سلام ، چند روز پيش مي خواستم مطلبي رو تو سايت بالاترين بذارم ولي به خاطر اينكه عضويت آن بسته شده بود نتونستم اين كارو بكنم به فكر اين كار افتادم.
شما مي توانيد پيام هاي خود را مستقيما با استفاده از ايميل بر روي اين وبلاگ بگذاريد . روش كار خيلي ساده است ،پيام هاي خود را به اين آدرس alirezairf.social@blogger.com ميل كنيد.
فقط به مباني اخلاقي خود و ديگران احترام بگذاريد



۱۳۹۳ خرداد ۳۰, جمعه

Email newsletter

اخبار روزانه بی بی سی فارسی از طریق ایمیل

۱۹:۵۳ گرينويچ - شنبه ۲۲ فوريه ۲۰۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲

اخبار مهم

کاربران اینترنت در ایران می‌گویند که در روزهای اخیر دسترسی‌شان به اینترنت بهتر شده است. در هفته‌‎های منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران بسیاری از کاربران از کندی غیرمعمول

پوشش لحظه به لحظه: زلزله در استان سیستان و بلوچستان ایران

جلیل شهناز، تارنواز برجسته ایرانی، صبح روز دوشنبه ۲۷ خرداد (۱۷ ژوئن) در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

متن کامل اخبار

'بهبود' وضعیت اینترنت در ایران

در هفته‌‎های منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران بسیاری از کاربران از کندی غیرمعمول اینترت و همچنین شواری استفاده از برخی از سرویس‌ها، از جمله جی‌میل و پیام‌رسان‌هایی مثل اسکایپ و پیام‌رسان تلفنی وایبر خبر می‌دادند.

همچنین روش‌های معمولی که کاربران برای دور زدن فیلترینگ دولتی اینترنت به کار می‌بردند غیرقابل استفاده شده بودند.

اما هم‌اکنون بسیاری از کاربران می‌گویند که این مشکل‌ها برطرف شده است. اغلب آنان بهبود سرعت اینترنت را با پایان انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی حسن روحانی مرتبط می‌دانند. البته مقام‌های دولتی به دفعات گفته‌اند که مشکلات اینترنت ایران در مسایل سیاسی ریشه ندارد.

یکی از مخاطبان فیسبوک بی‌بی‌سی فارسی درباره وضعیت اینترنت گفته است: "بهتر نشده ولی از قطعی خبری نبود چون ما منتظر قطعی اینترنت و تلفن همراه ، تو این روزا بودیم."

چهار سال پیش، از روز انتخابات ریاست جمهوری محدودیت‌های شدیدی بر شبکه موبایل و اینترنت ایران اعمال شد. سرویس پیام کوتاه موبایل تا چند ماه در تهران قطع بود و استفاده از اینترنت در روزهای مشخص دشوار و حتی برای بسیاری از کاربران ناممکن بود.

از دست ندهیدhttp://www.bbc.co.uk/persian/science/2013/06/130618_l45_iran_internet_usage.shtml

بالا ^^

خشم آمریکا از 'کمک' به فرار افشاگر اطلاعاتی

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران می گوید که یک زلزله بسیار شدید به بزرگی ۷ و نیم ریشتر در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است. مرکز لرزه نگاری آمریکا بزرگی این زلزله را ۷ و ۸ دهم در مقیاس ریشتر گزارش کرده است.

بر اساس این گزارش، مرکز این زلزله در فاصله ۸۱ کیلومتری شهر سراوان، ۸۳ کیلومتری خاش و ۸۵ کیلومتری سوران و در عمق ۹۵کیلومتری عمق زمین بوده است.

از دست ندهیدhttp://www.bbc.co.uk/persian/world/2013/06/130624_u01_snowden_update.shtml

بالا ^^

جلیل شهناز، نوازنده برجسته تار درگذشت

جلیل شهناز، تارنواز برجسته ایرانی، صبح روز دوشنبه ۷ خرداد (۱۷ ژن) در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

آقای شهناز در خرداد ماه سال ۱۳۰۰ در صفهان و در خانواده‌ای ا موسیقی بهدنیا د ونواختن تار را در نزد عبدالحسین شهنازی و حسین شهناز، برادر بزرگ خود، فراگرفت.

پدرش شعبان شهباز سنتور و تار و سه تار می زد و خودشا هفده الگ، به گفته خودش"آنطور که باید شاید"، ساز می نواخت.

او در جوانی با حسن کسایی، نوازنده برجسته نی، آشنا شد و این دو همکاری بلندمدتی را با هم آغز کدند. هماری ای که اصفهان آغاز شد و از سال ۱۳۲۴ که جلیل شهناز به تهران رفت، با نواختن در رادیو تهران و برنامه گلهای جاویدان ادامه یافت.

آقای شهناز در طول زندگی هنری خود در کنار نوازندگان و خوانندگانی از جمله فرامرز پایور، حبیب الله بدیعی، پرویز یاحقی، هماین خرم، علی تجویدی، جهانگیر ملک، اسدالله ملک، تاج اصفهانی، ادیب خوانساری، محمودی خوانساری، عبدالوهاب شهیدی، اکبر گلپایگانی، حسین خواجه امیری و محمدرضا شجریان ساز زده بود.

جلیل شهناز ردیف را تمام سرمایه موسیقی ایرانی می دانست. او می گفت: "ردیف تمامی سرمایه موسیقی ایرانی است و تدریس آن بسیار مهم است. نحوه و کیفیت انتقال ردیف تماما به معلم و مدرس بستگی دارد. معلم باید ردیف را درک کرده باشد وبا آن زندگی کرده باشد. تدریس ردیف کار هر معلمی نیست."

از دست ندهیدhttp://www.bbc.co.uk/persian/arts/2013/06/130617_jalil_shahnaz_dies.shtml

بالا ^^

چگونگی اشتراک

1. وارد ایمیلی شوید که می خواهید اخبار بی بی سی را از طریق آن دریافت کنید

2. ایمیلی به نشانی majordomo@lists.bbc.co.uk بفرستید، و در بخش موضوع کلمه subscribepersian-htm را قرار دهید.

3. یک ایمیل مبنی بر تایید اشتراکتان از طرف BBCPersian.com دریافت می کنید.

4. مراحل گفته شده را دنبال کنید تا اشتراکتان تایید شود.

بی بی سی نشانی ایمیل شما را تنها برای مصارف اداری فقط تا زمانی که شما مشترک اخبار بی بی سی هستید، ذخیره خواهد کرد. ایمیل شما به اشخاص یا نهادهای دیگر داده نخواهد شد.

اگر تا 24 ساعت ایمیلی مبنی بر تایید اشتراکتان دریافت نکردید، فیتلر اسپم (هرزنامه) خود را بررسی کنید. اگر ایمیل بی بی سی را نیافتید با یک نشانی ایمیل دیگر برای اشتراک اقدام کنید.

چگونگی اشتراک

1. وارد ایمیلی شوید که اخبار بی بی سی را از طریق آن دریافت می کنید

2. ایمیلی به نشانی majordomo@lists.bbc.co.uk بفرستید، و در بخش موضوع کلمه unsubscribe persian-htm را قرار دهید.

3. یک ایمیل مبنی بر تایید لغو اشتراکتان از طرف BBCPersian.com دریافت می کنید.

4. مراحل گفته شده را دنبال کنید تا اشتراکتان لغو شود.

نظرهای شما و راهنمایی

ما از پیشنهادها و انتقادهای شما استقبال می کنیم.، همچنین از درخواست های شما برای کمک و راهنمایی. نظرهای خود را به persian@bbc.co.uk بفرستید و در قسمت موضوع ["Feedback and support"] بگذارید.

Copyright BBC 2014

بالا ^^

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر