آژانس در گزارش سالیانه خود می گوید در سال ۲۰۰۹ نزدیک به ۲۷ هزار افغان، درخواست پناهندگی کردند که ۴۸ درصد نسبت به سال ۲۰۰۸ افزایش داشت.

 اما آژانس می گوید شمار متقاضیان پناهندگی در کشورهای صنعتی در سال پیش همچنان ثابت مانده است.

آنتونیو گوترس، رییس کمیساریای عالی آوارگان و پناهجویان وابسته به سازمان ملل متحد گفت این نظر که سیلی از پناهجویان به اروپا و کشورهای غنی تر سرازیر شده اند، بی اساس است.

گزارش آژانس همچنین حاکی است تعداد عراقی های متقاضی پناهندگی سال پیش ۴۰ درصد کاهش یافت. عراق از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۰۸ کشور اصلی متقاضیان پناهندگی بود.

سومالی، فدراسیون روسیه، چین، صربستان و نیجریه، دیگر کشورهای اصلی پناهجویان بودند.

آمریکا برای چهارمین سال پیاپی در راس کشورهای مورد نظر پناهندگان قرار داشت. فرانسه، کانادا، بریتانیا و آلمان پس از آن قرار دارند.

متقاضیان دریافت پناهندگی سیاسی تنها بخش کوچکی از مجموع مردمی که به دلیل آزار یا جنگ از کشورشان فرار می کنند را تشکیل می دهند. بسیاری افغان ها و عراقی هایی که در جستجوی سرپناهی در خارج بوده اند درخواست پناهندگی نکرده اند.

سخنگوی آژانس می گوید یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره افغان ثبت شده در پاکستان و یک میلیون نفر در ایران زندگی می کنند.

رییس جمهوری افغانستان از چین دیدن می کند

حامد کرزی، رییس جمهوری افغانستان برای دیداری سه روزه به چین رفته است.

هدف او این است که سرمایه گذاران چینی را به افزایش سرمایه گذاری در افغانستان تشویق کند، و قرار است با هو جینتائو رییس جمهوری، ون جیبائو نخست وزیر و مقامات دیگر ملاقات کند.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت رهبران دو کشور یک سلسله قراردادهای همکاری، از جمله در زمینه های اقتصادی، امضا خواهند کرد. او گفت چین چالش هایی را که افغانستان در کوشش برای برقراری صلح و ثبات با آنها روبرو است درک می کند، و افزود چین نقش فعالی در روند بازسازی افغانستان بازی خواهد کرد و در حدود ظرفیت و توانایی خود آن را یاری خواهد داد.

از زمان انتخاب دوباره کرزی، این نخستین بار است که او به چین سفر می کند.

هلیکوپتر ناتو در افغانستان سقوط کرد

یک فروند هلیکوپتر ناتو که در اختیار یک تیم بازسازی ترکیه قرار دارد، در جنوب افغانستان سقوط کرده است.

مقامات ناتو می گویند در این حادثه کسی کشته نشد. تمام سربازانی که سوار هلیکوپتر بودند برای درمان به تاسیسات پزشکی نزدیک منتقل شدند.

درباره این حادثه تحقیق می شود، اما مقامات می گویند علامتی وجود ندارد که نشان دهد فعالیت خصمانه موجب آن شده است.

در جنوب افغانستان، در انفجار یک بمب کنار جاده ای در ایالت هلمند در روز دوشنبه یک سرباز بریتانیایی کشته شد. او هنگام وقوع حادثه در ناحیه «سنگین» گشت می زد.

در این میان، در یک بخش دورافتاده در شمال شرقی افغانستان، به گفته پلیس، کارگران اجساد دست کم ۳۵ نفر را در ایالت بدخشان پیدا کردند، در آنجا دو هفته پیش، ریزش بهمن دست کم ۵ خانه را ویران کرد.

نتانیاهو با پرزیدنت اوباما ملاقات می کند

نخست وزیراسراییل قراراست روز چهارشنبه در کاخ سفید با رییس جمهوری آمریکا ملاقات کند.

در حالی که دو کشور سعی دارند اختلاف های ناشی از طرح های اسراییل برای توسعه محله های یهودی نشین در اورشلیم شرقی را کاهش دهند، انتظار می رود پرزیدنت اوباما و بنیامین نتانیاهو درباره مذاکرات غیر مستقیم اسراییل و فلسطینیان، با میانجیگری آمریکا، بحث کنند.

از زمانی که آمریکا برنامه اسراییل را برای ساختن ۱۶۰۰ واحد مسکونی جدید در اورشلیم شرقی محکوم کرد، این نخستین دیدار دو رهبر خواهد بود.

روز دوشنبه، نتانیاهو و جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا ملاقات کردند. اطلاعیه ای که کاخ سفید روز سه شنبه منتشر کرد حاکی است آنها مذاکرات «سازنده و صریحی» درباره مجموعه ای از مسائل دو جانبه انجام دادند.

پیشتر در شامگاه دوشنبه، نتانیاهو در سخنانی در واشنگتن انتقاد آمریکا را رد کرد و گفت اورشلیم پایتخت اسراییل است، نه یک «محله یهودی نشین».

بنیامین نتانیاهو که در کمیته روابط عمومی آمریکا و اسراییل سخن می گفت اظهار داشت یهودیان ۳ هزار سال پیش در اورشلیم خانه سازی می کردند و امروز نیز همان کار را انجام می دهند.

نتانیاهو گفت خانه سازی در اورشلیم شرقی مانع تشکیل یک کشور فلسطینی نیست، و اعلام کرد اسراییل قصد دارد محله هایی را که در اورشلیم شرقی ساخته است، به عنوان بخشی از هر قرارداد صلح با فلسطینیان حفظ کند.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا نیز در همین جلسه سخن گفت و هشدار داد که ساخت و سازهای جدید اسراییل در اورشلیم شرقی و کرانه غربی، کوشش های آمریکا برای آغاز مذاکرات غیر مستقیم بین اسراییل و فلسطینیان را «به خطر می اندارد.» فلسطینی ها ادعا می کنند که این سرزمین ها بخشی از کشور آینده آنها است.

کلینتون گفت نتانیاهو با درخواست آمریکا برای انجام «اقدامات مشخصی» جهت بهبود جوّ و بازسازی اعتماد برای مذاکرات موافقت کرده است. او بعدا با نخست وزیر اسراییل ملاقات کرد.

کلینتون همچنین گفت واشنگتن محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطینی را تشویق می کند بر کوشش های دولت خود برای متوقف ساختن «تحریک و خشونت» و تضمین امنیت و حکومت قانون بیافزاید.

تونی بلر، نخست وزیر سابق بریتانیا و نماینده ویژه گروه چهارگانه صلح خاورمیانه روز سه شنبه به صدای آمریکا گفت اسراییل و فلسطینیان باید از هر کاری که موجب تضعیف مذاکرات صلح شود خودداری کنند. او گفت مهمترین کار در حال حاضر آغاز مذاکرات است.

بلر نیز روز سه شنبه در کمیته روابط عمومی اسراییل و آمریکا سخنرانی کرد.

وقايع روز: تورنتو استار می نويسد زنانی از جمع مادران عزادار که هر شنبه در پارک لاله گرد هم می آمدند هنوز در زندان هستند

تورنتو استار می نويسد زنانی از جمع مادران عزادار که هر شنبه در پارک لاله گرد هم می آمدند هنوز در زندان هستند

مادران عزادار موضوع گزارش روزنامۀ کانادايی تورونتو استار دربارۀ گروهی از زنان ايرانی است که در سکوت اعتراض خود را بيان می کنند. تورنتو استار می نويسد «از خردادماه گذشته هر شنبه فرزانه زينعلی با گروهی از مادران در پارک لاله گرد هم می آمدند. آنان لباس های کاملا سياه به تن داشته و با شمعی در دست، و در سکوت، در پارک لاله راه می رفتند. نام اين زنان مادران عزادار است.» به نوشته تورنتو استار اما فرزانه زينعلی ديگر با اين زنان قدم نمی زند. وی حدود دو ماه پيش به همراه سی و يک نفر ديگر توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی دستگير شد. بسياری از دستگير شدگان از آن زمان تاکنون آزاد شده اند اما خانم زينعلی همچنان در بند است و احتمال می رود او در زندان اوين حبس شده باشد. به نوشته تورنتو استار دستگيری فرزانه زينعلی و برخورد با مادران عزادار در ايران تنها نمونه ای از نقض حقوق بشر توسط دولت محمود احمدی نژاد و سپاه پاسداران است. تورنتو استار می نويسد ايران در زندانی کردن ناراضيان سياسی، سرکوب خشونت آميز اعتراضات و اعمال قوانين ناراحت کننده توسط گشت های اخلاقی، يد طولانی دارد. به عقيده گزارشگر اين روزنامه کانادايی سالها نقض حقوق بشر در ايران می تواند بزرگترين تهديد عليه دولت محمود احمدی نژاد باشد.

نشست خبری در مورد بازداشت ۳۰ فعال حقوق بشر در ايران با حضور نمايندگان چند سازمان حقوق بشری در واشنگتن برگزار شد

در اسفند ماه ۱۳۸۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران بيش از ۳۰ فعال حقوق بشر را در ايران دستگير کرد. از جمله اين بازداشت شدگان، اعضای مجموعه فعالان حقوق بشر و ديگر گروه های حقوق بشر در ايران، و همچنين پيروان آئين بهايی بودند. در اين خصوص روز دوشنبه يک نشست خبری با حضور نمايندگان چند سازمان حقوق بشری در واشنگتن برگزار شد.

جبهه مشارکت روز دوشنبه با صدور بيانيه ای خواستار آزادی زندانيان سياسی شد

در بيانيه جبهه مشارکت ايران اسلامی ابراز اميدواری شده است که مسؤلين دريافته باشند که راه حل بحران بوجود آمده در ايران از بزرگراه آزادی می گذرد و آزادی زندانيان سياسی در اين مسير اولين گام است. اين حزبِ اصلاح طلب که جمعی از اعضاء ارشد آن پس از انتخابات رياست جمهوری زندانی شده اند، تصريح کرده است که هيچ حکومتی در اين جهان با چنگ ودندان نشان دادن به مردم معترض و به بند کشيدن آنان موفق و کارآمد نبوده و سرانجام آن سقوط وتباهی بوده است. در همين حال دومين روز سال نو حسن لاهوتی فرزند فائزه هاشمی رفسنجانی و نوه رييس مجلس خبرگان رهبری ايران بازداشت شد. همزمان مهدی کروبی يکی از رهبران مخالفان نيز از سرنوشت زندانيان ناشناس ابراز نگرانی کرده است.

دولت پاکستان تقاضای بررسی روابط هسته ای ميان عبدالقدير خان و جمهوری اسلامی ايران را کرده است

خبر درخواست بررسی روابط هسته ای ميان عبدالقدير خان و جمهوری اسلامی ايران از سوی دولت پاکستان موضوع گزارش روزنامه آمريکايی نيويورک تايمز است. به نوشته اين روزنامه، دولت پاکستان اين درخواست را طی دادخواستی به دادگاه عالی اين کشورمطرح کرده است. عبدالقدير خان اعتراف کرده است که بزرگترين شبکه مربوط به گسترش سلاح اتمی در جهان را اداره می کرده است. يک وکيل دولت پاکستان می گويد در خواست دولت بر اساس گزارش هايی مطرح شده که درباره روابط ميان عبدالقدير خان و جمهوری اسلامی ايران منتشر شده است. به نوشته نيوروک تايمز، تقاضای دولت پاکستان از دادگاه عالی اين کشور، تنها ساعاتی پيش از آن مطرح شد که قرار بود دادگاهی در لاهور رأی خود را درباره درخواست عبدالقدير خان برای لغو ممنوعيت سفر به خارج صادر کند.

سيزده ملوان ايرانی توسط يک واحد از نيروی دريايی اتحاديه اروپا مستقر در شاخ آفريقا، نجات يافتند

يک واحد از نيروی دريايی اتحاديه اروپا می گويد سيزده ملوان ايرانی را که پس از حمله دزدان دريايی سومالی، بر روی يک قايق ماهيگيری رها شده بودند نجات داده است. نيروی مبارزه با دزدی های دريايی اتحاديه اروپا، مستقر در شاخ آفريقا، می گويد کشتی جنگی ناوارا متعلق به اسپانيا، ملوانان ايرانی را روز شنبه و پس از دريافت تماسی برای کمک نجات داد. اين نيرو اضافه کرده است که ملوانان بدون غذا، آب و يا سوخت کافی برای رسيدن به ساحل رها شده بودند. به گفته ملوانان آنان چهار روز پيشتر مورد حمله دزدان دريايی قرار گرفتند و تجهيزات ارتباطی آنان از سوی مهاجمان نابود شد.

بنيامين نتانیاهو در واشنگتن با پرزيدنت اوباما ديدار می کند

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا از انتقاد های اخیر دولت اوباما از طرح اسرائیل برای ساختن واحدهای مسکونی جدید در منطقه مورد اختلاف اورشلیم شرقی، دفاع کرد.

خانم کلينتون در سخنرانی دوشنبه خود در واشنگتن که برای گروه مقتدر لابی گرای طرفدار اسرائیل ايراد شد گفت که ساخت و ساز جدید در اورشليم شرقی یا کرانه غربی رود اردن مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطینیان را به خطر می اندازد.

وزير امور خارجه آمريکا هچنين گفت اين اقدامات توانايی آمريکا را برای ايفای نقش کليدی در روند صلح، تضعيف می کند.

اما خانم کلينتون گفت تعهد واشنگتن برای امنیت اسرائیل و آینده آن کشور «محکم» و «پايدار» است. وی همچنین پشتیبانی آمريکا را برای راه حل دو کشور برای اسرائیل و فلسطینیان، تکرار کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزير اسراييل اتهام آمريکا را که ساختن واحدهای مسکونیِ یهودیان در منطقه مورد اختلافِ اورشلیم شرقی بعث به خطر افتادن گفتگوهای صلح اسراييل با فلسطینیان است، رد کرد.

آقای نتانیاهو می گويد ساختمان سازی در مناطق یهودی در اورشلیم شرقی در تناقض با ایجاد دولت فلسطین نيست چرا که اسرائیل انتظار دارد آن نواحی را در قراردارد نهايی صلح، برای خود حفظ کند.

قرار است بنيامين نتانیاهو امروز، سه شنبه، با پرزيدنت اوباما رئیس جمهوری آمریکا ديدار کند.

کلينتون: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین خطر برای اسرائیل است

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا می گوید هيچ خطر استراتژيکی برای اسراييل بزرگتر از يک ايران مسلح به تسليحات اتمی نيست.

خانم کلينتون در سخنرانی روز دوشنبه خود در واشنگتن که برای يک گروه لابی گرای هوادار اسراييل ايراد شد گفت که رييس جمهوری اسلامی ایران هولوکاست را انکار کرده و تهدید به نابود کردن اسرائیل می نمايد. وزير امور خارجه آمريکا همچنین گفت که رهبری جمهوری اسلامی ایران مخارج و اسلحۀ تروريستهايی را تأمين می کند که آمریکایی ها، اسرائیلی ها و مردم بی گناهِ ديگر را به قتل می رسانند.

قانونگذاران سرشناس آمريکايی نيز که در نشست سالانه کميته روابط عمومی آمريکايی اسراييلی شرکت داشتند نسبت به عواقب يک ايران مسلح به تسليحات هسته ای، هشدار دادند.

ليندسی گراهام از حزب جمهوريخواه گفت نيروی نظامی همچنان بايستی بعنوان یک گزینه برای رويارويی با تهدید هسته ای ایران در صورت لزوم، باقی بماند.

چارلز شومر از حزب دموکرات نيز کنگره را ترغيب کرد که تحریم های یک جانبه ای برای تنبیه شرکتهای صادرات بنزین به ایران که در کار پالايش بنزين کافی برای مصارف داخلی ناتوان است، مورد تصويب قرار دهد.

جمهوری اسلامی ایران می گوید برنامه هسته ای کشور برای مقاصد صلح آمیز است.

کاترین اشتون جزئیات تحریم هايی را که اتحاديه ممکن است در صورت امتناع جمهوری اسلامی اِعمال کند ذکر نکرد

اتحادیه اروپا از جمهوری اسلامی ایران خواست به کارِ اخلال در امواج راديو- تلويزيونی و پارازیت در برنامه های ماهواره ای اروپا و نیز سانسور اینترنت پایان دهد.

وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نشست روز دوشنبه خود در بروکسل می گويند که جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را در زمينه آزادی بیان که در معاهده بین المللی امضاء کرده است، نقض می کند.

وزيران امور خارجه اروپا می گويند برای پایان دادن به وضعیت غیر قابل قبول فعلی، آماده اقدام هستند. اما کاترین اشتون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزئیات تحریم هايی را که اتحاديه ممکن است در صورت امتناع جمهوری اسلامی اِعمال کند، ذکر نکرد.

جمهوری اسلامی ایران بر سیگنال های شبکه خبری بی بی سیِ انگلستان، دويچه ولۀ آلمان و اوتلساتِ فرانسه، پارازيت های تداخلی وارد کرده است. ایران همچنين با پارازيت در امواج شبکه خبری صدای آمريکا اخلال ايجاد می کند.

آمريکا می گوید که ایران شهروندان خود را از شنیدن و دیدن گزارش های خبری در مورد تظاهراتِ اعتراضی ضد دولتی که پس از انتخاب پرسش برانگيز محمود احمدی نژاد در انتخابات سال گذشته آغاز شد، محروم ميکند.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,226 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 16.3 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat Hotbird 8 (13 Deg East)

Downlink Frequency: 12,242 MHz

FEC: 3/4

Symbol Rate: 3.7 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 295

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 20.4 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر